Hey, ik heb toch ook niet verteld dat je zonder beschermende kleding richting hoevelaken bent gegaanquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:38 schreef Patrick281 het volgende:
En ik wil eigenlijk slapenmaar ik moet opblijven om Nick straks wakker maken om te laten plassen.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:41 schreef Patrick281 het volgende:
Welmet een gat in je broek klaverbladen gaan rijden.
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:38 schreef Patrick281 het volgende:
En ik wil eigenlijk slapenmaar ik moet opblijven om Nick straks wakker maken om te laten plassen.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:42 schreef hicham het volgende:
Volgende ochtend kwam mijn paps bij het ontbijt met een gewassen knuffeltje en vroeg aan me of ik niet iets kwijt was geraakt![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:42 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
liev
Weet nog een keer dat m'n mams me een keer wakker maakte zodat ik kon plasseIk helemaal slaperig meelopen met knuffeltje in mijn hand. Kom bij de WC, laat mijn knuffeltje per ongeluk in de WC pot vallen en zei niks tegen mijn mams maar ging gewoon plassen en daarna doorgetrokken
![]()
![]()
Volgende ochtend kwam mijn paps bij het ontbijt met een gewassen knuffeltje en vroeg aan me of ik niet iets kwijt was geraakt![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Hij weet de volgende dag ook niet meer dat hij is gaan plassen.![]()
Pas wilde hij na de boodschap de stekker van de televisie eruit trekken, liep dus niet naar boven terug naar bed, maar de woonkamer in..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Was het zelf ook helemaal vergeten, tot mijn vader aankwam met het knuffeltje
Ging dus om dit knuffeltje dat ik nog steeds heb
[afbeelding]
Duidelijke foto kan ik zo 1,2,3 niet vinden en zit op het balkon dus geen digicam en knuffeltjes om me heen*
* verkapt kijk mij patsen post![]()
Wilde net een piccie van Nick zijn knuffel schieten, maar hij heeft een hoogslaper, hij ligt nu omgedraait, dus ik kan er niet bij.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:51 schreef bwt het volgende:
Ahhhhh, wat een lieve knuffelllllllll
Dat doen mensen idd pas als er een hittegolf en een chronisch tekort is aan die dingen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:51 schreef Youssef het volgende:
Over ventilatoren gesproken.. moet nog kopen eigenlijk
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wilde net een piccie van Nick zijn knuffel schieten, maar hij heeft een hoogslaper en ik kan er niet bij.![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
[[url=http://img173.echo.cx/img173/197/beertjes022wv.th.gif]afbeelding][/URL]
Maak eens een foto van hem als je hem uit bed haalt om te gaan plassen. Hij zo van, wtf mijn slaap, wat doe je!??!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wilde net een piccie van Nick zijn knuffel schieten, maar hij heeft een hoogslaper, hij ligt nu omgedraait, dus ik kan er niet bij.![]()
Ach, doe wat anti-vrouw en de FokMC wijffies schreeuwen meteen moord en brnadhomo.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:04 schreef stinkie het volgende:
jezus wat een TT. Alsof ik ineens in SEX zit. En met het geslacht de posters hier zou het net zo goed ook de HOMO-reeks in ONZ kunnen zijn
je doet het klinken alsof dat tegenstrijdig zou zijnquote:Best mooi, maar toch een buiging.
niks dan respect hoorquote:Heb een aantal keer een klapper gehad van mijn voet/voetsteuntjes
Ik kan helemaal niet dijken rijden enzoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je doet het klinken alsof dat tegenstrijdig zou zijn
[..]
niks dan respect hoormaar waarom bleef je zover achter op dijkjes laatst als al zo kunt rijden
stepjes van een soepaahhhh spottt aan de grond rijden, dan moet je erg plat gaan
waar kan zoiets halenquote:Thermospakhoudt lekker alle zweet vast en plak ik tenminste niet ana mijn motorpak
Was in de aanbieding bij de Lidl een tijd geledenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waar kan zoiets halenmorgenochtend even snel scoren zo een pak
een kennis heeft trouwens een skipak eronder...wat zou beter/lekkerder zitten??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar .. maar dan moet ik flitsen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:56 schreef hicham het volgende:
Maak eens een foto van hem als je hem uit bed haalt om te gaan plassen. Hij zo van, wtf mijn slaap, wat doe je!??!![]()
Jij zo, maar tis toch mijn FOk!MC
wheheh
Best wel = gaat wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je doet het klinken alsof dat tegenstrijdig zou zijn
[..]
niks dan respect hoormaar waarom bleef je zover achter op dijkjes laatst als al zo kunt rijden
stepjes van een soepaahhhh spottt aan de grond rijden, dan moet je erg plat gaan
Op een klaverblad heb je echt alle tijd en een lange overzichtelijke bochtquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
das waar, op een KB weet je precies wat je kunt verwachten...op dijkjes is het elk bochtje opnieuw inschatten/corrigeren/etc/etcquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:19 schreef hicham het volgende:
Op een klaverblad heb je echt alle tijd en een lange overzichtelijke bocht
Op een dijk ben ik ook nog lang niet lekker aan het rijden, dus morgen weer oefenen met jullie
Ligt eraan waar je voor kiest... wil je zo schuin mogelijk gaan of ga je zo ver mogelijk naast je motor hangen zodat je motor niet zo schuin hoeft...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:18 schreef Patrick281 het volgende:
En stepjes kan je ook aan de grond krijgen als je een verkeerde techniek hebt.![]()
iddquote:
oops, dat wist ik niet...niet te overmoedig worden joesquote:En stepjes kan je ook aan de grond krijgen als je een verkeerde techniek hebt.![]()
Raus gaat mee dus ik denk dat het een rustig dagje wordtquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
das waar, op een KB weet je precies wat je kunt verwachten...op dijkjes is het elk bochtje opnieuw inschatten/corrigeren/etc/etcdat maakt dijkrijden juist
![]()
maarre, morgen ga ik niet zo sporten als laatst hoor...dat wordt anders letterlijk zwemmen in mijn pak
Je onderschat Rausquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Raus gaat mee dus ik denk dat het een rustig dagje wordt![]()
niks mis meequote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jaja, vrienden als een apetietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:28 schreef Makster het volgende:
Mag er morgen weer om 7 uur uit. Lekker klussenBut hey thats what friends are for.....
![]()
erg belangrijk iddquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:26 schreef hicham het volgende:
Ja hoor, mooi niet. We gaan lekker sporten![]()
bij dijken vind ik het wegdek altijd een issue, sommige mensen knallen de bochten door terwijl ik vaak bang ben voor grind of strontalhoewel we de vorige keer op mooi asfalt reden voor een groot deel
Pwn you 1773quote:
Videosurveillance?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
erg belangrijk idddaarom rijd ik niet meer op de fantastische dijk tussen elden en opheusden
(waar ooit een opname van mij is gemaakt vanuit een auto
). de laatste paar keren was de weg bezaaid met modder enzo
quote:
gelukkig eigen surveillancequote:
quote:Langs het markermeer zijn het dus van die baggerdijkjes, de enige die ik ken dus die moet ik wel nemen. Daarn komt er een mooi stukkie maar dat is zo weer voorbij. Paar bochtjes en afgeloepnMoet echt een keer op zoek gaan naar wat leuke wegen hier in de buurt
![]()
Kunnen jullie tenminste ook eens deze kant op komen![]()
[..]![]()
Vertel alles!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:39 schreef Patrick281 het volgende:
Herinner mij nog een redelijk bochtje op een soort van dijkweggetje, CBR600 proefrit, Raus achterop, 160 km/u ging het linksom na 300 meter ..![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:39 schreef Patrick281 het volgende:
Herinner mij nog een redelijk bochtje op een soort van dijkweggetje, CBR600 Beemer proefrit
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:na 100 meter rijden ben je al 1 met die motor
kan het niet vaak genoeg zeggen...
En toen zijn jullie gelijk langs de stomerij geweest?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:39 schreef Patrick281 het volgende:
Herinner mij nog een redelijk bochtje op een soort van dijkweggetje, CBR600 proefrit, Raus bij mij achterop, 160 km/u ging het linksom na 300 meter ..![]()
Heb ergens nog een foto liggen uit de Kickstart, vrouw met een onstopper aan haar helm vastgemaakt, met de zuignap op de helm van de bestuurder.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:41 schreef Youssef het volgende:
Vraag me echt af hoe die mensen dat doen met die permanentje duo rugzakjes tegen hun aangeplakt... vooral als je flink in de remmen gaat en wanneer de passagier gaat spelen in bochten ofzo
na de paar minuten op die beemer had ik het gevoel alsof ik zo'n beetje alles ermee konquote:
Weet nog dat de instructeur een keer bij me achterop ging zittenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb ergens nog een foto liggen uit de Kickstart, vrouw met een onstopper aan haar helm vastgemaakt, met de zuignap op de helm van de bestuurder.![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
na de paar minuten op die beemer had ik het gevoel alsof ik zo'n beetje alles ermee konik weet nog wel dat ik bij terugkomst kwam aanrijden en jouw lichaamstaal het uitschreeuwde van oh, oh doe maar rustig aan... alsof je je hart vasthield
alles was gewoon onder controle, hoorsu-per motor
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:57 schreef Patrick281 het volgende:Mission completed.
![]()
![]()
Wilde naar iedere kamer lopen behalve het toilet, en op de terugweg hetzelfde, iedere kamer behalve zijn eigen.![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
tvp, en ik duik meteen mijn nest in (morgen werken)![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:24 schreef bwt het volgende:
Morgen rijden!!!!!!!
hmmpf, voortaan toch maar ff F5 rammen voordat ik reageerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:39 schreef Youssef het volgende:
Als ik jullie was zou ik toch eens beginnen wat af te spreken
En veel foto's maken natuurlijk
Zo zat Nick op de bank net .. ik: don't move ..even de cam pakken.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:47 schreef hicham het volgende:
Was het zelf ook helemaal vergeten, tot mijn vader aankwam met het knuffeltje
Ging dus om dit knuffeltje dat ik nog steeds heb
[afbeelding]
Duidelijke foto kan ik zo 1,2,3 niet vinden en zit op het balkon dus geen digicam en knuffeltjes om me heen*
* verkapt kijk mij patsen post![]()
Ik heb ook echt meelij met jou hoor.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo zat Nick op de bank net .. ik: don't move ..even de cam pakken.![]()
[afbeelding]
Houdt nu al van dezelfde luipaardmotiefjes als pap.![]()
![]()
Herkomst knuffel: sinterklaas.![]()
En hij oefent ook al voor een moslimbaart zie ik onder zijn linkeroor.![]()
Lekker met computers spelenquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:47 schreef Youssef het volgende:![]()
*foto 2 van nick opslaat*
[..]
Lekker met computers spelenVeel plezier en zoals ik al zei.. maak veel foto's
Ik vertrek
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ach, doe wat anti-vrouw en de FokMC wijffies schreeuwen meteen moord en brnadhomo.Wel frappant, he Ondeugend en Raus
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:39 schreef Patrick281 het volgende:
Herinner mij nog een redelijk bochtje op een soort van dijkweggetje, CBR600 proefrit, Raus bij mij achterop, 160 km/u ging het linksom na 300 meter ..![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:42 schreef hicham het volgende:
[..]
hmmpf, voortaan toch maar ff F5 rammen voordat ik reageer
Mercy en Raus zijn beide niet meer online geweest, en Mercy wist wel wat dijkjes
Misschien willen ze niet meer met me rijden omdat ik ze diep van binnen heb geraakt?
doegie![]()
lees het morgen wel
![]()
met een nieuwe band zijn er 2 dingen mogelijk:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
zal best meevallen denk ik
maar heb wel een nieuwe band sinds gisteren.![]()
Ik moet toch even een inhaalslag doen? Ik ben al twee dagen niet meer langs geweest, dus ik vind dat het dan mag.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:07 schreef bwt het volgende:
Hallo zeg, je gaat echt mercy achterna met je follow-up posts.
4 op een rij. schande. zou ik nou nooooit doen![]()
1430 uur is wmb ook bestquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:09 schreef Rausdouwer het volgende:
Vanmiddag 2 uur bij de Mc in Tiel?
Het zal voor ons een beetje krap worden, maar we kunnen er rond 2 uur wel zijn
hard rijden geeft verkoelingquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
1430 uur is wmb ook besthaasten in dit weer is niet lekker
WHoehahahahaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo zat Nick op de bank net .. ik: don't move ..even de cam pakken.![]()
[afbeelding]
Houdt nu al van dezelfde luipaardmotiefjes als pap.![]()
![]()
Herkomst knuffel: sinterklaas.![]()
En hij oefent ook al voor een moslimbaart zie ik onder zijn linkeroor.![]()
Schandaligquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Pap! kom je bed uit, ik wil naar het strand, staat hij beneden te roepen.
![]()
Als hij weet dat ik op Fok! zit dan krijgt hij helemaal het apelazerus.
Ik zit al een half uur te rekken.
Aandacht is wat hij wil.![]()
![]()
Ik ga maar eens snel afsluiten en naar beneden.
Nou werksu he.![]()
Als ik de motor van 1 van de anderen mag lenen maak ik wel een wheelyquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:55 schreef Patrick281 het volgende:
Veel plezier allemaal.
![]()
En ik wil minimaal 1 wheelie en 2 stoppie's zien op foto.
Het ging niet over niet kunnen rijden, ging over dat handjequote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik wil altijd rijden. Ben het wel gewend dat er verwacht wordt dat ik niet kan rijden. Maar intussen wel mijn tweede stoppie gemaakt.
![]()
![]()
Tis lekker warm vandaag, dus na 100 km moet het wel goed zitten met dieb and neem ik aan?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:04 schreef bwt het volgende:
[..]
met een nieuwe band zijn er 2 dingen mogelijk:
1) je rijd als een dweil om niet te glijden met een nieuwe band die nog ingereden moet worden.......
2) je rijd super omdat die nieuwe band nog zo mooi rond is en je je er super safe bij voelt.
1400 uur it isquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hard rijden geeft verkoeling![]()
en in ons leer zitten ook stukjes stof die ventileren
dus gaan met die banaan
![]()
![]()
quote:McDonalds TIEL
Adres:
Bergakker 11
Postcode: 4013 CM
Plaats: TIEL
Telefoon: 0344-661410
Afslag: A15, afrit 32 Tiel West
zow was weer een leuke meet, hoop dijkjes gezien enzowquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:23 schreef hicham het volgende:
Zijn jullie stiekem al gaan meeten zonder mij ofzo
tis wel erg stil hier
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:05 schreef ondeugend het volgende:
RB heeft het ook naar zijn zin in Duitsland, ik kreeg net een smsje... ze zijn met 12 man aan het rijden in de omgeving van Winterberg.
Nee hoor ik kom er welquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:33 schreef Patrick281 het volgende:
Dan moeten we op een auto wachten steeds.![]()
![]()
Hejjjj, waar woon jij danquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:46 schreef Racing_X-Ray het volgende:
tering jullie gaan echt wel hard met posten
maareh rijden jullie wel eens in de buurt van amsterdam?
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:35 schreef ondeugend het volgende:
Goed ik ga even met een jong knap ventje het bos in..... hij wil zijn schep mee.![]()
![]()
Jij ging toch kijken welk bad het langst open wasquote:
Ik woon in Zaandamquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hejjjj, waar woon jij danWhen shall we meet
??
quote:
Rugzak was mee iddquote:Ik zie het echt al voor me, Pepijn met dat rugzakje op die ene foto naar binnen kijkend het zwembad in: "Het spijt me Nick, maar het zwembad is dicht."![]()
Nick :
Ben net nog in Zaandam geweest bij een 'klant'.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:25 schreef Racing_X-Ray het volgende:
[..]
Ik woon in Zaandam
net boven Amsterdam
en jullie dan:?
Fietsenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:31 schreef Patrick281 het volgende:
Omdat Nick zo moe was met fietsen hebben we er ruim een uur over gedaan de terugweg.Maar toen konden we nog bijna 1.5 uur zwemmen en dat vind ik wel weer zat.
![]()
![]()
We kwamen van het strand terug, wilde even mijn gewone bril binnen halen en toen zei ik of het een goed idee is als we met de fiets zouden gaan inplaats van met de auto. Nou dat enthousiasme wat er uit de kleine kwam kan ik niet eens navertellen. Zeeer big smile.quote:
Veel van mijn familie woont op de Zaanse Schans, en dan nog 2 neven in Zaandam zelf.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:35 schreef Youssef het volgende:
Was aan de "westzijde" (straat) trouwens in Zaandam...
Rij je daar trouwens zelf naar toe met de bedrijfsauto, of moet je iemand assisteren.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:33 schreef Youssef het volgende:
Ben net nog in Zaandam geweest bij een 'klant'.![]()
Sinds je CR ben je wel MF addict gewordenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:54 schreef Patrick281 het volgende:
He!Leestekens doen het in I.E. wel gewoon merk ik net door Motorforum.![]()
Natuurlijk gaat die doorquote:Maaarrrrrrrrrr mocht de stuntelmeet volgende week zondag nog doorgaan dan heb ik wel een aardige route in mijn hoofd zitten naar het bekende eindpunt.
We kunnen heel mooi binnendoor rijden over verschillende landweggetjes, en heeeel veel omgevingsgroen.![]()
![]()
Nee, rij er zelf heen met een volgeladen miniachterbank en 1000'den hondenharenquote:Rij je daar trouwens zelf naar toe met de bedrijfsauto, of moet je iemand assisteren.![]()
Momenteel heb ik 2 tuinmannen, volgens mij zijn het tweelingbroertjesquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:01 schreef Youssef het volgende:
Leuk die relatie tussen jullie 2 Pep, omdat je elkaar toch weinig ziet is het altijd feest voor Nick en jij raakt hem vanzelf niet zat.Want kids kunnen na een paar dagen toch wel hun
kanten laten zien
![]()
![]()
Ben bang dat niet iedereen het kan zien, dus ff duidelijker gemaaktquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt kan je nog net de KLX in de woonkamer zien.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
GODVERDEGODVERDGODVERRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
ik ben onderuit gegaan![]()
![]()
![]()
Ach dat is echt kutquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
helaas welhier in de buurt zijn wat lekkere bochtjes en die dacht ik ff lekker nog mee te nemen, maar er reden wel auto's voor me dus elke keer een beetje afstand nemen en dan dat bochtje pakken maar dan kom je dus wel snel dichtbij de auto voor je.
tot de auto daarvoor opeens volin de remmen gaat
dus die auto voor me ook en slippend kon hij nog uitwijken maar ik zat er te dicht op om nog te kunnen remmen dus remmen en platleggen dat ding anders zat ik vol in die kofferbak
![]()
ik ben echt heel blij voor je dat je zelf niet ernstig beschadigd benquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
schade motor: linkerspiegel eraf, linkerknipper los, voorste kuip schade en dat deksel waar ik nu niet op kan komen. en oja, hij stinkt naar benzine maar ik hoop dat dat alleen maar is omdat ie op zijn zij heeft gelegen.
schade mijzelf: schaafwonden linkerarm, flinke pijn die ik nu pas voel in mijn rechterbovenbeen en linkerbovenarm.
ik viel en stuiterde/schoof op mijn rug tot stilstand en bleef zo scheldend liggen. ik wist meteen dat ik niks had maar hoorde mijn motor nog doorschuiven. overal kwamen mensen vandaan om te helpenbehalve toen ik mijn motor moest optillen
nooit, nooit dat ik zonder pak ga rijden...zelfs met pak schaafwonden...
iddquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:10 schreef hicham het volgende:
Ben blij dat je er zelf wel heelhuids vanaf bent gekomen op een paar pijnlijke plekken na
als je hulp ergens mee nodig heb laat het gewoon wetenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddmateriaal kan vervangen worden...nu es kijken of ik iemand kan vinden die dit voor me kan opknappen.
laat mijn glijer de napret vd meet niet bederven, poep gebeurd en de schade aan mijn motor had erger gekund, zijpaneel heeft een heel klein krasje opgelopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:10 schreef hicham het volgende:
maar das verder neit meer zo van belang.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je hulp ergens mee nodig heb laat het gewoon weten![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
GODVERDEGODVERDGODVERRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
ik ben onderuit gegaan![]()
![]()
![]()
Ik wacht wel even op je pics en kijken wat je verder nog erbij tikt. Zal straks nog wel posten wat er met mijn digicam is gebeurd (op zich wel een leuke ervaring, maar wel voor een hoge prijsquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:12 schreef bwt het volgende:
Aangezien Hicham een klein probleempje heef gehad met zijn tanktas heb ik een paar (actie) foto's met mijn sublieme 0,3 Mpixel telefoon toestel geproduceert.
ik zal ze later hier neer zetten, kijken of ik een beetje verhaaltje kan maken.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
laat mijn glijer de napret vd meet niet bederven, poep gebeurd en de schade aan mijn motor had erger gekund, zijpaneel heeft een heel klein krasje opgelopen.
dus wat er moet gebeuren is voorscherm spuiten, spiegel erop en knipperlicht weer terug. en dan hopen dat ie geen lekkage heeft opgelopen en dan is het weer gefikst...
iddquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:20 schreef hicham het volgende:Beetje hetzelfde als wat ik al over mijn digicam zei he. Het is gebeurd, jammer. Je kan het niet terugdraaien. Je kan wel slapeloze nachten erover hebben, maar er verandert toch niks aan de gebeurtenis zelf (behalve dat je zelf dan slaap tekort komt en met de dag chagrijniger wordt
)
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey OPM wel een goed excuus om een leren pak te kopen
Wat is er verder nog gebeurd? Die remmende gozer nog een goede reden gehad voor zijn actie?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx allals iemand een spuiter kent...
dan laat je alleen foto's van de rechterkant zien en zeg dat je het druk heb uitstelquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddecht balen hoor want dit is echt niet het moment, straks krijg ik mail of telefoon van een geinteresseerde
![]()
maar goed, zsm proberen te fiksen en dan zien we wel weer...
die remmende gozer reed door, de auto voor me sprong meteen zijn auto uit om te kijken of alles goed was (ws omdat ik even bleef liggen op mijn rug om te schelden).quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:25 schreef Youssef het volgende:
Wat is er verder nog gebeurd? Die remmende gozer nog een goede reden gehad voor zijn actie?
zodra ik wat hoor ga ik hier om advies vragen denk ikquote:Heb je de kopers al gemailed
Wat ga je met hen doen nu
Gelukkig ben je nog wel aan te sprekenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en tja, toen bleef iedereen kijken en kon ik mijn lichte motor overeind zetten. spiegel en stukje in me jas, paar keer starten en naar huis. nu merk ik pas dat het zeer doet in mijn been als ik de trap op loop
Je profiel, lekker dier.quote:
Uhm, bedoelde de andere foto.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:41 schreef hicham het volgende:
Ben bang dat niet iedereen het kan zien, dus ff duidelijker gemaakt
[afbeelding]
Ik had het andersom, die van mij ontkoppelde juist niet meer.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:37 schreef Youssef het volgende:
Maareeuh.. ik ben gauw terugMijn koppeling komt niet meer helemaal op... veel geshreeuw weinig wol
Met Martie vorig keer begrepen hoe je dat kunt stellen. Beetje gespeelt en ontdekt dat met indraaien het wel beter ging. Maar ik kan hem niet meer verder indraaien
Eh ja ze hebben al een deel van zijn vlierbessen{?}struik te pakkenquote:Ik ruik lekker frikandelEn stuur die kinders naar de buurman Pep, zal ie leuk vinden in zijn tuin
Wel leuk zo een digitale camera voor de kinderen later... ik heb alleen vakantie en speciale dagen foto's en mensen van de Pep en Martie generatie zullen wel nog minder foto's hebben.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:34 schreef Patrick281 het volgende:
Ik had het andersom, die van mij ontkoppelde juist niet meer.
Dit klinkt als een serieuzer probleem, maar inderdaad zit er normaal gesproken ook nog een stelmogelijkheid op een ander deel van je kabel.
Die van mij werkte juist extra goed dus, andersom is niet helemaal opkomen wel een geval van slijtage, help je hopen dat het wel degelijk de verstelling van de kabel is.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:40 schreef Youssef het volgende:Hoezo, bestaat er niet zoiets als 'koppelingsplaten versleten'
![]()
Eerst stond het koppelingshendeltje veel te los, nu veel te straks
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
ik vind deze foto echt gaaf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:38 schreef bwt het volgende:
OPM door de bocht
Mercy die z'n best doet
Ondergetekende die het goed doet (met dank aan Mercy voor het maken van de foto)
Met slijtage kan ik leven, misschien ook omdat ik wat foutjes maak wellisquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die van mij werkte juist extra goed dus, andersom is niet helemaal opkomen wel een geval van slijtage, help je hopen dat het wel degelijk de verstelling van de kabel is.Maar koppelingsplaten kan je makkelijk zelf vervangen dus. Zijkap eraf, 5-6 boutjes los en platen eruit, nieuwe erin en verhaal van achteren naar voren lezen.
![]()
[[url=http://img180.echo.cx/img180/9572/img000022tl.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img180.echo.cx/img180/936/img000046cn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Kan ik beamen jaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nog wel aan te spreken![]()
Morgen gaat de echte spierpijn nog wel komen, geloof me... heb er genoeg topics over gelezen op MF
![]()
Duhquote:
Ondanks de lage resolutie toch wel leuke pics!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:38 schreef bwt het volgende:
Foto's zijn klikbaar.....
De meet:
<< knip>>
Fiew, wat een verhaal zeg...................
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
ik vind deze foto echt gaaf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slijtage van burnoutjes enzoquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:51 schreef Youssef het volgende:
Met slijtage kan ik leven, misschien ook omdat ik wat foutjes maak wellisMaar jij maakte ervan alsof het een onoplosbaar probleem zou zijn
![]()
Had ik vorig keer toch al gezegdquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:52 schreef hicham het volgende:
Ondanks de lage resolutie toch wel leuke pics!en het verhaal is kort maar krachtig
Denk dat ik mijn verhalen voortaan ook zo ga doen (of jij mag het doen
) Volgende pic:
ziet er best stoer uit
of lijkt dat maar zo
is dat niet te zien dan ?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Volgende keer nog een beetje meetrekken.![]()
En hoezo staat er bij die foto van jou dat je je best doet?![]()
[..]
Nee, lijkt niet zo, ik bevestig je stoerheid.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:52 schreef hicham het volgende:
ziet er best stoer uit
of lijkt dat maar zo
OPM bla bla, Mercy doet zijn best, BWT doet het goed.quote:
Zit Yoessef niet in hetzelfde huisquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:52 schreef hicham het volgende:
@Youssef, we hebben even gepauzeerd op dat terrasje waar we vorige keer iets van 20x zijn langs gereden bij de Lek Linge meet
Jawel, maar tis ook handig voor de andere Fok!MCers te weten dat ik al antwoord heb gegevenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zit Yoessef niet in hetzelfde huisof op de MSN.
![]()
![]()
![]()
Heb zo ooit wel eens een draadje gespannen naar de kamer van mijn zus, met zo'n conservenblik eraan. Konden we chatten anno 1980.Zij wilde alleen niet.
Paar jaar ouder heH.
![]()
Hmm, toch wel jammer aangezien jullie best vaak m'n achterkant zullen zien...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Had ik vorig keer toch al gezegdVan voren (in mijn spiegels
) ziet het er wel steor uit, maar aan de achterkant...
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, lijkt niet zo, ik bevestig je stoerheid.![]()
![]()
![]()
Alleen de achterkant heb ik niet gezien natuurlijk.![]()
![]()
Tja reparatie in deze wegwerpmaatschappijquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:37 schreef hicham het volgende:
Valt dit nog te repareren denken jullie?Volgens mij is echt alleen het LCD scherm kapot, verder lijkt alles normaal te zijn.
Wat is dat toch met die bus?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:38 schreef bwt het volgende:
Na lekker sjezen over de dijkjes - proberen om op de weg te blijven en tegenliggers als bussen (hè hicham) was het tijd voor een verfrissing op een terrasje
ff tjekkequote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:27 schreef bwt het volgende:
Als iemand alle foto's wilt hebben dan kan dat (op de rotonde zijn er nog een paar meer gemaakt) (staan allemaal op mijn website - onde rhet foto hoofdstuk)
en her en der heb ik er een paar weg gelaten. waarbij het onderwerp (de coureur) een beetje verderweg rijd.
Gaat dit over auto's of motoren?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:40 schreef Patrick281 het volgende:
Waar was Raus met die rotondes trouwens.![]()
En waarom neemt 99% van motorrijdend Nederland in het dagelijks leven toch die rotondes met zo'n ruime bocht.
Heb het even globaal uitgetekendzie de groene stippellijn.
![]()
[afbeelding]
Gewoon zoveel mogelijk rechtdoor knallen die dingen, zie de blauwe pijl.![]()
Hebbem voor 350 euro gekocht vogges mijquote:Tja reparatie in deze wegwerpmaatschappijwat zijn de specs van het ding, want als ze alleen maar kijken kost het al 80 euro ofzo.
![]()
hey grapjas ze zijn protectedquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:27 schreef bwt het volgende:
Als iemand alle foto's wilt hebben dan kan dat (op de rotonde zijn er nog een paar meer gemaakt) (staan allemaal op mijn website - onde rhet foto hoofdstuk)
en her en der heb ik er een paar weg gelaten. waarbij het onderwerp (de coureur) een beetje verderweg rijd.
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:55 schreef hicham het volgende:
[..]
was me ook al opgevallen, maar dat heeft ie op heel z'n website zo
moet je maar even mozilla gebruiken dan werkt het wel
Ik moet wel..quote:
1.2 cm dikker, 1.4 cm breder en 0.6 cm hoger dan die ik nu hebquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:00 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
@ OPM: Kut voor je joh.... Gelukkig valt de schade mee..
@ hicham: Pssssstt.... digicam kopen?
Wat zeg je.quote:
*kuch*quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:01 schreef Youssef het volgende:
Leuk die relatie tussen jullie 2 Pep, omdat je elkaar toch weinig ziet is het altijd feest voor Nick en jij raakt hem vanzelf niet zat.Want kids kunnen na een paar dagen toch wel hun
kanten laten zien
![]()
![]()
Je hoort me welquote:
quote:[..]
*kuch*
Morgen op Nick's verzoek naar een ZOOP fandag in Rhenen bij Ouwehands dierenpark.![]()
Laat ik maar eens gaan maffen, moeten vroeg op, ik wil daar om 10:00 zijn.
![]()
Zouden de dijkbewoners waar wij hebben gereden het zelfde hebben gedacht toen 5 motoren hoog in de toeren voorbij knalden?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:32 schreef bwt het volgende:
Heb hier lekker dreunen van het Emporium feest wat hemelsbreed 1 km hier vandaan is.
hopelijk houden ze er bijtijds mee op (12 uur of zo geloof ik)
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:40 schreef hicham het volgende:
ik zag gisteren volgens mij een reclame van die ZOOP fandag,
vroeg me nog af wie daar in godsnaam heen zou willen gaan
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:19 schreef hicham het volgende:
Dat terwijl het flink waaide onderweg en ik een gemiddelde snelheid richting de 150 km/h had
ik weet hetquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:55 schreef Youssef het volgende:
Hufters, kan niet heHet aantal foto's in mijn meet mapje is al zo schraal.
Jammer
Wat is er zo belangrijk aan jouw fiets? Je wou toch niet zeggen dat dat dunne bandje en lampje van een KLX is niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben bang dat niet iedereen het kan zien, dus ff duidelijker gemaakt
Effe aan het burnen, ik verveelde me.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:40 schreef Patrick281 het volgende:
Waar was Raus met die rotondes trouwens.![]()
was bij blik op de wegquote:Op zondag 29 mei 2005 09:48 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh oh drie posts op een rij... mag da?
Als de rest er niet is dan mag het wel he? Wilde nog effe zeggen hoe klote het voor je is OPM!! Maar gelukkig ben je zelf nog vrijwel heel. Dat is het belangrijkste.
idd nooit zonder pak rijden! Hebben jullie die motorrijder op het nieuws niet gezien (motor onder de vangrail)? Hij had een leren combi aan en toch schaafwonden. Zijn pak was niet ineens gescheurd.
Wist het al niet zeker. Dacht dat het ook in het nieuws was geweest. Nu effequote:
dat kon ik zelfs hier horenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:32 schreef bwt het volgende:
Heb hier lekker dreunen van het Emporium feest wat hemelsbreed 1 km hier vandaan is.
hopelijk houden ze er bijtijds mee op (12 uur of zo geloof ik)
jawelquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:10 schreef Youssef het volgende:
Hej Martie ik heb gehoord dat je op zoek bent naar een digicam.![]()
OPM jij niet dan![]()
Wat geef je er dan voor?quote:Op zondag 29 mei 2005 10:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jawelbeetje te prijzig voor een 2 jaar oud ding
gedraag je dan ook een keerquote:Op zondag 29 mei 2005 10:56 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
net van een modje gehoord en zelfs gezien dat ik 1 note heb.
en wat voor een zielige note......
1 is niks joh.quote:Op zondag 29 mei 2005 10:56 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
net van een modje gehoord en zelfs gezien dat ik 1 note heb.
en wat voor een zielige note......
ja, of 1 incident dat een hele berg notes opleverdquote:Op zondag 29 mei 2005 11:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
1 is niks joh.
Die komen voor de lulligste dingen.
Ja ik heb er wel meer dan 1 geloof ik en volgens mij heb ik ze dan voornamelijk in PTA verzameld.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, of 1 incident dat een hele berg notes opleverd
ja, mods kunnen notes zien, maar die worden niet openbaar gemaakt. Ik weet niet eens wat ik zelf aan notes hebquote:Op zondag 29 mei 2005 11:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja ik heb er wel meer dan 1 geloof ik en volgens mij heb ik ze dan voornamelijk in PTA verzameld.
Ik weet van 1 note, daar zat dan ook een weekban aanvast.
BE kan dat zien toch ?
Jawel joh... er is ergens een heel topic waar je je notes kon opvragen.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, mods kunnen notes zien, maar die worden niet openbaar gemaakt. Ik weet niet eens wat ik zelf aan notes heb
Hopen dat je hem snel weer netjes hebt zodat de verkoopprocedure weer opgestart kan worden.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx allhalfstok
![]()
@ raus en ondeugd: idd, ben zelf nog heel gelukkigen nu snel verder kijken om mijn motor weer op te knappen
mm, didn't know that.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jawel joh... er is ergens een heel topic waar je je notes kon opvragen.
Jij zou volgens mij wel eens kunnen schrikken nog.
Je kan nu natuurlijk wel bling bling doen he ?quote:Op zondag 29 mei 2005 11:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weet iemand nog het adres waar je die design spiegels kunt kopenpuntje-puntje-design??
knipquote:
youssef had er een paar meer.....quote:Op zondag 29 mei 2005 11:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
1 is niks joh.
Die komen voor de lulligste dingen.
Ja ... kan niet véél meer zijn !quote:
quote:Op zondag 29 mei 2005 11:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je kan nu natuurlijk wel bling bling doen he ?
Ohh die site !quote:Op zondag 29 mei 2005 12:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]of ik nu originele of van die design dingen haal, kost toch zo'n beetje evenveel
www.splashdesign.nl of www.splash-design.nl was het![]()
Mooi.quote:
pimpishquote:Op zondag 29 mei 2005 12:17 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Mooi.
Je moet voor chromen-ultra-bling-bling-spiegels gaan
Zoek eerst eens tweedehands.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
50 euro voor een carterdeksel, duur??
http://www.cama-motorparts.nl/quote:
Heb jij zeker in de laatste weken wel wat ervaring mee?quote:
H!h!h!quote:Op zondag 29 mei 2005 12:41 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Heb jij zeker in de laatste weken wel wat ervaring mee?
Nee, dat is de KLX nietquote:Op zondag 29 mei 2005 09:37 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wat is er zo belangrijk aan jouw fiets? Je wou toch niet zeggen dat dat dunne bandje en lampje van een KLX is niet?![]()
Weet je hoeveel mailtjes ik daar al over heb gehad?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je profiel, lekker dier.![]()
En ik heb prijs..
Bovenste, zeker bij jouw motorquote:Op zondag 29 mei 2005 12:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
deze:
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 mei 2005 13:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mailtjes ik daar al over heb gehad?
Echt kansloos gewoon, als ik echt een vrouw zou zijn geweest dan was ik op slag pot geworden...........![]()
Koppeling stuk...quote:Op zondag 29 mei 2005 13:38 schreef hollander172 het volgende:
Digicam kaduuk? Jesse horizontaal.........![]()
Hondjes zijn raarquote:Gelukkig deed de onze niks terug en draaide hij zich alleen tussen die hond en mijn vriendin in.
Ik ging pas slapen om 5:30 dus ik kan iets gemist hebben.quote:
Ach dit is alleen maar goed, een hond kan of zelf zijn gram halen (niet verstandig als die van ons dat doet als ik alleen zie wat er gebeurd met schapenschedelsquote:Hondjes zijn raar![]()
wat is er mis mee?quote:
quote:Op zondag 29 mei 2005 13:38 schreef hollander172 het volgende:
Wij hebben ook weer wat leuks, gisteren cursus met de hond hebben we echt alles gedaan om er een doetje van te maken wordt ie gegrepen door een Stafford..........Neus tot op het bot open, tijd bij de dierenarts geweest om het te laten lijmen (ja lijmen
) en een rekening van 123,-
Het is te hopen dat de eigenaresse van die kuthond een stamboom heeft bij die hond anders schakelen we de politie in om hem af te laten maken, dit is g#dverd#mme al de tweede keer dat onze hond open ligt.........(dat beest is vals.......... Niet te geloven.
)
lievquote:Op zondag 29 mei 2005 14:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hondjes zijn raar![]()
Volgens mij is Hicham z'n oog ook ooit nog gelijmdDiddle
![]()
:
http://www.groothoofdje.nl/IMGP3771.gif
http://www.groothoofdje.nl/IMGP3783.gif
[afbeelding]
Even wachten tot je PC al die zware plaatjes heeft geladen![]()
Edit: toch maar linkjes gemaakt
![]()
Wat waren jullie doen danquote:Op zondag 29 mei 2005 14:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
WAT IS ROTTERAM TOCH EEN K*T STAD !!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omdat er nergen informatie borden staan en we door het zoeken te laat waren maar gefrustreerd naar huis gegaan![]()
en ook nog 100 km om moeten rijden omdat de A15 afgesloten wasterwijl we dat hadden kunnen weten ook
![]()
![]()
gisteren op Goringchem al gezien dat het afgesloten was
komen wij nu ook op lijstje van pechvogels ?![]()
Digicam verhaalquote:
Digicam LCD is gewoon kapot. Je weet wel, zo een inktvlek oid is het geworden. Tenminste... van wat ik heb gezien. Maar misschien omdat jij een kawa hebt dat je het volgende weet: Boven heb ik de koppeling kabel helemaal naar 'binnen' gedraait. Moet ik hem rechts onder daar waar die kabel naar binnengaat aan de andere kant van de kabel nu naar buiten of naar binnen draaienquote:Op zondag 29 mei 2005 14:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ging pas slapen om 5:30 dus ik kan iets gemist hebben.Koppeling had ik wel gelezen maar of er iets stuk is?
Gewoon nog even stellen en niet teveel met een slippende koppeling spelen.
Wat is er met de digicam?![]()
Scherm is gewoon aan diggelen gegaanquote:Op zondag 29 mei 2005 14:45 schreef Youssef het volgende:
[..]
Digicam LCD is gewoon kapot. Je weet wel, zo een inktvlek oid is het geworden.
Niet echt stuk dus idd... maar hij blijft slippen ook al laat ik hem helemaal los. Maar weet dus nog niet of je hem aan de andere kant ook kan stellen. Ene kant is al tot het uiterste gesteld, aan de andere kant van de kabel zag ik ook nog schroefdraad. Nu nog even de zin vinden om naar beneden te lopenquote:
Nee die doet al vanaf het begin mee, je moet het zien als een schooljaar zeg maar.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:45 schreef hicham het volgende:Lekker dan
maar zo te zien was die andere hond ook op de training aanwezig
was zeker z'n eerste les?![]()
Werk.quote:Wat is het trouwens dat je zo weinig post hier de laatste tijd?
Grappig dat je er zoveel over weetquote:Op zondag 29 mei 2005 15:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee die doet al vanaf het begin mee, je moet het zien als een schooljaar zeg maar.
In het begin zijn alle honden rustig maar omdat ze (net als mensen overigens) zoeken naar een structuur/statusverdeling gaan ze na verloop van tijd de rangen en standen verdelen. Meestal door te kijken (een is dan dominant en de ander onderdanig) maar soms ook door te vechten.
Normaal gebeurt dit alleen bij volwassen honden onderling maar deze vond het nodig de onze te pakken terwijl deze door zijn leeftijd nog op het laagste trapje staat.
Totaal zinloos dus en het had niks meer te maken met "normaal" gedrag.
Op die fiets, want je komt ook niet meer op meets enzo. Volgens mij rij je sowieso al weinig motor of niet? Bij die Lek-Linge meet had je hem pas onder de winterstopstof vandaan gehaaldquote:[..]
Werk.Geen internet en 's avonds helemaal kapot.
Moet de hele dag lopen en dat valt niet mee na 10 maanden thuis gezeten te hebben en een paar jaar op kantoor.![]()
![]()
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zondag 29 mei 2005 15:55 schreef Rausdouwer het volgende:
Hier nog mijn pics van gisteren. Is het mapje toch nog redelijk vol.![]()
[[url=http://img272.echo.cx/img272/1620/klaverbladrijdersopweg9dr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Klaverbladrijders op weg
[[url=http://img272.echo.cx/img272/1854/hichameerstnogevenburnen1jb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hicham eerst nog even burnen of zo
[[url=http://img272.echo.cx/img272/8715/jesseklaverbladgorinchem9wh.th.jpg]afbeelding][/URL]
Jesse Klaverblad Gorinchem
[[url=http://img272.echo.cx/img272/333/motorrausenbwt2fb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Motor Raus en bwt
[[url=http://img272.echo.cx/img272/253/pauze5os.th.jpg]afbeelding][/URL]
Pauze in een plaats waarvan ik de naam niet weet, maar ik ben hier al vaak geweest.![]()
Wat een monsterquote:Op zondag 29 mei 2005 15:57 schreef hollander172 het volgende:
Hier nog een plaatje van hem van een paar dagen terug.
In dit bekkie past dus bijna een hele voetbal.![]()
![]()
[afbeelding]
Valt mee hoor, heb mijn hele leven al honden om me heen maar door de aanschaf van de dogo hebben we ons weer aardig ingelezen.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Grappig dat je er zoveel over weetHondenlievhebber
![]()
Mwah is eigenlijk heel simpel hoor, moet nog wat onderhoud doen maar gewoon geen geld voor op dit moment.quote:Op die fiets, want je komt ook niet meer op meets enzo. Volgens mij rij je sowieso al weinig motor of niet? Bij die Lek-Linge meet had je hem pas onder de winterstopstof vandaan gehaald
Dit is de grote kleine, wij refereren altijd naar de GVR.quote:Wat een monsterEn dit is dus de 'kleine' hond toch? Je had er ook nog 1 die de oren van je kop trekt als je binnenkomt toch?
Whehe, ik ook zoietsquote:Op zondag 29 mei 2005 16:31 schreef hollander172 het volgende:
Mwah is eigenlijk heel simpel hoor, moet nog wat onderhoud doen maar gewoon geen geld voor op dit moment.Ik wil zonder dit onderhoud ook niet teveel rijden om alles "gezond" te houden
en heb nu weer werk dus kan ik volgende maand wel even grote beurt + afstellen doen. (moeten nog steeds grotere sproeiers in)
Zijn voorwiel struikelt over iets heen volgens mijquote:Op zondag 29 mei 2005 17:04 schreef Drifter__ het volgende:
WTF gebeurt er hier![]()
http://www.big-boys.com/articles/newbrakes1.html
Tsja dat is een keuze natuurlijk, in mijn geval zit de olie er bijv. al 3 jaar en ongeveer 4000km in, ik vind het lastig daar niet aan te denken tijdens het rijden.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:51 schreef Youssef het volgende:
Whehe, ik ook zoietsMoet nog allemaal dingen doen, maar ik rij wel verder
![]()
Ik ben echt vet technisch man![]()
Kabels kan je altijd aan twee zijden instellen, desnoods een stukje er tussen uitknippen of een grotere bus opdraaien. (als ie te lang is natuurlijkquote:Daar kon je hem dus gewoon nog meer bijstellen dan aan de hendel zelf bovenaan...Kon alleen filmpjes maken want ik zag niet op welke stand Hichams cam nou stond. Dus dit is een cap uit dat filmpje.
Koppeling is gefixed.. volgens mij had ik dit ook langs de weg kunnen doen en nog lekker veel kunnen spelenVandaag maar even een testrondje en bijstellen.. daarna checken wat voor gereedschap er allemaal standaard onder de buddyseat zit. En even kijken wat voor troep er allemaal wel niet uit kan
Stop er telkens wat in en haal het er daarna nooit meer uit, daarna weer wat erbij en weer vergeten eruit te halen etc.
quote:Op zondag 29 mei 2005 16:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
de dogo doet je niks zolang wij erbij zijn maar een inbreker bijv. zal misschien wel binnen kunnen komen maar weer naar buiten gaat niet lukken.![]()
![]()
Volgens mij krijgt ie een klapbandquote:Op zondag 29 mei 2005 17:04 schreef Drifter__ het volgende:
WTF gebeurt er hier![]()
http://www.big-boys.com/articles/newbrakes1.html
Je hebt in 3 jaar tijd maar 4000 km geredenquote:Op zondag 29 mei 2005 17:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja dat is een keuze natuurlijk, in mijn geval zit de olie er bijv. al 3 jaar en ongeveer 4000km in, ik vind het lastig daar niet aan te denken tijdens het rijden.Hoogtoerig en oude olie
![]()
Stuntelmeet 5 juni. Althans, daar hebben we het de hele tijd over maar ik weet niet wie de geinteresseerden zijn en wat het precies wordt. Pepijn en Makster sowieso dacht ik, en pepijn had zelfs al een route om erheen te rijdenquote:Op zondag 29 mei 2005 19:15 schreef Youssef het volgende:
Hmm, koppeling werkt nu niet altijd. Even een papiertje printen voor achterop de motor voordat mensen denken dat ik niet kan rijden![]()
Wanneer zijn trouwens de volgende meets:Stuntelmeet
VRO - meet
Nachtmeet
Kartmeet
Zei Mercy ook alquote:Op zondag 29 mei 2005 19:32 schreef Makster het volgende:
Maarja een tanktas van de Lidl heh, dan krijg je dat.
quote:En schop die andere hond maar flink in zijn ribben, vinden ze fijn hoorde ik laatst
Vengaboysquote:Op zondag 29 mei 2005 19:50 schreef Patrick281 het volgende:
Gelukt! [afbeelding]
[[url=http://img230.echo.cx/img230/8327/p1010243web9pk.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img230.echo.cx/img230/7627/p1010244web4nh.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img230.echo.cx/img230/2474/p1010245web8zs.th.jpg]afbeelding][/URL]
Na bijna 2 uur in de rij staan.
![]()
Maar het ging ook niet om mij.![]()
Aan het eind van de Maasvlaktequote:Op zondag 29 mei 2005 19:51 schreef Makster het volgende:
Owkee, waar is de stuntelmeet ?
Jij hebt vast wel eens goede tijden gekeken 5 jaar geledenquote:
Goed idee, doen we gewoon?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Aan het eind van de Maasvlakteverzamelen in Hoogvliet bij mijn huis (free drinks
) en dan binnendoor over Spijkenisse, Rockanje en Oostvoorne rijden we er heen.
![]()
Hahahahaquote:Op zondag 29 mei 2005 19:50 schreef Patrick281 het volgende:
Gelukt! [afbeelding]
[[url=http://img230.echo.cx/img230/8327/p1010243web9pk.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img230.echo.cx/img230/7627/p1010244web4nh.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img230.echo.cx/img230/2474/p1010245web8zs.th.jpg]afbeelding][/URL]
Na bijna 2 uur in de rij staan.
![]()
Maar het ging ook niet om mij.![]()
Owkee, klinkt goed en is ook nog wel te doen voor mij. En de klx houdt het misschien ook wel volquote:Op zondag 29 mei 2005 19:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Aan het eind van de Maasvlakteverzamelen in Hoogvliet bij mijn huis (free drinks
) en dan binnendoor over Spijkenisse, Rockanje en Oostvoorne rijden we er heen.
![]()
Het zegt me helaam niksquote:Op zondag 29 mei 2005 19:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel eens goede tijden gekeken 5 jaar geledenmeneer rechts komt dan bekend voor.
Tegenwoordig is "Zoop" de hit op Nickelodium.. euh hoe schrijf je dat?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |