1.2 cm dikker, 1.4 cm breder en 0.6 cm hoger dan die ik nu hebquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:00 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
@ OPM: Kut voor je joh.... Gelukkig valt de schade mee..
@ hicham: Pssssstt.... digicam kopen?
Wat zeg je.quote:
*kuch*quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:01 schreef Youssef het volgende:
Leuk die relatie tussen jullie 2 Pep, omdat je elkaar toch weinig ziet is het altijd feest voor Nick en jij raakt hem vanzelf niet zat.Want kids kunnen na een paar dagen toch wel hun
kanten laten zien
![]()
![]()
Je hoort me welquote:
quote:[..]
*kuch*
Morgen op Nick's verzoek naar een ZOOP fandag in Rhenen bij Ouwehands dierenpark.![]()
Laat ik maar eens gaan maffen, moeten vroeg op, ik wil daar om 10:00 zijn.
![]()
Zouden de dijkbewoners waar wij hebben gereden het zelfde hebben gedacht toen 5 motoren hoog in de toeren voorbij knalden?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:32 schreef bwt het volgende:
Heb hier lekker dreunen van het Emporium feest wat hemelsbreed 1 km hier vandaan is.
hopelijk houden ze er bijtijds mee op (12 uur of zo geloof ik)
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:40 schreef hicham het volgende:
ik zag gisteren volgens mij een reclame van die ZOOP fandag,
vroeg me nog af wie daar in godsnaam heen zou willen gaan
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:19 schreef hicham het volgende:
Dat terwijl het flink waaide onderweg en ik een gemiddelde snelheid richting de 150 km/h had
ik weet hetquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:55 schreef Youssef het volgende:
Hufters, kan niet heHet aantal foto's in mijn meet mapje is al zo schraal.
Jammer
Wat is er zo belangrijk aan jouw fiets? Je wou toch niet zeggen dat dat dunne bandje en lampje van een KLX is niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben bang dat niet iedereen het kan zien, dus ff duidelijker gemaakt
Effe aan het burnen, ik verveelde me.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:40 schreef Patrick281 het volgende:
Waar was Raus met die rotondes trouwens.![]()
was bij blik op de wegquote:Op zondag 29 mei 2005 09:48 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh oh drie posts op een rij... mag da?
Als de rest er niet is dan mag het wel he? Wilde nog effe zeggen hoe klote het voor je is OPM!! Maar gelukkig ben je zelf nog vrijwel heel. Dat is het belangrijkste.
idd nooit zonder pak rijden! Hebben jullie die motorrijder op het nieuws niet gezien (motor onder de vangrail)? Hij had een leren combi aan en toch schaafwonden. Zijn pak was niet ineens gescheurd.
Wist het al niet zeker. Dacht dat het ook in het nieuws was geweest. Nu effequote:
dat kon ik zelfs hier horenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:32 schreef bwt het volgende:
Heb hier lekker dreunen van het Emporium feest wat hemelsbreed 1 km hier vandaan is.
hopelijk houden ze er bijtijds mee op (12 uur of zo geloof ik)
jawelquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:10 schreef Youssef het volgende:
Hej Martie ik heb gehoord dat je op zoek bent naar een digicam.![]()
OPM jij niet dan![]()
Wat geef je er dan voor?quote:Op zondag 29 mei 2005 10:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jawelbeetje te prijzig voor een 2 jaar oud ding
gedraag je dan ook een keerquote:Op zondag 29 mei 2005 10:56 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
net van een modje gehoord en zelfs gezien dat ik 1 note heb.
en wat voor een zielige note......
1 is niks joh.quote:Op zondag 29 mei 2005 10:56 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
net van een modje gehoord en zelfs gezien dat ik 1 note heb.
en wat voor een zielige note......
ja, of 1 incident dat een hele berg notes opleverdquote:Op zondag 29 mei 2005 11:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
1 is niks joh.
Die komen voor de lulligste dingen.
Ja ik heb er wel meer dan 1 geloof ik en volgens mij heb ik ze dan voornamelijk in PTA verzameld.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, of 1 incident dat een hele berg notes opleverd
ja, mods kunnen notes zien, maar die worden niet openbaar gemaakt. Ik weet niet eens wat ik zelf aan notes hebquote:Op zondag 29 mei 2005 11:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja ik heb er wel meer dan 1 geloof ik en volgens mij heb ik ze dan voornamelijk in PTA verzameld.
Ik weet van 1 note, daar zat dan ook een weekban aanvast.
BE kan dat zien toch ?
Jawel joh... er is ergens een heel topic waar je je notes kon opvragen.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, mods kunnen notes zien, maar die worden niet openbaar gemaakt. Ik weet niet eens wat ik zelf aan notes heb
Hopen dat je hem snel weer netjes hebt zodat de verkoopprocedure weer opgestart kan worden.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx allhalfstok
![]()
@ raus en ondeugd: idd, ben zelf nog heel gelukkigen nu snel verder kijken om mijn motor weer op te knappen
mm, didn't know that.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jawel joh... er is ergens een heel topic waar je je notes kon opvragen.
Jij zou volgens mij wel eens kunnen schrikken nog.
Je kan nu natuurlijk wel bling bling doen he ?quote:Op zondag 29 mei 2005 11:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weet iemand nog het adres waar je die design spiegels kunt kopenpuntje-puntje-design??
knipquote:
youssef had er een paar meer.....quote:Op zondag 29 mei 2005 11:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
1 is niks joh.
Die komen voor de lulligste dingen.
Ja ... kan niet véél meer zijn !quote:
quote:Op zondag 29 mei 2005 11:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je kan nu natuurlijk wel bling bling doen he ?
Ohh die site !quote:Op zondag 29 mei 2005 12:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]of ik nu originele of van die design dingen haal, kost toch zo'n beetje evenveel
www.splashdesign.nl of www.splash-design.nl was het![]()
Mooi.quote:
pimpishquote:Op zondag 29 mei 2005 12:17 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Mooi.
Je moet voor chromen-ultra-bling-bling-spiegels gaan
Zoek eerst eens tweedehands.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
50 euro voor een carterdeksel, duur??
http://www.cama-motorparts.nl/quote:
Heb jij zeker in de laatste weken wel wat ervaring mee?quote:
H!h!h!quote:Op zondag 29 mei 2005 12:41 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Heb jij zeker in de laatste weken wel wat ervaring mee?
Nee, dat is de KLX nietquote:Op zondag 29 mei 2005 09:37 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wat is er zo belangrijk aan jouw fiets? Je wou toch niet zeggen dat dat dunne bandje en lampje van een KLX is niet?![]()
Weet je hoeveel mailtjes ik daar al over heb gehad?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je profiel, lekker dier.![]()
En ik heb prijs..
Bovenste, zeker bij jouw motorquote:Op zondag 29 mei 2005 12:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
deze:
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 mei 2005 13:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mailtjes ik daar al over heb gehad?
Echt kansloos gewoon, als ik echt een vrouw zou zijn geweest dan was ik op slag pot geworden...........![]()
Koppeling stuk...quote:Op zondag 29 mei 2005 13:38 schreef hollander172 het volgende:
Digicam kaduuk? Jesse horizontaal.........![]()
Hondjes zijn raarquote:Gelukkig deed de onze niks terug en draaide hij zich alleen tussen die hond en mijn vriendin in.
Ik ging pas slapen om 5:30 dus ik kan iets gemist hebben.quote:
Ach dit is alleen maar goed, een hond kan of zelf zijn gram halen (niet verstandig als die van ons dat doet als ik alleen zie wat er gebeurd met schapenschedelsquote:Hondjes zijn raar![]()
wat is er mis mee?quote:
quote:Op zondag 29 mei 2005 13:38 schreef hollander172 het volgende:
Wij hebben ook weer wat leuks, gisteren cursus met de hond hebben we echt alles gedaan om er een doetje van te maken wordt ie gegrepen door een Stafford..........Neus tot op het bot open, tijd bij de dierenarts geweest om het te laten lijmen (ja lijmen
) en een rekening van 123,-
Het is te hopen dat de eigenaresse van die kuthond een stamboom heeft bij die hond anders schakelen we de politie in om hem af te laten maken, dit is g#dverd#mme al de tweede keer dat onze hond open ligt.........(dat beest is vals.......... Niet te geloven.
)
lievquote:Op zondag 29 mei 2005 14:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hondjes zijn raar![]()
Volgens mij is Hicham z'n oog ook ooit nog gelijmdDiddle
![]()
:
http://www.groothoofdje.nl/IMGP3771.gif
http://www.groothoofdje.nl/IMGP3783.gif
[afbeelding]
Even wachten tot je PC al die zware plaatjes heeft geladen![]()
Edit: toch maar linkjes gemaakt
![]()
Wat waren jullie doen danquote:Op zondag 29 mei 2005 14:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
WAT IS ROTTERAM TOCH EEN K*T STAD !!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omdat er nergen informatie borden staan en we door het zoeken te laat waren maar gefrustreerd naar huis gegaan![]()
en ook nog 100 km om moeten rijden omdat de A15 afgesloten wasterwijl we dat hadden kunnen weten ook
![]()
![]()
gisteren op Goringchem al gezien dat het afgesloten was
komen wij nu ook op lijstje van pechvogels ?![]()
Digicam verhaalquote:
Digicam LCD is gewoon kapot. Je weet wel, zo een inktvlek oid is het geworden. Tenminste... van wat ik heb gezien. Maar misschien omdat jij een kawa hebt dat je het volgende weet: Boven heb ik de koppeling kabel helemaal naar 'binnen' gedraait. Moet ik hem rechts onder daar waar die kabel naar binnengaat aan de andere kant van de kabel nu naar buiten of naar binnen draaienquote:Op zondag 29 mei 2005 14:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ging pas slapen om 5:30 dus ik kan iets gemist hebben.Koppeling had ik wel gelezen maar of er iets stuk is?
Gewoon nog even stellen en niet teveel met een slippende koppeling spelen.
Wat is er met de digicam?![]()
Scherm is gewoon aan diggelen gegaanquote:Op zondag 29 mei 2005 14:45 schreef Youssef het volgende:
[..]
Digicam LCD is gewoon kapot. Je weet wel, zo een inktvlek oid is het geworden.
Niet echt stuk dus idd... maar hij blijft slippen ook al laat ik hem helemaal los. Maar weet dus nog niet of je hem aan de andere kant ook kan stellen. Ene kant is al tot het uiterste gesteld, aan de andere kant van de kabel zag ik ook nog schroefdraad. Nu nog even de zin vinden om naar beneden te lopenquote:
Nee die doet al vanaf het begin mee, je moet het zien als een schooljaar zeg maar.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:45 schreef hicham het volgende:Lekker dan
maar zo te zien was die andere hond ook op de training aanwezig
was zeker z'n eerste les?![]()
Werk.quote:Wat is het trouwens dat je zo weinig post hier de laatste tijd?
Grappig dat je er zoveel over weetquote:Op zondag 29 mei 2005 15:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee die doet al vanaf het begin mee, je moet het zien als een schooljaar zeg maar.
In het begin zijn alle honden rustig maar omdat ze (net als mensen overigens) zoeken naar een structuur/statusverdeling gaan ze na verloop van tijd de rangen en standen verdelen. Meestal door te kijken (een is dan dominant en de ander onderdanig) maar soms ook door te vechten.
Normaal gebeurt dit alleen bij volwassen honden onderling maar deze vond het nodig de onze te pakken terwijl deze door zijn leeftijd nog op het laagste trapje staat.
Totaal zinloos dus en het had niks meer te maken met "normaal" gedrag.
Op die fiets, want je komt ook niet meer op meets enzo. Volgens mij rij je sowieso al weinig motor of niet? Bij die Lek-Linge meet had je hem pas onder de winterstopstof vandaan gehaaldquote:[..]
Werk.Geen internet en 's avonds helemaal kapot.
Moet de hele dag lopen en dat valt niet mee na 10 maanden thuis gezeten te hebben en een paar jaar op kantoor.![]()
![]()
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zondag 29 mei 2005 15:55 schreef Rausdouwer het volgende:
Hier nog mijn pics van gisteren. Is het mapje toch nog redelijk vol.![]()
[[url=http://img272.echo.cx/img272/1620/klaverbladrijdersopweg9dr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Klaverbladrijders op weg
[[url=http://img272.echo.cx/img272/1854/hichameerstnogevenburnen1jb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hicham eerst nog even burnen of zo
[[url=http://img272.echo.cx/img272/8715/jesseklaverbladgorinchem9wh.th.jpg]afbeelding][/URL]
Jesse Klaverblad Gorinchem
[[url=http://img272.echo.cx/img272/333/motorrausenbwt2fb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Motor Raus en bwt
[[url=http://img272.echo.cx/img272/253/pauze5os.th.jpg]afbeelding][/URL]
Pauze in een plaats waarvan ik de naam niet weet, maar ik ben hier al vaak geweest.![]()
Wat een monsterquote:Op zondag 29 mei 2005 15:57 schreef hollander172 het volgende:
Hier nog een plaatje van hem van een paar dagen terug.
In dit bekkie past dus bijna een hele voetbal.![]()
![]()
[afbeelding]
Valt mee hoor, heb mijn hele leven al honden om me heen maar door de aanschaf van de dogo hebben we ons weer aardig ingelezen.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Grappig dat je er zoveel over weetHondenlievhebber
![]()
Mwah is eigenlijk heel simpel hoor, moet nog wat onderhoud doen maar gewoon geen geld voor op dit moment.quote:Op die fiets, want je komt ook niet meer op meets enzo. Volgens mij rij je sowieso al weinig motor of niet? Bij die Lek-Linge meet had je hem pas onder de winterstopstof vandaan gehaald
Dit is de grote kleine, wij refereren altijd naar de GVR.quote:Wat een monsterEn dit is dus de 'kleine' hond toch? Je had er ook nog 1 die de oren van je kop trekt als je binnenkomt toch?
Whehe, ik ook zoietsquote:Op zondag 29 mei 2005 16:31 schreef hollander172 het volgende:
Mwah is eigenlijk heel simpel hoor, moet nog wat onderhoud doen maar gewoon geen geld voor op dit moment.Ik wil zonder dit onderhoud ook niet teveel rijden om alles "gezond" te houden
en heb nu weer werk dus kan ik volgende maand wel even grote beurt + afstellen doen. (moeten nog steeds grotere sproeiers in)
Zijn voorwiel struikelt over iets heen volgens mijquote:Op zondag 29 mei 2005 17:04 schreef Drifter__ het volgende:
WTF gebeurt er hier![]()
http://www.big-boys.com/articles/newbrakes1.html
Tsja dat is een keuze natuurlijk, in mijn geval zit de olie er bijv. al 3 jaar en ongeveer 4000km in, ik vind het lastig daar niet aan te denken tijdens het rijden.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:51 schreef Youssef het volgende:
Whehe, ik ook zoietsMoet nog allemaal dingen doen, maar ik rij wel verder
![]()
Ik ben echt vet technisch man![]()
Kabels kan je altijd aan twee zijden instellen, desnoods een stukje er tussen uitknippen of een grotere bus opdraaien. (als ie te lang is natuurlijkquote:Daar kon je hem dus gewoon nog meer bijstellen dan aan de hendel zelf bovenaan...Kon alleen filmpjes maken want ik zag niet op welke stand Hichams cam nou stond. Dus dit is een cap uit dat filmpje.
Koppeling is gefixed.. volgens mij had ik dit ook langs de weg kunnen doen en nog lekker veel kunnen spelenVandaag maar even een testrondje en bijstellen.. daarna checken wat voor gereedschap er allemaal standaard onder de buddyseat zit. En even kijken wat voor troep er allemaal wel niet uit kan
Stop er telkens wat in en haal het er daarna nooit meer uit, daarna weer wat erbij en weer vergeten eruit te halen etc.
quote:Op zondag 29 mei 2005 16:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
de dogo doet je niks zolang wij erbij zijn maar een inbreker bijv. zal misschien wel binnen kunnen komen maar weer naar buiten gaat niet lukken.![]()
![]()
Volgens mij krijgt ie een klapbandquote:Op zondag 29 mei 2005 17:04 schreef Drifter__ het volgende:
WTF gebeurt er hier![]()
http://www.big-boys.com/articles/newbrakes1.html
Je hebt in 3 jaar tijd maar 4000 km geredenquote:Op zondag 29 mei 2005 17:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja dat is een keuze natuurlijk, in mijn geval zit de olie er bijv. al 3 jaar en ongeveer 4000km in, ik vind het lastig daar niet aan te denken tijdens het rijden.Hoogtoerig en oude olie
![]()
Stuntelmeet 5 juni. Althans, daar hebben we het de hele tijd over maar ik weet niet wie de geinteresseerden zijn en wat het precies wordt. Pepijn en Makster sowieso dacht ik, en pepijn had zelfs al een route om erheen te rijdenquote:Op zondag 29 mei 2005 19:15 schreef Youssef het volgende:
Hmm, koppeling werkt nu niet altijd. Even een papiertje printen voor achterop de motor voordat mensen denken dat ik niet kan rijden![]()
Wanneer zijn trouwens de volgende meets:Stuntelmeet
VRO - meet
Nachtmeet
Kartmeet
Zei Mercy ook alquote:Op zondag 29 mei 2005 19:32 schreef Makster het volgende:
Maarja een tanktas van de Lidl heh, dan krijg je dat.
quote:En schop die andere hond maar flink in zijn ribben, vinden ze fijn hoorde ik laatst
Vengaboysquote:Op zondag 29 mei 2005 19:50 schreef Patrick281 het volgende:
Gelukt! [afbeelding]
[[url=http://img230.echo.cx/img230/8327/p1010243web9pk.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img230.echo.cx/img230/7627/p1010244web4nh.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img230.echo.cx/img230/2474/p1010245web8zs.th.jpg]afbeelding][/URL]
Na bijna 2 uur in de rij staan.
![]()
Maar het ging ook niet om mij.![]()
Aan het eind van de Maasvlaktequote:Op zondag 29 mei 2005 19:51 schreef Makster het volgende:
Owkee, waar is de stuntelmeet ?
Jij hebt vast wel eens goede tijden gekeken 5 jaar geledenquote:
Goed idee, doen we gewoon?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Aan het eind van de Maasvlakteverzamelen in Hoogvliet bij mijn huis (free drinks
) en dan binnendoor over Spijkenisse, Rockanje en Oostvoorne rijden we er heen.
![]()
Hahahahaquote:Op zondag 29 mei 2005 19:50 schreef Patrick281 het volgende:
Gelukt! [afbeelding]
[[url=http://img230.echo.cx/img230/8327/p1010243web9pk.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img230.echo.cx/img230/7627/p1010244web4nh.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img230.echo.cx/img230/2474/p1010245web8zs.th.jpg]afbeelding][/URL]
Na bijna 2 uur in de rij staan.
![]()
Maar het ging ook niet om mij.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |