Wat heeft dat met de Valerie en Barbara en co te maken ?quote:Op zondag 5 juni 2005 13:06 schreef Bulletstar het volgende:
[..]
Ja, Maar wie blijven er nou over zonder hun?.. Weinig dus.
Dat hele gedoe met Jeff en Dorothea is juist leuk,
Fayah Lourens verlaat GTST.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:10 schreef bl0emetjE het volgende:
ergens afgelopen week keek ik een stukje van show news, en daar was Yasmin en die zei daar dat ze helemaal niet weggaat uit gtst...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:42 schreef Svensational het volgende:Ach ONMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De een na laatste aflevering dus ookquote:Op zondag 5 juni 2005 15:34 schreef BalLon het volgende:
Ik wil de nieuwe Nina eigenlijk wel zien (heb de laatste aflevering gemist...)
Heeft iemand een fotootje voor mij?![]()
Soms houd ik echt van jequote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Roxy was... maareh... hoe kun je Nina nou met Roxy vergelijken
LOL Hoe ben je daarop gekomen??quote:Op maandag 6 juni 2005 07:20 schreef Iwan1976 het volgende:
LOL @ officiële site van Bas Muijs: www.basmuijs.com
Als je vervolgens voor de aardigheid kijkt naar de eigenschappen van die pagina, dan blijkt het gewoon een onderdeel te zijn van de officiële site van Koert-Jan de Bruijn: www.koert-jandebruijn.com/basmuijs/
Ik zag het toevallig. Tijdens het laden van de pagina flitste het echte adres links onderaan in internet explorer even voorbij.quote:Op maandag 6 juni 2005 08:55 schreef Dizer het volgende:
LOL Hoe ben je daarop gekomen??
Zal wel een stagiar zijn geweest die de sites heeft gebouwd voor RTL of zo ;')quote:Op maandag 6 juni 2005 10:37 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik zag het toevallig. Tijdens het laden van de pagina flitste het echte adres links onderaan in internet explorer even voorbij.
Het is wel een orginele zet. Ze gaat niet als een huillie naar Ludo toe. Ze lost et zelf op.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:20 schreef keizerpinguin het volgende:
ga vanavond m aar weer eens kijken want oh die nina!!! haha wat een sanders zeg
ik hou me mond als je me ¤ 10.000,- geeft![]()
Ik vind het wel een huilie.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het is wel een orginele zet. Ze gaat niet als een huillie naar Ludo toe. Ze lost et zelf op.
Eve heb jiji ook meegedaan voor die rol en ben je afgewezen ?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind het wel een huilie.
En wat moet zij met 10.000 euro's.
heb je even.......wat niet?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die zijn voor mij, mag ze een avondje met me stappenquote:Op maandag 6 juni 2005 14:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2005 18:37 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Net gehoord op MSN, zonder bron. Over de cliff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |