Je kan niet lager dan een 1 hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:50 schreef Roeni3 het volgende:
Ik had een 0,8 nodig om een 4 te staan. Dat heb ik wel gehaald, mag ik aannemen, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Dit slaat dus echt helemaal nergens op. Ten eerste vind ik M&O een heel nuttig vak. Bovendien vind iedereen andere dingen moeilijk. Ik heb nu eenmaal wat moeite met M&O en ik vind dat ik daar best over mag zeuren in een M&O topic. Als je gefrustreerd bent over je Latijn of Grieks dan ga je daar in dat topic zeuren.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:00 schreef omulu het volgende:
Wat is dat voor nepvak? M&O?? Is dat als je geen economie kan? Of als je een vwo diploma wil halen maar geen extra vak wil? stelletje aanstellers. Jullie doen zeker ook allemaal Tekenen, handenarbeid en textiele vaardigheden (wat gewoon knutselen is). Kom maar terug als je een eindexamen latijn of grieks moet doen.
Ik heb het niet nagekeken. Het is leuk geweest.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:58 schreef A.J. het volgende:
Ik ga dit dus niet nakijken. Ging voor mijn gevoel we redelijk... maar ja ik ga voor een 4.9 en dan sta ik een 6 gemmideld.
Als ik het nakijk ga ik rare dingen denken, dat ik het niet haal enzo
Omulu, ik weet niet wat voor een anti econoom jij bent, maar jij hebt het wiel zeker niet uitgevonden. Grieks en latijn, kun je daarmee mieren gaan onderzoeken of hoe moet ik t zien. Met M&O kom je tenminste nog ergens in het bedrijfsleven.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:00 schreef omulu het volgende:
Wat is dat voor nepvak? M&O?? Is dat als je geen economie kan? Of als je een vwo diploma wil halen maar geen extra vak wil? stelletje aanstellers. Jullie doen zeker ook allemaal Tekenen, handenarbeid en textiele vaardigheden (wat gewoon knutselen is). Kom maar terug als je een eindexamen latijn of grieks moet doen.
sorry, 34 punten. En ik ga bij mijn gokjes uit van de laagste norm die in de laatste paar jaar is voorgekomen, dus 0.5...quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:11 schreef Lijntje. het volgende:
huh, je bent wel erg pessimistisch 36 punten is ( tussen de 4.9 en de 6.4)
Vorig jaar was de normering 1.3 en dat examen was een eitje. Deze was toch net iets pittiger, dus verwacht ik een norm boven de 1.3quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:58 schreef Ri-Klain het volgende:
Al 960 klachten!!meer
meer
meer
![]()
Dit was echt een kut toets, ik wil dat de normering minstens op de 1 zit! Dan heb ik t zeker weten gehaald![]()
Ja, daarom. Dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:04 schreef hippo-clippo het volgende:
ik hoop t weltelt toch gwn als een normaal vak buiten je profiel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |