hey hey hey blijf eens even van mijn werkvlak af zegquote:Op maandag 6 juni 2005 11:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ook, ik moet nu de interne communicatie beschrijven
gewoon net doen alsof je aan 't schaatsen bent.. dan lukt het welquote:Op maandag 6 juni 2005 11:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee dat niet, maar het loopt wel moeilijk!
2.1 Interne Communicatiequote:Op maandag 6 juni 2005 11:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
maar dat is simpel, je zegt gewoon de interne communicatie is belabberd.. er word niet gecommuniceerd
henk angenentquote:Op maandag 6 juni 2005 11:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
gewoon net doen alsof je aan 't schaatsen bent.. dan lukt het wel
quote:
ik heb trouwens heel lang aan schaatsen gedaanquote:Op maandag 6 juni 2005 11:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
gewoon net doen alsof je aan 't schaatsen bent.. dan lukt het wel
dat komt helemaal goed dusquote:Op maandag 6 juni 2005 11:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb trouwens heel lang aan schaatsen gedaandus dat moet zeker wel lukken
Hm das echt volop irritant zeg, dan wordt er gewoon alleen overlegd ofzo, je gaat natuurlijk geen mailtje sturen of nieuwsbrief laten uitgaan als de peroon in kwestie tegenover je zit...quote:Op maandag 6 juni 2005 11:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik weet ook echt niet wat ike rover moet schrijven. Ik beschrijf nu maar welke onderdelen tot de formele communicatie horen en welke tot de informele. en hoe de communicatielijnen lopen. Beetje eenvoudig bij een bedrijfje van 4 mensen.
jaja, je houd alles in de gaten met een krantquote:Op maandag 6 juni 2005 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met 2 van die gaten erin, dat ik kon spioneren![]()
Precies, waar een krant al niet goed voor is..quote:Op maandag 6 juni 2005 11:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
jaja, je houd alles in de gaten met een krant
Tis toch niet zo moeilijk te begrijpen, je moet alleen het woord empowered ff door hebben wat dat betekend, maar waarschijnlijk betekend dat gewoon dat die homo's over wie het gaat meer rechten in het programma moeten hebben....quote:Op maandag 6 juni 2005 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, snap er nog steeds geen ene ruk van. Denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren
dat heeft een erotische lading. Want een asperge is een fallus-symbool. Als die voorkomen in je droom... naughty ijlienquote:
je moet gewoon gebuikers hebben die meer kunnen in de applicatie dan de gewone gebruikers.. wat ze moeten kunnen zal dan toch wel ergens uitgelegd staan dus zo lastig is't niet, toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, snap er nog steeds geen ene ruk van. Denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren
Ik ga even op zoek naar een woordenboekquote:Op maandag 6 juni 2005 11:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tis toch niet zo moeilijk te begrijpen, je moet alleen het woord empowered ff door hebben wat dat betekend, maar waarschijnlijk betekend dat gewoon dat die homo's over wie het gaat meer rechten in het programma moeten hebben....
Je hebt toch ook een admin op het netwerk die mag alles, en je hebt de gebruikers van het netwerk die kunnen alleen maar programmatjes opstarten waarvan de admin zegt dat ze dat mogen.....
Die budgethouders of weet ik veel waar het ook alweer over ging moeten gewoon de admin worden van dat programma, waarschijnlijk dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |