op hoop van zegequote:Op maandag 30 mei 2005 12:09 schreef VoreG het volgende:
D'r op of d'r onder
Dood of de gladiolen
Alles of niets
Klikquote:Op maandag 30 mei 2005 12:07 schreef Ri-Klain het volgende:
Wel een foto maken van jemooie haartjes
he
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:15 schreef Skv het volgende:
[..]
[afbeelding]
Blij dat mn staart aan de achterkant past, voorop is nog lelijker.
URL copy-pasten in nieuw venster.quote:
Ja, en minderjarigquote:Op maandag 30 mei 2005 12:17 schreef Reintje het volgende:
Economie, was dat niet zoiets met massa en neuken enzo?
Ik voel me serieus net een gladiator.quote:
Openen in nieuw venster.quote:
Het ziet er wat nichterig uit terwijl gladiators meer helden zijn. Kijk ik heb dan ook wat langer haar maar no way dat ik met een pluche elastiekje in mijn haar ga rondlopenquote:
hahaquote:Op maandag 30 mei 2005 12:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het ziet er wat nichterig uit terwijl gladiators meer helden zijn. Kijk ik heb dan ook wat langer haar maar no way dat ik met een pluche elastiekje in mijn haar ga rondlopen
Hahahquote:Op maandag 30 mei 2005 12:21 schreef Z3R0-C00L het volgende:
Nu nog blonderen en tada david_beckham_kloon_003![]()
Als iedereen is afgeleid, kan dat alleen de normering maar positief beïnvloeden.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:23 schreef VoreG het volgende:
Mag je geen pet opzetten? Dan laat je die pet controleren door de surveillant(ofzo) en dan zet je dat gewoon op want je leidt iedereen af zo
Jah dat mag, maar dan moet je wel herkansenquote:Op maandag 30 mei 2005 12:49 schreef VoreG het volgende:
Mocht je nou 2 5-en in je profieldeel hebben?
Kut.. Want Wiskunde was net wel of net niet, AK hebben ze me genaaid en nu ecoquote:Op maandag 30 mei 2005 12:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jah dat mag, maar dan moet je wel herkansen
Nou succes iig ..quote:Op maandag 30 mei 2005 12:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kut.. Want Wiskunde was net wel of net niet, AK hebben ze me genaaid en nu eco
22 had ik ook niet, en 26 ook nietquote:Op maandag 30 mei 2005 16:19 schreef Z3R0-C00L het volgende:
Ik vond em zeeeer goed te doenBehalve vraag 21 en 22 want die heb ik niet, maar verder heel blij
![]()
MW als MO=MK gewoon?quote:Op maandag 30 mei 2005 16:41 schreef Speth het volgende:
Deze verneukt... Teveel differentieren, en ik kon niet op de formule voor maximale winst komen.
Jup.quote:Die uitkeringsvraag had ik volgens mij wel redelijk gemaakt... Het beleid van het land was denivellerend, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |