quote:Op donderdag 12 mei 2005 07:49 schreef hicham het volgende:
Garpighttp://www.danerd.com/Show.php?vid=509
Mjah, moet ie zelf weten natuurlijk.quote:Mja, mijn vader gaat niet zomaar vlees bestellen als hij niet weet van wie het komt Geen probleem verder hoor Mijn vader begrijpt sowieso niet veel van internet en vind het al raar genoeg dat we zomaar met mensen van internet meeten. Maar aan de andere kant vindt hij het ook wel tof denk ik dat we met meerdere motoren gaan toeren enzo
quote:Op donderdag 12 mei 2005 07:18 schreef hicham het volgende:
Mogguh![]()
Pep, de motor staat in de nieuwe OP.txt
Nu ze toch bezig zijn met nieuwe smilies, hadden wij niet [afbeelding] erdoorheen moeten drukken?
Need no thnxquote:
Compenseert weer mooi.quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Morgen
wij waren 5 minuten te laatmoesten de motoren nog op slot zetten
![]()
dus gaan we vanavond ook 5 minuten eerder weg![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:58 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Compenseert weer mooi.
Ik was een kwartier te vroeg. Dat betekent nu dus ook dat ik een kwartier langer moet blijven
quote:
Kom je straks in de stalling is je tank leeg.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:04 schreef Patrick281 het volgende:
Eigenlijk was ik best op tijd, moest eerst 2 puchjes opzij zetten in de stalling, en de KLX dubbel op slot.![]()
Ding heeft niet eens een contactsleutel, dus je kan hem gewoon starten nu.![]()
![]()
Mits je ken trappen!
Met de overdracht van die KLX vroeg ik ook al naar de sleutels, gaat die kaknakker me uitlachenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:04 schreef Patrick281 het volgende:
Eigenlijk was ik best op tijd, moest eerst 2 puchjes opzij zetten in de stalling, en de KLX dubbel op slot.![]()
Ding heeft niet eens een contactsleutel, dus je kan hem gewoon starten nu.![]()
![]()
Mits je ken trappen!
Iddquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:06 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Kom je straks in de stalling is je tank leeg.
Heeft een grapjas dat ding gestart en laten draaien
Sûpah wêêr.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:21 schreef Makster het volgende:
Met de overdracht van die KLX vroeg ik ook al naar de sleutels, gaat die kaknakker me uitlachenHoe meot ik weten dat zo een ding niet eens een contact slot heeft
Lekker weer trouwens hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |