C&Mquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:53 schreef Rock-shocker het volgende:
Voor alle mensen die gek werden in het Wskunde A1,2 topic.
Deel hier je leerleed, je slechte dan wel goede cijfers voor de SE's en uiteraard ook tips voor mensen die te lui zijn om echt goed te gaan leren
Zoals ik
Leerlingen aller C&M-klassen, verenigt u!
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:37 schreef DeathStella het volgende:
Kan iemand misschien even kort uitleggen wanneer ik normalCDF, normalPDF, binomCDF of binomPDF moet gebruiken?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:01 schreef Barthez het volgende:
ach ga gwoon wiskunde B1,2 doen, das pas wiskunde man!!!
taal is nooit mijn sterkste kant geweestquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:46 schreef DeathStella het volgende:
[..]
Het is altjd jammer dat er dan zo weinig tijd voor Nederlands overblijft, hé?![]()
ja dat wil ik ook weten! help!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:37 schreef DeathStella het volgende:
Kan iemand misschien even kort uitleggen wanneer ik normalCDF, normalPDF, binomCDF of binomPDF moet gebruiken?
normalcdf is met de normale verdeling als je het percentage wilt wetenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:37 schreef DeathStella het volgende:
niet het percentage, de oppervlakte, x100 = percentagequote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:22 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
normalcdf is met de normale verdeling als je het percentage wilt weten
binomcdf kun je bij een binomiale verdeling iets uitrekenen
de rest weet ik zo niet.
nog nixquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Niks tegen C&M eh
Ik moet een 5.3 halen voor Wiskunde A1 en tot nu toe heb ik alleen een aantal examens geoefend (schommelden allen rond de 5.5), hebben jullie naast de examenbundel nog iets meer gedaan?
Same me, maar sta dan ook een 7.5 gemiddeld. Had voor mijn laatste SE (gehele examenstof) een 7.9 gehaald in de herkansing. Vertrouw er dus redelijk op dat ik wel minstens een 3.5 haal!!quote:
Ik heb vraag 3,4,11,12,14 en nog een niet helemaal gemaaktquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:22 schreef roze-meisje het volgende:
volgens ben ik wel geslaagt hiervoor alleen vraag 12 snapte ik niet![]()
niet iedereen kan dat en bovendien vaak kunnen wiskunde B2 ers vakken als engels frans en zelfs soms geschiedenis ( ja die heb je ) nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:01 schreef Barthez het volgende:
ach ga gwoon wiskunde B1,2 doen, das pas wiskunde man!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |