Aldus Ajax.nlquote:Ajax en Malmö FF akkoord over transfer Rosenberg
Amsterdam, 5 juni 2005
Ajax en Malmö FF hebben overeenstemming bereikt over de voorwaarden van de transfer van Markus Rosenberg. Ajax heeft nog geen definitieve overeenkomst bereikt met de Zweedse speler zelf.
Ajax heeft Rosenberg al enige tijd in het vizier. De op 27 september 1982 geboren aanvaller maakte in 2001 zijn debuut in de Zweedse competitie voor Malmö FF. Rosenberg maakt ook deel uit van het Zweedse nationale voetbalteam.
quote:Van Gaal haalt uit naar Lobont
5 juni 2005
Louis van Gaal heeft zaterdagavond op tv-zender SBS6 fel uitgehaald naar Ajax-keeper Bogdan Lobont. De trainer deed zijn uitspraken na afloop van de interland Nederland - Roemenië in de hoedanigheid van analist. "Lobont was absoluut niet goed vandaag", aldus Van Gaal, die komend seizoen als coach aan de slag gaat bij AZ. "Bij dat eerste doelpunt had hij in zijn doel moeten blijven staan, zelfs een keeper bij de amateurs begrijpt dat. Ik heb Lobont nooit echt een sterke keeper gevonden."
Op SBS6 werd verder gemeld dat Lobont, die dit seizoen zijn basisplaats verloor bij Ajax, ook in Roemenië veel kritiek krijgt. Volgens de zender is de goalie in de nationale ploeg slechts eerste doelman omdat alternatieven ontbreken.
Stekelenburg is juist prima bij terugspeelballen. Hij heeft namelijk een dermate goede traptechniek dat hij vaak, zonder aan te nemen, de bal weer terug in het spel brengt! Dat oogt misschien onrustig maar is het in feite niet. Nee, voor onrust moet je bij Vonk wezen met z'n magistrale kapbewegen waarbij hij vrijwel elke keer door het oog van de naald kruipt.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:02 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
[..]
Jij kiest dus duidelijk voor lijnkeepers..
Stekelenburg heeft geen vertrouwen als hij een terugspeelbal krijgt.. onrustig.. slecht meevoetballend, not my kind of style..
Maar ieder zn afwijking hè, zo ook ik![]()
Welke club zou deze drol nog willen hebben?quote:Op zondag 5 juni 2005 14:48 schreef S-Two het volgende:
Dat Rosenberg komt is dus wel duidelijk nu, ben er wel blij om. Nog nooit wat van hem gezien, maar de dingen die we er over horen zijn wel goed. Wat mij betreft mag Harry dan nu weer vertrekken.
Van mij mag Harry eigenlijk ook wel weer vertrekken. Het is jammer voor 'm.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:48 schreef S-Two het volgende:
Dat Rosenberg komt is dus wel duidelijk nu, ben er wel blij om. Nog nooit wat van hem gezien, maar de dingen die we er over horen zijn wel goed. Wat mij betreft mag Harry dan nu weer vertrekken.
lobont is goed genoeg voor een club als NAC of Utrecht niet voor Ajaxquote:
Lobont doet niet onder voor de gemiddelde keeper in de PL. Is zelfs goed genoeg voor de club die jij support.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
lobont is goed genoeg voor een club als NAC of Utrecht niet voor Ajax
dat zegt meer over de gemiddelde keeper in de PL toch?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:02 schreef gras het volgende:
[..]
Lobont doet niet onder voor de gemiddelde keeper in de PL. Is zelfs goed genoeg voor de club die jij support.
Nu noem je ook wat. Met Carroll, Lehmann en Dudek lopen daar ook echte hoogvliegers bij de topclubs, Cech uitgezonderd dan.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:02 schreef gras het volgende:
Lobont doet niet onder voor de gemiddelde keeper in de PL. Is zelfs goed genoeg voor de club die jij support.
Harrie tochquote:"Ik heb mijn kwaliteiten niet gekregen om op de bank te gaan zitten"
Misschien wel, ja. Maar sommigen doen nu alsof die jongen er totaal niets van kan, wat gewoon niet zo is.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
dat zegt meer over de gemiddelde keeper in de PL toch?
Dat ging over z'n periode bij Werder Bremen! Anders lees je dat stuk eens helemaal. Pak er gelijk een Duits woordenboek bij.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:28 schreef SamuraiJack het volgende:
[..]
Harrie toch. Maar ergens heeft hij wel gelijk. Het blijft natuurlijk zuur als je al na één seizoen mag vertrekken vanwege het slechte aankoopbeleid.
Ajax![]()
Een half jaar zelfsquote:Op zondag 5 juni 2005 15:28 schreef SamuraiJack het volgende:
[..]
Harrie toch. Maar ergens heeft hij wel gelijk. Het blijft natuurlijk zuur als je al na één seizoen mag vertrekken vanwege het slechte aankoopbeleid.
Ajax![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |