Ze zijn in mijn ogen krijserig, zeikerig, koud en superegoïtisch!quote:
Na vanavond is dat niet zo onwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:33 schreef digispeed het volgende:
nina bezorgt isabella haar exit, let maar op !
Inderdaad, ik hoop alleen niet dat het weer doorslaat wat betreft dat Nina kind.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Na vanavond is dat niet zo onwaarschijnlijk![]()
jammer dat het zo ongeloofwaardig is.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Na vanavond is dat niet zo onwaarschijnlijk![]()
Dit topic is er toch om je mening te gevenquote:
Mij lijkt dat best een interessante verhaallijn met Ray... ook eens iets wat ze nog niet gedaan hebben, de macho met losse handjes die gaat bekeren in het klooster...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:01 schreef Casema het volgende:
Zo 1 keer in de drie weken kijk ik eens met mijn vriendin GTST mee, en wat schetste mijn verbazing vandaag..![]()
Nina 10 jaar ouder.. pff.. oke daar zijn de meesten het wel over eens.. belachelijk...
Maar dan Ray... in een klooster?????
Damn die gozer is triest.. 1 keer in de drie weken kijk ik.. en toch weet hij me dan nog elke keer te irriteren..![]()
Totaal niet geloofwaardig meer die hele serie.. hebben ze andere schrijvers ofzo?
En dus geef ik mijn mening over enkele users hierquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit topic is er toch om je mening te geven.
Nee, hier moet je je mening over GTST geven. En GTST is op dit moment gewoon kut met peren dus nogal logisch dat je dat dan ook terugziet in dit topicquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:19 schreef Frey het volgende:
[..]
En dus geef ik mijn mening over enkele users hier![]()
Ik noem het geen zeiken, ik noem het kritisch zijn en dan heb ik het nu over mezelf.quote:
Maar sommige mensen noemen alleen de minpunten en vergeten de pluspunten. Daardoor schilderen ze het slechter af dan het is. Dat is iets waar ik een hekel aan hebquote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik noem het geen zeiken, ik noem het kritisch zijn en dan heb ik het nu over mezelf.
Zeker ik vind GTST nu leuker, het is weer verrassend, levendig en vlot, maar zoals aan alles zitten er plus- en minpunten aan en ik vind ook al ben je ergens fan van dat je ze beiden moet kunnen noemen.![]()
Er zijn op dit moment ook gewoon geen pluspunten in GTSTquote:Op zondag 5 juni 2005 01:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar sommige mensen noemen alleen de minpunten en vergeten de pluspunten. Daardoor schilderen ze het slechter af dan het is. Dat is iets waar ik een hekel aan heb![]()
Maar goed, gewoon weer verder
Het probleem met GTST op het moment is dat het weken duurt voordat er weer een hoogtepunt komt. De AA-lijn, om maar eens iets te noemen, is leuk, maar doordat het zo wordt uitgesmeerd verliest het aan kracht. Gelukkig belooft het volgende seizoen (à la ONM) wat dynamischer te worden.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:12 schreef Svensational het volgende:
Er zijn op dit moment ook gewoon geen pluspunten in GTST
Niet nodigquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:19 schreef Frey het volgende:
[..]
En dus geef ik mijn mening over enkele users hier![]()
Nee, zonder hun is het helemaal saai..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Van mij mogen Isabella, Yasmin, Valerie en verder alle Fishers weg, ik baal er echt van dat ze er ooit ingekomen zijn, GTST is pas achteruit gegaan in het Fisher tijdperk vind ik.
Niet waar ! gtst heeft jaren super gedraait zonder die gasten in de serie en het was leuker dan nu.quote:Op zondag 5 juni 2005 09:53 schreef Bulletstar het volgende:
[..]
Nee, zonder hun is het helemaal saai..![]()
Die verhaallijn duurde pas echt lang man, ik weet niet of jouw tijdsperceptie is veranderd de afgelopen jaren en maanden, maar verhaallijnen gaan nu sneller dan toen.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:51 schreef Svensational het volgende:
De verhaallijn waarin Mickey erachter kwam dat Rik nog leefde was trouwens best leuk
Ja, Maar wie blijven er nou over zonder hun?.. Weinig dusquote:Op zondag 5 juni 2005 11:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Niet waar ! gtst heeft jaren super gedraait zonder die gasten in de serie en het was leuker dan nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |