quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:25 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar zo is dat nou eenmaal bij soaps. Learn to live with it
Het is allemaal echt zeg ik je! Allemaal echt!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:25 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar zo is dat nou eenmaal bij soaps. Learn to live with it
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is allemaal echt zeg ik je! Allemaal echt!!!!!!!!!!![]()
![]()
neee dat was niet het laatstequote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:03 schreef Hilzillah het volgende:
Nou korte termijn geheugen aangetast, weet iemand toevallig wat er als laatst gebeurd is in GTST
EDIT: laat maar ik weet het weer, Nina ding vroeg "wie is Amy"
Dan kijk je toch As the world turns daar heb je Graig en Lucyquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:05 schreef Frey het volgende:
Maar denk eens in hoe leuk dat gaat worden. Ludo en zijn 16-jarige dochter![]()
Van die weblog van die idoot van een Original.quote:Nog meer soap voor Vivienne!
Binnekort maakt Vivienne van der Assem haar opwachting in nog een soap spelen, namelijk GTST! Vanaf volgend seizoen zul je Vivienne dus ook in GTST gaan zien, want ze is nu ookal in ZOOP te zien. Een paar jaar geleden vertolkte ze ook de rol van Lizzy Vehmeijer in ONM, die nu gespeeld wordt door Nikkie Plessen. Hoe de rol van Vivienne er precies uitziet, daar is nog niks over bekend. Blijf dus zeker GTST kijken, want dan kun je haar zeer snel op je beeldscherm bewonderen! GTST NL, Goedetijden
Niet te vroeg he het komt van Orgi dus eerst maar eens afwachten of het waar isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:36 schreef Airelle het volgende:
Wat een soapslet:
Goudkust
ONM
Zoop
en dan nu GTST.
Orgi, wie is dat?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Niet te vroeg he het komt van Orgi dus eerst maar eens afwachten of het waar is![]()
In Amerika is het heel gebruikelijk. Ik heb er in het begin best moeite mee die 'karakters' los te zienquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:36 schreef Airelle het volgende:
Wat een soapslet:
Goudkust
ONM
Zoop
en dan nu GTST.
Klopt!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In Amerika is het heel gebruikelijk. Ik heb er in het begin best moeite mee die 'karakters' los te zien
Vind ik welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:02 schreef DeTolk het volgende:
Die Nina is echt niet verkeerd gekozen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:17 schreef Iwan1976 het volgende:
RTL Boulevard berichtte net dat Fayah Lourens GTST echt gaat verlaten.![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:17 schreef Iwan1976 het volgende:
RTL Boulevard berichtte net dat Fayah Lourens GTST echt gaat verlaten.![]()
Nick schiet niemand dood !quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:25 schreef DeTolk het volgende:
Faja Lourens verlaat GTST:
Haar laatste scene:
Ludo komt er EINDELIJK achter dat nina is ontvoerd door Isa en dat fajah ook niet helemaal vrijuit gaat.
Isa is slim en vlucht optijd, Yasmin mist haar vliegtuig en wordt doodgeschoten door de doorgedraaide nick, omdat ludo nooit zijn vuile zaakjes zelf opknapt.
Volgens mij juist niet ik heb nog nooit iemand in de Bold geziend die eerst in As the world turns speelde en andersom en ik kijk toch altijd stiekem met een half oogje mee nu al zoon 7jaarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In Amerika is het heel gebruikelijk. Ik heb er in het begin best moeite mee die 'karakters' los te zien
Ze heeft nu kort haar en zwart geverfdquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:02 schreef pberends het volgende:.
Fajah weg... nou ja met zo'n kapsel mag ze inderdaad 's weg.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:12 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ze heeft nu kort haar en zwart geverfd
Moeten ze weer op zoek naar een nieuwe pleeborstelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:02 schreef pberends het volgende:.
Fajah weg... nou ja met zo'n kapsel mag ze inderdaad 's weg.
Lauren Koslow: young and the restless, bold, days of our livesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Volgens mij juist niet ik heb nog nooit iemand in de Bold geziend die eerst in As the world turns speelde en andersom en ik kijk toch altijd stiekem met een half oogje mee nu al zoon 7jaar![]()
Wat had hij voor tattoos op zijn binnenbovenarmenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
GATVERDAMME de okselharen van Ray![]()
![]()
, onder z'n truitje vandaan
.
ja, zag m laatst nog, hangt wel s rond in de koningquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:22 schreef roze-meisje het volgende:
lekker realistisch weer dat Nina nu stukken ouder is![]()
bestaat meneer harmsen trouwens nog, heb 'm een hele tijd niet meer gezien![]()
Sorry hoor maar gevangen genomen, gedrogeerd, bijna verbrand... dat kan trauma's opleveren hoor.. je kan er zo gek van worden dat je slecht wordt!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:34 schreef Heleen17 het volgende:
OMG!!! Dit is echt te ongeloofwaardig voor woorden! Dat Nina opeens 8 jaar ouder is...okee, maar dat ze opeens het slechte pad op is gegaan slaat helemaal nergens op!!!
Dat ze een jaar of 16 is is juist niet realistischquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:34 schreef Heleen17 het volgende:
OMG!!! Dit is echt te ongeloofwaardig voor woorden! Dat Nina opeens 8 jaar ouder is...okee, maar dat ze opeens het slechte pad op is gegaan slaat helemaal nergens op!!!
Slecht ik vind niet dat ze slecht aan het doen is nu Isa mag blij zijn dat ze niks aan pappie verteldquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry hoor maar gevangen genomen, gedrogeerd, bijna verbrand... dat kan trauma's opleveren hoor.. je kan er zo gek van worden dat je slecht wordt!
Ah manquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:37 schreef Heleen17 het volgende:
Wat moet zij in hemelsaam met 10.000 euro? Net bekomen van haar trauma of ze stelt al eisen. Ik vind dit echt nergens op slaan, maar goed...het geeft wel weer een leuke wending aan het verhaal en Nina is in ieder geval niet meer zo suf.
benieuwd hoe oud ninaas broertje nu isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat ze een jaar of 16 is is juist niet realistisch
Ja zo oud lijkt ze niet hequote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:37 schreef babette21 het volgende:
oh en ik geef haar nog steeds hooguit 14....
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:38 schreef mother-mother het volgende:
[..]
benieuwd hoe oud ninaas broertje nu is![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Was ik dus al bang voor, Nina heeft dus duidelijk alles vedrongen...
Vind ik ook wel mee vallen inderdaad.quote:
Man! Ik vond dat echt heel cool! Ik hou van flashbacks!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:39 schreef Frey het volgende:
Ik vond de flashbacks van Ray wel weer leuk om te zien. Vooral met Benjamin.
Je treft het wel vandaag. Boeiende verhaallijn voor Ray ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:37 schreef babette21 het volgende:
heb ik weer... kijk ik ook weer 's, komt die walgelijke Pascale spontaan voorbij
Nina trekt hetzelfde gezicht als Marieke [dat zusje van Janine] ofwel: ze lijkt op haar tante
Toen ze vorig jaar na de kliniek ging zat ze nog haar barbie te kammen, dus een beetje vaag dit.quote:
Ze moet die suffe kinderkamer natuurlijk nog opnieuw inrichten.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:37 schreef Heleen17 het volgende:
Wat moet zij in hemelsaam met 10.000 euro? Net bekomen van haar trauma of ze stelt al eisen. Ik vind dit echt nergens op slaan, maar goed...het geeft wel weer een leuke wending aan het verhaal en Nina is in ieder geval niet meer zo suf.
Nee lelijk nietquote:
Het gaat hier om een mening.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee lelijk niet
Iemand als Roxy die was lelijk![]()
Ik ook, der gezicht is niet symmetrisch of zoquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ook, der gezicht is niet symmetrisch of zo
Maar het zou best wel een kind van Ludo en Janine kunne zijn!
Dat zo een mooie mamma, zo een lelijk kind krijgt![]()
Roxy wasquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee lelijk niet
Iemand als Roxy die was lelijk![]()
Onzin, ik lag in een deuk... Das dusquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:50 schreef BVO het volgende:
Maar goed, GTST heeft zojuist dus weer een nieuw dieptepunt bereikt.
genen van paps waren kennenlijk sterker.....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:48 schreef Dizer het volgende:
Dat zo een mooie mamma, zo een lelijk kind krijgt![]()
Ik ook inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Onzin, ik lag in een deuk... Das dus
En ik vond het een leuke aflevering
Ach nee het is juist leuk Isabella op haar nummer gezetquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:50 schreef BVO het volgende:
Maar goed, GTST heeft zojuist dus weer een nieuw dieptepunt bereikt.
Mwah, ik vind het niveau-ZOOP niet meer overstijgen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Onzin, ik lag in een deuk... Das dus
En ik vond het een leuke aflevering
ZOOPquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het niveau-ZOOP niet meer overstijgen.
Vandaar dat VIV binnenkort verhuist naar Meerdijk en de dierentuin verlaatquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het niveau-ZOOP niet meer overstijgen.
VIVquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vandaar dat VIV binnenkort verhuist naar Meerdijk en de dierentuin verlaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste weken worden spannend
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dat dacht ik nou ook netquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:49 schreef Dizer het volgende:
BVO, Iwan, Sven, Babette, mark, Airelle, Frey, Maikel... het is weer ouderwets gezellig in GTST
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
genen van paps waren kennenlijk sterker.....
daarom moet je er ook altijd voor zorgen dat beide ouders van die beauty's zijn![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:54 schreef Frey het volgende:
Maar ik vind GTST de laatste tijd weer veel boeiender, ondanks het gezeur van veel mensen hier waar ik me aan erger![]()
Antie Annie vind ik de laatste tijd leuker, vooral in de preview op gtst.nl is het gewoon lachen.
Robert en Barbara vind ik![]()
Ludo en Janine zijn gewoon![]()
![]()
![]()
Ray's lijn is net begonnen, maar er waren al mooie flashbacks.
Ik ben benieuwd naar Guus en Dennis.
Nina die Isabella chanteert![]()
Dorothea is weer lachen![]()
Bing en Sjors vind ik ook wel leuk
Stefano en Nick als echte Sandersjes
Nee, ik vind GTST gewoon weer top. En de spoilers voor volgende week beloven ook weer wat.
zoals:Het wordt inderaad relaxt, weer genieten met eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste weken worden spannend![]()
op de bank.
![]()
Alleen het Sjors gebeuren vind ik zo saai worden.
Valerie mag van mij de serie uit![]()
Echt waar? Dat zou zooo supergaaf zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vandaar dat VIV binnenkort verhuist naar Meerdijk en de dierentuin verlaat
Niet te snel he het stond op een nog al vage weblogquote:
Uuhm...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Viv is sowiesoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Niet te snel he het stond op een nog al vage weblog![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm...Elle misschien, Valerie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm...Ze zit er nu in de afleveringen nog in en wil natuurlijk niet té ver naar voren kijken om het leuk te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
No way.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:58 schreef Dizer het volgende:
Ik zie Viv eigenlijk zo de rol van Charlie overnemenDaarvoor is zij wel de lekkere pittige tante
![]()
Nah dat hebben we nu wel gezienquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
No way.
Nu Isabella de serie gaat verlaten, komt er een plekje vrij op de psyco-plaats.
Ken je Princess Sissi van Fox Kids? Daar deed Elle de stem van Sissiquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:59 schreef Dizer het volgende:
[..]Nee he... Ik vind Elle supergaaf, maar de rol juist weer niet
Oei en in Zoop spoorde ze ook al niet helemaal he?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
No way.
Nu Isabella de serie gaat verlaten, komt er een plekje vrij op de psyco-plaats.
Nee niet waarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:59 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Mooi, ik vind het een vervelende nep actrice![]()
In Goudkust speelde zo ook een psycho.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:00 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Oei en in Zoop spoorde ze ook al niet helemaal he?
Rol is dus voor dr weggelegd![]()
Ze ging toch met die rare Joost ofzo wat je normaal noemtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
In Goudkust speelde zo ook een psycho.
In ONM was ze wel normaal geloof ik.
Haha, Goudkust / ONM kijk ik niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
In Goudkust speelde zo ook een psycho.
In ONM was ze wel normaal geloof ik.
oh god, is ze nou alweer kwijt!?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanavond in Vermist: Victoria Koblenko
Ludo heeft ze werk goed gedaanquote:
Nou, ik zal even op zoek gaan dan naar die zomercliff.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:02 schreef Frey het volgende:
Ik lees vooruitzichten, maar geen spoilers voor de cliff. Dus zet die aub tussen spoiler tags
Maar in de vakantie krijg je hier het gevaar dat mensen spoilers zomaar posten zonder tags. Dat gebeurde bij de brand. Zolang het niet gebeurt blijf ik hier, maar als het mis gaat kom ik weinig tot niet in de vakantie.
Nina zei tegen Isabella: Geef me 10.000 euro of ik verlink je bij Ludo.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:06 schreef pberends het volgende:
Sorry, maar wat was het einde?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nina zei tegen Isabella: Geef me 10.000 euro of ik verlink je bij Ludo.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik zal even op zoek gaan dan naar die zomercliff.
LOLquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nina zei tegen Isabella: Geef me 10.000 euro of ik verlink je bij Ludo.
Van die 10.000 euro inderdaad niet. Wel dat ze Isabella zou herkennen en haar dat duidelijkzou makenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:11 schreef Frey het volgende:
Iedereen speculeert hier altijd over wat er gaat gebeuren. Maar zeg es, wie verwachtte dit nou van Nina
Ik denk niet dat het hier bij blijft.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:13 schreef pberends het volgende:
Net of Isabella moeilijk doet over 10k.
Maare Nina zei toch 10k om te beginnen ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:13 schreef pberends het volgende:
Net of Isabella moeilijk doet over 10k.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:15 schreef pberends het volgende:
Isabella: "Als je even naar de dok van de haven loopt ligt er nog 1 miljoen voor je klaar... die was ik vergeten op te halen"
Dat is waar ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:15 schreef pberends het volgende:
Isabella: "Als je even naar de dok van de haven loopt ligt er nog 1 miljoen voor je klaar... die was ik vergeten op te halen"
"Je regelt een relatie met Stefano voor mij of ik verlink je bij Ludo"quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:16 schreef Dizer het volgende:
Het had leuker geweest als Nina had gezegd:
Je maakt al mijn huiswerk de komende 6 jaar of ik verlink je bij Ludo![]()
1 miljoen in snippers ja...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:15 schreef pberends het volgende:
Waar is ze zo rijk van?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is waar ookWat is daar mee gebeurd???
En trouwens, Isabella is superrijk man... die kan de 10k best missen...
Vader hoteleigenaar?quote:
Erfenis...quote:
Ze werd vastgehouden door der ex-pooier...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:22 schreef babette21 het volgende:
ja hoe zat dat eigenlijk? die toekomstige vriending [zo voorspelbaar] van Isabella had dat kind toch gejat?!
ik zag haar laatst even met een mannetje in dat pretkeldertje van Jop en [later] Stefano.....
Hoe kom je er toch bij dat Susan op vrouwen valt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:22 schreef babette21 het volgende:
ja hoe zat dat eigenlijk? die toekomstige vriending [zo voorspelbaar] van Isabella had dat kind toch gejat?!
ik zag haar laatst even met een mannetje in dat pretkeldertje van Jop en [later] Stefano.....
Nee dat was meer en die waren van Ludoquote:
Nee klopt het gaat over het losgeld wat Isabella voor Amy wou betalen maar wat de ontvoerder nooit gekregen heeft het ligt dus nog ergens in de haven.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:25 schreef babette21 het volgende:
ow... en dat was alles?! want jullie hadden 't over 1 miljoen in de haven?
en ik dacht aan die snippers, maar bedenk me nu dat dat in 'n parkeergarage [van showbizzcity] was, dus kennelijk hebben we 't niet over hetzelfde....
Klinkt logisch jaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:27 schreef babette21 het volgende:
leer mij soaps kennen... Isabella moet straks van de schrijvertjes weer 's aan de vrouw, die zijn niet voorradig [niet degene die we bedoelen dus], dus laten ze spontaan iets opbloeien tussen Isa ben Suzan... en die vertrekken dan samen uit de serie, om gezellig voor Amy te zorgen.....
wedden?!???
Ja hoor want je hebt het helemaal misquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:27 schreef babette21 het volgende:
leer mij soaps kennen... Isabella moet straks van de schrijvertjes weer 's aan de vrouw, die zijn niet voorradig [niet degene die we bedoelen dus], dus laten ze spontaan iets opbloeien tussen Isa ben Suzan... en die vertrekken dan samen uit de serie, om gezellig voor Amy te zorgen.....
wedden?!???
Een afwijkingquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan is ze dus stiekem een Fischer-telg.... bi dus
aha dank voor de uitleg...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee klopt het gaat over het losgeld wat Isabella voor Amy wou betalen maar wat de ontvoerder nooit gekregen heeft het ligt dus nog ergens in de haven.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
aha dank voor de uitleg...
* Bet gaat nu even naar de haven....![]()
Nee, dat was een grapje mijnerzijdsquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat was een grapje mijnerzijds
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry hoor maar gevangen genomen, gedrogeerd, bijna verbrand acht jaar ouder worden in een paar maanden... dat kan trauma's opleveren hoor.. je kan er zo gek van worden dat je slecht wordt!
Ik vind het iets te...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:27 schreef babette21 het volgende:
wedden?!???
Inderdaad, het zou wel kunnen dat Nina nu 14 is en eerst 12 was, maar mensen bij GTST als jullie Nina volgens seizoen hadden geintroduceerd was het minder opvallend en sneller geaccepteerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:40 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Vind ik ook wel mee vallen inderdaad.
Ik vind wel dat het een vast gezicht moet blijven.
Niet zo'n duf starend kind dat elke dag een ander gezicht heeft, zoals het was.
Ik hoop het van ganser hartequote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:36 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat Nina Isabella Yasmin gaat vermoorden.
quote:
Dat wijf? Dat meen je niet. Lelijk is ze absoluut niet...maar die tieten..kom op man...dat staat gewoon niet op dat kleine lijfquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:42 schreef BVO het volgende:
[..]!!!!!! Yasmin is de enige reden dat ik kijk.
.
En dan die ontplofte pleeborstel op haar kopquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:00 schreef rayteon het volgende:
[..]
Dat wijf? Dat meen je niet. Lelijk is ze absoluut niet...maar die tieten..kom op man...dat staat gewoon niet op dat kleine lijfZe is gewoon een hoochie mama
![]()
Ze zijn verkleind!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:00 schreef rayteon het volgende:
[..]
Dat wijf? Dat meen je niet. Lelijk is ze absoluut niet...maar die tieten..kom op man...dat staat gewoon niet op dat kleine lijfZe is gewoon een hoochie mama
![]()
Ik vind het juist wel wat hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Van mij mogen Isabella, Yasmin, Valerie en verder alle Fishers weg, ik baal er echt van dat ze er ooit ingekomen zijn, GTST is pas achteruit gegaan in het Fisher tijdperk vind ik.
Ze zijn in mijn ogen krijserig, zeikerig, koud en superegoïtisch!quote:
Na vanavond is dat niet zo onwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:33 schreef digispeed het volgende:
nina bezorgt isabella haar exit, let maar op !
Inderdaad, ik hoop alleen niet dat het weer doorslaat wat betreft dat Nina kind.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Na vanavond is dat niet zo onwaarschijnlijk![]()
jammer dat het zo ongeloofwaardig is.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Na vanavond is dat niet zo onwaarschijnlijk![]()
Dit topic is er toch om je mening te gevenquote:
Mij lijkt dat best een interessante verhaallijn met Ray... ook eens iets wat ze nog niet gedaan hebben, de macho met losse handjes die gaat bekeren in het klooster...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:01 schreef Casema het volgende:
Zo 1 keer in de drie weken kijk ik eens met mijn vriendin GTST mee, en wat schetste mijn verbazing vandaag..![]()
Nina 10 jaar ouder.. pff.. oke daar zijn de meesten het wel over eens.. belachelijk...
Maar dan Ray... in een klooster?????
Damn die gozer is triest.. 1 keer in de drie weken kijk ik.. en toch weet hij me dan nog elke keer te irriteren..![]()
Totaal niet geloofwaardig meer die hele serie.. hebben ze andere schrijvers ofzo?
En dus geef ik mijn mening over enkele users hierquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit topic is er toch om je mening te geven.
Nee, hier moet je je mening over GTST geven. En GTST is op dit moment gewoon kut met peren dus nogal logisch dat je dat dan ook terugziet in dit topicquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:19 schreef Frey het volgende:
[..]
En dus geef ik mijn mening over enkele users hier![]()
Ik noem het geen zeiken, ik noem het kritisch zijn en dan heb ik het nu over mezelf.quote:
Maar sommige mensen noemen alleen de minpunten en vergeten de pluspunten. Daardoor schilderen ze het slechter af dan het is. Dat is iets waar ik een hekel aan hebquote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik noem het geen zeiken, ik noem het kritisch zijn en dan heb ik het nu over mezelf.
Zeker ik vind GTST nu leuker, het is weer verrassend, levendig en vlot, maar zoals aan alles zitten er plus- en minpunten aan en ik vind ook al ben je ergens fan van dat je ze beiden moet kunnen noemen.![]()
Er zijn op dit moment ook gewoon geen pluspunten in GTSTquote:Op zondag 5 juni 2005 01:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar sommige mensen noemen alleen de minpunten en vergeten de pluspunten. Daardoor schilderen ze het slechter af dan het is. Dat is iets waar ik een hekel aan heb![]()
Maar goed, gewoon weer verder
Het probleem met GTST op het moment is dat het weken duurt voordat er weer een hoogtepunt komt. De AA-lijn, om maar eens iets te noemen, is leuk, maar doordat het zo wordt uitgesmeerd verliest het aan kracht. Gelukkig belooft het volgende seizoen (à la ONM) wat dynamischer te worden.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:12 schreef Svensational het volgende:
Er zijn op dit moment ook gewoon geen pluspunten in GTST
Niet nodigquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:19 schreef Frey het volgende:
[..]
En dus geef ik mijn mening over enkele users hier![]()
Nee, zonder hun is het helemaal saai..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Van mij mogen Isabella, Yasmin, Valerie en verder alle Fishers weg, ik baal er echt van dat ze er ooit ingekomen zijn, GTST is pas achteruit gegaan in het Fisher tijdperk vind ik.
Niet waar ! gtst heeft jaren super gedraait zonder die gasten in de serie en het was leuker dan nu.quote:Op zondag 5 juni 2005 09:53 schreef Bulletstar het volgende:
[..]
Nee, zonder hun is het helemaal saai..![]()
Die verhaallijn duurde pas echt lang man, ik weet niet of jouw tijdsperceptie is veranderd de afgelopen jaren en maanden, maar verhaallijnen gaan nu sneller dan toen.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:51 schreef Svensational het volgende:
De verhaallijn waarin Mickey erachter kwam dat Rik nog leefde was trouwens best leuk
Ja, Maar wie blijven er nou over zonder hun?.. Weinig dusquote:Op zondag 5 juni 2005 11:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Niet waar ! gtst heeft jaren super gedraait zonder die gasten in de serie en het was leuker dan nu.
Wat heeft dat met de Valerie en Barbara en co te maken ?quote:Op zondag 5 juni 2005 13:06 schreef Bulletstar het volgende:
[..]
Ja, Maar wie blijven er nou over zonder hun?.. Weinig dus.
Dat hele gedoe met Jeff en Dorothea is juist leuk,
Fayah Lourens verlaat GTST.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:10 schreef bl0emetjE het volgende:
ergens afgelopen week keek ik een stukje van show news, en daar was Yasmin en die zei daar dat ze helemaal niet weggaat uit gtst...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:42 schreef Svensational het volgende:Ach ONMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De een na laatste aflevering dus ookquote:Op zondag 5 juni 2005 15:34 schreef BalLon het volgende:
Ik wil de nieuwe Nina eigenlijk wel zien (heb de laatste aflevering gemist...)
Heeft iemand een fotootje voor mij?![]()
Soms houd ik echt van jequote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Roxy was... maareh... hoe kun je Nina nou met Roxy vergelijken
LOL Hoe ben je daarop gekomen??quote:Op maandag 6 juni 2005 07:20 schreef Iwan1976 het volgende:
LOL @ officiële site van Bas Muijs: www.basmuijs.com
Als je vervolgens voor de aardigheid kijkt naar de eigenschappen van die pagina, dan blijkt het gewoon een onderdeel te zijn van de officiële site van Koert-Jan de Bruijn: www.koert-jandebruijn.com/basmuijs/
Ik zag het toevallig. Tijdens het laden van de pagina flitste het echte adres links onderaan in internet explorer even voorbij.quote:Op maandag 6 juni 2005 08:55 schreef Dizer het volgende:
LOL Hoe ben je daarop gekomen??
Zal wel een stagiar zijn geweest die de sites heeft gebouwd voor RTL of zo ;')quote:Op maandag 6 juni 2005 10:37 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik zag het toevallig. Tijdens het laden van de pagina flitste het echte adres links onderaan in internet explorer even voorbij.
Het is wel een orginele zet. Ze gaat niet als een huillie naar Ludo toe. Ze lost et zelf op.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:20 schreef keizerpinguin het volgende:
ga vanavond m aar weer eens kijken want oh die nina!!! haha wat een sanders zeg
ik hou me mond als je me ¤ 10.000,- geeft![]()
Ik vind het wel een huilie.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het is wel een orginele zet. Ze gaat niet als een huillie naar Ludo toe. Ze lost et zelf op.
Eve heb jiji ook meegedaan voor die rol en ben je afgewezen ?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind het wel een huilie.
En wat moet zij met 10.000 euro's.
heb je even.......wat niet?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die zijn voor mij, mag ze een avondje met me stappenquote:Op maandag 6 juni 2005 14:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2005 18:37 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Net gehoord op MSN, zonder bron. Over de cliff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat na maanden in een kliniek... jaren ouderquote:Op maandag 6 juni 2005 20:11 schreef Airelle het volgende:
Stefano 'Je bent er ook niet kleiner op geworden'
Scherpquote:Op maandag 6 juni 2005 20:11 schreef Airelle het volgende:
Stefano 'Je bent er ook niet kleiner op geworden'
Inderdaad babettequote:Op maandag 6 juni 2005 20:15 schreef babette21 het volgende:
jesus wat is dat kind 'n Mariekekloon zeg... onvoorstelbaar
viel me nu nog meer op dan gisteren vrijdag.....
* roept Iwan.....quote:Op maandag 6 juni 2005 20:32 schreef DarcMarc het volgende:
Inderdaad babettekan jij niet een vergelijkings foto vinden
Eejz, flikkers moeten ze daar niet he.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:34 schreef Svensational het volgende:
Hee DarcMarc, doe eens wat aan ja ava.
Ik vind Nina toch wel wat knapper straks is het een vermomde Mariekequote:Op maandag 6 juni 2005 20:49 schreef babette21 het volgende:
nou 't is niet veel, en nog "gejat" ook [sorry Richard...]
[afbeelding]
[afbeelding]
2x Marieke in GTST, met dank aan www.soapvision.nl
Vooral die bovenstequote:Op maandag 6 juni 2005 20:49 schreef babette21 het volgende:
nou 't is niet veel, en nog "gejat" ook [sorry Richard...]
[afbeelding]
[afbeelding]
2x Marieke in GTST, met dank aan www.soapvision.nl
ja vond ik ook!!quote:
Vind ik niet ze is nog aardig dat ze niet meteen naar Ludo is gegaan.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom deed niemand iets toen Nick begon te flippen
Vreemd hoor
Nina is echt ineens een vette bitch
Niemand anders opgevallen? De zijkantjes zijn wegquote:
quote:
In de Heavy Heaven kun je natuurlijk niet aan komen zetten met de standaardkleuren.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:58 schreef babette21 het volgende:
ja vond ik ook!!
die Marieke was trouwens ook aardig geschift, staat me iets bij van blauwe lippenstift
daar werd ze verkracht door die bikers toch???!?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:24 schreef Iwan1976 het volgende:
In de Heavy Heaven kun je natuurlijk niet aan komen zetten met de standaardkleuren.![]()
Ja, die neus.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:25 schreef babette21 het volgende:
thanx Iwan.... en nu weet ik waarom ik 't niet kon vinden: ik schreef Maurits ipv Mourits...
de gelijkenis zit 'm vooral in de irritante manier van neus-ophalen....
Julie was op de vlucht voor een circusdirecteur. Als ik het me goed herinner dook ze onder in het huis van Koossie. Julie werd verliefd op Tim, maar dat bleek een onmogelijke liefde, want ze bleken broer en zus te zijn. Ze had ook nog even een cateringbedrijfje met Mirjam. Uiteindelijk kreeg Julie heimwee naar het circus en vertrok ze voorgoed uit Berkendael (zoals Meerdijk destijds nog heette).quote:Tim Waterman weet ik nog wel, al heette hij bij ons altijd gewoon "Blinde Tim"...
maar die Julie zegt me niks
Ja, en als wraak stak Janine toen de HH in de fik.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:28 schreef babette21 het volgende:
daar werd ze verkracht door die bikers toch???!?
Terminale trouwerijen zijn weer helemaal terug van weggeweest.quote:de Daniël-Jeanne lijn is trouwens ernstig in de rivival... bij ONM
hm op mij heeft ze kennelijk weinig indruk gemaakt: 't zegt me echt níks gewoon....quote:Op maandag 6 juni 2005 21:35 schreef Iwan1976 het volgende:
uitleg
those were the daysquote:Op maandag 6 juni 2005 21:41 schreef Iwan1976 het volgende:
Ja, en als wraak stak Janine toen de HH in de fik.![]()
als de dood evensnel op 't jawoord volgt als bij hen voorgangers heb ik er geen problemen meequote:Terminale trouwerijen zijn weer helemaal terug van weggeweest.![]()
Ze houdt zich tegenwoordig bezig met sjamanisme.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:44 schreef babette21 het volgende:
hm op mij heeft ze kennelijk weinig indruk gemaakt: 't zegt me echt níks gewoon....
quote:Sifra Nooter is afgestudeerd docent drama () en werkt inmiddels 12 jaar als sportinstructrice. Ze geeft verschillende soorten aerobic en poweryoga. Sinds 1996 bestudeert en beoefent ze het sjamanisme. Ze volgde cursussen bij Myriam (
) Ceriez, auteur van o.a. ‘Sjamanen’ en bij Daan van Kampenhout, auteur van o.a. ‘Handboek Sjamanisme’. Sinds september 2003 assisteert zij regelmatig bij trainingen van Daan van Kampenhout en geeft zij zelf trainingen sjamanisme.
Topquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |