Leuk om hem weer op de Nederlandse velden te zien. Al denk ik dat hij niet zo goed meer is.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 07:47 schreef TimmyAsd het volgende:
Shota tekent bij AZ. De meest scorende spits van Ajax in jaren..
Gerets is zelf ook een belg natuurlijk, maar ik kan ook nog steeds lachen als een boer met kiespijn om het gevalletje Adriano.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Slechte trainers worden gekenmerkt door het feit dat ze bob peeters willen kopen
Gerets prefereerde hem zelfs boven Adriano, wat een bak!!
Met 35 ben ik al tevreden hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat Mitea er wel 50 maakt!
Zo weinig?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat Mitea er wel 50 maakt!
die komt niet meerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:55 schreef StarGazer het volgende:
Kheb ook bijzonder weinig vertrouwen in een komst van Davids
alsof we hem missen.. we missen hem al 2 seizoenenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:48 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Ze hebben die Armenier toch gestrikt, die maakte tijdens dat half uurtje tegen FC Barcelona wel indruk. En Rasmus Lindgren stroomt door vanuit het 2e elftal, maargoed daar heb je VdV nog niet mee terug!
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:27 schreef Yeahinho het volgende:
Had ik hier al geroepen dat we genaaid zijn op het Para Smit-toernooi?
Ga je schamen en google gebruiken. Kom je eigenlijk wel eens op Ajaxsitesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:16 schreef jimjim1983 het volgende:
Para Smit toernooi?
niet veel, bezoek alleen ajax.netwerk weleens.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ga je schamen en google gebruiken. Kom je eigenlijk wel eens op Ajaxsites?
Jaarlijkse supporterstoernooi.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
niet veel, bezoek alleen ajax.netwerk weleens.
maar dit was dus voor die gast, ok.
Wat heeft dat met Ajax te maken?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Is die transfer van Shota al rond?
Hij gaat hoogstwaarschijnlijk naar AZ... Dus ik denk wel dat dat rond isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Is die transfer van Shota al rond?
Wat heb jij met Ajax te maken?quote:
is al rondquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij gaat hoogstwaarschijnlijk naar AZ... Dus ik denk wel dat dat rond is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |