normering staat vast bij examens dus weet niet wat je blaat, ze kunnen deze hooguit aanpassen in de zin van: het voordeel voor de studenten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:25 schreef Skv het volgende:
Het is niet eerlijk.
Alle nerds zitten knetterhard te blokken, waardoor in het algemeen het examen goed gemaakt is.
Dan heb je de rest, die hoopt op een mooie normering zodat ze nog nét op een 5,5 uitkomen.
Die worden gewoon fucking hard genaaid door alle aapjes die al máánden vantevoren zijn begonnen met leren.
Deze mensen hebben meestal al geen sociaal leven, maar verpesten het nu ook nog voor de mensen die ze eigenlijk moeten aanbidden.
Het leven is gemeen
Eigenlijk niet. Eigenlijk hoor je gewoon goed opgelet te hebben op school. En dat je dan het examen zonder te leren goed afsluit.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:19 schreef whosvegas het volgende:
Je hoort ook maanden te studeren voor een examen
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:51 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Eigenlijk hoor je gewoon goed opgelet te hebben op school. En dat je dan het examen zonder te leren goed afsluit.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:21 schreef -DailaLama- het volgende:
Wouter Bos zei vanochtend in Goedemorgen Nederland dat hij vroeger ook een nerd was. Hij had een paar klassen overgeslagen, bleef erg lang zeer klein en had een grote bril op met een christelijk kuifje.
Wouter Bos is dan ook bijzonder slim...quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:21 schreef -DailaLama- het volgende:
Wouter Bos zei vanochtend in Goedemorgen Nederland dat hij vroeger ook een nerd was. Hij had een paar klassen overgeslagen, bleef erg lang zeer klein en had een grote bril op met een christelijk kuifje.
Ik ook!quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:20 schreef KarmaniaK het volgende:
Ik doe geen fuck, leer een dag van tevoren en haal hoge cijfers. Wat ben ik?
En nee, ik ben niet hoogbegaafd. :p
Wat doet je denken dat ik me wat van jou aantrek?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
SKV, ik hoop met heel mijn hart dat je zakt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |