Waarheen?quote:
Dat heb je goed begrepen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:47 schreef hicham het volgende:
maar die eikel zit dus nog in z'n 25 KW periode en trekt al wheely's met z'n onbegrensde moto?![]()
Mijn natuurkundequote:Op donderdag 2 juni 2005 13:52 schreef Patrick281 het volgende:
Dat benzine~diesel verhaal is inderdaad een normaal verschijnsel na een paar mooie weken.![]()
Olie drijft immers op water.![]()
Hoe staat het met je natuurkunde.![]()
misschien de meet verplaatsen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hier is het nog steeds droog en zonniglang leven het warme zuiden
![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:54 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Snel nog 1 keer posten @ topic voordat ie dicht is![]()
Kan welquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat heb je goed begrepen.![]()
![]()
Maar een onbegrensde GSX-R600 kan je niet vergelijken met een wel of niet begrensde Bandit 600.![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
[* TODO: Makster op de brandstapel vanwege verkeerde Motor![]()
wilde ook weer eens een topic openenquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:59 schreef hicham het volgende:
Damn you Mercy, waarom post je dat topic opeens vol![]()
WOu nog dit posten
[..]
Mijn natuurkunde
natuurkunde heb ik niet meer gehad sinds de middelbare school
[..]
misschien de meet verplaatsen?
kan niet met die SM'ers
[..]
Ik ook
Maar kreeg toen een bericht dat ik de rechten niet meer had
OPM is ook weer van de partij
Trillen van het stuurquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen spiegels met knippers en trillingdempers (stuurdoppen) ophalentegen wat voor trillingen zijn deze eigenlijk
trillen die dingen dan zoquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Trillen van het stuurGaan je handen niet zo tintelen na 3 uur rijden
Moet je voor de lol eens zonder gaan rijden!quote:
Heb ik ook wel eens, maar ze kennen hier geen genadequote:Op donderdag 2 juni 2005 14:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
als jullie nou niet teveel posten kan ik gewoon mijn werk doen
![]()
Trillingen in je portomonnee, alleen werkt het de verkeerde kant op zeg maar. Hun zetten het bij de product omschrijving, jij koopt het, en huppa, weer minder geld in je portemonneequote:morgen spiegels met knippers en trillingdempers (stuurdoppen) ophalentegen wat voor trillingen zijn deze eigenlijk
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En het zijn beide Soezoekie's, en die van jou is snellâh want die's rood.
![]()
Zie nu pas de subtiele wijziginge van het asteriksjequote:Op donderdag 2 juni 2005 14:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wilde ook weer eens een topic openen![]()
![]()
en deze keerl goed, en sterretje is ook weg![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:08 schreef hicham het volgende:
Heb ik ook wel eens, maar ze kennen hier geen genade
daarvoor heb ik het besteld iddquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:08 schreef hicham het volgende:
Trillingen in je portomonnee, alleen werkt het de verkeerde kant op zeg maar. Hun zetten het bij de product omschrijving, jij koopt het, en huppa, weer minder geld in je portemonnee
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zal even doorbrieven dat jij het vuur aan de schenen van de GSX-R gaat leggen.![]()
Hmm, heel licht en niet merkbaar. Ligt ook aan de motor en de staat van je banden en andere dingen denk ik. Maar ik heb weleens na een paar uur last van tintelende handen. Dan voelen ze heel raar aanquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hmm, heel licht en niet merkbaar. Ligt ook aan de motor en de staat van je banden en andere dingen denk ik. Maar ik heb weleens na een paar uur last van tintelende handen. Dan voelen ze heel raar aan
Heb net Sabra gedissed![]()
Even gebelt over alles en op het einde zo. (ik ben de + )
+ Ok, dan kom ik zo direct even langs.
- Hardst...
+ Ik ben er waarschijnlijk voor 16:30 (anders doen ze het niet meer ofzo)
- Hardst...
+ Tot zo
- Doei doei.Weet niet wat ie wilde zeggen. Iets van Hardstikke goed ofzo.
Riet deed het ook wel eens hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:12 schreef hicham het volgende:
Zelfs een fatsoenlijke stoppie lukt me nog steeds nietGisteren weer 2 x geprobeerd en 2 x een blokkerend voorwiel. Ik doe het niet goed
![]()
Komen ze niet eens bij je thuis langs.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:12 schreef Youssef het volgende:
(ik ben de + )
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:17 schreef Patrick281 het volgende:
Komen ze niet eens bij je thuis langs.![]()
![]()
Ik weet nog wel een vliegtuig wat wat brandstof is verlorenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:19 schreef bwt het volgende:
Tegenwoordig mogen vrachtwagens geen diesel meer lekker, staan leuke boetes op. Maar dan moet het wel gezien worden. anders heeft het nog geen zin.
wie er nu nog met onur gaat...quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:22 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een vliegtuig wat wat brandstof is verloren![]()
Vliegtuigen ook niet, deze stond gisteren op Eindhoven airport met draaiende motor op de startbaan.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:19 schreef bwt het volgende:
Tegenwoordig mogen vrachtwagens geen diesel meer lekker, staan leuke boetes op. Maar dan moet het wel gezien worden. anders heeft het nog geen zin.
Filosofiesche sigquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:23 schreef Patrick281 het volgende:
Vorig jaar was ik verkeerd gereden bij een meet, stond ik achter leuke Renault 5'jes turbo.
Ze trekken op, zie ik me daar een partij olie bij het stoplicht.![]()
Was er bijna vol overheen gereden.![]()
quote:Door middel van de Vijfsluizen-Trafficam kunnen de medewerkers op de Vijfsluizen van achter hun PC de verkeerssituatie op de Karel Doormanweg bekijken. Het antwoord op de vraag: Ga ik weg of blijf ik nog een half uurtje werken.
Riet zat ook niet in zijn eerste jaar, ik zou mezelf doodrijden in het eerste jaar met een Banditquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Had Mercy ook al gezegd op de meet, maar tot nog toe is het me nog niet gelukt
Zijspandame die 's ochtends de kranten bezorgd!quote:
MF: Je bent dus het type dat op zoek is naar een teddybeer, zoals alle vrouwen... Wat zijn nou dingen waarmee hij jou kan overtuigen. Waar kan jij voor gaan?
Wat ik wel heel erg spannend vind is als hij me wakker maakt om een nachtelijk toerritje op de motor te maken, of 's ochtends mee gaat om kranten te bezorgen om zo mijn hobby te kunnen bekostigen. Maar ook een keertje naar de bioscoop, lekker uit eten gaan, zo nu en dan een bloemetje, ja, dat kan ik wel waarderen!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
* TODO: Makster op de brandstapel vanwege verkeerde Motor![]()
Ik had je gisteravond een mental support mailtje gestuurd, waarom heb je niks teruggestuurdquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:36 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ooit Mercy, ooit kom je tot de conclusie dat een tourfiets niet iets is wat je wilt, zeker niet in het openbaar![]()
![]()
![]()
Vertelde het al aan 2 collega's in de fabriek (mogen al om half 5 weg) die konden hun oren niet geloven. Overwerken, was'da?quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:29 schreef Youssef het volgende:
Riet zat ook niet in zijn eerste jaar, ik zou mezelf doodrijden in het eerste jaar met een Bandit
niks SMquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
* TODO: Makster op de brandstapel vanwege verkeerde Motor![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Zijspandame die 's ochtends de kranten bezorgd!
Interview
hoe ze dat eigenlijk doen, he...krantenbezorgen en toch een (dure) motor rijdenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
Edit: ah, de link is natuurlijk kranten bezorgen.![]()
![]()
D'ohquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Edit: ah, de link is natuurlijk kranten bezorgen.![]()
![]()
Jouw zinsopbouw is verkeerdquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe ze dat eigenlijk doen, he...krantenbezorgen en toch een (dure) motor rijdenals jullie je B hebben komt er zeker ook een dikke beemer voor ieder
![]()
![]()
Omdat ik mijn hotmail nog niet heb gesjektquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik had je gisteravond een mental support mailtje gestuurd, waarom heb je niks teruggestuurd
Je hebt er ff een '4-voeter' bij ge-edit maar ik begreep de insteek wel alquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe ze dat eigenlijk doen, he...krantenbezorgen en toch een (dure) motor rijdenals jullie je B hebben komt er zeker ook een dikke beemer 4-voetervoor ieder
![]()
![]()
Nou is de magie er van afquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Omdat ik mijn hotmail nog niet heb gesjekt
niks mis meequote:
das wat anders...thuiswonend en geen kostenquote:Je zegt 'kranten bezorgen en toch een (dure) motor rijden', maar het is eigenlijk 'ooow
Je loopt kranten, vandaar dat je een (dure) motor rijdt
'
B staat voor Beemerquote:B heb ik al
surequote:Op donderdag 2 juni 2005 14:47 schreef Youssef het volgende:
Dat jaren kranten lopen is gewoon goed beloondAltijd heb ik vrienden gehad die vroegen waarom ik zogenaamd spaar (leg gewoon geld opzij) Nou, het resultaat mag er wezen.
Kranten![]()
Thuiswonend betaal ik nog wel een deel mee, maar niet zo veel als dat als ik op mezelf zou wonen. Maar als ik op mezelf woon dan loop ik gewoon meer krantenwijken en verdien ik meer (netto). Want nu mag ik niet meer geld verdienen omdat anders mijn ouders worden gekort op huursubsidie e.dquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
das wat anders...thuiswonend en geen kostenwat een leven
Rijbewijs Bquote:[..]
B staat voor Beemer![]()
Het "JA-stemmende" rasquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:56 schreef Crashcat het volgende:
En het betreft een bepaalde doelgroep waarvan ik de ras maar niet vertel.
ik ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik had je gisteravond een mental support mailtje gestuurd, waarom heb je niks teruggestuurd
Fucking kapsoneslijer die Maksterquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:57 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb een huisdierer zit een worm in mijn appel.
Stukje er precies afgebeten waar er een plek zat.
Staat nu aan de rand van mijn bureau, de appel fungeert als een huisje.
Je kan hem zien genieten van het extra vocht wat is vrijgekomen met het afbijten van dat deel.![]()
Zin om eruit te komen heeft hij dan ook niet.![]()
![]()
mijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:01 schreef hicham het volgende:
Was een keer met vriendjes appels gaan jatten uit een tuinGod straft meteen zeggen ze toch?
We waren jong en onbezonnen, groep 8'ers waren we toen denk ik
de tijd waarin je hoopt ouder te worden zodat je motor kan rijden, maar je niet realiseert dat je op die leeftijd nog alles kan maken
![]()
Maar goed, hij nam dus een hap uit de appel, slaakt een kreet en spuugt direct de hap weer uit. Tussen de spuug op de grond lag een oorkruiper
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaar dat hij ook zo groot is geworden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:13 schreef hicham het volgende:
Door dat soort dingen krijg je echt een fobie voor het leven tegen een bepaald voedselproduct
Zullen wel flink wat vitamines in hebben gezeten![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:35 schreef Makster het volgende:
Rukkerdekruk,
Het gaat hier straks flink regenen ! denk ik !
Owja ?
JAAAAAAA
quote:Stoer de stoep op gescheurd en fijn op de motor zittend aangebeld.
"Here's Johnny!!!!" Daar moest ik wél effe voor reiken, zo hoog zat die bel!
Tuuurlijk helemaal nog geen idee van het gewicht en eenmaal uit balans ging het toch ineens snel. Gelukkig kon ik mijn arm strekken en hield me zo tegen de deur overeind.
Tot ze boven aan het deurtouw trok om open te doen en ik alsnog naar binnen donderde!
Of ik altijd zo stom afstapte, riep ze nog lekker bijdehand...
Klik!quote:
300 kilometer inrijden he die blokjes.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:54 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Stalen remleidingen + SBK3 remblokjes[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Remschijf ook meteen vervangen, damnnu pas weet ik wat remmen en hard remmen is
quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
300 kilometer inrijden he die blokjes.![]()
Dus geen stoppies voor jou zondag.![]()
![]()
Ik ben er uiteraard niet zeker van, maar het was zeker geen misschien.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:07 schreef Youssef het volgende:
En anders maak ik die 300 km morgen wel afSchijnt met goed weer te beginnen. Komen die gekken trouwens op zondag of was het misschien?
Kom er net vandaan.quote:
ik heb er best al wat intressant spul gezienquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:veel te snel gekeken, had de links niet eens gezien
morgen ben ik in de buurt, meteen even langs om te kijken...
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:11 schreef bwt het volgende:
Kom er net vandaan.
FF lekker weze zporte, ging lekker vandaag![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:05 schreef Youssef het volgende:![]()
Eindelijk 150 euro gekregen van de vorige eigenaar van mijn bike
Iemand een ijsje?![]()
Vind ik de motor alsnog goed![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je bent even met de hele famillie op bezoek geweest
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
peuzel net een cornetto op.. denk dat ik er nog maar eentje ga halen![]()
Heb jij toestemming voor een tweede (rag)bike dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb er best al wat intressant spul gezien
zelfs een paar leuke ragbike's![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb jij toestemming voor een tweede (rag)bike dan?![]()
Waarom zou die niet werken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:20 schreef Makster het volgende:
Ik ga ff kijken of Paypal nog werkt, want zo niet dan wordt het een kansloze klus
quote:
Misschien kom ik hem zaterdag wel ff ophalenquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Waarom zou die niet werken.![]()
Ik had trouwens ff 2 oliefilters moeten bestellen, had jij er ook gelijk 1 gehad.![]()
Dacht er gistermiddag pas aan terwijl ik naar huis reed.![]()
Hoe ga je dat doen met je bokkie, stuur je je vriendin zondag vooruit met de Alfa?![]()
[..]
Idool van je ..
Ja, vooral vanwege die charmante foto.quote:
Voordat ik mee lach, van wie heb je inmiddels nog meer mail.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:27 schreef Makster het volgende:
Hahahaha mij gebeden zijn gehoord en beantwoord, eindelijk mail van de FOk MC kneus crew
Misschien ben ik thuis.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:31 schreef Makster het volgende:
Misschien kom ik hem zaterdag wel ff ophalen
OK, over 1.5 week heb ik een creditcardquote:En weetje zeker dat je neit f wil wachten met dat voorspatbordje. Op ebay zijn ze nu 40 cent goedkoper dan in zijn online winkelWeet 100% zeker dat hij ze ook weer eens op de veiling gooit en dan ben je dus veel goedkoper uit
Als jij zit te eten of te drinken zie je er ook vast niet charmant uit hoor.quote:
K, lijkt mij een verstandig plan. Kan je gelijk met Paypal aan de slag. Ideaal voor ebay enzoquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voordat ik mee lag, van wie heb je inmiddels nog meer mail.![]()
![]()
[..]
Misschien ben ik thuis.
[..]
OK, over 1.5 week heb ik een creditcarden ga nu toch eerst z.s.m die lekkage bij de uitgaande as fixen.
![]()
Wat is het eigenlijk geworden....quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als jij zit te eten of te drinken zie je er ook vast niet charmant uit hoor.![]()
Ik zag van de week nog een NEE advertentie, hadden ze de meest slechte foto van Balkenellende, Bush en die euh Engelsman bijgezet. Snapte het verband niet helemaal, maar dat is makkelijk reclame maken.![]()
Dat heb ik via via gehoord idd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:45 schreef Makster het volgende:
Wat is het eigenlijk geworden....Nee toch
![]()
quote:
*kuch* stuntelmeet *kuch*quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:39 schreef Makster het volgende:
Of ik haal die KLX uit elkaar, maarja dan heb ik dus wel een bokkkkiiii nodig
Vroegah had ik een krant 's ochtens bij eht onbijt. Nu sta ik om 7.30 op heb ik geen tijd om thuis te eten en een krant geen centen voor en bovendien zou ik heb dan eerst uit de portiekbrievenbus moeten pakken en dat is helemaal kut natuurlijkquote:
Damn, sta best hoogquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:48 schreef Youssef het volgende:
WhahahaTopposters van PTA zitten voornamelijk in FokMC
![]()
Vooral Pepijn![]()
![]()
Leuk Arcee
Ja stuntelmeet, stuntelmeet. 80% fucking regen manquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Toch maar minder quotes aan mekaar plakken in 1 post.![]()
Die Herman slowchat helemaal 3 x niks.
Gaat nergens over.![]()
![]()
Hier een smiley, daar een smiley, mwoooah ben misselijk vandaag.![]()
[..]
*kuch* stuntelmeet *kuch*
Ik had 3 jaar geleden besloten om beter bij te blijven in de wereld.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Vroegah had ik een krant 's ochtens bij eht onbijt. Nu sta ik om 7.30 op heb ik geen tijd om thuis te eten en een krant geen centen voor en bovendien zou ik heb dan eerst uit de portiekbrievenbus moeten pakken en dat is helemaal kut natuurlijk
En krant moet je in je blotesnikkel aan tafel op je gemak kunnen lezen, en zeker NIET eerst naar beneden hoeven lopen en dan pas lezen![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:48 schreef Youssef het volgende:
edit: Damn you PepijnAnders heb je bijna 18.000 posts en 25 posts per dag. Maar bestaat je postgeschiedenis van de laatste maanden alleen uit FokMC
![]()
Lijkt er inderdaad op dat je het goed hebtquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:58 schreef Youssef het volgende:
Echt jammer van dat weer maar ok ..![]()
Had je geen huis gekocht Makster? Lijkt erop dat je een huis huurt?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja stuntelmeet, stuntelmeet. 80% fucking regen man![]()
ik moet a.s zaterdag pasquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, vooral vanwege die charmante foto.![]()
Ik had eigenlijk wel groene remleidingen gewilderstVertel je even wat jij heb moeten betalen Martie, deze zaterdag?
Dus 80% kans op neerslag / 20% op zonquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dacht dat de voorspellingen inmiddels wat opgeschroeft waren.
![]()
vr za zo ma di
Zonneschijn (%) 40 30 20 30 40
Neerslagkans (%) 80 60 80 60 30
Neerslaghoeveelheid (mm) 3 1-3 1-5 0-3 0-1
Minimumtemperatuur (ºC) 13 11/14 9/12 8/10 7/10
Middagtemperatuur (ºC) 27 16/19 14/17 14/17 13/17
Windrichting ZW W W NW NW
Windkracht (bft) 3 4 4 3 4
Alle cijfers zijn gemiddelden over Nederland
Zal maar niet met de fiets gaan morgen.
Begint heel zonnig, later mogelijk onweer en hagel.![]()
Koudefront.![]()
quote:
A.s zaterdag is hetzelfde als deze zaterdagquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik moet a.s zaterdag pas
dus jij mag eerst![]()
Mercy snapte hem niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:08 schreef Youssef het volgende:
A.s zaterdag is hetzelfde als deze zaterdag![]()
300, heb het al gedaan
![]()
Zal het je anders zeggen, regen = rukquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:07 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img254.echo.cx/img254/3348/gemaal25jr.th.jpg]afbeelding][/URL]
[..]
Duimen.
Zon hebben we niet nodig. Hoeven niet bruin te worden die dag.
Regen hebben we ook niet nodig, maar willen we ook niet.![]()
![]()
Affijn.![]()
so ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
A.s zaterdag is hetzelfde als deze zaterdag![]()
300, heb het al gedaan
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
so ?meen je dat nou ?
is dat incl remblokken ?
Wou dit hierboven nog gisteren posten eigenlijk maar vond het wel erg laat. Ben toen maar gaan slapenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:53 schreef bwt het volgende:
Lijkt er op ofdat ik de enigste ben die nog voor nachtbraker speelt.
dan ga ik ook maar slapen
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:14 schreef Youssef het volgende:
snij
Anders post je er even tusseninquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
me 115 posts? tjonge, normaal gesproken kom ik nauwelijks meer op fok
Hej Fulcrumquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
me 115 posts? tjonge, normaal gesproken kom ik nauwelijks meer op fok
Nou, ik ben gister net gezakt voor voertuigbeheersing..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej FulcrumBen je eigenlijk van plan een keer mee te rijden als je je rijbewijs hebt? Of alleen als het dichtbij is
? Hoe lang moet je nog ongeveer denk je?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:22 schreef Youssef het volgende:
[..]Voor + achter + remblokken. Dus vertel even wat jij gaat dokken, heb je niet om een prijsopgaaf gevraagd?
quote:
Damn, weet je hoe ver augsuts nog weg isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nou, ik ben gister net gezakt voor voertuigbeheersing..![]()
En dat terwijl alles goed ging
30 juni herkansing, dus dan eind juli of begin augustus mijn verkeersdeelname examen. Lekker aan het einde van het seizoen![]()
We zien je bon vanzelf welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]mogge
dat heb ik uiteraard welik ben maximaal 150 euro kwijt voor remleidingen voor incl montage en incl nieuwe olie voor koppeling
achter laat ik voorlopig even zitten
en als ik goed reken ben ik ongeveer 30 euro aan montage kosten kwijt.
ik heb voor 3 delige remleidingen ik heb begrepen dat dat ook uitmaakt voor de prijs![]()
Tja.. zoals ik zei, alles ging goed. Alleen op je bek gaan bij de noodstop is niet goedquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:00 schreef Youssef het volgende:
Jongens, koop allen een lot bij Dayzers. This must be your lucky dayIk ga zo direct even de motor schoonmaken
![]()
![]()
![]()
[..]
Damn, weet je hoe ver augsuts nog weg isWel jammer van dat Examen
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
Tja.. zoals ik zei, alles ging goed. Alleen op je bek gaan bij de noodstop is niet goed![]()
![]()
ja, je weet wel, keihard onderuitgaanquote:
Damn, ik weet hoe je je voelt, heb ik ook gehad met mijn 1e examen, tijdens het oefenen vlak er voor, remmen en onderuitgaan. zelfvertrouwen was een klein beetje weg.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
ja, je weet wel, keihard onderuitgaan![]()
Examen was op nieuw terrein, dus nieuw asfalt, en het was nat.. iets te hard geremt![]()
Had ook alleen geoefend op 'oud' asfalt
Ook leuk dat je midden in de nacht op de veluwe de kuiltjes en het zand op de weg niet ziet liggen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:53 schreef Youssef het volgende:
Veluwe meet plek zal ook wel geen lantaarns hebben, en aangezien we die toch een keer over wilden doen.En dan vooral na een hete zomerdag natuurlijk
Vervolgens even vonken op Beekbergen
Hehe ja, ach ik kan er wel om lachen. Volgende keer haal ik het gewoonquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:12 schreef bwt het volgende:
[..]
Damn, ik weet hoe je je voelt, heb ik ook gehad met mijn 1e examen, tijdens het oefenen vlak er voor, remmen en onderuitgaan. zelfvertrouwen was een klein beetje weg.
Ja, zeker waarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:12 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Dus het is waar!
Die borden langs de kant van de weg....
[afbeelding]
dam'n dat zat ik me ook al te bedenken toen ik Fullyquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:12 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Dus het is waar!
[afbeelding]
Mijn zus is tijdens het lessen ook al eens onderuit gegaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hehe ja, ach ik kan er wel om lachen. Volgende keer haal ik het gewoon
Heb alleen wel wat last van mijn rechterpols en linkerpinkie nu![]()
Ik vind het altijd onzin, alleen in extreme gevallen of onhandigheid kan je daar iets gebeuren.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:12 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Dus het is waar!
[afbeelding]
hmm weer wat geleerd, heb gister wel vaak de witte lijnen in de gaten gehoudenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:18 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Mijn zus is tijdens het lessen ook al eens onderuit gegaan.
Ze blijf bij het uitvoegen vanaf de snelweg naar de witte lijn kijken in de stromende regen.
Dat had ze dus beter niet kunnen doen!
gelukkig niet neequote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:21 schreef Patrick281 het volgende:
Fulcrum, wat een pech.![]()
Je had zeker je mooie pakkie niet aan.![]()
![]()
![]()
Waar je naartoe kijkt, daar ga je ook heen!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
hmm weer wat geleerd, heb gister wel vaak de witte lijnen in de gaten gehouden![]()
Vlinders in je buik?quote:
Les nul, beste kijkbuiskinderen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:23 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Waar je naartoe kijkt, daar ga je ook heen!
![]()
het is nog geen 10 uur geweest dus ik ben nog niet wakker genoegquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Mooi om een powerpointje van te maken, wie mailt hem even.![]()
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
2 takten komen van een andere afdeling.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
jij was toch zo trots op jouw stoere CR
![]()
![]()
Dit is ook wel wat voor Makster, kan ie z'n Halfords SM mee onder plakkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
dit is pas een poser bike![]()
![]()
kan een opgeleukte halfords SM niet aan tippen![]()
it's friday![]()
en hier nog een linkje voor Maxter![]()
bij mij op school heel lang geledenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:58 schreef Makster het volgende:
Maar maar maar....
Die KLX van mij ziet er nu nog uit als strontIk vind het zeer erkennelijk van jullie dat jullie zoveel vertrouwen hebben in het verbouwen van de KLX tot een poser mobiel
Neemt niet weg dat ik die bling bling wel waardeer, tot op een zekere hoogte natuurlijk![]()
![]()
Zat er vroeger aan te denken om een grote schakel ketting te kopen bij de ijzerboer en die goud et spuiten en om mijn nek te hangen![]()
Vroegah was alles beter....![]()
Hulde aan je snelheid van begripquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
bij mij op school heel lang geledenliepen gasten rond die een fiets/brommer ketting omhadden die verchroomd was
![]()
![]()
pas later begreep ik waarom eigenlijk![]()
om mee te meppen![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:51 schreef bwt het volgende:
Iemand nog intersse in de PowerPoint van de chrome-Bike?
Hihiquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:51 schreef bwt het volgende:
Iemand nog intersse in de PowerPoint van de chrome-Bike?
Gassie's die met stokken gingen slaan liep ik in een keer doorheen en brak de stok in 2'en.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
bij mij op school heel lang geledenliepen gasten rond die een fiets/brommer ketting omhadden die verchroomd was
![]()
![]()
pas later begreep ik waarom eigenlijk![]()
om mee te meppen![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
ze hadden mij niet gemept hoor![]()
was veel te groot voor ze![]()
Kut voor je.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:16 schreef Drazic het volgende:
Hallo Fok! mc'ers
Ik zit met het volgende...woensdag is er een kennis van mij verongelukt op de motor...23 jaar en 1,5 jaar geleden ook een kennis verongelukt met de motor...Nu rij ik zelf ook motor en het komt elke keer zo dichtbij...de eerste keer heb ik getwijfeld en heb een poosje niet gereden...nu de tweede keer weer zo dichtbij twijfel ik weer...is het nou echt zo gevaarlijk...mijn vriendin wil het me niet verbieden te rijden maar je begrijpt dat ze bang is...en ik, ik weet het niet...mijn vraag is nu hebben jullie dergelijke dingen meegemaakt en hoe gaan jullie hier mee om?
Ik weet het gewoon ff niet.....
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:16 schreef Drazic het volgende:
Hallo Fok! mc'ers
gecondoleerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:16 schreef Drazic het volgende:
Hallo Fok! mc'ers
Precies, het is allemaal een kwestie van het rijden onder de knie hebben, en daar naar handelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
Mijn idee is als je goed oplet en probeer zoveel mogelijk te anticiperen dan is het niet gevaarlijker dan fietsen of auto rijden.
quote:
Liefde maakt meer stuk dan drank goed kan makenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
tijd heelt alle wonden
Candlelight is shimmering, shadows on the wall..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:38 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Liefde maakt meer stuk dan drank goed kan maken
Tja zijn keuzes die je echt zelf moet gaan maken. Het is was ZX9 zegt, je hebt het grootste gevaat zelf in de hand.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:16 schreef Drazic het volgende:
Hallo Fok! mc'ers
Ik zit met het volgende...woensdag is er een kennis van mij verongelukt op de motor...23 jaar en 1,5 jaar geleden ook een kennis verongelukt met de motor...Nu rij ik zelf ook motor en het komt elke keer zo dichtbij...de eerste keer heb ik getwijfeld en heb een poosje niet gereden...nu de tweede keer weer zo dichtbij twijfel ik weer...is het nou echt zo gevaarlijk...mijn vriendin wil het me niet verbieden te rijden maar je begrijpt dat ze bang is...en ik, ik weet het niet...mijn vraag is nu hebben jullie dergelijke dingen meegemaakt en hoe gaan jullie hier mee om?
Ik weet het gewoon ff niet.....
quanta costa ??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:56 schreef Patrick281 het volgende:
Die CBR600 die ik te koop weet staan van die autospuiter staat trouwens in de aanbieding omdat dezelfde dag dat hij hem kocht zijn vrouw en dochters over hem heen vielen dat het zo gevaarlijk is.![]()
Hij heeft er 1 rondje om Rozenburg mee gereden bij aankoop.![]()
En hoe vaak'ie het doet, als je niet vaak rijdt dan kan ik mij wat gebrek aan zelfvertrouwen voorstellen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:11 schreef Makster het volgende:
Maar zoals ik zeg, ik weet niet hoe leuk je het rijden vind:?
1.000 euro wilde hij hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
Quanta costa ??
ik heb er nog steeds intresse in hoor![]()
die prijs was toch voor 2 motoren ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En hoe vaak'ie het doet, als je niet vaak rijdt dan kan ik mij wat gebrek aan zelfvertrouwen voorstellen.![]()
[..]
1.000 euro wilde hij hebben.![]()
CBR600 Carentena om in Duc termen te spreken.![]()
Edit: kan volgende week wel eens langrijden en wat pics schieten.![]()
Die (grappige) regel had ik voor het posten alweer verwijderd, in het kader van voorgaand onderwerp.quote:
Hou je bek is ff dichtquote:
S'ochtends zodra ik wakker ben naar Motoport R'Dam met de CR.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:08 schreef Makster het volgende:
Wat ga je morgen allemaal doen?
Omdat ik je een paar stompen wil geven, daaromquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
S'ochtends zodra ik wakker ben naar Motoport R'Dam met de CR.![]()
Daarna door naar de StreetFightâh meeting in Waddinxveen tot een uurtje of 17:00.![]()
Waarom?![]()
Waarschijnlijk komt dat doordat het vrijdag isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:21 schreef bwt het volgende:
Waarom is het nog geen weekend???
Stompen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:21 schreef Makster het volgende:
Omdat ik je een paar stompen wil geven, daarom
En misschien omdat ik een bokkie op wil / ga / kom halen ,) Of misschien wel om je heel de dag lastig te vallen, of misschien wel gewoon uit interessen. Of misschien ook nog wel voor andere zaken![]()
![]()
![]()
Omdat god vind het wil.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:21 schreef bwt het volgende:
Waarom is het nog geen weekend???
Ik ken minimaal 2 collega's die vandaag al weekend hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:26 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Waarschijnlijk komt dat doordat het vrijdag is![]()
![]()
![]()
Owkee, nou dan uhh ja dan weet ik datquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Stompen.Lastig vallen
uit intresse
andere zaken > voordelig?
![]()
Zeg maar een tijd, dan ben ik er.![]()
Moet nu ineens wachten op de pakketdienst.![]()
Zal wel tot een uurtje of 12 thuiszijn.![]()
quote:
Owww.......quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:39 schreef Youssef het volgende:
De meeters zullen me toch wat belevenDie denken dat ik een heel nieuwe motor heb
![]()
Khad het al gezien.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:50 schreef Patrick281 het volgende:
De webcam doet het weer, zijn die Jpeg'jeste captureren op de 1 of andere manier?
Kan je aan het einde van de dag een olieboot van een KLX op noppenbanden door de regen zien glijden.![]()
Ach, als minderbedeelde mag JIJ van MIJ dat soort grapjes wel makenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuk zo'n speelgoed ZX6R, kwartje erin en hobbelen maar.
![]()
Aan de voorkant zie ik een gleuf zitten om je geld in te doen.![]()
Kun je dan niet voor de achterblijvers vertellen wat je allemaal gedaan hebt??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:39 schreef Youssef het volgende:
[..]
De meeters zullen me toch wat belevenDie denken dat ik een heel nieuwe motor heb
![]()
Stalen remleiding = + 46% vermogenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:51 schreef bwt het volgende:
Kun je dan niet voor de achterblijvers vertellen wat je allemaal gedaan hebt??
of is het de stalenremleiding die zo super is
Helemaal nix, alleen schoongemaakt (eerste keer sinds ik hem 17 maart heb gekocht van de vorige eigenaarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:51 schreef bwt het volgende:
[..]
Kun je dan niet voor de achterblijvers vertellen wat je allemaal gedaan hebt??
of is het de stalenremleiding die zo super is
Jij heb niet in ruil om te tonen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:51 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Khad het al gezien.
mèn. Wat werk jij op een bouwplaats!![]()
![]()
Neuriet stilletjes:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:51 schreef Youssef het volgende:
Ach, als minderbedeelde mag JIJ van MIJ dat soort grapjes wel maken![]()
![]()
Bij een plaatselijke rijschoolhouder moet dat wel lukken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:57 schreef Drazic het volgende:
maareh.. was ik weer... was aan het werk jaja.. waar kan ik meer info krijgen over..zo'n VRO? dat lijkt me wel wat namelijk
klikquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:57 schreef Drazic het volgende:
maareh.. was ik weer... was aan het werk jaja.. waar kan ik meer info krijgen over..zo'n VRO? dat lijkt me wel wat namelijk
hij is te koop op M-F voor 65 eroquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:05 schreef bwt het volgende:
Inderdaad - mooie bok - heb al een een vriend van me gevraagd of hij zoiets in elkaar kan zetten (hij is lasser)
VRO cursussen staan regelmatig in de motorbladen (ANWB promotor en zo)
Een paar topics terug hadden we het er ook over - iemand wilde dat gaan doen en misschien wel meerderen.
Ik ben niet handig in zoeken. - LINK Please (en dat ik ook nog eens lui ben staat er ff naast)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij is te koop op M-F voor 65 ero![]()
Heb je niks aan dan!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:07 schreef Patrick281 het volgende:
Die bok is wel wat als ik een ZX9R ga strippen.![]()
Maar eerst gaat het blok van de KLX uit elkaar.![]()
En hoe deden jullie dat dan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:13 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Heb je niks aan dan!!!
Precies daar waar dat bok inzit, is het ophangpunt van het blok! (imbus nr. 14)
Alles op je jiffy.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En hoe deden jullie dat dan.![]()
Heb er in zoverre wat aan dan totdat de laatste boutjes eruit gaan toch?![]()
Ennnnnn imbus 14 moest je dus even voor tussenuit.![]()
Ik moet ook sowiezo een goede doppenset kopen.![]()
Heb er al een paar keer naar gekeken bij de bouwmarkt.
Beetje set kost al over de 50 euro.![]()
![]()
u vraagtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:13 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik ben niet handig in zoeken. - LINK Please (en dat ik ook nog eens lui ben staat er ff naast)![]()
![]()
Woaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:34 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen tijd voor woorden, dan maar de daden.
Klikbaar:
[[url=http://www.groothoofdje.nl/motorschoonKLEIN.jpg]afbeelding][/URL]
Ah dat klinkt bemoedigend.quote:
Zoooo doe es gek.quote:Ik heb nu een bokje voor het achterwiel.
![]()
[fingersmilie]quote:
Well done - thank youquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
u vraagtlink
maar eigenlijk is zelf maken uiteraard goedkoper![]()
HeH, respectquote:
Is de kermis nu al over.quote:
Eeuuhuhhh..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
HeH, respectheb niet bij je in de klas gezeten en ben nog altijd ouder dan jij.
![]()
Verder heb ik 2 nieuwere motoren dan jij met dat oude ding.![]()
[..]
Is de kermis nu al over.![]()
[tubgirl.jpg]quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:52 schreef Patrick281 het volgende:
HeH, respectheb niet bij je in de klas gezeten en ben nog altijd ouder dan jij.
![]()
Verder heb ik 2 nieuwere motoren dan jij met dat oude ding.![]()
Rietje is er niet meerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:56 schreef Youssef het volgende:
Iemand zo een bewegend weerkaartje? Komt er nu wel of niet zeer spoedig een onweersbui aan
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:57 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[tubgirl.jpg]
WoW 1 hele maand ouder. Dapper mannetje
Voetpakking.quote:Die ouwe van mij, doet het tenminste altijd!
![]()
Correctie, zaterdag is zijn lucky day. Ff een paar batsen plaatsen op die gekke bek van hemquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:54 schreef Youssef het volgende:
[..]
Eeuuhuhhh..
Jij gaat klappen vangen zondag
Tnxquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:09 schreef Drifter__ het volgende:
Youssef en zijn leipe ding gespot, het blijft een gaaf ding!
Voor kaart:
http://www.wetteronline.de/daten/radar/ddlnw/std.gif?7d8bb2e666036313448fe7317c0abf4e&LANG=de
Het kan straks goed te keer gaan denk ik![]()
Maar k , k ga lekker lekker zwemmmuuhhhh![]()
Shit, jammer dat ik net van de week mijn telefoonnummer en adres heb gehotmailt naar je.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:10 schreef Makster het volgende:
Correctie, zaterdag is zijn lucky day. Ff een paar batsen plaatsen op die gekke bek van hem![]()
Zo heb ik dus een keer staan wachten op RB.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:00 schreef Youssef het volgende:
[zonderzx9rpostnepplaatjes.gif.tif.exe]
Bij het stoplicht twee kindjes..![]()
- Meneer!!
+ *kijkt
- Is dat een R1!!111!!!!
+ *schudt met hoofd
- Een ninja??
+ *knikt
- Hoe hard gaat ie
+ *vizier open: "3000!"
*licht spring op groen en ik ga er met een wheelie vandoor.
Doe nou maar koest anders is het weer tanden rapen morgenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Shit, jammer dat ik net van de week mijn telefoonnummer en adres heb gehotmailt naar je.![]()
We hadden beter op neutraal terrein kunnen afsprekenzo zonde die bloedspetters van jou op mijn witte muren.
![]()
Handig?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:21 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
hicham,
jij bent handig met webdingetjes hè?
zou jij dan voor mij een keertje iets willen maken?
foto oplaaddingetje naar website met met een een albumpje eraan en een speciale resize (fok!) functie?
domeinen komen binnenkort weer online
Doe jij dat dan, jij altijd met je gezeik en nooit wat zelf doen!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:24 schreef Youssef het volgende:
Welke domeinen zx9r?
Hij moet ook al een upload dingetje voor FokMC meets maken en de OP tekst aanpassen
wat zijn de FOK-MC'ers toch geweldadig,quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:54 schreef Youssef het volgende:
[..]
Eeuuhuhhh..
Jij gaat klappen vangen zondag
Klopt, wat heb ik gedaan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:17 schreef hicham het volgende:
Wat is dat toch met dat pepijn klappen
Misschien gewoon wachten op de meet, dan iedereen zijn eigen aandeel uit z'n lichaam rammen?
eej. tis vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat zijn de FOK-MC'ers toch geweldadig,![]()
Pep die Patrick wilde slaan om stomme opmerking
Makster & Youssef die pepijn willen gaan slaan zondag
gaat geweldig hier![]()
voor jou doe ik het wel, als het voor een bedrijf is wil ik er 1000 euro voorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:25 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
domeinen eenbergen.com en .nl
sorry PRO
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Makster & Youssef die pepijn willen gaan slaan zondag
"Batsen" schijnt echt brabants te zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Correctie, zaterdag is zijn lucky day. Ff een paar batsen plaatsen op die gekke bek van hem![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:28 schreef hicham het volgende:
voor jou doe ik het wel, als het voor een bedrijf is wil ik er 1000 euro voor
Fout, overloos irritant getreiter.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Pep die Patrick wilde slaan om stomme opmerking
en gerepariert!quote:
quote:
Omdat de gangmaker Youssef op zaterdag werkt, en de andere gangmaker ik nu op school zitquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hoe laat gaan we straks naar Hoogvliet ?![]()
waarom wachten tot zondag ?![]()
hey professionalquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:28 schreef hicham het volgende:
[..]
voor jou doe ik het wel, als het voor een bedrijf is wil ik er 1000 euro voor
Komen pas over ruim twee weken online dus heb geen haastquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:40 schreef hicham het volgende:
Maar eerst eens een album uploaddingetje voor Fok!MC maken *,
en die kan dan ook als basis voor jouw wensen gebruikt worden
* Daarvoor nog een andere website van iemand
en je hebt een bedrijf?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hey professional![]()
![]()
ik ook Camera hebben en ook wel eens op fok komen![]()
Vandaag gaat het onwerenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zie editquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Fout, overloos irritant getreiter.
Maar dat was dan de enige serieuze.![]()
En we hebben het ondertussen bijgelegd.![]()
ik niet meerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:44 schreef hicham het volgende:
[..]
en je hebt een bedrijf?
Kijk, nou wordt het interessant![]()
![]()
Graag niet meer dan 3 tegelijk, dat is oneerlijk!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:50 schreef hicham het volgende:
Heh, wat voor bedrijf dan, lingerie?![]()
Ze werkte toch waar jij ook werkte, maar dan als vertaalster ofzo?
Laat zijn kop wel over om in elkaar te beuken, van de rest maak ik een kadaverquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:29 schreef Youssef het volgende:
[..]Makster laat wat van hem over zaterdag, pakken we hem zondag met z'n twee.
oke oke Nick mag ook komenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Graag niet meer dan 3 tegelijk, dat is oneerlijk!!![]()
-en minder dan 2 zou niet eerlijk zijn voor jullie.
![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:36 schreef Patrick281 het volgende:
En we hebben het ondertussen bijgelegd.![]()
As usual moet ik weer tot 17.30 doorgaan.quote:
OOoohhhhquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze heeft een vertaalbureau en daar werkt ze 1 dag in de week thuis voor
![]()
op mijn werk doet ze iets met PDA's![]()
![]()
![]()
Met of zonder heggeschaarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
oke oke Nick mag ook komen![]()
![]()
ik wilde een fotoreportage er van makenleuk voor later
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:16 schreef bwt het volgende:
Het begint hier langzaam wat grijzer te worden. Zal nog wel ff duren voor de regen begint.
Misschien ondertussen dit topic vol spammen en de volgende openen of zo
O ja, ik moet helpdeskeren -> van de wal in de slootquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:17 schreef hicham het volgende:
[..]
foei!je zou moeten zeggen ' en ondertussen helpdeskenieren
'
![]()
KLOTE![]()
![]()
Ik zit op school en moet straks terug met motor
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:20 schreef bwt het volgende:
[..]
O ja, ik moet helpdeskeren -> van de wal in de sloot
En je bent wederom weer met een simpele motorjas en spijkerbroek naar school vertrokken?
ZOnder regenjas????
Leuke fotoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:18 schreef Drifter__ het volgende:
http://members.lycos.nl/achmedxxx/Panorama.jpg
Heerlijk weer
kutafspraken met vrienden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |