quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:17 schreef Iwan1976 het volgende:
RTL Boulevard berichtte net dat Fayah Lourens GTST echt gaat verlaten.![]()
Nick schiet niemand dood !quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:25 schreef DeTolk het volgende:
Faja Lourens verlaat GTST:
Haar laatste scene:
Ludo komt er EINDELIJK achter dat nina is ontvoerd door Isa en dat fajah ook niet helemaal vrijuit gaat.
Isa is slim en vlucht optijd, Yasmin mist haar vliegtuig en wordt doodgeschoten door de doorgedraaide nick, omdat ludo nooit zijn vuile zaakjes zelf opknapt.
Volgens mij juist niet ik heb nog nooit iemand in de Bold geziend die eerst in As the world turns speelde en andersom en ik kijk toch altijd stiekem met een half oogje mee nu al zoon 7jaarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In Amerika is het heel gebruikelijk. Ik heb er in het begin best moeite mee die 'karakters' los te zien
Ze heeft nu kort haar en zwart geverfdquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:02 schreef pberends het volgende:.
Fajah weg... nou ja met zo'n kapsel mag ze inderdaad 's weg.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:12 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ze heeft nu kort haar en zwart geverfd
Moeten ze weer op zoek naar een nieuwe pleeborstelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:02 schreef pberends het volgende:.
Fajah weg... nou ja met zo'n kapsel mag ze inderdaad 's weg.
Lauren Koslow: young and the restless, bold, days of our livesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Volgens mij juist niet ik heb nog nooit iemand in de Bold geziend die eerst in As the world turns speelde en andersom en ik kijk toch altijd stiekem met een half oogje mee nu al zoon 7jaar![]()
Wat had hij voor tattoos op zijn binnenbovenarmenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
GATVERDAMME de okselharen van Ray![]()
![]()
, onder z'n truitje vandaan
.
ja, zag m laatst nog, hangt wel s rond in de koningquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:22 schreef roze-meisje het volgende:
lekker realistisch weer dat Nina nu stukken ouder is![]()
bestaat meneer harmsen trouwens nog, heb 'm een hele tijd niet meer gezien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |