bio is toch zo'n poepvak, je hoeft er niet voor te leren en dan heb je een 6 / 5.5quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:05 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Voortplanting en genetica horen niet bij de examenstof dit jaar.
Dus dat krijg je niet! (Hardy-Weinberg wel)
Ik moet zelf dat zenuwstelsel nog maar eens goed gaan leren... Als ik zo'n plaatje krijg met synapsen erin ben ik kansloos.
Moeilijk woord in het proefwerk (orgaan / lichaamsdeel / organel ofzo) --}} register van biodata --}} goede bladzijde opzoeken --}} info checken over het betrefende onderwerpquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:00 schreef commeric het volgende:
Wat staat er allemaal in die biodata dan, want ik heb alleen een binas...
quote:Dit kan ik echt iedereen aanraden:
http://www.digischool.nl/(...)g/vwo_cseinhoud.html
Zeer duidelijke samenvattingen met bewegende animaties voor dingen als fotosynthese enz
Morgen is het zo ver, de laatste![]()
meer danquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:31 schreef -loui het volgende:
ik leer gewoon ff die bioplekshizzle... moet wel genoeg zijn... Toch?
En alweer bedanktquote:
die is easyquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:26 schreef Repeat het volgende:
weet iemand het antwoord op vraag 15 van het examen voor 2004?
Aan ieder type tRNA wordt een specifiek aminozuur gebonden.
Welk aminozuur is gebonden aan het tRNA van afbeelding 5?
A fenylalanine
B glutaminezuur
C leucine
D lysine
Ik snap echt niet hoe ze op D komen
Een 7,4? dan zou ik me geen zorgen gaan maken nee. Ik sta een 6,2quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:33 schreef Exordium het volgende:
wij hebben Hardy-Weinberg trouwens echt nog nooit behandeld, dat is toch raar?
Dit wordt best wel een ramp. Nouja, ik sta nog een 7.4 Maar heb er nauwelijks wat aan gedaan..
Inderdaad, daarna VAKANTIE!
Weer is inderdaad klote, nu moeten we binnen bier drinken ipv op het terras.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:44 schreef Repeat het volgende:
als het nou nog lekker weer was
maar opzich moet dit wel lukken, het is alleen zo kut dat het van die extreem lange examens zijn met zoveel tekst en vragenHeb dan op de helft gewoon geen zin meer en vanaf dat moment gaat het dan veel slechter. Ik hoop dus dat ik het met volledige aandacht kan afmaken
Ouders, lekker boeiend je bent toch 18.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:05 schreef Fatality het volgende:
ik mag een 1 halen, ik weet alleen niet of dat van mn ouders mag.
Maar mijn eten moet ook nog gekookt worden!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:07 schreef frenkck het volgende:
[..]
Ouders, lekker boeiend je bent toch 18.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:33 schreef Fatality het volgende:
[..]
Maar mijn eten moet ook nog gekookt worden!!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |