Nee, spartel voor de vorm nog maar even wat tegen....quote:Op maandag 6 juni 2005 14:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Kunnen we jullie de schaal alvast geven? Jeetje zeg, wat een aanval!
Die Manucharyan is toch een linkspoot he???quote:Op maandag 6 juni 2005 15:23 schreef Nashje het volgende:
Rosenberg gaat het worden. Manucharyan kan trouwens inderdaad ook op flanken.
Al zou Babel - Rosenberg ook wondermooi zijn.
Ik denk dat we onze krachten hard nodig hebben om AZ en Feyenoord van ons af te houden...quote:Op maandag 6 juni 2005 15:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Nee, spartel voor de vorm nog maar even wat tegen....
Ja ben wel erg benieuwd naar m, ik ben wat optimistischer, zet in op 15quote:Op maandag 6 juni 2005 15:49 schreef methodmich het volgende:
Nou, aan Markus om de verwachtingen waar te maken. Ik zet in op 8 goals volgend seizoen, voorzichtig beginnen.
ik ga met je mee jaquote:Op maandag 6 juni 2005 15:49 schreef methodmich het volgende:
Nou, aan Markus om de verwachtingen waar te maken. Ik zet in op 8 goals volgend seizoen, voorzichtig beginnen.
al bezig met de strijd om de 2e plaats..?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk dat we onze krachten hard nodig hebben om AZ en Feyenoord van ons af te houden...
En Vitesse en Hveen zijn ook lastig hoor!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk dat we onze krachten hard nodig hebben om AZ en Feyenoord van ons af te houden...
Draai Markus en Babel maar om.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat ie volgend seizoen 31 goals gaat maken in de competitie. Verder maakt Manchyarian er 17 en Babel er 28.
Daar moeten nog Rosenberg en Lindenbergh bijquote:Op maandag 6 juni 2005 18:05 schreef JaWi het volgende:
http://www.ajaxshowtime.com/images/articles/selectie0506.JPG
Het is ook de voorlopige, dat had ik er best bij kunnen zettenquote:Op maandag 6 juni 2005 18:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar moeten nog Rosenberg en Lindenbergh bij
Veel bergjes
Waar is bergkamp
Was het maar zo makkelijkquote:Op maandag 6 juni 2005 15:24 schreef VoreG het volgende:
Blind heeft Zlatan gehaalt
Blind haalt Rosenberg
Die man is geniaal!
CL winst lijkt me duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |