Hey, ik heb toch ook niet verteld dat je zonder beschermende kleding richting hoevelaken bent gegaanquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:38 schreef Patrick281 het volgende:
En ik wil eigenlijk slapenmaar ik moet opblijven om Nick straks wakker maken om te laten plassen.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:41 schreef Patrick281 het volgende:
Welmet een gat in je broek klaverbladen gaan rijden.
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:38 schreef Patrick281 het volgende:
En ik wil eigenlijk slapenmaar ik moet opblijven om Nick straks wakker maken om te laten plassen.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:42 schreef hicham het volgende:
Volgende ochtend kwam mijn paps bij het ontbijt met een gewassen knuffeltje en vroeg aan me of ik niet iets kwijt was geraakt![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:42 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
liev
Weet nog een keer dat m'n mams me een keer wakker maakte zodat ik kon plasseIk helemaal slaperig meelopen met knuffeltje in mijn hand. Kom bij de WC, laat mijn knuffeltje per ongeluk in de WC pot vallen en zei niks tegen mijn mams maar ging gewoon plassen en daarna doorgetrokken
![]()
![]()
Volgende ochtend kwam mijn paps bij het ontbijt met een gewassen knuffeltje en vroeg aan me of ik niet iets kwijt was geraakt![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Hij weet de volgende dag ook niet meer dat hij is gaan plassen.![]()
Pas wilde hij na de boodschap de stekker van de televisie eruit trekken, liep dus niet naar boven terug naar bed, maar de woonkamer in..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Was het zelf ook helemaal vergeten, tot mijn vader aankwam met het knuffeltje
Ging dus om dit knuffeltje dat ik nog steeds heb
[afbeelding]
Duidelijke foto kan ik zo 1,2,3 niet vinden en zit op het balkon dus geen digicam en knuffeltjes om me heen*
* verkapt kijk mij patsen post![]()
Wilde net een piccie van Nick zijn knuffel schieten, maar hij heeft een hoogslaper, hij ligt nu omgedraait, dus ik kan er niet bij.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:51 schreef bwt het volgende:
Ahhhhh, wat een lieve knuffelllllllll
Dat doen mensen idd pas als er een hittegolf en een chronisch tekort is aan die dingen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:51 schreef Youssef het volgende:
Over ventilatoren gesproken.. moet nog kopen eigenlijk
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wilde net een piccie van Nick zijn knuffel schieten, maar hij heeft een hoogslaper en ik kan er niet bij.![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
[[url=http://img173.echo.cx/img173/197/beertjes022wv.th.gif]afbeelding][/URL]
Maak eens een foto van hem als je hem uit bed haalt om te gaan plassen. Hij zo van, wtf mijn slaap, wat doe je!??!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wilde net een piccie van Nick zijn knuffel schieten, maar hij heeft een hoogslaper, hij ligt nu omgedraait, dus ik kan er niet bij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |