dat kon ik zelfs hier horenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:32 schreef bwt het volgende:
Heb hier lekker dreunen van het Emporium feest wat hemelsbreed 1 km hier vandaan is.
hopelijk houden ze er bijtijds mee op (12 uur of zo geloof ik)

jawelquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:10 schreef Youssef het volgende:
Hej Martie ik heb gehoord dat je op zoek bent naar een digicam.![]()
OPM jij niet dan![]()

Wat geef je er dan voor?quote:Op zondag 29 mei 2005 10:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jawelbeetje te prijzig voor een 2 jaar oud ding

gedraag je dan ook een keerquote:Op zondag 29 mei 2005 10:56 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
net van een modje gehoord en zelfs gezien dat ik 1 note heb.
en wat voor een zielige note......

1 is niks joh.quote:Op zondag 29 mei 2005 10:56 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
net van een modje gehoord en zelfs gezien dat ik 1 note heb.
en wat voor een zielige note......

ja, of 1 incident dat een hele berg notes opleverdquote:Op zondag 29 mei 2005 11:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
1 is niks joh.
Die komen voor de lulligste dingen.

Ja ik heb er wel meer dan 1 geloof ik en volgens mij heb ik ze dan voornamelijk in PTA verzameld.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, of 1 incident dat een hele berg notes opleverd

ja, mods kunnen notes zien, maar die worden niet openbaar gemaakt. Ik weet niet eens wat ik zelf aan notes hebquote:Op zondag 29 mei 2005 11:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja ik heb er wel meer dan 1 geloof ik en volgens mij heb ik ze dan voornamelijk in PTA verzameld.
Ik weet van 1 note, daar zat dan ook een weekban aanvast.
BE kan dat zien toch ?

Jawel joh... er is ergens een heel topic waar je je notes kon opvragen.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, mods kunnen notes zien, maar die worden niet openbaar gemaakt. Ik weet niet eens wat ik zelf aan notes heb

Hopen dat je hem snel weer netjes hebt zodat de verkoopprocedure weer opgestart kan worden.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx allhalfstok
![]()
@ raus en ondeugd: idd, ben zelf nog heel gelukkigen nu snel verder kijken om mijn motor weer op te knappen

mm, didn't know that.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jawel joh... er is ergens een heel topic waar je je notes kon opvragen.
Jij zou volgens mij wel eens kunnen schrikken nog.

Je kan nu natuurlijk wel bling bling doen he ?quote:Op zondag 29 mei 2005 11:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weet iemand nog het adres waar je die design spiegels kunt kopenpuntje-puntje-design??

knipquote:

youssef had er een paar meer.....quote:Op zondag 29 mei 2005 11:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
1 is niks joh.
Die komen voor de lulligste dingen.

Ja ... kan niet véél meer zijn !quote:

quote:Op zondag 29 mei 2005 11:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je kan nu natuurlijk wel bling bling doen he ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |