Als Mitea de concurrentie aan moet gaan met Babel dan ben ik bang dat hij verliest.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:34 schreef zjroentje het volgende:
What about Mitea dan. De komende voorbereiding lijkt me zijn laatse kans te worden.
Vonk is nog minder dan Lobont. Wat mij betreft mag die lekker vertrekken! Lobont mag blijven, op de bank dan wel.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:32 schreef Maquiladora het volgende:
Lobont vond ik gisteravond behoorlijk matig, wordt het niet eens tijd dat hij vertrekt en dat Stekelenburg op goal blijft staan?
Klopt, Mitea is veel te licht..quote:Op zondag 5 juni 2005 13:35 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Als Mitea de concurrentie aan moet gaan met Babel dan ben ik bang dat hij verliest.
Harry voelt zich te goed voor de bank en geeft aan dat de Nederlandse competitie niet veel voorstelt..quote:Op zondag 5 juni 2005 13:43 schreef Houniet het volgende:
ik ben benieuwd of rosenborg daadwerkelijk komt.. en harry op de bank
quote:Mitea ontevreden bij Ajax
4 juni 2005
Nicolae Mitea laat in de nieuwste uitgave van Ajax Life zijn onvrede blijken over zijn huidige rol bij Ajax. De Roemeen had in de afgelopen weken met de clubleiding van Ajax graag een gesprek over zijn toekomst gehad, maar daar is het nog niet van gekomen. "Ik weet niet wat de trainer met me van plan is", vertelt Mitea in het blad. "Ik had graag een gesprek met de leiding gehad, maar daar was blijkbaar geen tijd voor."
Net als zijn voorganger Ronald Koeman deed ook Danny Blind de afgelopen maanden slechts sporadisch een beroep op de linksbuiten. Eerder gaf de Roemeense bondscoach Victor Piturca aan dat zowel Mitea als Ajax-keeper Bogdan Lobont met persoonlijke problemen heeft gekampt, maar dat Ajax hier onvoldoende mee heeft gedaan. De Amsterdamse club zou hebben nagelaten de noodzakelijke hulp te bieden. De pas twintigjarige Mitea liet eerder al eens weten veel te voelen voor een transfer naar Spanje.
Dat laat hij dan ook iedere week zien *gniffel*quote:Op zondag 5 juni 2005 13:44 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
[..]
Harry voelt zich te goed voor de bank en geeft aan dat de Nederlandse competitie niet veel voorstelt..
Volgens mij kun jij niet goed lezen. Of lees je wat je graag wilt horen...quote:Op zondag 5 juni 2005 13:44 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
[..]
Harry voelt zich te goed voor de bank
Jij kiest dus duidelijk voor lijnkeepers..quote:Op zondag 5 juni 2005 14:00 schreef gras het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij niet goed lezen. Of lees je wat je graag wilt horen...
En Vonk is goed genoeg? Hou toch op man. Die gast is een drama. Elke week haalt 'ie weer rare capriolen uit. Vonk nog een jaar in de goal is een schertsvertoning van jewelste. Gelukkig kiest Blind voor Stekelenburg.
je kan ook overdrijven he. het is geen topper maar gewoon erg redelijk.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:00 schreef gras het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij niet goed lezen. Of lees je wat je graag wilt horen...
En Vonk is goed genoeg? Hou toch op man. Die gast is een drama. Elke week haalt 'ie weer rare capriolen uit. Vonk nog een jaar in de goal is een schertsvertoning van jewelste. Gelukkig kiest Blind voor Stekelenburg.
Aldus Ajax.nlquote:Ajax en Malmö FF akkoord over transfer Rosenberg
Amsterdam, 5 juni 2005
Ajax en Malmö FF hebben overeenstemming bereikt over de voorwaarden van de transfer van Markus Rosenberg. Ajax heeft nog geen definitieve overeenkomst bereikt met de Zweedse speler zelf.
Ajax heeft Rosenberg al enige tijd in het vizier. De op 27 september 1982 geboren aanvaller maakte in 2001 zijn debuut in de Zweedse competitie voor Malmö FF. Rosenberg maakt ook deel uit van het Zweedse nationale voetbalteam.
quote:Van Gaal haalt uit naar Lobont
5 juni 2005
Louis van Gaal heeft zaterdagavond op tv-zender SBS6 fel uitgehaald naar Ajax-keeper Bogdan Lobont. De trainer deed zijn uitspraken na afloop van de interland Nederland - Roemenië in de hoedanigheid van analist. "Lobont was absoluut niet goed vandaag", aldus Van Gaal, die komend seizoen als coach aan de slag gaat bij AZ. "Bij dat eerste doelpunt had hij in zijn doel moeten blijven staan, zelfs een keeper bij de amateurs begrijpt dat. Ik heb Lobont nooit echt een sterke keeper gevonden."
Op SBS6 werd verder gemeld dat Lobont, die dit seizoen zijn basisplaats verloor bij Ajax, ook in Roemenië veel kritiek krijgt. Volgens de zender is de goalie in de nationale ploeg slechts eerste doelman omdat alternatieven ontbreken.
Stekelenburg is juist prima bij terugspeelballen. Hij heeft namelijk een dermate goede traptechniek dat hij vaak, zonder aan te nemen, de bal weer terug in het spel brengt! Dat oogt misschien onrustig maar is het in feite niet. Nee, voor onrust moet je bij Vonk wezen met z'n magistrale kapbewegen waarbij hij vrijwel elke keer door het oog van de naald kruipt.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:02 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
[..]
Jij kiest dus duidelijk voor lijnkeepers..
Stekelenburg heeft geen vertrouwen als hij een terugspeelbal krijgt.. onrustig.. slecht meevoetballend, not my kind of style..
Maar ieder zn afwijking hè, zo ook ik![]()
Welke club zou deze drol nog willen hebben?quote:Op zondag 5 juni 2005 14:48 schreef S-Two het volgende:
Dat Rosenberg komt is dus wel duidelijk nu, ben er wel blij om. Nog nooit wat van hem gezien, maar de dingen die we er over horen zijn wel goed. Wat mij betreft mag Harry dan nu weer vertrekken.
Van mij mag Harry eigenlijk ook wel weer vertrekken. Het is jammer voor 'm.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:48 schreef S-Two het volgende:
Dat Rosenberg komt is dus wel duidelijk nu, ben er wel blij om. Nog nooit wat van hem gezien, maar de dingen die we er over horen zijn wel goed. Wat mij betreft mag Harry dan nu weer vertrekken.
lobont is goed genoeg voor een club als NAC of Utrecht niet voor Ajaxquote:
Lobont doet niet onder voor de gemiddelde keeper in de PL. Is zelfs goed genoeg voor de club die jij support.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
lobont is goed genoeg voor een club als NAC of Utrecht niet voor Ajax
dat zegt meer over de gemiddelde keeper in de PL toch?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:02 schreef gras het volgende:
[..]
Lobont doet niet onder voor de gemiddelde keeper in de PL. Is zelfs goed genoeg voor de club die jij support.
Nu noem je ook wat. Met Carroll, Lehmann en Dudek lopen daar ook echte hoogvliegers bij de topclubs, Cech uitgezonderd dan.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:02 schreef gras het volgende:
Lobont doet niet onder voor de gemiddelde keeper in de PL. Is zelfs goed genoeg voor de club die jij support.
Harrie tochquote:"Ik heb mijn kwaliteiten niet gekregen om op de bank te gaan zitten"
Misschien wel, ja. Maar sommigen doen nu alsof die jongen er totaal niets van kan, wat gewoon niet zo is.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
dat zegt meer over de gemiddelde keeper in de PL toch?
Dat ging over z'n periode bij Werder Bremen! Anders lees je dat stuk eens helemaal. Pak er gelijk een Duits woordenboek bij.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:28 schreef SamuraiJack het volgende:
[..]
Harrie toch. Maar ergens heeft hij wel gelijk. Het blijft natuurlijk zuur als je al na één seizoen mag vertrekken vanwege het slechte aankoopbeleid.
Ajax![]()
Een half jaar zelfsquote:Op zondag 5 juni 2005 15:28 schreef SamuraiJack het volgende:
[..]
Harrie toch. Maar ergens heeft hij wel gelijk. Het blijft natuurlijk zuur als je al na één seizoen mag vertrekken vanwege het slechte aankoopbeleid.
Ajax![]()
Is die Rosenberg echt wat? Ik hoop dat het eindelijk eens een spits is die er gewoon 20 inschiet (of inkopt) komend seizoen. Niet iemand als Sonck ofzoquote:
Ik kan er niks over zeggen, ik heb hem helaas nooit zien spelen. Zijn statistieken wijzen uit, dat hij in Zweden niet vaak scoorde, maar je dat was met Zlatan ook zo.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is die Rosenberg echt wat? Ik hoop dat het eindelijk eens een spits is die er gewoon 20 inschiet (of inkopt) komend seizoen. Niet iemand als Sonck ofzo![]()
Tsja, Zlatan is voor ons ook nooit een grote scoorder geweest, toch was iedereen uiteindelijk dik tevreden over hem.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is die Rosenberg echt wat? Ik hoop dat het eindelijk eens een spits is die er gewoon 20 inschiet (of inkopt) komend seizoen. Niet iemand als Sonck ofzo![]()
quote:Statistieken:
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2001 Malmö FF 13 1 Zweden
2002 Malmö FF 11 0 Zweden
2003 Malmö FF 16 3 Zweden
2004 Halmstads BK 26 14 Zweden
Totaal 66 18
Gastquote:Op zondag 5 juni 2005 15:32 schreef gras het volgende:
[..]
Dat ging over z'n periode bij Werder Bremen! Anders lees je dat stuk eens helemaal. Pak er gelijk een Duits woordenboek bij.
Aha okquote:Op zondag 5 juni 2005 16:28 schreef Radegast het volgende:
De Royal League is een Scandinavische bekercompetitie, dus niet alleen Zweedse.
Een doodnormaal 442, vermoed ik.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:31 schreef Nashje het volgende:
In wat voor systeem spelen ze bij Malmo eigenlijk?
2e? En Charisteas dan?quote:
Die hoeft ook niet te komen.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:54 schreef methodmich het volgende:
Nu mag Lindenbergh ze breed gaan geven inderdaad.
Ajax heeft eigenlijk ook meer de spelers voor een 4-4-2 met ruit: veel spitsen, weinig echte (goede)buitenspelers. Dat geeft toch te denken...quote:Op zondag 5 juni 2005 16:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Een doodnormaal 442, vermoed ik.
Dus hij zal wel weer een jaartje moeten wennen hier...
Dit bericht was nepquote:Op zondag 5 juni 2005 16:48 schreef Houniet het volgende:
AD: "Galásek vertrekt bij Ajax"
Het Algemeen Dagblad meldt dat Tomás Galásek deze zomer vertrekt bij Ajax. De Tsjechische middenvelder moet volgens de krant het komend seizoen zowel Hedwiges Maduro als Olaf Lindenbergh voor zich dulden en zou open staan voor een transfer.
De zaakwaarnemer van Galásek zegt in het AD dat de Tsjech al een nieuwe club heeft gevonden in Spanje. Hij wil nog niet bekendmaken om welke werkgever het gaat. Galásek zou komende week al in Spanje worden gepresenteerd.
De voormalig aanvoerder van Ajax heeft nog een contract tot de zomer van 2006. Hij speelt sinds 2000 bij de club.
![]()
Alaves?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:57 schreef jimjim1983 het volgende:
welke club was begin dit seizoen nog geinteresseerd in Galasek? was ook een spaanse.
Ik weet het ook niet zeker; In ieder geval een club uit de top van de segunda division.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja? ik dacht zelf aan Celta maar dat weet ik dus niet zeker
Lees Charisteas quotes in het oorspronkelijke artikel eens. Dan kun je concluderen dat hij dat niet heeft gezegd. Voetbalzone probeert weer eens sensationale kolder te verkopen...quote:Op zondag 5 juni 2005 16:20 schreef SamuraiJack het volgende:
[..]
Gast, die quote komt uit een artikel van voetbalzone met betrekking op zijn vooruitzicht bij Ajax, dus ik weet niet wat je loopt te blaaten. Begrijpend lezen is blijkbaar ook een vak
.
Anders lees je het artikel op voetbalzone eens helemaal door. En pak er dan gelijk even een Nederlands woordenboek bij.
Dan moeten ze het er niet als een quote neerzettenquote:Op zondag 5 juni 2005 18:05 schreef gras het volgende:
[..]
Lees Charisteas quotes in het oorspronkelijke artikel eens. Dan kun je concluderen dat hij dat niet heeft gezegd. Voetbalzone probeert weer eens sensationale kolder te verkopen...
Het was onmogelijk om een jongen als Chivu in Amsterdam te houden..quote:Op zondag 5 juni 2005 19:29 schreef LadyDana het volgende:
Lindenberg![]()
Chivu speelde ook wel weer een goede wedstrijd gisteren die hadden ze nooit weg moeten doen bij ajax![]()
Ja hopen dat chivu ooit terug komt maar weinig kans ben ik bang.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:42 schreef Nashje het volgende:
Chivu komt zeker weten terug.
Waarom hopen jullie eigenlijk op de komst van Lindenbergh?
Ook alleen maar de 2e helft van het seizoen. Verder heeft ie zich nog nooit laten zien.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:50 schreef LadyDana het volgende:
[..]
Lindenbergh is gewoon een goede speler Ajax kan hem wel gebruiken.![]()
De kans is er nog altijd, en ik zie mensen hier alleen maar hopenquote:Op zondag 5 juni 2005 21:47 schreef PyTh het volgende:
Geloven jullie nou nog echt dat Davids naar ajax zal komen?
Nee, maar als ie in augustus bij AZ speelt word ik gek.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:47 schreef PyTh het volgende:
Geloven jullie nou nog echt dat Davids naar ajax zal komen?
Dat zou leuk zijnquote:Op zondag 5 juni 2005 21:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, maar als ie in augustus bij AZ speelt word ik gek.
Als dat gebeurd loopt het bestuur de supporters flink in de zeik te nemen..quote:Op zondag 5 juni 2005 21:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, maar als ie in augustus bij AZ speelt word ik gek.
Dat doen ze evengoed wel.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als dat gebeurd loopt het bestuur de supporters flink in de zeik te nemen..
Hij was er vandaag nog, geloof ikquote:Op zondag 5 juni 2005 22:01 schreef Maquiladora het volgende:
Zolang Arie blijft zitten is het een teken dat de supporters niet serieus genomen worden
Ze zijn in overlegquote:Op zondag 5 juni 2005 22:02 schreef gras het volgende:
[..]
Inderdaad. Waar blijft het schitterende nieuwe oude logo ergens?
Wat een lelijke bak heeft ie.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:36 schreef pekel het volgende:
[afbeelding]
Leuke foto van Rosenberg, een echte boerenjongen..
Mooi, ik moest er toch niet aan denken dat er weer een uitstralingsloze spits in een ouwe Citroen ofzo aan kwam baggerenquote:Op zondag 5 juni 2005 22:36 schreef pekel het volgende:
[afbeelding]
Heeft Harry hem al verteld dat hij hem goed moet verzekeren?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:36 schreef pekel het volgende:
[afbeelding]
quote:Direct na het WK-kwalificatieduel met Roemenië werd de Oranje-doelman door zijn manager Rob Jansen geïnformeerd dat hij de volgende dag om 12 uur in het Scheveningse Kurhaus rond de tafel moest gaan zitten met David Gill, algemeen directeur van Manchester United. Na bijna vier uur onderhandelen waren beide partijen eruit en kon Van der Sar zijn wens bijstellen om nog één jaar bij Fulham te spelen en daarna nog één jaar voor zijn oude liefde Ajax in actie te komen. „Ik zou niet weten waarom dat in de toekomst evengoed niet zou kunnen”, reageert de routinier. „Alleen moet dat idee nu worden uitgesteld, maar dat hoeft natuurlijk geen afstel te betekenen.”
Gisteren zei hij dat ManU zijn laatste club zou zijn, en dat dat dan 'jammer maar helaas voor Ajax was'.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gisteren zei hij dat ManU zijn laatste club zou zijn, en dat dat dan 'jammer maar helaas voor Ajax was'.
quote:6/6/2005 - Rosenberg: een droom wordt werkelijkheid
Rosenberg arriveerde inderdaad gisteren in Amsterdam om de laatste details af te handelen over de transfer. Gisterenavond sprak de spits met Danny Blind. Alleen de medische keuring kan nog roet in het eten gooien. Die vind vandaag plaats, zo liet de spits gisterenavond weten tegenover de Zweedse krant Aftonbladet. "Een droom wordt werkelijkheid" aldus Rosenberg over de transfer naar Ajax. Daarmee bewandelt hij dezelfde weg als Zlatan Ibrahimovic, die ook van Malmo FF naar Ajax vertrok.
De laatste beelden die ze daar in Zweden van ajax hebben gezien, zijn van 10 jaar terugquote:6/6/2005 - Rosenberg: een droom wordt werkelijkheid
Rosenberg arriveerde inderdaad gisteren in Amsterdam om de laatste details af te handelen over de transfer. Gisterenavond sprak de spits met Danny Blind. Alleen de medische keuring kan nog roet in het eten gooien. Die vind vandaag plaats, zo liet de spits gisterenavond weten tegenover de Zweedse krant Aftonbladet. "Een droom wordt werkelijkheid" aldus Rosenberg over de transfer naar Ajax. Daarmee bewandelt hij dezelfde weg als Zlatan Ibrahimovic, die ook van Malmo FF naar Ajax vertrok.
quote:6/6/2005 - Rosenberg: een droom wordt werkelijkheid
Ja joh? Jammerquote:Op maandag 6 juni 2005 09:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gisteren zei hij dat ManU zijn laatste club zou zijn, en dat dat dan 'jammer maar helaas voor Ajax was'.
Lijkt me duidelijkquote:Op maandag 6 juni 2005 13:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Kampioen komend seizoen?
uiteraardquote:Op maandag 6 juni 2005 13:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Kampioen komend seizoen?
dat vraagtekenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Kampioen komend seizoen?
Lijkt me logisch, jullie waren dit seizoen.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Kampioen komend seizoen?
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:24 schreef VoreG het volgende:
Komt helemaal goed!
Manchuruyyanyan -> Mannie
En Rosenberg
Babel - Rosenberg - Mannie
Godsamme wat een aanval
En Ananasquote:Op maandag 6 juni 2005 14:27 schreef keijz het volgende:
[..]
![]()
en dan hebben we ook Rosales en Harry nog![]()
Nee, spartel voor de vorm nog maar even wat tegen....quote:Op maandag 6 juni 2005 14:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Kunnen we jullie de schaal alvast geven? Jeetje zeg, wat een aanval!
Die Manucharyan is toch een linkspoot he???quote:Op maandag 6 juni 2005 15:23 schreef Nashje het volgende:
Rosenberg gaat het worden. Manucharyan kan trouwens inderdaad ook op flanken.
Al zou Babel - Rosenberg ook wondermooi zijn.
Ik denk dat we onze krachten hard nodig hebben om AZ en Feyenoord van ons af te houden...quote:Op maandag 6 juni 2005 15:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Nee, spartel voor de vorm nog maar even wat tegen....
Ja ben wel erg benieuwd naar m, ik ben wat optimistischer, zet in op 15quote:Op maandag 6 juni 2005 15:49 schreef methodmich het volgende:
Nou, aan Markus om de verwachtingen waar te maken. Ik zet in op 8 goals volgend seizoen, voorzichtig beginnen.
ik ga met je mee jaquote:Op maandag 6 juni 2005 15:49 schreef methodmich het volgende:
Nou, aan Markus om de verwachtingen waar te maken. Ik zet in op 8 goals volgend seizoen, voorzichtig beginnen.
al bezig met de strijd om de 2e plaats..?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk dat we onze krachten hard nodig hebben om AZ en Feyenoord van ons af te houden...
En Vitesse en Hveen zijn ook lastig hoor!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk dat we onze krachten hard nodig hebben om AZ en Feyenoord van ons af te houden...
Draai Markus en Babel maar om.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat ie volgend seizoen 31 goals gaat maken in de competitie. Verder maakt Manchyarian er 17 en Babel er 28.
Daar moeten nog Rosenberg en Lindenbergh bijquote:Op maandag 6 juni 2005 18:05 schreef JaWi het volgende:
http://www.ajaxshowtime.com/images/articles/selectie0506.JPG
Het is ook de voorlopige, dat had ik er best bij kunnen zettenquote:Op maandag 6 juni 2005 18:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar moeten nog Rosenberg en Lindenbergh bij
Veel bergjes
Waar is bergkamp
Was het maar zo makkelijkquote:Op maandag 6 juni 2005 15:24 schreef VoreG het volgende:
Blind heeft Zlatan gehaalt
Blind haalt Rosenberg
Die man is geniaal!
CL winst lijkt me duidelijk.
Lijkt me een prima spelerquote:Op maandag 6 juni 2005 18:22 schreef cultheld het volgende:
Ik zet in op 35 goals voor Rosenberg..... op de trainingen.
Inderdaad en veel ervaring voor de CL zit er ook niet bij en het is altijd maar afwachten hoe Rosenberg en Manucharyan zicht ontwikkelen.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:18 schreef twi het volgende:
Ik vind 't soms maar bar tegenvallen hoor, met al die jeugdspelertjes ertussen, en de twijfelgevallen die nou nogniet echtbrengen wat we ervan verwachten.
Hij hoeft op niemand te werken, enkel scoren.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Volgens mijn Scandinaviër is Rosenberg absoluut geen type-Zlatan. Meer pure spits, kopsterk, beetje Larsson.
Die was toen toch gewoon jeugdtrainer?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Danny zat toen bij Spelersbeleidsafdelingdinges
Maar wel Zlatanquote:Op maandag 6 juni 2005 20:37 schreef gras het volgende:
Nee, Directeur Spelersbeid.
Hij haalde onder andere de overbodige Aron Winter, de trage Frank Verlaat en de altijd geblesseerde John Nieuwenburg...
Vergeet niet de respectievelijk, 9, 5 en 7 goals die deze drie spitsen in de CL gaan maken.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat ie volgend seizoen 31 goals gaat maken in de competitie. Verder maakt Manchyarian er 17 en Babel er 28.
Het is wel gewoon waar.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:41 schreef gras het volgende:
Leo heeft Zlatan gehaald. Kijk elk interview met Don Leo er maar op na. Zo trots als een pauw dat hij daarop is.
Verkeerd gebruikt naar mijn mening. Verlaat moet je natuurlijk niet 1 op 1 gaan zetten met een gat van 40 meter in z'n rug, die moet je neerzetten als Ausputzer.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar wel Zlatan
Frank Verlaat... wat was dat een ramp zag...
Zo werken we niet in Nederland.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:49 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Verkeerd gebruikt naar mijn mening. Verlaat moet je natuurlijk niet 1 op 1 gaan zetten met een gat van 40 meter in z'n rug, die moet je neerzetten als Ausputzer.
Ontevreden over de situatie zoals die was bij Bremen, ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:53 schreef JaWi het volgende:
Harry is ontevreden, aldus voetbalzone.
En niet te vergeten Nikos Machlasquote:Op maandag 6 juni 2005 20:37 schreef gras het volgende:
Nee, Directeur Spelersbeid.
Hij haalde onder andere de overbodige Aron Winter, de trage Frank Verlaat en de altijd geblesseerde John Nieuwenburg...
Machlas heeft het niet eens zo slecht gedaan hoor bij Ajax.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En niet te vergeten Nikos Machlas![]()
Brian Laudrup was dan wel weer een topaankoop![]()
Nothing beats Gabrich.quote:
Da's dan wel weer waar.quote:
Koeman heeft slechts twee Belgen gehaald: Sonck en Soetaers. Die andere Belgen (van Damme, Vermaelen, de Mul, Aborah, (Tiberkanine en Vertonghen)) kwamen bij Ajax door het samenwerkingsverband met Germinal Beerschot en niet door de liefde voor Belgen van Koeman wat alom word verkondigd...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat Koeman heeft met Belgen, heeft Van Gaal met Argentijnen..
Bij Vitesse heeft hij destijds ook nog wat Belgen gehaald..quote:Op maandag 6 juni 2005 21:48 schreef gras het volgende:
[..]
Koeman heeft slechts twee Belgen gehaald: Sonck en Soetaers.
Bob Peetersquote:Op maandag 6 juni 2005 21:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bij Vitesse heeft een nog wel een paar Belgen gekocht.
Ja, inderdaad. Maar ook Roemenen net als bij Ajax weer...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bij Vitesse heeft hij destijds ook nog wat Belgen gehaald..
Doet het niet!quote:Op maandag 6 juni 2005 23:09 schreef P0RN0STAR het volgende:
rood kruisje
Is hij niet meer iemand van de assists? Zelfs Robben schopt er geen 20 inquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:28 schreef twi het volgende:
Mitea is een goede speler, alleen niet in 't Ajax systeem. Maak 'm linkerspits in een 4-4-2 counterploeg en hij schopt er 20 in.
Nee, hij heeft geen oog voor andere spelers en hij heeft dus niet het overzicht of de techniek van Robben. Mitea is meer een egoistisch spelertje wat razendsnel is en op doel schiet wanneer 'ie kan. De enige assist die 'ie ooit heeft gegeven is volgens mij een mislukt schot geweest.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is hij niet meer iemand van de assists? Zelfs Robben schopt er geen 20 in
Mitea is technisch wel vaardig maar te licht. Hij zou wat sterker moet wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:28 schreef twi het volgende:
Mitea is een goede speler, alleen niet in 't Ajax systeem. Maak 'm linkerspits in een 4-4-2 counterploeg en hij schopt er 20 in.
Onbegrijpelijke positie voor hem inderdaad, maar hij had er wel vrijheid (hij dook regelmatig rechts op). Maar de hele opstelling van Roemenie was natuurlijk een lachertje, met 5 aanvallend ingestelde spelers in een heel rare formatie.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:45 schreef cultheld het volgende:
Bij Roemenië stond ie anders niet als spits opgesteld.
Leuk om hem weer op de Nederlandse velden te zien. Al denk ik dat hij niet zo goed meer is.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 07:47 schreef TimmyAsd het volgende:
Shota tekent bij AZ. De meest scorende spits van Ajax in jaren..
Gerets is zelf ook een belg natuurlijk, maar ik kan ook nog steeds lachen als een boer met kiespijn om het gevalletje Adriano.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Slechte trainers worden gekenmerkt door het feit dat ze bob peeters willen kopen
Gerets prefereerde hem zelfs boven Adriano, wat een bak!!
Met 35 ben ik al tevreden hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat Mitea er wel 50 maakt!
Zo weinig?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat Mitea er wel 50 maakt!
die komt niet meerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:55 schreef StarGazer het volgende:
Kheb ook bijzonder weinig vertrouwen in een komst van Davids
alsof we hem missen.. we missen hem al 2 seizoenenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:48 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Ze hebben die Armenier toch gestrikt, die maakte tijdens dat half uurtje tegen FC Barcelona wel indruk. En Rasmus Lindgren stroomt door vanuit het 2e elftal, maargoed daar heb je VdV nog niet mee terug!
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:27 schreef Yeahinho het volgende:
Had ik hier al geroepen dat we genaaid zijn op het Para Smit-toernooi?
Ga je schamen en google gebruiken. Kom je eigenlijk wel eens op Ajaxsitesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:16 schreef jimjim1983 het volgende:
Para Smit toernooi?
niet veel, bezoek alleen ajax.netwerk weleens.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ga je schamen en google gebruiken. Kom je eigenlijk wel eens op Ajaxsites?
Jaarlijkse supporterstoernooi.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
niet veel, bezoek alleen ajax.netwerk weleens.
maar dit was dus voor die gast, ok.
Wat heeft dat met Ajax te maken?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Is die transfer van Shota al rond?
Hij gaat hoogstwaarschijnlijk naar AZ... Dus ik denk wel dat dat rond isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Is die transfer van Shota al rond?
Wat heb jij met Ajax te maken?quote:
is al rondquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij gaat hoogstwaarschijnlijk naar AZ... Dus ik denk wel dat dat rond is
Interesse in een concurrerende club: Mag dat niet?quote:
3 jaar voor een 32 jarige spits?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:13 schreef Houniet het volgende:
AZ maakt vandaag bekend dat het zich de komende seizoenen heeft versterkt met Shota Arveladze. Eerder deze week meldde Voetbalzone al dat de transfer nagenoeg rond was.
De 32-jarige aanvaller komt deze ochtend zelf naar Alkmaar om daar de laatste details te bespreken. "AZ wil dat ik drie jaar teken, maar ik heb zelf een voorkeur voor twee jaar", aldus de Georgiër. "Maar ik ben blij dat ik weer terugkeer in Nederland".
Arveladze is na Pius Ikedia (RBC) en Danny Mathijsen (Willem II) de derde speler die AZ heeft aangetrokken voor komend seizoen.
naar duitslandquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:35 schreef cultheld het volgende:
Charisteas wordt geloost.
word verkocht voor 2 miljoenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:35 schreef twi het volgende:
Ik zie Charisteas gewoon vertrekken deze zomer eigenlijk.
OMGquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:35 schreef cultheld het volgende:
Charisteas wordt geloost.
En ik heb interesse wat er met een speler gebeurt die bij Ajax heeft gespeeld: Mag dat niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Interesse in een concurrerende club: Mag dat niet?
Is toch weer 2 miljoen, kunnen ze daar misschien eens een keer een fatsoenlijke linksbuiten voor halen en dan kan Boukhari ook meteen vertrekken.quote:
Brutil Hosé heeft ook bij Ajax gespeeld. Zal ik het dan ook maar hier melden wanneer hij naar Telstar of zo vertrekt?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En ik heb interesse wat er met een speler gebeurt die bij Ajax heeft gespeeld: Mag dat niet?
Oftewel, waar sloeg in hemelsnaam die vraag van je op...
in 8 termijnen te betalenquote:
Lijkt me prima.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Brutil Hosé heeft ook bij Ajax gespeeld. Zal ik het dan ook maar hier melden wanneer hij naar Telstar of zo vertrekt?
Ik troll niet, ik meende het serieus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lijkt me prima.
En doe nou maar weer normaal met dat trollende gedrag van je.
zal me niets verbazenquote:
quote:Dinsdag 7 juni - Chelsea bereidt megabod op Ibrahimovic voor
(Verslaggever SV, Amsterdam, 09.31u GMT+01.00, Aftonbladet)
Volgens de Zweedse boulevardkrant Aftonbladet bereidt Chelsea FC een megabod voor op spits Zlatan Ibrahimovic. Naar verluidt zou de steenrijke Russische zakenman Abramovitch 55 miljoen euro willen betalen voor de Zweed.
Twee weken geleden werd de voetbalwereld al wakker geschud toen de geruchten de ronde deden dat Real Madrid het astronomische bedrag van 70 miljoen euro over zou hebben voor Ibrahimovic. Later ontkende de club alles en Juve bevestigde sowieso dat Ibrahimovic niet te koop is.
Mooi toch, kunnen ze die ook wel in één keer voldoen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:20 schreef cultheld het volgende:
En wanneer Juve dat megabedrag in één keer ontvangt, heeft Ajax nog altijd 10 van de 16 miljoen te goed of zo
Waarom zou het bestuur slecht slapen? Die lachen overal om; Zo lang zij hun bonussen maar opstrijken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:21 schreef Cheiron het volgende:
Het zal verdomme toch niet zo zijn he! Denk dat het bestuur dan een tijd HEEL slecht slaapt
En verdiendquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:21 schreef Cheiron het volgende:
Het zal verdomme toch niet zo zijn he! Denk dat het bestuur dan een tijd HEEL slecht slaapt
En ik denk dat Ome Arie zich heel hard achter zijn oren zal krabben.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:21 schreef Cheiron het volgende:
Die krabt zich alleen maar achter de oren met de vraag of hij dit jaar naar de Malediven of naar Toscane zal gaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En ik denk dat Ome Arie zich heel hard achter zijn oren zal krabben.
Chelsea wordt in verband gebracht met grote bedragen, laats 100 miljoen voor Adriano, nu 70 voor Zlatan.quote:
Mee eens. Toch is het opvallend dat dit gerucht zo snel volgt op het gerucht van de 70 miljoen van Madrid.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:28 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Chelsea wordt in verband gebracht met grote bedragen, laats 100 miljoen voor Adriano, nu 70 voor Zlatan.
Eigenlijk is niemand dat waard vind ik, ook geen Maradona of Pele.
Maar voor Zlatan is dat natuurlijk geweldig en hij heeft een puik seizoen gedraid bij Juve....
Toch denk ik dat er van die 70 miljoen in de praktijk weinig overblijft. Het is een beetje de markt aftasten.
Er is in elk geval flinke belangstelling voor hem, maar ik denk dat ie bij Juve blijft, lijkt me ook beter voor hem.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mee eens. Toch is het opvallend dat dit gerucht zo snel volgt op het gerucht van de 70 miljoen van Madrid.
Kan Ajax nog langer op die 10 miljoen wachten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:33 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Er is in elk geval flinke belangstelling voor hem, maar ik denk dat ie bij Juve blijft, lijkt me ook beter voor hem.
Mij ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:33 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Er is in elk geval flinke belangstelling voor hem, maar ik denk dat ie bij Juve blijft, lijkt me ook beter voor hem.
Das mooi. Aangezien hij waarschijnlijk toch 3e keeper wordtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:36 schreef JaWi het volgende:
Fulham zou trouwens Lobont wilen.
Als PSV maar bij ze in de poule komt vind ik et primaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:34 schreef cultheld het volgende:
Een wereldspits natuurlijk. Als Chelsea Zlatan en Adriano haalt en dan Kezman en Drogba van de hand doet, dan is Chelsea onverslaanbaar.
Wat wil je nou met die opmerking?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als PSV maar bij ze in de poule komt vind ik et prima
quote:05-06-05 - Clmn: Hou de deuren dicht!
--------------------------------------------------------------------------------
Na het binnenhalen van de 22-jarige spits Markus Rosenberg en het op termijn aantrekken van een linksback (bijvoorbeeld Lindenbergh), is het zaak voor Ajax om de balans van de selectie op te gaan maken.
Hieruit blijkt dat momenteel alle posities minstens driemaal bezet zijn en dat is een uitstekende zaak. De club heeft daarnaast nog in Jong Ajax veel alternatieven en grote talenten die volgend seizoen wel eens kunnen gaan debuteren.
Neem een Stanley Aborah. Misschien wel het grootste talent van de jeugdopleiding. Volgens kenners schiet zijn mentaliteit tekort. Maar is die dan zo belangrijk? Weet u nog wie Ahmed ‘Mido’ Hossam is? De koning van Cairo. Inderdaad, die man die met kopballen en weergaloos positiespel Ajax drie jaar geleden naar de landstitel bracht. Ook de man die werd weggestuurd, omdat ‘hij kapsones zou hebben’.
Datzelfde zou gelden voor Stanley. Toch zou ik als ik Danny Blind was deze in potentie hele grote voetballer maar bij de selectie halen. Stanley heeft techniek, inzicht en speelt frivool.
Ik genoot echt een paar weken geleden, tijdens de Copa. Toen Stanley ‘a la Zidane’ in de halve finale een doelpunt maakt waarbij de hele verdediging stond toe te kijken, inclusief doelman. Zlatan was er niets bij!
Dan heeft men ook nog Robbert Schilder, die wel eens een grote sprong zou kunnen maken volgend seizoen. Schilder staat zelfs stand-by voor het WK dit jaar in Nederland en geld als een groot talent.
Buiten Jong Ajax om, staat de A-selectie momenteel als een huis. Vijf spitsen, zes vleugelspelers, waarvan drie pure, zeven nummer tien’s en vooral een gros aan jonge, brutale en talentvolle Amsterdammertjes. Nigel, Hedwiges, Johnny, Urby, Ryan, noem maar op, alleen zullen ze er volgend jaar bij moeten zijn.
Ook Galasek kan nog van toegevoegde waarde zijn en moet dus absoluut behouden worden, anders wordt de druk op talenten als Maduro en De Jong weer veel te groot. Neem dan de Armeniër Edgar Manucharyan. Die gekke, kleine aanvaller schiet gewoon in een week vijf keer raak voor Armenië. Vier bij Jong Armenië en afgelopen zaterdag ook niet bij het nationale elftal. En dat is dan spits nummer vijf..
Het wachten is nu aangebroken tot de start van de voorbereiding. Dan hopen we dat alles nog intact is gebleven, alleen dan is het nog niet zeker, ten minste bij Ajax niet. Voor je het weet verkopen ze twee uur voor de deadline weer een goudmijn…Ik vrees echt de laatste dagen. Als Jeroen Slop zijn balans eens even op gaat maken en erachter komt dat ook de aandeelhouders nog wat dividend willen ontvangen volgend jaar. Doodsbang word ik van die gedachten!
‘Keep the doors closed’. Nogmaals, hou de deuren dicht. Ik herhaal, voor de Alzheimerpatiënten binnen Ajax, keep the doors closed now, or we will close them!
Sjoerd Valkering
Voor veel ajacieden wel, maar ze zijn er niet geborden. Almere en uhhhm Alphen aan de Rijn dacht ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:41 schreef cultheld het volgende:
Zijn Maduro en Heitinga Amsterdammertjes?
Dat klopt als een bus; Mijn vraag was dan ook retorisch.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Voor veel ajacieden wel, maar ze zijn er niet geborden. Almere en uhhhm Alphen aan de Rijn dacht ik.
quote:Tiberkanine met nummer 14 op WK
Amsterdam, 7 juni 2005
Rachid Tiberkanine zal op het WK onder 20 jaar spelen met rugnummer 14 op zijn shirt. De speler van Jong Ajax kijkt uit naar zaterdag, als het duel tegen Spanje op het programma staat. ,,Dat zal gelijk een heel zware wedstrijd worden", verwacht de buitenspeler.
,,Een rugnummer zegt mij niet zoveel", vertelt Tiberkanine vanuit zijn hotel in het Nederlandse trainingskamp. Tot hij zich iets realiseert. ,,Johan Cruijff!", brult hij opeens door de hoorn. ,,Dat ik daar niet gelijk aan dacht. Dat ik nummer 14 heb, betekent niet dat ik geen basisplaats heb. Ik denk namelijk wel dat ik zaterdag tegen Spanje mag beginnen."
Geweldig toch?quote:
idd, 11 miljoen was het toch? bij een bedrag van 70 miljoen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:51 schreef F1Bas het volgende:
Chelsea mag van mij een mega bod doen, krijgen wij er weer aardig wat extra miljoenen voor.
want?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:51 schreef F1Bas het volgende:
Chelsea mag van mij een mega bod doen, krijgen wij er weer aardig wat extra miljoenen voor.
Jup, kan je leuke dingen mee doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
idd, 11 miljoen was het toch? bij een bedrag van 70 miljoen.
![]()
Wat houdt die clausule dan precies in? Heb er nog niet van gehoord.quote:
bron?quote:
dat weet ik niet meer maar het stond dacht ik een tijdje geleden op ajax netwerk, toen met die geruchten over real.quote:
Hmm, maar dus niet in een bron als vi.nl. Dus dat is maar een gerucht.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat weet ik niet meer maar het stond dacht ik een tijdje geleden op ajax netwerk, toen met die geruchten over real.
was toen sprake van dat 11 miljoen naar ajax ging bij een bedrag van 70 miljoen.
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hmm, maar dus niet in een bron als vi.nl. Dus dat is maar een gerucht.
het stond niet beschreven als een gerucht. en ajax netwerk is wel betrouwbaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hmm, maar dus niet in een bron als vi.nl. Dus dat is maar een gerucht.
hmm. weet niet of we daar blij mee moeten zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:04 schreef golfer het volgende:
bron VI:
John van den Brom heeft er een taak bij. Naast trainer/coach van Jong Ajax wordt de 38-jarige ex-Ajacied hoofd opleidingen bij de Amsterdammers.
Van den Brom kwam in augustus 2004 naar Ajax om Marco van Basten en John van 't Schip te vervangen bij de beloftes. Sinds maart, toen Danny Blind promoveerde naar de hoofdmacht, kreeg hij de A1 er tijdelijk bij. Met beide elftallen pakte hij de titel.
Dus hij volgt Blind op.. Ben benieuwd wat hij ervan kan. Hij kent natuurlijk wel al die jongens die in de jeugd spelen dus dat is wel een voordeel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:04 schreef golfer het volgende:
bron VI:
John van den Brom heeft er een taak bij. Naast trainer/coach van Jong Ajax wordt de 38-jarige ex-Ajacied hoofd opleidingen bij de Amsterdammers.
Van den Brom kwam in augustus 2004 naar Ajax om Marco van Basten en John van 't Schip te vervangen bij de beloftes. Sinds maart, toen Danny Blind promoveerde naar de hoofdmacht, kreeg hij de A1 er tijdelijk bij. Met beide elftallen pakte hij de titel.
vd Brom. Op de een of andere manier vind ik die man nou niet echt geschikt voor zo'n functie. Maar goed, wie weet kan 'ie dit beter dan voetballen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:04 schreef golfer het volgende:
bron VI:
Daarnaast is hij in Italie nog beter gaan voetballenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:06 schreef twi het volgende:
En daarbij kunnen mensen natuurlijk wel zeggen van dat Ajax slecht heeft gehandeld met 14 miljoen euro, wanneer 'ie nu 55-70 op zou brengen, maar dat zou geen club ooit aan Ajax hebben betaald. Is 't niet omdat hij uit een kleinere competitie komt, dan is 't wel omdat 'ie geen langdurig contract meer had.
Tenzij hij een laagbegaafde is, moet dat geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
vd Brom. Op de een of andere manier vind ik die man nou niet echt geschikt voor zo'n functie. Maar goed, wie weet kan 'ie dit beter dan voetballen.
Tja, zo komt hij soms wel op me over.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tenzij hij een laagbegaafde is, moet dat geen probleem zijn.
De ideale terreinmeesterquote:
Een Nederlandse club kan never zo'n transfer maken dat weten we inmiddels wel. als Robben verkocht wordt zal Chelsea dat onmogelijk voor 14 mijoen Euro doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:06 schreef twi het volgende:
En daarbij kunnen mensen natuurlijk wel zeggen van dat Ajax slecht heeft gehandeld met 14 miljoen euro, wanneer 'ie nu 55-70 op zou brengen, maar dat zou geen club ooit aan Ajax hebben betaald. Is 't niet omdat hij uit een kleinere competitie komt, dan is 't wel omdat 'ie geen langdurig contract meer had.
Hoe dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:11 schreef cultheld het volgende:
Zeker is dat hij een slechter hoofd opleidingen zal zijn dan Danny Blind was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |