Ach nee het is juist leuk Isabella op haar nummer gezetquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:50 schreef BVO het volgende:
Maar goed, GTST heeft zojuist dus weer een nieuw dieptepunt bereikt.
Mwah, ik vind het niveau-ZOOP niet meer overstijgen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Onzin, ik lag in een deuk... Das dus
En ik vond het een leuke aflevering
ZOOPquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het niveau-ZOOP niet meer overstijgen.
Vandaar dat VIV binnenkort verhuist naar Meerdijk en de dierentuin verlaatquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het niveau-ZOOP niet meer overstijgen.
VIVquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vandaar dat VIV binnenkort verhuist naar Meerdijk en de dierentuin verlaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste weken worden spannend
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dat dacht ik nou ook netquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:49 schreef Dizer het volgende:
BVO, Iwan, Sven, Babette, mark, Airelle, Frey, Maikel... het is weer ouderwets gezellig in GTST
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
genen van paps waren kennenlijk sterker.....
daarom moet je er ook altijd voor zorgen dat beide ouders van die beauty's zijn![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:54 schreef Frey het volgende:
Maar ik vind GTST de laatste tijd weer veel boeiender, ondanks het gezeur van veel mensen hier waar ik me aan erger![]()
Antie Annie vind ik de laatste tijd leuker, vooral in de preview op gtst.nl is het gewoon lachen.
Robert en Barbara vind ik![]()
Ludo en Janine zijn gewoon![]()
![]()
![]()
Ray's lijn is net begonnen, maar er waren al mooie flashbacks.
Ik ben benieuwd naar Guus en Dennis.
Nina die Isabella chanteert![]()
Dorothea is weer lachen![]()
Bing en Sjors vind ik ook wel leuk
Stefano en Nick als echte Sandersjes
Nee, ik vind GTST gewoon weer top. En de spoilers voor volgende week beloven ook weer wat.
zoals:Het wordt inderaad relaxt, weer genieten met eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste weken worden spannend![]()
op de bank.
![]()
Alleen het Sjors gebeuren vind ik zo saai worden.
Valerie mag van mij de serie uit![]()
Echt waar? Dat zou zooo supergaaf zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vandaar dat VIV binnenkort verhuist naar Meerdijk en de dierentuin verlaat
Niet te snel he het stond op een nog al vage weblogquote:
Uuhm...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Viv is sowiesoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Niet te snel he het stond op een nog al vage weblog![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm...Elle misschien, Valerie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm...Ze zit er nu in de afleveringen nog in en wil natuurlijk niet té ver naar voren kijken om het leuk te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
No way.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:58 schreef Dizer het volgende:
Ik zie Viv eigenlijk zo de rol van Charlie overnemenDaarvoor is zij wel de lekkere pittige tante
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |