Oh ja? ik dacht meer in de richting van dat ze een groep kunnen vormen om zo dingen te regelenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:53 schreef Fisher het volgende:
@jitz, het betekent de dossierhouders te autoriseren of iets in die richting...
ik neem aan dat met dossierhouders ook een groep gebruikers van de app word bedoelt..quote:Op maandag 6 juni 2005 10:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja? ik dacht meer in de richting van dat ze een groep kunnen vormen om zo dingen te regelen
Staat er meet empowerd?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
de dossierhouders meet empowered te laten zijn of worden
Ik denk dat het een tikfout is en dat het moet zijn :
Meer empowerd te laten zijn of worden, oftewel ze moeten meer rechten hebben
jaquote:Op maandag 6 juni 2005 10:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik neem aan dat met dossierhouders ook een groep gebruikers van de app word bedoelt..
dat doe je snel en goedquote:Op maandag 6 juni 2005 10:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben klaar met mn saaie taakje
Damn ik ben goedquote:Op maandag 6 juni 2005 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Staat er meet empowerd?![]()
Dat moet inderdaad meer zijn
Ze moeten dus gewoon meer rechten hebben lijkt mijquote:
dat ze binnen de app meer kunnen dan gewone users..quote:Op maandag 6 juni 2005 10:56 schreef jitzzzze het volgende:
Maar wat bedoel je met meer rechten?
Ik ga maar naar huis ofzo, ik blijf er geen reet van snappenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ze moeten dus gewoon meer rechten hebben lijkt mij
Om die appliciatie te gebruiken/aanpassen/ weet ik veelquote:Op maandag 6 juni 2005 10:56 schreef jitzzzze het volgende:
Maar wat bedoel je met meer rechten?
Zijn vrij lastig te vindenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
heb ik nog niet gehad vandaag... toch maar eens actief op zoek gaan naar leermomentjes
nou ik heb toch vandaag weer als leermoment dat een kussen meenemen toch best handig kan zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 10:57 schreef IJlien het volgende:
[..]
Zijn vrij lastig te vinden
vooral aan t einde van je stage![]()
Een soort net als op een forum, als je admin ben, mag je meer!quote:Op maandag 6 juni 2005 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga maar naar huis ofzo, ik blijf er geen reet van snappen![]()
juist, nog iemand wakker vanochtendquote:Op maandag 6 juni 2005 10:58 schreef IJlien het volgende:
[..]
Een soort net als op een forum, als je admin ben, mag je meer!
En als je bij jou dossierhouder bent, dan mag je ook meer (of moet je dus meer mogen)
zeg ik t goed?
goed zo, ik ben trotsquote:Op maandag 6 juni 2005 10:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou ik heb toch vandaag weer als leermoment dat een kussen meenemen toch best handig kan zijn
ik stop ermee, belachelijke stagequote:Op maandag 6 juni 2005 10:58 schreef IJlien het volgende:
[..]
Een soort net als op een forum, als je admin ben, mag je meer!
En als je bij jou dossierhouder bent, dan mag je ook meer (of moet je dus meer mogen)
zeg ik t goed?
zet op weekrapportage, na uitleggen van leermoment ijlien trots gemaaktquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
zet op weekrapportage, na uitleggen van leermoment ijlien trots gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |