Kruip jij maar terug in je moederquote:Op maandag 30 mei 2005 19:45 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
goh je bent vast de eerste (sinds 1999) met zo'n topic ..... doe es niet...
sommige dialogen zijn zzzzo.. simpelquote:
Same here.quote:
Zet hem opquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:03 schreef Kikstar het volgende:
ik moet donderdag nog biologie maken, wordt spannend slagen of niet slagen. IK WIL SLAGEN, want ik wil graag naar rotterdam studeren [afbeelding]
Probeer het nu nog eens te zeggen en dan op een manier zoals een volwassene het zou doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:47 schreef kippiej het volgende:
Ik heb nog geen zomervakantie
Godverdomme kanker bio
Kankerwiskunde proefwerk
VMBO nét halen? Goed bezig. Chapeau.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:37 schreef Jett het volgende:
kheb ook vakantieen ik ga 't misschien nét halen dus hoop t
dankuquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:40 schreef Fujiwara. het volgende:
[..]
VMBO nét halen? Goed bezig. Chapeau.
of jij hebt gewoon geen vriendenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:56 schreef roze-meisje het volgende:
blijkbaar ben ik de enige die het irritant vind dat we 3!! maanden vakantie hebben, jullie zullen wel een heel interessant leven hebben![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:48 schreef Fatality het volgende:
achja, je bent een lekkerwijf, je kunt jezelf altijd nog omhoog neuken.. zijn ook kwaliteiten die niet iedereen heeft![]()
psst, je hebt zelf een lonsdale avatarquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:40 schreef Fujiwara. het volgende:
[..]
VMBO nét halen? Goed bezig. Chapeau.
Dat is puur om te provoceren.quote:
Zoals een oude oosters wijze ooit eens vertelde:quote:Op woensdag 1 juni 2005 02:21 schreef Aurelium het volgende:
wat een kut post..
ICT. Bijbaantje.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |