Het was onmogelijk om een jongen als Chivu in Amsterdam te houden..quote:Op zondag 5 juni 2005 19:29 schreef LadyDana het volgende:
Lindenberg![]()
Chivu speelde ook wel weer een goede wedstrijd gisteren die hadden ze nooit weg moeten doen bij ajax![]()
Ja hopen dat chivu ooit terug komt maar weinig kans ben ik bang.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:42 schreef Nashje het volgende:
Chivu komt zeker weten terug.
Waarom hopen jullie eigenlijk op de komst van Lindenbergh?
Ook alleen maar de 2e helft van het seizoen. Verder heeft ie zich nog nooit laten zien.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:50 schreef LadyDana het volgende:
[..]
Lindenbergh is gewoon een goede speler Ajax kan hem wel gebruiken.![]()
De kans is er nog altijd, en ik zie mensen hier alleen maar hopenquote:Op zondag 5 juni 2005 21:47 schreef PyTh het volgende:
Geloven jullie nou nog echt dat Davids naar ajax zal komen?
Nee, maar als ie in augustus bij AZ speelt word ik gek.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:47 schreef PyTh het volgende:
Geloven jullie nou nog echt dat Davids naar ajax zal komen?
Dat zou leuk zijnquote:Op zondag 5 juni 2005 21:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, maar als ie in augustus bij AZ speelt word ik gek.
Als dat gebeurd loopt het bestuur de supporters flink in de zeik te nemen..quote:Op zondag 5 juni 2005 21:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, maar als ie in augustus bij AZ speelt word ik gek.
Dat doen ze evengoed wel.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als dat gebeurd loopt het bestuur de supporters flink in de zeik te nemen..
Hij was er vandaag nog, geloof ikquote:Op zondag 5 juni 2005 22:01 schreef Maquiladora het volgende:
Zolang Arie blijft zitten is het een teken dat de supporters niet serieus genomen worden
Ze zijn in overlegquote:Op zondag 5 juni 2005 22:02 schreef gras het volgende:
[..]
Inderdaad. Waar blijft het schitterende nieuwe oude logo ergens?
Wat een lelijke bak heeft ie.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:36 schreef pekel het volgende:
[afbeelding]
Leuke foto van Rosenberg, een echte boerenjongen..
Mooi, ik moest er toch niet aan denken dat er weer een uitstralingsloze spits in een ouwe Citroen ofzo aan kwam baggerenquote:Op zondag 5 juni 2005 22:36 schreef pekel het volgende:
[afbeelding]
Heeft Harry hem al verteld dat hij hem goed moet verzekeren?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:36 schreef pekel het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |