En dat meteen de eerste keerquote:
ja, nogal.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:55 schreef bwt het volgende:
[..]
ja, nogal.![]()
zo van: "heb ik alles goed ingevuld?"- "staat het laatste topic er eigenlijk al in of moet ik het zelf doen?"
- "damn, wat moet ik als topic titel doen?"
![]()
Keuzes, keuzes, keuzes
Dat zou een optie zijn ja, ik vond dat ik het in 1x wel goed mocht doen als kersverse OP'er.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]gewoon een smiley erin jassen en later een keer aanpassen
Ik weiger post 300 te maken om te voorkomen dat ik de OP moet doen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:03 schreef bwt het volgende:
[..]
Dat zou een optie zijn ja, ik vond dat ik het in 1x wel goed mocht doen als kersverse OP'er.
En als klap op de vuurpijl: verbinding plat op het moment dat ik wil posten. mocht ik het opnieuw invullen allemaal.
Ik heb het over post 300.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:09 schreef bwt het volgende:
Ach, dat duurt nog wel ff voordat we zover zijn. we zitten pas op 230
Tochwelleuk - zo makkelijk als dat je hapt.......quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:10 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Ik heb het over post 300.
niet over topic 300![]()
![]()
luie sodemieterquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:08 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Ik weiger post 300 te maken om te voorkomen dat ik de OP moet doen.
Mocht het onverhoopt toch gebeuren dat ik post nummer 300 maak, dan maak ik de OP niet aan.
Zo. Dan weten jullie dat alvast!
quote:
Dan kom ik op de CR.quote:
Goeie voorzet voor een donderdagmiddagrel.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:13 schreef bwt het volgende:
Tochwelleuk - zo makkelijk als dat je hapt.......![]()
![]()
Dat was me nl. al opgevallen in de afgelopen posten
is nog zo ver weg die datumquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Gaan we naar de MMiH??
Slap aftreksel lijkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |