Hij gaat hoogstwaarschijnlijk naar AZ... Dus ik denk wel dat dat rond isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Is die transfer van Shota al rond?

Wat heb jij met Ajax te maken?quote:

is al rondquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij gaat hoogstwaarschijnlijk naar AZ... Dus ik denk wel dat dat rond is

Interesse in een concurrerende club: Mag dat niet?quote:

3 jaar voor een 32 jarige spits?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:13 schreef Houniet het volgende:
AZ maakt vandaag bekend dat het zich de komende seizoenen heeft versterkt met Shota Arveladze. Eerder deze week meldde Voetbalzone al dat de transfer nagenoeg rond was.
De 32-jarige aanvaller komt deze ochtend zelf naar Alkmaar om daar de laatste details te bespreken. "AZ wil dat ik drie jaar teken, maar ik heb zelf een voorkeur voor twee jaar", aldus de Georgiër. "Maar ik ben blij dat ik weer terugkeer in Nederland".
Arveladze is na Pius Ikedia (RBC) en Danny Mathijsen (Willem II) de derde speler die AZ heeft aangetrokken voor komend seizoen.

naar duitslandquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:35 schreef cultheld het volgende:
Charisteas wordt geloost.

word verkocht voor 2 miljoenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:35 schreef twi het volgende:
Ik zie Charisteas gewoon vertrekken deze zomer eigenlijk.

OMGquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:35 schreef cultheld het volgende:
Charisteas wordt geloost.

En ik heb interesse wat er met een speler gebeurt die bij Ajax heeft gespeeld: Mag dat niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Interesse in een concurrerende club: Mag dat niet?

Is toch weer 2 miljoen, kunnen ze daar misschien eens een keer een fatsoenlijke linksbuiten voor halen en dan kan Boukhari ook meteen vertrekken.quote:

Brutil Hosé heeft ook bij Ajax gespeeld. Zal ik het dan ook maar hier melden wanneer hij naar Telstar of zo vertrekt?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En ik heb interesse wat er met een speler gebeurt die bij Ajax heeft gespeeld: Mag dat niet?
Oftewel, waar sloeg in hemelsnaam die vraag van je op...

in 8 termijnen te betalenquote:

Lijkt me prima.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Brutil Hosé heeft ook bij Ajax gespeeld. Zal ik het dan ook maar hier melden wanneer hij naar Telstar of zo vertrekt?

Ik troll niet, ik meende het serieus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lijkt me prima.
En doe nou maar weer normaal met dat trollende gedrag van je.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |