En dat na maanden in een kliniek... jaren ouderquote:Op maandag 6 juni 2005 20:11 schreef Airelle het volgende:
Stefano 'Je bent er ook niet kleiner op geworden'
Scherpquote:Op maandag 6 juni 2005 20:11 schreef Airelle het volgende:
Stefano 'Je bent er ook niet kleiner op geworden'
Inderdaad babettequote:Op maandag 6 juni 2005 20:15 schreef babette21 het volgende:
jesus wat is dat kind 'n Mariekekloon zeg... onvoorstelbaar
viel me nu nog meer op dan gisteren vrijdag.....
* roept Iwan.....quote:Op maandag 6 juni 2005 20:32 schreef DarcMarc het volgende:
Inderdaad babettekan jij niet een vergelijkings foto vinden
Eejz, flikkers moeten ze daar niet he.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:34 schreef Svensational het volgende:
Hee DarcMarc, doe eens wat aan ja ava.
Ik vind Nina toch wel wat knapper straks is het een vermomde Mariekequote:Op maandag 6 juni 2005 20:49 schreef babette21 het volgende:
nou 't is niet veel, en nog "gejat" ook [sorry Richard...]
[afbeelding]
[afbeelding]
2x Marieke in GTST, met dank aan www.soapvision.nl
Vooral die bovenstequote:Op maandag 6 juni 2005 20:49 schreef babette21 het volgende:
nou 't is niet veel, en nog "gejat" ook [sorry Richard...]
[afbeelding]
[afbeelding]
2x Marieke in GTST, met dank aan www.soapvision.nl
ja vond ik ook!!quote:
Vind ik niet ze is nog aardig dat ze niet meteen naar Ludo is gegaan.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom deed niemand iets toen Nick begon te flippen
Vreemd hoor
Nina is echt ineens een vette bitch
Niemand anders opgevallen? De zijkantjes zijn wegquote:
quote:
In de Heavy Heaven kun je natuurlijk niet aan komen zetten met de standaardkleuren.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:58 schreef babette21 het volgende:
ja vond ik ook!!
die Marieke was trouwens ook aardig geschift, staat me iets bij van blauwe lippenstift
daar werd ze verkracht door die bikers toch???!?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:24 schreef Iwan1976 het volgende:
In de Heavy Heaven kun je natuurlijk niet aan komen zetten met de standaardkleuren.![]()
Ja, die neus.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:25 schreef babette21 het volgende:
thanx Iwan.... en nu weet ik waarom ik 't niet kon vinden: ik schreef Maurits ipv Mourits...
de gelijkenis zit 'm vooral in de irritante manier van neus-ophalen....
Julie was op de vlucht voor een circusdirecteur. Als ik het me goed herinner dook ze onder in het huis van Koossie. Julie werd verliefd op Tim, maar dat bleek een onmogelijke liefde, want ze bleken broer en zus te zijn. Ze had ook nog even een cateringbedrijfje met Mirjam. Uiteindelijk kreeg Julie heimwee naar het circus en vertrok ze voorgoed uit Berkendael (zoals Meerdijk destijds nog heette).quote:Tim Waterman weet ik nog wel, al heette hij bij ons altijd gewoon "Blinde Tim"...
maar die Julie zegt me niks
Ja, en als wraak stak Janine toen de HH in de fik.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:28 schreef babette21 het volgende:
daar werd ze verkracht door die bikers toch???!?
Terminale trouwerijen zijn weer helemaal terug van weggeweest.quote:de Daniël-Jeanne lijn is trouwens ernstig in de rivival... bij ONM
hm op mij heeft ze kennelijk weinig indruk gemaakt: 't zegt me echt níks gewoon....quote:Op maandag 6 juni 2005 21:35 schreef Iwan1976 het volgende:
uitleg
those were the daysquote:Op maandag 6 juni 2005 21:41 schreef Iwan1976 het volgende:
Ja, en als wraak stak Janine toen de HH in de fik.![]()
als de dood evensnel op 't jawoord volgt als bij hen voorgangers heb ik er geen problemen meequote:Terminale trouwerijen zijn weer helemaal terug van weggeweest.![]()
Ze houdt zich tegenwoordig bezig met sjamanisme.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:44 schreef babette21 het volgende:
hm op mij heeft ze kennelijk weinig indruk gemaakt: 't zegt me echt níks gewoon....
quote:Sifra Nooter is afgestudeerd docent drama () en werkt inmiddels 12 jaar als sportinstructrice. Ze geeft verschillende soorten aerobic en poweryoga. Sinds 1996 bestudeert en beoefent ze het sjamanisme. Ze volgde cursussen bij Myriam (
) Ceriez, auteur van o.a. ‘Sjamanen’ en bij Daan van Kampenhout, auteur van o.a. ‘Handboek Sjamanisme’. Sinds september 2003 assisteert zij regelmatig bij trainingen van Daan van Kampenhout en geeft zij zelf trainingen sjamanisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |