quote:McDonalds TIEL
Adres:
Bergakker 11
Postcode: 4013 CM
Plaats: TIEL
Telefoon: 0344-661410
Afslag: A15, afrit 32 Tiel West
zow was weer een leuke meet, hoop dijkjes gezien enzowquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:23 schreef hicham het volgende:
Zijn jullie stiekem al gaan meeten zonder mij ofzo
tis wel erg stil hier
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:05 schreef ondeugend het volgende:
RB heeft het ook naar zijn zin in Duitsland, ik kreeg net een smsje... ze zijn met 12 man aan het rijden in de omgeving van Winterberg.
Nee hoor ik kom er welquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:33 schreef Patrick281 het volgende:
Dan moeten we op een auto wachten steeds.![]()
![]()
Hejjjj, waar woon jij danquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:46 schreef Racing_X-Ray het volgende:
tering jullie gaan echt wel hard met posten
maareh rijden jullie wel eens in de buurt van amsterdam?
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:35 schreef ondeugend het volgende:
Goed ik ga even met een jong knap ventje het bos in..... hij wil zijn schep mee.![]()
![]()
Jij ging toch kijken welk bad het langst open wasquote:
Ik woon in Zaandamquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hejjjj, waar woon jij danWhen shall we meet
??
quote:
Rugzak was mee iddquote:Ik zie het echt al voor me, Pepijn met dat rugzakje op die ene foto naar binnen kijkend het zwembad in: "Het spijt me Nick, maar het zwembad is dicht."![]()
Nick :
Ben net nog in Zaandam geweest bij een 'klant'.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:25 schreef Racing_X-Ray het volgende:
[..]
Ik woon in Zaandam
net boven Amsterdam
en jullie dan:?
Fietsenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:31 schreef Patrick281 het volgende:
Omdat Nick zo moe was met fietsen hebben we er ruim een uur over gedaan de terugweg.Maar toen konden we nog bijna 1.5 uur zwemmen en dat vind ik wel weer zat.
![]()
![]()
We kwamen van het strand terug, wilde even mijn gewone bril binnen halen en toen zei ik of het een goed idee is als we met de fiets zouden gaan inplaats van met de auto. Nou dat enthousiasme wat er uit de kleine kwam kan ik niet eens navertellen. Zeeer big smile.quote:
Veel van mijn familie woont op de Zaanse Schans, en dan nog 2 neven in Zaandam zelf.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:35 schreef Youssef het volgende:
Was aan de "westzijde" (straat) trouwens in Zaandam...
Rij je daar trouwens zelf naar toe met de bedrijfsauto, of moet je iemand assisteren.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:33 schreef Youssef het volgende:
Ben net nog in Zaandam geweest bij een 'klant'.![]()
Sinds je CR ben je wel MF addict gewordenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:54 schreef Patrick281 het volgende:
He!Leestekens doen het in I.E. wel gewoon merk ik net door Motorforum.![]()
Natuurlijk gaat die doorquote:Maaarrrrrrrrrr mocht de stuntelmeet volgende week zondag nog doorgaan dan heb ik wel een aardige route in mijn hoofd zitten naar het bekende eindpunt.
We kunnen heel mooi binnendoor rijden over verschillende landweggetjes, en heeeel veel omgevingsgroen.![]()
![]()
Nee, rij er zelf heen met een volgeladen miniachterbank en 1000'den hondenharenquote:Rij je daar trouwens zelf naar toe met de bedrijfsauto, of moet je iemand assisteren.![]()
Momenteel heb ik 2 tuinmannen, volgens mij zijn het tweelingbroertjesquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:01 schreef Youssef het volgende:
Leuk die relatie tussen jullie 2 Pep, omdat je elkaar toch weinig ziet is het altijd feest voor Nick en jij raakt hem vanzelf niet zat.Want kids kunnen na een paar dagen toch wel hun
kanten laten zien
![]()
![]()
Ben bang dat niet iedereen het kan zien, dus ff duidelijker gemaaktquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt kan je nog net de KLX in de woonkamer zien.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
GODVERDEGODVERDGODVERRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
ik ben onderuit gegaan![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |