abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27419693

Welkom bij de Fok!MC!

Dit is een gezellig motorclubje met toffe, jonge mensen! We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al zo'n 6 officiële meets gehouden. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.

Voor foto's van meets kun je hier kijken Deze pagina bevat niet alle foto's, maar er zijn hier en daar nog wat foto's in oude Fok!MC topics terug te vinden.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht.

Overzichtje van de Fok!MC motoren:

• Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer)
  • Honda CR500 '86 - (Patrick281)
  • Honda VFR750 '94 - (Mercy_symbol)
  • Kawasaki KLX650R '93 - (Patrick281)
  • Kawasaki KLX650R SM '96 - (Makster)
  • Kawasaki Z750 '80 - (Zonder_ZX9R)
  • Kawasaki ZXR400 '95 - (One_Punch_Mickey)
  • Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172)
  • Kawasaki ZX6R '01 - (Ploderus)
  • Kawasaki ZX6R '98 - (Youssef)
  • Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
  • Suzuki GSF600N '96 - (hicham)
  • Suzuki GSX600F '91 - (stinkie)
  • Suzuki GSX-R 750 '05 - (Romius)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Suzuki SV650S '00 - (bwt)

FAQ (Frequently Asked Questions):

Ik wil best eens een keer mee rijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic en dan kom je op de lijst

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er word, afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden, vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer word er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

Hoe ver van te voren hoor je of er word gemeet?
    Meestal 2 á 3 weken van tevoren wordt er een vaste datum geprikt. De dagen daarvoor worden de weersvoorspellingen gepeild.

Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

Word er zomaar wat gereden of word er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en gereden door een Fok!MC'er.

Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van het Fok!MC lid en zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

Wie maakt de topics?
    Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.

Laatste topics :

Fok Motorclub [SC deel 229]
    Fok Motorclub [SC deel 230] Mijn eerste keer
    Fok Motorclub [SC deel 231] Komen er niet teveel SM's?
    Fok Motorclub [SC deel 232] regen op het naakte lichaam :9
    Fok Motorclub [SC deel 233] Lekker zoeven over de dijkjes
    Fok Motorclub [SC deel 234] Zaterdag hagelbuien en onweer

• pi_27419702
    Ja, 2 handen als je in tuinen liep zeker

Als je een rij brievenbussen hebt, doe je een grote stapel op je linkerarm en gebruik je de rechterhand om de kranten van je arm af te pakken en een brievenbus te tyfen
    pi_27419716
    Discussie kaper
      vrijdag 27 mei 2005 @ 22:38:20 #4
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_27419740
    Ahja herken die techniek helemaal niet van vroeger hoor.

En beter gaat Youssef (laatste post net ) op een vrije middag alle klemmende brievenbussen langs voor een servicebeurtje WD40 loopt het't hele jaar weer lekker.

En ik wil eigenlijk slapen maar ik moet opblijven om Nick straks wakker maken om te laten plassen.
    Kinderen hebben geen idee wat hun ouders allemaal moet doen totdat ze letterlijk het huis uitgekicked zijn en zelfstandig wonen.
    pi_27419741
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 22:37 schreef Youssef het volgende:
    Discussie kaper
    Hey, ik heb toch ook niet verteld dat je zonder beschermende kleding richting hoevelaken bent gegaan
      vrijdag 27 mei 2005 @ 22:39:30 #6
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_27419770
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 22:38 schreef Patrick281 het volgende:
    En ik wil eigenlijk slapen maar ik moet opblijven om Nick straks wakker maken om te laten plassen.
    liev
    pi_27419787
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 22:39 schreef Patrick281 het volgende:
    Youssef wat doe je??????????
    Hehee, is niet waar Ik ben geen Pepuhlinovich
      vrijdag 27 mei 2005 @ 22:41:02 #9
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_27419830
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 22:41 schreef Patrick281 het volgende:
    Wel met een gat in je broek klaverbladen gaan rijden.
    Ja, dat deel is niet echt beschermd meer nee
    pi_27419841
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 22:38 schreef Patrick281 het volgende:
    liev

Weet nog een keer dat m'n mams me een keer wakker maakte zodat ik kon plasse Ik helemaal slaperig meelopen met knuffeltje in mijn hand. Kom bij de WC, laat mijn knuffeltje per ongeluk in de WC pot vallen en zei niks tegen mijn mams maar ging gewoon plassen en daarna doorgetrokken

Volgende ochtend kwam mijn paps bij het ontbijt met een gewassen knuffeltje en vroeg aan me of ik niet iets kwijt was geraakt
    pi_27419853
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 22:39 schreef Youssef het volgende:

[..]

liev
    Hmm.. dat lijkt opvallend veel op de opening van mijn post
    pi_27419876
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 22:42 schreef hicham het volgende:
    Volgende ochtend kwam mijn paps bij het ontbijt met een gewassen knuffeltje en vroeg aan me of ik niet iets kwijt was geraakt
    _:D : D:D ::D:DD :D:D:D D: D:D
      vrijdag 27 mei 2005 @ 22:44:28 #14
    17596 Makster
    Tell them Brother Beavis !!!
    pi_27419894
    Rettuhkateeeettt...
    Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
    Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
      vrijdag 27 mei 2005 @ 22:44:38 #15
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_27419902
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 22:42 schreef hicham het volgende:

[..]

liev

Weet nog een keer dat m'n mams me een keer wakker maakte zodat ik kon plasse Ik helemaal slaperig meelopen met knuffeltje in mijn hand. Kom bij de WC, laat mijn knuffeltje per ongeluk in de WC pot vallen en zei niks tegen mijn mams maar ging gewoon plassen en daarna doorgetrokken

Hij weet de volgende dag ook niet meer dat hij is gaan plassen.
    Pas wilde hij na de boodschap de stekker van de televisie eruit trekken, liep dus niet naar boven terug naar bed, maar de woonkamer in..
    pi_27419965
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 22:44 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Hij weet de volgende dag ook niet meer dat hij is gaan plassen.
    Pas wilde hij na de boodschap de stekker van de televisie eruit trekken, liep dus niet naar boven terug naar bed, maar de woonkamer in..

Was het zelf ook helemaal vergeten, tot mijn vader aankwam met het knuffeltje

Ging dus om dit knuffeltje dat ik nog steeds heb

Duidelijke foto kan ik zo 1,2,3 niet vinden en zit op het balkon dus geen digicam en knuffeltjes om me heen *

* verkapt kijk mij patsen post
      vrijdag 27 mei 2005 @ 22:50:42 #17
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_27420067
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 22:47 schreef hicham het volgende:

[..]

Was het zelf ook helemaal vergeten, tot mijn vader aankwam met het knuffeltje

Ging dus om dit knuffeltje dat ik nog steeds heb

[afbeelding]

Duidelijke foto kan ik zo 1,2,3 niet vinden en zit op het balkon dus geen digicam en knuffeltjes om me heen *

* verkapt kijk mij patsen post

Er zit stront boven zijn linkeroog.

Balkon lekker, zit hier binnen te zweten, deze huizen zijn in de winter koelkasten en in de zomer broeikasten. Gelukkig wel een ventilator boven bed, dus verheug mij er nu al op.
      vrijdag 27 mei 2005 @ 22:51:10 #18
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_27420081
    Ahhhhh, wat een lieve knuffelllllllll
    <a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
    <a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
    pi_27420087
    Over ventilatoren gesproken.. moet nog kopen eigenlijk
      vrijdag 27 mei 2005 @ 22:52:59 #20
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_27420131
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 22:51 schreef bwt het volgende:
    Ahhhhh, wat een lieve knuffelllllllll
    Wilde net een piccie van Nick zijn knuffel schieten, maar hij heeft een hoogslaper, hij ligt nu omgedraait, dus ik kan er niet bij.
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 22:51 schreef Youssef het volgende:
    Over ventilatoren gesproken.. moet nog kopen eigenlijk
    Dat doen mensen idd pas als er een hittegolf en een chronisch tekort is aan die dingen.
    pi_27420160
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 22:52 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Wilde net een piccie van Nick zijn knuffel schieten, maar hij heeft een hoogslaper en ik kan er niet bij.

pi_27420165
    Ja maar ik ga nu wel naar binnen want tis al donker en dat steekt zo af tegen mijn scherm

Nog een vroeger verhaal trouwens Toen onze ouders ons voor het eerst wakker gingen maken met de jaarwisseling Wij natuurlijk zo rond de 7 uur al naar bed ofzo. Na een tijdje in bed gelegen te hebben begonnen we aan onze ouders te twijfelen (stapelbed trouwens ) zo van, we liggen nu al best lang. Zouden ze ons echt wel wakker maken is het al tijd

Na een tijdje toch maar even naar de huiskamer gelopen om te vragen of ze ons echt wel gingen wakker maken Moeder: jahaa, ga nou maar slapen, het is nog lang geen tijd

Vroegaahh het was nog licht buiten joh
    pi_27420197
    quote:

die zocht ik maar had ik niet
    pi_27420239
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 22:54 schreef hicham het volgende:
    Vroegaahh het was nog licht buiten joh
    Wat een saai verhaal
    pi_27420241
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 22:52 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Wilde net een piccie van Nick zijn knuffel schieten, maar hij heeft een hoogslaper, hij ligt nu omgedraait, dus ik kan er niet bij.
    Maak eens een foto van hem als je hem uit bed haalt om te gaan plassen. Hij zo van, wtf mijn slaap, wat doe je!??! Jij zo, maar tis toch mijn FOk!MC wheheh
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')