Gastquote:Op zondag 5 juni 2005 15:32 schreef gras het volgende:
[..]
Dat ging over z'n periode bij Werder Bremen! Anders lees je dat stuk eens helemaal. Pak er gelijk een Duits woordenboek bij.
Aha okquote:Op zondag 5 juni 2005 16:28 schreef Radegast het volgende:
De Royal League is een Scandinavische bekercompetitie, dus niet alleen Zweedse.
Een doodnormaal 442, vermoed ik.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:31 schreef Nashje het volgende:
In wat voor systeem spelen ze bij Malmo eigenlijk?
2e? En Charisteas dan?quote:
Die hoeft ook niet te komen.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:54 schreef methodmich het volgende:
Nu mag Lindenbergh ze breed gaan geven inderdaad.
Ajax heeft eigenlijk ook meer de spelers voor een 4-4-2 met ruit: veel spitsen, weinig echte (goede)buitenspelers. Dat geeft toch te denken...quote:Op zondag 5 juni 2005 16:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Een doodnormaal 442, vermoed ik.
Dus hij zal wel weer een jaartje moeten wennen hier...
Dit bericht was nepquote:Op zondag 5 juni 2005 16:48 schreef Houniet het volgende:
AD: "Galásek vertrekt bij Ajax"
Het Algemeen Dagblad meldt dat Tomás Galásek deze zomer vertrekt bij Ajax. De Tsjechische middenvelder moet volgens de krant het komend seizoen zowel Hedwiges Maduro als Olaf Lindenbergh voor zich dulden en zou open staan voor een transfer.
De zaakwaarnemer van Galásek zegt in het AD dat de Tsjech al een nieuwe club heeft gevonden in Spanje. Hij wil nog niet bekendmaken om welke werkgever het gaat. Galásek zou komende week al in Spanje worden gepresenteerd.
De voormalig aanvoerder van Ajax heeft nog een contract tot de zomer van 2006. Hij speelt sinds 2000 bij de club.
![]()
Alaves?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:57 schreef jimjim1983 het volgende:
welke club was begin dit seizoen nog geinteresseerd in Galasek? was ook een spaanse.
Ik weet het ook niet zeker; In ieder geval een club uit de top van de segunda division.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja? ik dacht zelf aan Celta maar dat weet ik dus niet zeker
Lees Charisteas quotes in het oorspronkelijke artikel eens. Dan kun je concluderen dat hij dat niet heeft gezegd. Voetbalzone probeert weer eens sensationale kolder te verkopen...quote:Op zondag 5 juni 2005 16:20 schreef SamuraiJack het volgende:
[..]
Gast, die quote komt uit een artikel van voetbalzone met betrekking op zijn vooruitzicht bij Ajax, dus ik weet niet wat je loopt te blaaten. Begrijpend lezen is blijkbaar ook een vak
.
Anders lees je het artikel op voetbalzone eens helemaal door. En pak er dan gelijk even een Nederlands woordenboek bij.
Dan moeten ze het er niet als een quote neerzettenquote:Op zondag 5 juni 2005 18:05 schreef gras het volgende:
[..]
Lees Charisteas quotes in het oorspronkelijke artikel eens. Dan kun je concluderen dat hij dat niet heeft gezegd. Voetbalzone probeert weer eens sensationale kolder te verkopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |