Lijkt me een prima spelerquote:Op maandag 6 juni 2005 18:22 schreef cultheld het volgende:
Ik zet in op 35 goals voor Rosenberg..... op de trainingen.
Inderdaad en veel ervaring voor de CL zit er ook niet bij en het is altijd maar afwachten hoe Rosenberg en Manucharyan zicht ontwikkelen.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:18 schreef twi het volgende:
Ik vind 't soms maar bar tegenvallen hoor, met al die jeugdspelertjes ertussen, en de twijfelgevallen die nou nogniet echtbrengen wat we ervan verwachten.
Hij hoeft op niemand te werken, enkel scoren.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Volgens mijn Scandinaviër is Rosenberg absoluut geen type-Zlatan. Meer pure spits, kopsterk, beetje Larsson.
Die was toen toch gewoon jeugdtrainer?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Danny zat toen bij Spelersbeleidsafdelingdinges
Maar wel Zlatanquote:Op maandag 6 juni 2005 20:37 schreef gras het volgende:
Nee, Directeur Spelersbeid.
Hij haalde onder andere de overbodige Aron Winter, de trage Frank Verlaat en de altijd geblesseerde John Nieuwenburg...
Vergeet niet de respectievelijk, 9, 5 en 7 goals die deze drie spitsen in de CL gaan maken.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat ie volgend seizoen 31 goals gaat maken in de competitie. Verder maakt Manchyarian er 17 en Babel er 28.
Het is wel gewoon waar.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:41 schreef gras het volgende:
Leo heeft Zlatan gehaald. Kijk elk interview met Don Leo er maar op na. Zo trots als een pauw dat hij daarop is.
Verkeerd gebruikt naar mijn mening. Verlaat moet je natuurlijk niet 1 op 1 gaan zetten met een gat van 40 meter in z'n rug, die moet je neerzetten als Ausputzer.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar wel Zlatan
Frank Verlaat... wat was dat een ramp zag...
Zo werken we niet in Nederland.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:49 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Verkeerd gebruikt naar mijn mening. Verlaat moet je natuurlijk niet 1 op 1 gaan zetten met een gat van 40 meter in z'n rug, die moet je neerzetten als Ausputzer.
Ontevreden over de situatie zoals die was bij Bremen, ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:53 schreef JaWi het volgende:
Harry is ontevreden, aldus voetbalzone.
En niet te vergeten Nikos Machlasquote:Op maandag 6 juni 2005 20:37 schreef gras het volgende:
Nee, Directeur Spelersbeid.
Hij haalde onder andere de overbodige Aron Winter, de trage Frank Verlaat en de altijd geblesseerde John Nieuwenburg...
Machlas heeft het niet eens zo slecht gedaan hoor bij Ajax.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En niet te vergeten Nikos Machlas![]()
Brian Laudrup was dan wel weer een topaankoop![]()
Nothing beats Gabrich.quote:
Da's dan wel weer waar.quote:
Koeman heeft slechts twee Belgen gehaald: Sonck en Soetaers. Die andere Belgen (van Damme, Vermaelen, de Mul, Aborah, (Tiberkanine en Vertonghen)) kwamen bij Ajax door het samenwerkingsverband met Germinal Beerschot en niet door de liefde voor Belgen van Koeman wat alom word verkondigd...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat Koeman heeft met Belgen, heeft Van Gaal met Argentijnen..
Bij Vitesse heeft hij destijds ook nog wat Belgen gehaald..quote:Op maandag 6 juni 2005 21:48 schreef gras het volgende:
[..]
Koeman heeft slechts twee Belgen gehaald: Sonck en Soetaers.
Bob Peetersquote:Op maandag 6 juni 2005 21:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bij Vitesse heeft een nog wel een paar Belgen gekocht.
Ja, inderdaad. Maar ook Roemenen net als bij Ajax weer...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bij Vitesse heeft hij destijds ook nog wat Belgen gehaald..
Doet het niet!quote:Op maandag 6 juni 2005 23:09 schreef P0RN0STAR het volgende:
rood kruisje
Is hij niet meer iemand van de assists? Zelfs Robben schopt er geen 20 inquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:28 schreef twi het volgende:
Mitea is een goede speler, alleen niet in 't Ajax systeem. Maak 'm linkerspits in een 4-4-2 counterploeg en hij schopt er 20 in.
Nee, hij heeft geen oog voor andere spelers en hij heeft dus niet het overzicht of de techniek van Robben. Mitea is meer een egoistisch spelertje wat razendsnel is en op doel schiet wanneer 'ie kan. De enige assist die 'ie ooit heeft gegeven is volgens mij een mislukt schot geweest.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is hij niet meer iemand van de assists? Zelfs Robben schopt er geen 20 in
Mitea is technisch wel vaardig maar te licht. Hij zou wat sterker moet wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:28 schreef twi het volgende:
Mitea is een goede speler, alleen niet in 't Ajax systeem. Maak 'm linkerspits in een 4-4-2 counterploeg en hij schopt er 20 in.
Onbegrijpelijke positie voor hem inderdaad, maar hij had er wel vrijheid (hij dook regelmatig rechts op). Maar de hele opstelling van Roemenie was natuurlijk een lachertje, met 5 aanvallend ingestelde spelers in een heel rare formatie.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:45 schreef cultheld het volgende:
Bij Roemenië stond ie anders niet als spits opgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |