quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:54 schreef caradoc het volgende:
M'n laatste examen. Als ik een één haal kan ik niet meer zakken ... dat voelt goed. Succes!
Arcee's ultieme Fok!lijstjes #16: mét compleet overzicht!quote:
Uit Hoe ga jij het vieren als je slaagt?quote:
Uit Zomervakantie!quote:Op maandag 30 mei 2005 19:43 schreef Skv het volgende:
Hoppa, ik heb zomervakantie!
Wel mn examens verneukt, dus het gaat nog ff spannend worden
Vanaf morgen werken, en het is kutweer, dus van een 'geslaagde zomervakantie' kan ik op dit moment nog niet spreken.
Maar toch, klaar
Uit Welk examennummer hebben jullie?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:30 schreef Skv het volgende:
Ik vraag me af of die examennummers binnen de school gelden, of landelijk.
Ik heb nummer
1231
Nog lotgenoten met het zelfde nummer?![]()
![]()
Uit [VWO] Economie (1,2).quote:
Uit [Centraal]Tyf op met dat examen!quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:15 schreef Skv het volgende:
Zo.
Dit topic was er nog niet.
Stel je voor: je hebt de volgende dag een examen, maar je hebt er nog geen fuck aan gedaan.
Erg veel boeit het niet, want zonder leren haal je ook wel een 5.
Hier kan je de examens kwijt waar je dat voor hebt.
TS begint: Aardrijkskunde morgen.
Stik er maar in, ik pak me een biertje.
Uit De nerds verpesten het voor de rest :rquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:25 schreef Skv het volgende:
Het is niet eerlijk.
Alle nerds zitten knetterhard te blokken, waardoor in het algemeen het examen goed gemaakt is.
Dan heb je de rest, die hoopt op een mooie normering zodat ze nog nét op een 5,5 uitkomen.
Die worden gewoon fucking hard genaaid door alle aapjes die al máánden vantevoren zijn begonnen met leren.
Deze mensen hebben meestal al geen sociaal leven, maar verpesten het nu ook nog voor de mensen die ze eigenlijk moeten aanbidden.
Het leven is gemeen
In de krant stond dat 70% slaagt als er niemand leert
De normering wordt dus zo gemaakt dat er 70% slaagt.
Als niemand nou leert, heeft iedereen een gelijke kans om te slagen, omdat de norm een beetje soepel blijft.
Als de helft knetterhard blokt, en de andere helft niks doet, worden de niks-doeners gewoon genaaid door de nerdige helft.
Uit Geniet *hier* van je weekend!quote:
Uit [VWO]Engels II, napraten enzo.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:58 schreef Skv het volgende:
Hop.
Misleidende kut-TT.
Er is geen Engels II.
Alleen Frans en Duits
Uit Stedelijk Lyceum Enschede wéér...quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:08 schreef Skv het volgende:
Wie weet het nog?
Vorig jaar waren op mijn school (Kottenpark, Stedelijk Lyceum Enschede) de woordenboeken bij Nederlands op de tafel gelegd.
Met als resultaat dat de gehele HAVO het examen opnieuw heeft moeten doen.
Wat zie ik net staan?
[..]
bron
Kutschool.
Uit [Centraal]Ach, volgend jaar beter.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:52 schreef Skv het volgende:
Het kan niet altijd over een leien dakje gaan.
Wie is er nu al gezakt?
Ik nog niet.
Komt vast nog wel
Uit [Centraal] Welke cijfers moet je halen om te slagen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:46 schreef Skv het volgende:
Zoals de TT zegt.
Ak 4,4
GS 3,8
Wis 4,3
Eco 4,4
NL 5,2
EN 5,8
6VWO trouwens.
Uit Slagingsvoorwaarden VWO?quote:Op zondag 22 mei 2005 18:14 schreef Skv het volgende:
Ik wil graag ff weten wat ik moet hebben om te kunnen slagen.
Ik moet de volgende cijfers halen voor mn examens om voor alles op 5,5 (dus 6) uit te komen:
Profiel
Aardrijkskunde 45
Geschiedenis 39
Wisk A 12 43
Economie 12 43
buiten profiel
Engels 58
Nederlands 52
Wat ik nou graag wil weten: Hoeveel vakken mag ik onder de 5,5 halen, wil ik toch nog slagen?
Ik hoorde twee onvoldoendes nog mag, maar mogen die beide in je profiel zitten?
En moeten die dan persé boven de 5 zijn?
Hoe zit het
Uit [VWO]Engelsquote:Op zondag 8 mei 2005 @ 19:48 schreef Skv het volgende:
Als ik erges een zin in heb, is het Engels wel.
Urenlang tekstjes maken.
Ik sta nu een 5
Hoe ziet zo'n examen dr ongeveer uit trouwens?
Uit [VWO]Aardrijkskunde.quote:Op woensdag 25 mei 2005 @ 17:20 schreef Skv het volgende:
Aanstaande vrijdag, 9:00 tot 12:00.
Leren:
Migratie en Mobiliteit
Actieve Aarde
Vervoer en Ruimtelijke Inrichting.
Tips en troep? Vragen?
Plaats ze hier.![]()
Uit [Centraal]Geschiedenis.quote:Op maandag 23 mei 2005 @ 16:06 schreef Skv het volgende:
Vietnam
Lancashire.
Game on.
[VWO]Aardrijkskunde.quote:Op vrijdag 27 mei 13.07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Er zaten dingen in die bij ons in de les niet zijn behandeld.. Dat had ik wel verwacht, maar toch. Ik ga klagen.
Kutexamen.
Ik heb nog nooit zoveel onzin opgeschreven bij een examen..
Heb jij zeker ook zo'n huge kipling-tas of dat nietquote:Op zondag 5 juni 2005 15:16 schreef KjellB het volgende:
[..]
Heb ik in iedergeval betere graphics dan jullie![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:56 schreef Koentje3 het volgende:
wat een KUT examen.
serieus verneukt dit
kanker...}:|
[VWO] Natuurkunde1,(2) natafelenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:48 schreef martti het volgende:
Baggerexamen zeg.. de eerste twee opgaven (Na1,2) waren heel goed te doen, en kreeg zowaar nog hoop op een 7,8 (nodig voor een 8) ook. Maar vanaf vraag 13 was die hoop net zo snel weer weg als dat 'ie gekomen was![]()
[VWO] Biologie 1,2quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:18 schreef Kikstar het volgende:
Wij moeten het doen met Binas waar trouwens ook erg veel in staat![]()
HW :
p+q = 1
p^2 + 2pq + q^2
p = AA
pq = Aa
q = aa
zoiets dacht ik
ben nu eerst bezig met bioplek.org doornemen per onderwerp en daarna alle samenvattingen per onderwerp. Dan moet ik het wel kennen. Succes iedereen![]()
[VWO]Aardrijkskunde.quote:AK was de meest verlepte toets die ik tot zowaar heb gemaakt, inderdaad ook vooral door dat Actieve Aarde.
Maar ik heb dan ook Terra als leermethode, en dat is sowieso kut
Straks maar even nakijken, en als het geen 5,6 is even het LAKS stalken.
[HAVO] Wiskunde B2quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:11 schreef _Supreme het volgende:
yeah, was echt goed te doen!
alleen de enerlaatste som was moeilijk
en opgave 4.
Welk examennummer hebben jullie?quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:20 schreef Thundertje het volgende:
457 o\
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:29 schreef s0k het volgende:
haha op dat eindexamen.nu zag ik iemand die aan het klagen was over vraag 46 of 47. Iig die met olijfolie. Tering, als je die niet snapt hoor je gewoon niet op havo thuis.
[VWO]Wiskunde A1quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:47 schreef Adurothiel het volgende:
Ik ben zeker van een 9 op m'n eindlijst!!!!!!![]()
uit [VWO] Management & Organisatiequote:het was écht klote...
tussen 4,4 en 6,4...
de examens van vorige jaren vond ik goed te doen, maar deze was echt te lang en veel te moeilijk
uit [VWO] Nederlandsquote:ik heb geklaagd over de enige multiple-choice vraag die ik fout had
in vraag 13 is verkeerd geciteerd: 'blaatblaatblaat... in zicht draagt', terwijl in de tekst toch echt staat 'in zich draagt'
vind ik, zeker omdat het een Nederlands examen is, niet echt netjes...
[VWO] Biologie 1,2quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:52 schreef peejdorie het volgende:
[..]
nee
als je de 2 grafieken vergelijkt zie je dat bij 50 graden idd de CO2-vastlegging gaat dalen, terwijl bij de grafiek van de CO2-productie de lijn nog horizontaal loopt. Als er in een plant evenveel CO2 zou worden gebruikt als afgegeven zou jouw antwoord (B) kloppen, alleen is dit dus niet het geval. (Groene) planten nemen CO2 op en staan O2 af.
Dus ligt het temperatuurcompensatiepunt tussen 50 en 55 graden
We gaan zsm even lotenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:52 schreef Ronno het volgende:
het is donderdag 9 Juni...
wie heeft gewonnen?
Succes met lotenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We gaan zsm even loten. Uitslag volgt snel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |