Ohh die site !quote:Op zondag 29 mei 2005 12:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]of ik nu originele of van die design dingen haal, kost toch zo'n beetje evenveel
www.splashdesign.nl of www.splash-design.nl was het![]()
Mooi.quote:
pimpishquote:Op zondag 29 mei 2005 12:17 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Mooi.
Je moet voor chromen-ultra-bling-bling-spiegels gaan
Zoek eerst eens tweedehands.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
50 euro voor een carterdeksel, duur??
http://www.cama-motorparts.nl/quote:
Heb jij zeker in de laatste weken wel wat ervaring mee?quote:
H!h!h!quote:Op zondag 29 mei 2005 12:41 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Heb jij zeker in de laatste weken wel wat ervaring mee?
Nee, dat is de KLX nietquote:Op zondag 29 mei 2005 09:37 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wat is er zo belangrijk aan jouw fiets? Je wou toch niet zeggen dat dat dunne bandje en lampje van een KLX is niet?![]()
Weet je hoeveel mailtjes ik daar al over heb gehad?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je profiel, lekker dier.![]()
En ik heb prijs..
Bovenste, zeker bij jouw motorquote:Op zondag 29 mei 2005 12:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
deze:
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 mei 2005 13:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mailtjes ik daar al over heb gehad?
Echt kansloos gewoon, als ik echt een vrouw zou zijn geweest dan was ik op slag pot geworden...........![]()
Koppeling stuk...quote:Op zondag 29 mei 2005 13:38 schreef hollander172 het volgende:
Digicam kaduuk? Jesse horizontaal.........![]()
Hondjes zijn raarquote:Gelukkig deed de onze niks terug en draaide hij zich alleen tussen die hond en mijn vriendin in.
Ik ging pas slapen om 5:30 dus ik kan iets gemist hebben.quote:
Ach dit is alleen maar goed, een hond kan of zelf zijn gram halen (niet verstandig als die van ons dat doet als ik alleen zie wat er gebeurd met schapenschedelsquote:Hondjes zijn raar![]()
wat is er mis mee?quote:
quote:Op zondag 29 mei 2005 13:38 schreef hollander172 het volgende:
Wij hebben ook weer wat leuks, gisteren cursus met de hond hebben we echt alles gedaan om er een doetje van te maken wordt ie gegrepen door een Stafford..........Neus tot op het bot open, tijd bij de dierenarts geweest om het te laten lijmen (ja lijmen
) en een rekening van 123,-
Het is te hopen dat de eigenaresse van die kuthond een stamboom heeft bij die hond anders schakelen we de politie in om hem af te laten maken, dit is g#dverd#mme al de tweede keer dat onze hond open ligt.........(dat beest is vals.......... Niet te geloven.
)
lievquote:Op zondag 29 mei 2005 14:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hondjes zijn raar![]()
Volgens mij is Hicham z'n oog ook ooit nog gelijmdDiddle
![]()
:
http://www.groothoofdje.nl/IMGP3771.gif
http://www.groothoofdje.nl/IMGP3783.gif
[afbeelding]
Even wachten tot je PC al die zware plaatjes heeft geladen![]()
Edit: toch maar linkjes gemaakt
![]()
Wat waren jullie doen danquote:Op zondag 29 mei 2005 14:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
WAT IS ROTTERAM TOCH EEN K*T STAD !!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omdat er nergen informatie borden staan en we door het zoeken te laat waren maar gefrustreerd naar huis gegaan![]()
en ook nog 100 km om moeten rijden omdat de A15 afgesloten wasterwijl we dat hadden kunnen weten ook
![]()
![]()
gisteren op Goringchem al gezien dat het afgesloten was
komen wij nu ook op lijstje van pechvogels ?![]()
Digicam verhaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |