Mooi CV heb je, mag ik die als template gebruiken voor m'n eigen CVquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:20 schreef bwt het volgende:
en er staan er inmiddels toch al snel een stuk of wat (16)
Waar meeten jullie eigenlijk, midden Nederland zeker? Voor mij zijn meetings bijna altijd kut, aangezien ik in Friesland woon.. moet ik altijd naar mid-NL rijden, en ik heb niet erg veel geld als studentjequote:Op donderdag 26 mei 2005 19:21 schreef Youssef het volgende:
Maar stinkie en plo hebben sowieso nooit gemeet en er zullen er zijn die misschien 1 maal zullen meeten of mensen die nooit zullen meeten en alleen af en toe lullen (he stinkie)
dus dat boeit niet. Vind het wel leuk om te weten welke Fok!kers nu een motor hebben, want daar gaat het allemaal uiteindelijk om en niet of ze per se meeten.
Overal en nergens. Schijnt dat er vaker in het Westen wordt gemeet, maar de laatste meets waren rond Arnhem. En er zijn er meerdere die wel een beetje uit het Noorden komen. Ralf (RB) legt ook weleens flink wat af om te meeten. Laatste keer dat hij er bij was, was in Vianen. En zelf woont ie volgens mij in Assenquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Waar meeten jullie eigenlijk, midden Nederland zeker? Voor mij zijn meetings bijna altijd kut, aangezien ik in Friesland woon.. moet ik altijd naar mid-NL rijden, en ik heb niet erg veel geld als studentje![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:47 schreef hicham het volgende:
Ondeugend en Zonder_ZX9R komen ook uit het noorden. Dus dat is al 4 man (3 man en 1 vrouw![]()
)
Denk je een mooie motor te zien ...
http://img176.echo.cx/img176/2710/sarina9ev.jpg
... zit er zo een piepklein uitlaatje op![]()
Hotlink?![]()
Hoi, heb je je niet in een borrelnootje verslikt gisteravond?quote:
Heb jij nu even snel een nieuwe versie geupload of heb je de thumbnail van de huidige gebruikt?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[[url=http://img42.echo.cx/img42/6521/sarina9ev5ft.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hehe, lullig is dat ja.. Had ook liever het sporty uiterlijk, maar no way dat ik me op zo'n naaimachine ga vertonen![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:52 schreef Makster het volgende:
RS 125, wel leuke machientjes hoor
Beter een RS 250 :
Hahaha nou idd heb er toch nog aardig van genoten, heerlijk hoe die reserve duitsers de boot in gingenquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoi, heb je je niet in een borrelnootje verslikt gisteravond?
[..]
Heb jij nu even snel een nieuwe versie geupload of heb je de thumbnail van de huidige gebruikt?Kwam de pic tegen op MF maar dan weet ik niet wat de thumbnail URL is
Alhoewel .. volgens mij moet je gewoon .th voor de .jpg zetten
Bedoel je dat postief of negatief?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:52 schreef Makster het volgende:
Fulcrum(wat een naam trouwens man
)
RS 125, wel leuke machientjes hoor
Beter een RS 250Was ook nog een zeer goede optie geweest na de ZXR, maarja toch maar niet gedaan
Nog beter is als Aprillia is een keer een RS 450 twin in elkaar flanst ! Dat zou pas goeie shit zijn
Ja heb snel even opnieuw geuploadquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb jij nu even snel een nieuwe versie geupload of heb je de thumbnail van de huidige gebruikt?Kwam de pic tegen op MF maar dan weet ik niet wat de thumbnail URL is
Alhoewel .. volgens mij moet je gewoon .th voor de .jpg zetten
quote:
Uhhmmm, ik bedoel gewoon dat het een redelijke rare naam isquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Bedoel je dat postief of negatief?
Ach ja ik vind het ook best leuk spul, alleen dat geluidje vind ik dus niks. Niet dat een GS500E nou zo brult, maar vind ik in ieder geval beter klinken als een 125/250cc'tje
Leuk voor een duitser, maar check DIT , DAT is pas echt ziekquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:24 schreef hicham het volgende:
Raar remvloeistofslangetje loopt daar zo opvallendof is dat wat anders
Ook wel grappig dit stukje behendigheidsparcoursrijdenKlik!
Jammer van dat emotionele gedoe aan het eind
Tuurlijkquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Mooi CV heb je, mag ik die als template gebruiken voor m'n eigen CV
Die van mij ziet er niet uit vergeleken met die van jou
Leuk moppiequote:Op donderdag 26 mei 2005 19:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[[url=http://img42.echo.cx/img42/6521/sarina9ev5ft.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hehe, lullig is dat ja.. Had ook liever het sporty uiterlijk, maar no way dat ik me op zo'n naaimachine ga vertonen![]()
Waren ze mee bezig, wel viertakt, maar bijna net zoveel pk's als een R6 in het begin.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:52 schreef Makster het volgende:
Nog beter is als Aprillia is een keer een RS 450 twin in elkaar flanst ! Dat zou pas goeie shit zijn
Scheiten jij in je broek als je een RS-250 durft open te trekken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |