quote:McDonalds TIEL
Adres:
Bergakker 11
Postcode: 4013 CM
Plaats: TIEL
Telefoon: 0344-661410
Afslag: A15, afrit 32 Tiel West
zow was weer een leuke meet, hoop dijkjes gezien enzowquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:23 schreef hicham het volgende:
Zijn jullie stiekem al gaan meeten zonder mij ofzo
tis wel erg stil hier
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:05 schreef ondeugend het volgende:
RB heeft het ook naar zijn zin in Duitsland, ik kreeg net een smsje... ze zijn met 12 man aan het rijden in de omgeving van Winterberg.
Nee hoor ik kom er welquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:33 schreef Patrick281 het volgende:
Dan moeten we op een auto wachten steeds.![]()
![]()
Hejjjj, waar woon jij danquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:46 schreef Racing_X-Ray het volgende:
tering jullie gaan echt wel hard met posten
maareh rijden jullie wel eens in de buurt van amsterdam?
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:35 schreef ondeugend het volgende:
Goed ik ga even met een jong knap ventje het bos in..... hij wil zijn schep mee.![]()
![]()
Jij ging toch kijken welk bad het langst open wasquote:
Ik woon in Zaandamquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hejjjj, waar woon jij danWhen shall we meet
??
quote:
Rugzak was mee iddquote:Ik zie het echt al voor me, Pepijn met dat rugzakje op die ene foto naar binnen kijkend het zwembad in: "Het spijt me Nick, maar het zwembad is dicht."![]()
Nick :
Ben net nog in Zaandam geweest bij een 'klant'.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:25 schreef Racing_X-Ray het volgende:
[..]
Ik woon in Zaandam
net boven Amsterdam
en jullie dan:?
Fietsenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:31 schreef Patrick281 het volgende:
Omdat Nick zo moe was met fietsen hebben we er ruim een uur over gedaan de terugweg.Maar toen konden we nog bijna 1.5 uur zwemmen en dat vind ik wel weer zat.
![]()
![]()
We kwamen van het strand terug, wilde even mijn gewone bril binnen halen en toen zei ik of het een goed idee is als we met de fiets zouden gaan inplaats van met de auto. Nou dat enthousiasme wat er uit de kleine kwam kan ik niet eens navertellen. Zeeer big smile.quote:
Veel van mijn familie woont op de Zaanse Schans, en dan nog 2 neven in Zaandam zelf.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:35 schreef Youssef het volgende:
Was aan de "westzijde" (straat) trouwens in Zaandam...
Rij je daar trouwens zelf naar toe met de bedrijfsauto, of moet je iemand assisteren.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:33 schreef Youssef het volgende:
Ben net nog in Zaandam geweest bij een 'klant'.![]()
Sinds je CR ben je wel MF addict gewordenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:54 schreef Patrick281 het volgende:
He!Leestekens doen het in I.E. wel gewoon merk ik net door Motorforum.![]()
Natuurlijk gaat die doorquote:Maaarrrrrrrrrr mocht de stuntelmeet volgende week zondag nog doorgaan dan heb ik wel een aardige route in mijn hoofd zitten naar het bekende eindpunt.
We kunnen heel mooi binnendoor rijden over verschillende landweggetjes, en heeeel veel omgevingsgroen.![]()
![]()
Nee, rij er zelf heen met een volgeladen miniachterbank en 1000'den hondenharenquote:Rij je daar trouwens zelf naar toe met de bedrijfsauto, of moet je iemand assisteren.![]()
Momenteel heb ik 2 tuinmannen, volgens mij zijn het tweelingbroertjesquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:01 schreef Youssef het volgende:
Leuk die relatie tussen jullie 2 Pep, omdat je elkaar toch weinig ziet is het altijd feest voor Nick en jij raakt hem vanzelf niet zat.Want kids kunnen na een paar dagen toch wel hun
kanten laten zien
![]()
![]()
Ben bang dat niet iedereen het kan zien, dus ff duidelijker gemaaktquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt kan je nog net de KLX in de woonkamer zien.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
GODVERDEGODVERDGODVERRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
ik ben onderuit gegaan![]()
![]()
![]()
Ach dat is echt kutquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
helaas welhier in de buurt zijn wat lekkere bochtjes en die dacht ik ff lekker nog mee te nemen, maar er reden wel auto's voor me dus elke keer een beetje afstand nemen en dan dat bochtje pakken maar dan kom je dus wel snel dichtbij de auto voor je.
tot de auto daarvoor opeens volin de remmen gaat
dus die auto voor me ook en slippend kon hij nog uitwijken maar ik zat er te dicht op om nog te kunnen remmen dus remmen en platleggen dat ding anders zat ik vol in die kofferbak
![]()
ik ben echt heel blij voor je dat je zelf niet ernstig beschadigd benquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
schade motor: linkerspiegel eraf, linkerknipper los, voorste kuip schade en dat deksel waar ik nu niet op kan komen. en oja, hij stinkt naar benzine maar ik hoop dat dat alleen maar is omdat ie op zijn zij heeft gelegen.
schade mijzelf: schaafwonden linkerarm, flinke pijn die ik nu pas voel in mijn rechterbovenbeen en linkerbovenarm.
ik viel en stuiterde/schoof op mijn rug tot stilstand en bleef zo scheldend liggen. ik wist meteen dat ik niks had maar hoorde mijn motor nog doorschuiven. overal kwamen mensen vandaan om te helpenbehalve toen ik mijn motor moest optillen
nooit, nooit dat ik zonder pak ga rijden...zelfs met pak schaafwonden...
iddquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:10 schreef hicham het volgende:
Ben blij dat je er zelf wel heelhuids vanaf bent gekomen op een paar pijnlijke plekken na
als je hulp ergens mee nodig heb laat het gewoon wetenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddmateriaal kan vervangen worden...nu es kijken of ik iemand kan vinden die dit voor me kan opknappen.
laat mijn glijer de napret vd meet niet bederven, poep gebeurd en de schade aan mijn motor had erger gekund, zijpaneel heeft een heel klein krasje opgelopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:10 schreef hicham het volgende:
maar das verder neit meer zo van belang.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je hulp ergens mee nodig heb laat het gewoon weten![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
GODVERDEGODVERDGODVERRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
ik ben onderuit gegaan![]()
![]()
![]()
Ik wacht wel even op je pics en kijken wat je verder nog erbij tikt. Zal straks nog wel posten wat er met mijn digicam is gebeurd (op zich wel een leuke ervaring, maar wel voor een hoge prijsquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:12 schreef bwt het volgende:
Aangezien Hicham een klein probleempje heef gehad met zijn tanktas heb ik een paar (actie) foto's met mijn sublieme 0,3 Mpixel telefoon toestel geproduceert.
ik zal ze later hier neer zetten, kijken of ik een beetje verhaaltje kan maken.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
laat mijn glijer de napret vd meet niet bederven, poep gebeurd en de schade aan mijn motor had erger gekund, zijpaneel heeft een heel klein krasje opgelopen.
dus wat er moet gebeuren is voorscherm spuiten, spiegel erop en knipperlicht weer terug. en dan hopen dat ie geen lekkage heeft opgelopen en dan is het weer gefikst...
iddquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:20 schreef hicham het volgende:Beetje hetzelfde als wat ik al over mijn digicam zei he. Het is gebeurd, jammer. Je kan het niet terugdraaien. Je kan wel slapeloze nachten erover hebben, maar er verandert toch niks aan de gebeurtenis zelf (behalve dat je zelf dan slaap tekort komt en met de dag chagrijniger wordt
)
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey OPM wel een goed excuus om een leren pak te kopen
Wat is er verder nog gebeurd? Die remmende gozer nog een goede reden gehad voor zijn actie?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx allals iemand een spuiter kent...
dan laat je alleen foto's van de rechterkant zien en zeg dat je het druk heb uitstelquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddecht balen hoor want dit is echt niet het moment, straks krijg ik mail of telefoon van een geinteresseerde
![]()
maar goed, zsm proberen te fiksen en dan zien we wel weer...
die remmende gozer reed door, de auto voor me sprong meteen zijn auto uit om te kijken of alles goed was (ws omdat ik even bleef liggen op mijn rug om te schelden).quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:25 schreef Youssef het volgende:
Wat is er verder nog gebeurd? Die remmende gozer nog een goede reden gehad voor zijn actie?
zodra ik wat hoor ga ik hier om advies vragen denk ikquote:Heb je de kopers al gemailed
Wat ga je met hen doen nu
Gelukkig ben je nog wel aan te sprekenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en tja, toen bleef iedereen kijken en kon ik mijn lichte motor overeind zetten. spiegel en stukje in me jas, paar keer starten en naar huis. nu merk ik pas dat het zeer doet in mijn been als ik de trap op loop
Je profiel, lekker dier.quote:
Uhm, bedoelde de andere foto.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:41 schreef hicham het volgende:
Ben bang dat niet iedereen het kan zien, dus ff duidelijker gemaakt
[afbeelding]
Ik had het andersom, die van mij ontkoppelde juist niet meer.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:37 schreef Youssef het volgende:
Maareeuh.. ik ben gauw terugMijn koppeling komt niet meer helemaal op... veel geshreeuw weinig wol
Met Martie vorig keer begrepen hoe je dat kunt stellen. Beetje gespeelt en ontdekt dat met indraaien het wel beter ging. Maar ik kan hem niet meer verder indraaien
Eh ja ze hebben al een deel van zijn vlierbessen{?}struik te pakkenquote:Ik ruik lekker frikandelEn stuur die kinders naar de buurman Pep, zal ie leuk vinden in zijn tuin
Wel leuk zo een digitale camera voor de kinderen later... ik heb alleen vakantie en speciale dagen foto's en mensen van de Pep en Martie generatie zullen wel nog minder foto's hebben.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:34 schreef Patrick281 het volgende:
Ik had het andersom, die van mij ontkoppelde juist niet meer.
Dit klinkt als een serieuzer probleem, maar inderdaad zit er normaal gesproken ook nog een stelmogelijkheid op een ander deel van je kabel.
Die van mij werkte juist extra goed dus, andersom is niet helemaal opkomen wel een geval van slijtage, help je hopen dat het wel degelijk de verstelling van de kabel is.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:40 schreef Youssef het volgende:Hoezo, bestaat er niet zoiets als 'koppelingsplaten versleten'
![]()
Eerst stond het koppelingshendeltje veel te los, nu veel te straks
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
ik vind deze foto echt gaaf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:38 schreef bwt het volgende:
OPM door de bocht
Mercy die z'n best doet
Ondergetekende die het goed doet (met dank aan Mercy voor het maken van de foto)
Met slijtage kan ik leven, misschien ook omdat ik wat foutjes maak wellisquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die van mij werkte juist extra goed dus, andersom is niet helemaal opkomen wel een geval van slijtage, help je hopen dat het wel degelijk de verstelling van de kabel is.Maar koppelingsplaten kan je makkelijk zelf vervangen dus. Zijkap eraf, 5-6 boutjes los en platen eruit, nieuwe erin en verhaal van achteren naar voren lezen.
![]()
[[url=http://img180.echo.cx/img180/9572/img000022tl.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img180.echo.cx/img180/936/img000046cn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Kan ik beamen jaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nog wel aan te spreken![]()
Morgen gaat de echte spierpijn nog wel komen, geloof me... heb er genoeg topics over gelezen op MF
![]()
Duhquote:
Ondanks de lage resolutie toch wel leuke pics!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:38 schreef bwt het volgende:
Foto's zijn klikbaar.....
De meet:
<< knip>>
Fiew, wat een verhaal zeg...................
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
ik vind deze foto echt gaaf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slijtage van burnoutjes enzoquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:51 schreef Youssef het volgende:
Met slijtage kan ik leven, misschien ook omdat ik wat foutjes maak wellisMaar jij maakte ervan alsof het een onoplosbaar probleem zou zijn
![]()
Had ik vorig keer toch al gezegdquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:52 schreef hicham het volgende:
Ondanks de lage resolutie toch wel leuke pics!en het verhaal is kort maar krachtig
Denk dat ik mijn verhalen voortaan ook zo ga doen (of jij mag het doen
) Volgende pic:
ziet er best stoer uit
of lijkt dat maar zo
is dat niet te zien dan ?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Volgende keer nog een beetje meetrekken.![]()
En hoezo staat er bij die foto van jou dat je je best doet?![]()
[..]
Nee, lijkt niet zo, ik bevestig je stoerheid.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:52 schreef hicham het volgende:
ziet er best stoer uit
of lijkt dat maar zo
OPM bla bla, Mercy doet zijn best, BWT doet het goed.quote:
Zit Yoessef niet in hetzelfde huisquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:52 schreef hicham het volgende:
@Youssef, we hebben even gepauzeerd op dat terrasje waar we vorige keer iets van 20x zijn langs gereden bij de Lek Linge meet
Jawel, maar tis ook handig voor de andere Fok!MCers te weten dat ik al antwoord heb gegevenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zit Yoessef niet in hetzelfde huisof op de MSN.
![]()
![]()
![]()
Heb zo ooit wel eens een draadje gespannen naar de kamer van mijn zus, met zo'n conservenblik eraan. Konden we chatten anno 1980.Zij wilde alleen niet.
Paar jaar ouder heH.
![]()
Hmm, toch wel jammer aangezien jullie best vaak m'n achterkant zullen zien...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Had ik vorig keer toch al gezegdVan voren (in mijn spiegels
) ziet het er wel steor uit, maar aan de achterkant...
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, lijkt niet zo, ik bevestig je stoerheid.![]()
![]()
![]()
Alleen de achterkant heb ik niet gezien natuurlijk.![]()
![]()
Tja reparatie in deze wegwerpmaatschappijquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:37 schreef hicham het volgende:
Valt dit nog te repareren denken jullie?Volgens mij is echt alleen het LCD scherm kapot, verder lijkt alles normaal te zijn.
Wat is dat toch met die bus?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:38 schreef bwt het volgende:
Na lekker sjezen over de dijkjes - proberen om op de weg te blijven en tegenliggers als bussen (hè hicham) was het tijd voor een verfrissing op een terrasje
ff tjekkequote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:27 schreef bwt het volgende:
Als iemand alle foto's wilt hebben dan kan dat (op de rotonde zijn er nog een paar meer gemaakt) (staan allemaal op mijn website - onde rhet foto hoofdstuk)
en her en der heb ik er een paar weg gelaten. waarbij het onderwerp (de coureur) een beetje verderweg rijd.
Gaat dit over auto's of motoren?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:40 schreef Patrick281 het volgende:
Waar was Raus met die rotondes trouwens.![]()
En waarom neemt 99% van motorrijdend Nederland in het dagelijks leven toch die rotondes met zo'n ruime bocht.
Heb het even globaal uitgetekendzie de groene stippellijn.
![]()
[afbeelding]
Gewoon zoveel mogelijk rechtdoor knallen die dingen, zie de blauwe pijl.![]()
Hebbem voor 350 euro gekocht vogges mijquote:Tja reparatie in deze wegwerpmaatschappijwat zijn de specs van het ding, want als ze alleen maar kijken kost het al 80 euro ofzo.
![]()
hey grapjas ze zijn protectedquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:27 schreef bwt het volgende:
Als iemand alle foto's wilt hebben dan kan dat (op de rotonde zijn er nog een paar meer gemaakt) (staan allemaal op mijn website - onde rhet foto hoofdstuk)
en her en der heb ik er een paar weg gelaten. waarbij het onderwerp (de coureur) een beetje verderweg rijd.
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:55 schreef hicham het volgende:
[..]
was me ook al opgevallen, maar dat heeft ie op heel z'n website zo
moet je maar even mozilla gebruiken dan werkt het wel
Ik moet wel..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |