3 jaar voor een 32 jarige spits?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:13 schreef Houniet het volgende:
AZ maakt vandaag bekend dat het zich de komende seizoenen heeft versterkt met Shota Arveladze. Eerder deze week meldde Voetbalzone al dat de transfer nagenoeg rond was.
De 32-jarige aanvaller komt deze ochtend zelf naar Alkmaar om daar de laatste details te bespreken. "AZ wil dat ik drie jaar teken, maar ik heb zelf een voorkeur voor twee jaar", aldus de Georgiër. "Maar ik ben blij dat ik weer terugkeer in Nederland".
Arveladze is na Pius Ikedia (RBC) en Danny Mathijsen (Willem II) de derde speler die AZ heeft aangetrokken voor komend seizoen.
naar duitslandquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:35 schreef cultheld het volgende:
Charisteas wordt geloost.
word verkocht voor 2 miljoenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:35 schreef twi het volgende:
Ik zie Charisteas gewoon vertrekken deze zomer eigenlijk.
OMGquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:35 schreef cultheld het volgende:
Charisteas wordt geloost.
En ik heb interesse wat er met een speler gebeurt die bij Ajax heeft gespeeld: Mag dat niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Interesse in een concurrerende club: Mag dat niet?
Is toch weer 2 miljoen, kunnen ze daar misschien eens een keer een fatsoenlijke linksbuiten voor halen en dan kan Boukhari ook meteen vertrekken.quote:
Brutil Hosé heeft ook bij Ajax gespeeld. Zal ik het dan ook maar hier melden wanneer hij naar Telstar of zo vertrekt?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En ik heb interesse wat er met een speler gebeurt die bij Ajax heeft gespeeld: Mag dat niet?
Oftewel, waar sloeg in hemelsnaam die vraag van je op...
in 8 termijnen te betalenquote:
Lijkt me prima.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Brutil Hosé heeft ook bij Ajax gespeeld. Zal ik het dan ook maar hier melden wanneer hij naar Telstar of zo vertrekt?
Ik troll niet, ik meende het serieus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lijkt me prima.
En doe nou maar weer normaal met dat trollende gedrag van je.
zal me niets verbazenquote:
quote:Dinsdag 7 juni - Chelsea bereidt megabod op Ibrahimovic voor
(Verslaggever SV, Amsterdam, 09.31u GMT+01.00, Aftonbladet)
Volgens de Zweedse boulevardkrant Aftonbladet bereidt Chelsea FC een megabod voor op spits Zlatan Ibrahimovic. Naar verluidt zou de steenrijke Russische zakenman Abramovitch 55 miljoen euro willen betalen voor de Zweed.
Twee weken geleden werd de voetbalwereld al wakker geschud toen de geruchten de ronde deden dat Real Madrid het astronomische bedrag van 70 miljoen euro over zou hebben voor Ibrahimovic. Later ontkende de club alles en Juve bevestigde sowieso dat Ibrahimovic niet te koop is.
Mooi toch, kunnen ze die ook wel in één keer voldoen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:20 schreef cultheld het volgende:
En wanneer Juve dat megabedrag in één keer ontvangt, heeft Ajax nog altijd 10 van de 16 miljoen te goed of zo
Waarom zou het bestuur slecht slapen? Die lachen overal om; Zo lang zij hun bonussen maar opstrijken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:21 schreef Cheiron het volgende:
Het zal verdomme toch niet zo zijn he! Denk dat het bestuur dan een tijd HEEL slecht slaapt
En verdiendquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:21 schreef Cheiron het volgende:
Het zal verdomme toch niet zo zijn he! Denk dat het bestuur dan een tijd HEEL slecht slaapt
En ik denk dat Ome Arie zich heel hard achter zijn oren zal krabben.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:21 schreef Cheiron het volgende:
Die krabt zich alleen maar achter de oren met de vraag of hij dit jaar naar de Malediven of naar Toscane zal gaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En ik denk dat Ome Arie zich heel hard achter zijn oren zal krabben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |