quote:Op donderdag 12 mei 2005 07:49 schreef hicham het volgende:
Garpighttp://www.danerd.com/Show.php?vid=509
Mjah, moet ie zelf weten natuurlijk.quote:Mja, mijn vader gaat niet zomaar vlees bestellen als hij niet weet van wie het komt Geen probleem verder hoor Mijn vader begrijpt sowieso niet veel van internet en vind het al raar genoeg dat we zomaar met mensen van internet meeten. Maar aan de andere kant vindt hij het ook wel tof denk ik dat we met meerdere motoren gaan toeren enzo
quote:Op donderdag 12 mei 2005 07:18 schreef hicham het volgende:
Mogguh![]()
Pep, de motor staat in de nieuwe OP.txt
Nu ze toch bezig zijn met nieuwe smilies, hadden wij niet [afbeelding] erdoorheen moeten drukken?
Need no thnxquote:
Compenseert weer mooi.quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Morgen
wij waren 5 minuten te laatmoesten de motoren nog op slot zetten
![]()
dus gaan we vanavond ook 5 minuten eerder weg![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:58 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Compenseert weer mooi.
Ik was een kwartier te vroeg. Dat betekent nu dus ook dat ik een kwartier langer moet blijven
quote:
Kom je straks in de stalling is je tank leeg.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:04 schreef Patrick281 het volgende:
Eigenlijk was ik best op tijd, moest eerst 2 puchjes opzij zetten in de stalling, en de KLX dubbel op slot.![]()
Ding heeft niet eens een contactsleutel, dus je kan hem gewoon starten nu.![]()
![]()
Mits je ken trappen!
Met de overdracht van die KLX vroeg ik ook al naar de sleutels, gaat die kaknakker me uitlachenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:04 schreef Patrick281 het volgende:
Eigenlijk was ik best op tijd, moest eerst 2 puchjes opzij zetten in de stalling, en de KLX dubbel op slot.![]()
Ding heeft niet eens een contactsleutel, dus je kan hem gewoon starten nu.![]()
![]()
Mits je ken trappen!
Iddquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:06 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Kom je straks in de stalling is je tank leeg.
Heeft een grapjas dat ding gestart en laten draaien
Sûpah wêêr.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:21 schreef Makster het volgende:
Met de overdracht van die KLX vroeg ik ook al naar de sleutels, gaat die kaknakker me uitlachenHoe meot ik weten dat zo een ding niet eens een contact slot heeft
Lekker weer trouwens hier
Mooi is dat heh, de kracht van eenvoudquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Iddzou kunnnen want 1 van de jongens bij de expeditie doet aan motorcross dus die ken dat wel, en hij is er toe in staat tot zo'n actie.
![]()
[..]
Sûpah wêêr.![]()
Die sleutels, wel raar om alleen maar 2 knopjes op de hele motor te vinden.
Een hele kleine kill switch links op het stuur, en rechts een miniknopje voor het licht.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Mooi is dat heh, de kracht van eenvoud
En idd, bakje 4 maar is naar binnen tanken![]()
![]()
Kennis van me heeft een paar weken terug een BMW K1200quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:35 schreef Patrick281 het volgende:
Die sleutels, wel raar om alleen maar 2 knopjes op de hele motor te vinden.
Een hele kleine kill switch links op het stuur, en rechts een miniknopje voor het licht.![]()
![]()
Past dat dan nog?quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:45 schreef hollander172 het volgende:
Kennis van me heeft een paar weken terug een BMW K1200oid gekocht en daar zitten meer knopjes op dan een gemiddeld keyboard.
Daarnaast heeft ie nog iets van Garmin erop geschroefd. Radio, telefoon, navigatie etc. en dan moet ie ook nog tegelijkertijd sturen........
Deze bestuurders posten ook altijd veel pics van hun cockpit.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kennis van me heeft een paar weken terug een BMW K1200oid gekocht en daar zitten meer knopjes op dan een gemiddeld keyboard.
Daarnaast heeft ie nog iets van Garmin erop geschroefd. Radio, telefoon, navigatie etc. en dan moet ie ook nog tegelijkertijd sturen........
ja en dat ziet er dan uit als een cockpit van een straaljagerquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Deze bestuurders posten ook altijd veel pics van hun cockpit.![]()
[afbeelding]
Ik was al zo'n plaatje aan het zoeken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja en dat ziet er dan uit als een cockpit van een straaljagerallerlei knopjes en schermpjes
![]()
hoe verhoogd dat de verkeers veiligheid![]()
Nee.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:39 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, anders zet je even [img=570] ipv [img]
Edit: gaaf'is'ie'wel.![]()
![]()
Resize gebeurd automatisch ja, maar altijd eerst even wachten of klikken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:53 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Nee.
Moet je maar IE gebruiken. Die resized automatisch
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:53 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Nee.
Moet je maar IE gebruiken. Die resized automatisch
:^quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:52 schreef Youssef het volgende:
Anders mag dat img=575 wel in de OPPep heeft dat al zo goed aangeleerd, en in een F5 topic als FokMC retehandig
Wakker worden is moeilijk
Eensch isquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:53 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Nee.
Moet je maar IE gebruiken. Die resized automatisch
We lopen gelijk nummer 6. Koekje nummer 2.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:06 schreef Makster het volgende:
[..]
Eensch is
En nummertje 5 (mok) naar binnen![]()
Gaat eigenlijk nergens over zoveel koffie![]()
Ik compenseer de koffie ´s middags meestal met 1,5 liter water uit een pak van de Appie. Altijd leuk om eerst al het vocht uit je te zuipen en je leeg te pissen om vervolgens in de middag het zelfde proces in omgekeerde richting te starten en je nog steeds leeg te pissen terwijl je dan toch het vocht aanvult in principequote:Op donderdag 12 mei 2005 11:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
We lopen gelijk nummer 6. Koekje nummer 2.![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik compenseer de koffie ´s middags meestal met 1,5 liter water uit een pak van de Appie. Altijd leuk om eerst al het vocht uit je te zuipen en je leeg te pissen om vervolgens in de middag het zelfde proces in omgekeerde richting te starten en je nog steeds leeg te pissen terwijl je dan toch het vocht aanvult in principe![]()
Snaak bedoel ?![]()
waarom ook balhoofd lagers ? is dat nodig dan ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:24 schreef Youssef het volgende:
Ja, ik weet ook niet wie met dat idee kwam dat het mooi weer zou worden dit weekend, alleen vandaag wordt mooi volgens mij
Heb nog een grote beurt prijsopgave gevraagd inclusief balhoofdlagers vervangen (wat gebeurt er als je dat niet doet? ) 650 euro...
Valt nog best mee vind ik... 150 euro door de verkoper laten betalen en ik streep nog wat dingen weg denk ik. Als Pepijn het kan kan ik het ook
![]()
Volgens mij weet hij dat niet, beantwoord even zijn vraag dan.....quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
waarom ook balhoofd lagers ? is dat nodig dan ?
Waarom geef jij hem dan geen antwoordt?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij dat niet, beantwoord even zijn vraag dan.....
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarom geef jij hem dan geen antwoordt?
Heb je betere helft net teruggemaild trouwens, mailtje was in spamfilter blijven hangen en ik zag het nu pas.![]()
Leuk lijstje maar als je toch al een WPH hebt kan je dit allemaal zelf hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:46 schreef Youssef het volgende:
Balhoofdlagers en schijfrem hebben ze me laten zien bij Safe daarna ben ik nooit meer teruggegaan![]()
(knikje bij het laten omvallen en bewegen van stuur)
[afbeelding]
Deze info heb ik van Horeon Motoren gekregen. Wel zo handig om te weten wat ze gaan doen.Ik ga later nog met behulp van het WPH dingen afstrepen, maar nu peer ik hem naar de uni
![]()
Dat zie ik dan wel weer, momenteel staat de motor gewoon zonder onderhoud zijn werk te doenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Leuk lijstje maar als je toch al een WPH hebt kan je dit allemaal zelf hoor.Snap trouwens ook niet waarom ze eerst remvloeistof gaan controleren en daarna vervangen.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:07 schreef Patrick281 het volgende:
Luc heb je al een andere leuke motor op het oog, met bijbehorende slapeloze nachten of ga je rentenieren van het geld.
Omdat ik het niet weet, kan wel wat gokken en net alsof doen daar niet van.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:43 schreef hollander172 het volgende:
Waarom geef jij hem dan geen antwoordt?
Ik ben twisted, maar heb geen mail.quote:Heb je betere helft net teruggemaild trouwens, mailtje was in spamfilter blijven hangen en ik zag het nu pas.![]()
Ah, ja dan maakt het niet uit.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:53 schreef Youssef het volgende:
Dat zie ik dan wel weer, momenteel staat de motor gewoon zonder onderhoud zijn werk te doen![]()
Staat niet in het lijstje.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:53 schreef Youssef het volgende:
Carbs synchroniseren en balhoofdlagersDat besteed ik toch liever uit hoor
![]()
Is de verbinding tussen frame en voorvork.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:57 schreef Patrick281 het volgende:
Omdat ik het niet weet, kan wel wat gokken en net alsof doen daar niet van.
Bedoelde niet 1 van je persoonlijkheden maar de helft waar je af en toe de horizontale tango mee danst.quote:Ik ben twisted, maar heb geen mail.![]()
Heb na je opmerking meteen 10 keer teruggelezen of ik wel de goede had gequote.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
denk dat ik het al begrijp, was niet voor mij bedoeld![]()
![]()
Ik weet niet hoe hij controleert, maar volgens mij haalt mijn pa gewoon altijd bij dezelfde slager / slachterij. Als er een nieuwe is waar hij eventueel wil kopen, of gewoon uit interesse, dan vraagt ie dat aan de eigenaar en wat hij verder doet weet ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mjah, moet ie zelf weten natuurlijk.Op alle beestjes zit trouwens een stempel waarmee je de herkomst kan achterhalen, ik neem aan dat ie dat altijd controleert bij vlees?
Ze verkopen onderling ook veel aan elkaar en wat hij bij slachterij A koopt kan makkelijk van slachterij B komen tenzij die het ook weer van slachterij C heeft gekocht etc. etc.
![]()
![]()
Het is niet zo zwart-wit als je het zegtquote:(mocht het niet in orde zijn dan moet ie gewoon heel strikt meedoen aan de ramadan dit jaar en al de zonden zijn hem weer vergeven, mooi geloof trouwens wat dat betreft.)
WTF is een Garmin nou weerquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kennis van me heeft een paar weken terug een BMW K1200oid gekocht en daar zitten meer knopjes op dan een gemiddeld keyboard.
Daarnaast heeft ie nog iets van Garmin erop geschroefd. Radio, telefoon, navigatie etc. en dan moet ie ook nog tegelijkertijd sturen........
Vind het netter zoquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:28 schreef Patrick281 het volgende:
Ik sta 2 keer apart in de OP. Altijd al geweten dat ik een gespleten persoonlijkheid had.![]()
![]()
![]()
quote:
Balhoofd niet vervangen gaat ie zwaarder van sturen, wil meer rechtdoor gaan. Maar hoe oud zijn ze? die hoeven echt niet elke beurt vervangen te worden hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:24 schreef Youssef het volgende:
Ja, ik weet ook niet wie met dat idee kwam dat het mooi weer zou worden dit weekend, alleen vandaag wordt mooi volgens mij
Heb nog een grote beurt prijsopgave gevraagd inclusief balhoofdlagers vervangen (wat gebeurt er als je dat niet doet? ) 650 euro...
Valt nog best mee vind ik... 150 euro door de verkoper laten betalen en ik streep nog wat dingen weg denk ik. Als Pepijn het kan kan ik het ook
![]()
Groot gelijk, eigenlijk is het ook raar als mensen "zomaar" vlees kopen. Als je ziet waar je het vandaan komt.......quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:51 schreef hicham het volgende:
Ik weet niet hoe hij controleert, maar volgens mij haalt mijn pa gewoon altijd bij dezelfde slager / slachterij. Als er een nieuwe is waar hij eventueel wil kopen, of gewoon uit interesse, dan vraagt ie dat aan de eigenaar en wat hij verder doet weet ik nietIk weet alleen wel dat ie niet zomaar ergens vlees koopt
Ik vertrouw jou verder wel hoor, maar we moeten het wel gewoon zeker weten
Nee weet ik, vatte het even kort samen. Bij jullie werkt het bijna net zo als bij katholieken.quote:Het is niet zo zwart-wit als je het zegtMaar wel een mogelijkheid
GPSquote:WTF is een Garmin nou weer
Nog nooooooit van gehoordZal wel iets nieuws zijn
Johhhhhhh.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef hollander172 het volgende:
Is de verbinding tussen frame en voorvork.
lang genoeg doorrijden en de boel breek vanzelf af hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Johhhhhhh.![]()
Maar verder dan wat zwaarder of minder comfortabel sturen kom ik ook niet.![]()
Jij hebt hem zeker gewoon vastgelast met die ratbikequote:Op donderdag 12 mei 2005 16:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
lang genoeg doorrijden en de boel breek vanzelf af hoor
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:51 schreef hicham het volgende:
Vind het netter zo
Anders krijg je weer zo een bult in het lijstje omdat iemand twee motoren heeft
Ben een perfectionist![]()
opnieuw vastgezet ipv vervangen ja. Daarna geen problemen meer gehad. garages hebben de neiging zaken te vervangen adv de eventuele opbrengsten ipv wat er direct nodig isquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij hebt hem zeker gewoon vastgelast met die ratbikesturen doe je toch met je zwembandjes.
![]()
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:42 schreef stinkie het volgende:
opnieuw vastgezet ipv vervangen ja. Daarna geen problemen meer gehad. garages hebben de neiging zaken te vervangen adv de eventuele opbrengsten ipv wat er direct nodig is
Ken het.quote:Zijn wel meer zaken die vervangen moeten worden maar het nog wel doen, maar dat komt wel als ie weer rijd.
Hij betaald het allemaal zelf hoor.quote:Damn, ik wou dat ik zo rijk was als reets pappie, dan kocht ik ook een nieuwe bandit
geeft u mij dat adres eensquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:42 schreef Patrick281 het volgende:
En als ik 750 euro bied op die CBR600 bij het schadeherstelbedrijf dan heb ik 3 motoren, kom ik er dan 3 keer in?En dan ook weer om-en om natuurlijk zoals nu.
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:02 schreef Youp het volgende:
* Youp net geslaagd voor voertuigbeheersing
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
geeft u mij dat adres eens![]()
![]()
dan heb je er viercbr waren er toch 2 van ?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:04 schreef Youp het volgende:
oja ik moest ook nog een paar verrichtingen opnieuw doen.... ze wouden er foto's van maken.. ze stonden met zn allen te kijken hoe ik met die motor smeetdat zei hij ook op t einde.. ik vond t erg mooi dat je zo durfde te smijten met die motor
Kicken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:12 schreef Youp het volgende:
toen heb ik ook maar gezegd dat t ding niks weegten toen moest ie weten of ik al een motor had omdat ik zwaarder gewend was bla bla bla.. en toen kwam het CR500 en het KTM verhaal naar boven
3 minuten met de Alfa tuffen en sporten :wquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kicken.
Alleen kennen 95% van de motorrijders een CR500 niet.
Maar je had een expert te pakken.![]()
20 kilometer rijden blêhren met de KLX en sporten....
Bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:04 schreef Youp het volgende:
oja ik moest ook nog een paar verrichtingen opnieuw doen.... ze wouden er foto's van maken.. ze stonden met zn allen te kijken hoe ik met die motor smeetdat zei hij ook op t einde.. ik vond t erg mooi dat je zo durfde te smijten met die motor
mjah de snelle slalom, het achtje en de halve draai... na de snelle slalom vroeg hij me of ik m opnieuw wou doen.. voor de foto... en dat deed ik dus... en toen vroeg ie, welke langzame verrichting wil je nog doen? ik euhhhhhhh... doe maar de halve draai (was het eerste wat in me opkwam) en zegt ie rij er maar heen.. 2 tellen later schreeuwt ie me wat na dus ik stop.. doe ff het achtje... niet voor je examen maar voor de foto.. okequote:Op donderdag 12 mei 2005 18:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld?Halve draai enzo
? Vet joh
Mjah, ik kijk binnenkort wel wat ik allemaal met die zx6r kan doen. Balhoofdlagers vervangen is nou niet echt iets voor een leek volgens mij. Zo op straat met alleen een paddock.Maar misschien ook wel
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:47 schreef Youp het volgende:
dan zoek je je een andere linksom bocht... of stel je niet zo aan
De paardebloemenwei tussen de rijbaan en het fietspad is geen openbare wegquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:13 schreef Patrick281 het volgende:
HeH zelfde tijd als ik thuis.![]()
Heb een bekeuring binnen met de CR
niet correct gebruiken van de rijbaan.
Moet even nakijken wat het nou is.![]()
Bijna even laat weg en nog ff trainen dus om en nabij even laat thuis jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:13 schreef Patrick281 het volgende:
HeH zelfde tijd als ik thuis.![]()
Heb een bekeuring binnen met de CR
niet correct gebruiken van de rijbaan.
Moet even nakijken wat het nou is.![]()
Paardenbloemenwei ook hehquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
De paardebloemenwei tussen de rijbaan en het fietspad is geen openbare weg![]()
![]()
Heb net gegeten vandaarquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:21 schreef Patrick281 het volgende:
Koffie na het sportenik heb net een eiwitshake op en zit nu aan een grote lap vlees.
![]()
De rest van het eten zit in de oven.![]()
Aardig kut, maarja kan gebeuren natuurlijk. Nieuw boutie halen en vast zetten die handel, gene probleem toch....quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:31 schreef hicham het volgende:
Wat me nou toch gebeurd
Was onderweg naar huis, voelde tijdens het remmen een tikje, maar merkte verder niks raar en toen ik nog een keer remde gebeurde er niksKom ik thuis zie ik bovenstaande
![]()
Had hem nog een stukje teruggezet voordat ik foto maakte, hij zat nog verder naar achteren / omhoog
Voeding is altijd belangrijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb net gegeten vandaar
Eiwitshake daar begin ik niet meer aan voordat ik weer een beetje het ritme terug heb, train nu al vanaf begin dit jaar bagger![]()
Heb niet de regelmaat om goed op te bouwen. Opzich kut, maar ik verlies niks qua kracht maar ga er ook neit op vooruit. Vroeger standaard 4 dagen in de week fitness, en dan 2 dagen tussendoor 10 km rennen. Nu ben ik blij als ik 4 keer haal per week en rennen ook nog maar soms![]()
Naja heb nu andere dingen te doen enzo
quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:43 schreef hicham het volgende:
En slapen is juist belangrijk als je aan fitness doet
1 minuutje werk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:43 schreef hicham het volgende:
Gelukkig ben ik morgen vrij dus heb ik de tijd om ernaar te kijken
Tja je moet wat hehquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:54 schreef Patrick281 het volgende:
Ik nam 6 eiwitshakes op een dag, collega's in de winkel zeiden vaak: waar is Pepijn..:?
Oh die staat vast weer een shake te draaien van een halve liter.![]()
Soms was ik 400 gulden per maand kwijt aan pilletjes en poedertjes.![]()
Qua gewicht zat ik nooit bijzonder hoog, maar ik had wel massa.![]()
Het bindweefsel in je lichaam vernieuwt zich maar met iets van 50% in 2 jaar.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Tja je moet wat hehZeer herkenbaar allemaal. Grote pot proteine kost ook nog is iets van 100 piek inderdaad. En dan had je nog je shakes op de sportschool. Je aminozuur tabletjes en ga zo maar door. Porsie creatine tikt ook altijd lekker aan
Werd je daar ook geil vanquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het bindweefsel in je lichaam vernieuwt zich maar met iets van 50% in 2 jaar.
Dus als je gaat trainen groeien je spieren, maar je onderbouw groeit niet net zo hard mee.
Daarom slikte ik speciale oesterpillen uit Australie, om dat proces te versnellen.
Een concentraat van de geslachtsdelen van die beestjes, moet je er veel voor hebben voor 1 pil.
Duur waren die!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ja lekker, vooral met dit soort weken. Heb echt elke nacht met moeite 5 uur geslapen en dat merk je hoor. Ben blij dat ik morgen vrij ben, wakker worden werd steeds moeilijkerquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:45 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ongeldig als bijkomende smoes.
It's a lifestyle, you change everything to reach your goal.
1 minuutje werk watquote:[..]
1 minuutje werk.
Beter haal je het er even helemaal af om het mooi zwart te spuiten.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:13 schreef Youssef het volgende:
Kan je die stang niet gewoon omsmelten en verkopen bij een ijzerhandel en die remklauw te koop aanbieden op Marktplaats? Schijfremmetje derbij, remvloeistof terug in het potje en verkopen en de leiding gebruiken om je broek omhoog mee te houden.Dingen heb je toch niet nodig.
![]()
Is er geen bouwmarkt in de buurtquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:13 schreef Youssef het volgende:
Kan je die stang niet gewoon omsmelten en verkopen bij een ijzerhandel en die remklauw te koop aanbieden op Marktplaats? Schijfremmetje derbij, remvloeistof terug in het potje en verkopen en de leiding gebruiken om je broek omhoog mee te houden.Dingen heb je toch niet nodig.
![]()
Nope, geen verborgen extra's.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:09 schreef Makster het volgende:
Werd je daar ook geil van![]()
Altijd goed die potentie verhogende bijwerkingen![]()
Luilak, das voor boeren enzoquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:28 schreef Youssef het volgende:
Ik mag hopen dat je 3 keer zo breed en 2 keer zo lang bent als ik Pep. Ik zag je altijd al posten over sport en fitnessDit weekend is toch Luilak ofzo
Lekker gasse door de strattuuhhhh.
![]()
Jawel, maar hoe weet ik in godsnaam welk boutje en moertje ik nodig heb, of klink ik nu als een vrouwquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is er geen bouwmarkt in de buurtrij er even langs, haal een boutje en een moertje in 5 minuten, neem er nog even een sluiitringetje bij ofzo, met de hand monteer je het er al voor 99% goed op, en er staat vast wel iemand die even een ringsleutel kan pasen uit de auto.
![]()
Het begint altijd klein, voor je het weet ga je de holocaust relativerenquote:Relativeren doe ik wel, maar niet over 1 boutje en 1 schroefje.![]()
![]()
![]()
Dan hou ik al helemaal geen tijd mere over om te Fok!MCenquote:En ja slaaptekort is een kwestie van een andere discipline aanmeten.
George Bush gaat ook om 21:00 naar bed om de volgende dag scherp al die defile's af te kunnen lopen..
Altijd alquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:28 schreef Youssef het volgende:
Ik mag hopen dat je 3 keer zo breed en 2 keer zo lang bent als ik Pep. Ik zag je altijd al posten over sport en fitnessDit weekend is toch Luilak ofzo
Lekker gasse door de strattuuhhhh.
![]()
Haha ik poste het net, en kreeg gelijk zin om erin te duiken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:29 schreef Makster het volgende:
Vroeg naar bed, eigenlijk echt een HEEEEEL strak plan als ik erover nadenk
Morgen om 09:00 uur een bedrijfsbezoek bij een bedrijf die gelatine maakt. Zoeken voor de zomer een chauffeur, gelijk maar ff een afspraak ingeplanned.
Schijnt te meuren als een aap daar, hebben een grote loods waar al die beenderen naar binnen gereden worden en dan lekker stoken met die shitBeter ga ik daar goed wakker naar toe, geen zin om half wakker geconfronteerd te worden met een berg tering stank
Alles is van achter een bureau op te lossen maar je leer pas wat kennen van een bedrijf als je er binnen bent geweest. En ff je kop laten zien werkt altijd goed (naja in mijn geval al het eerder averechts werkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Altijd alhoe lang hebbe jij meegelurkt?
![]()
![]()
Maar ik heb een normaal postuur hoor.![]()
[..]
Haha ik poste het net, en kreeg gelijk zin om erin te duiken.
En waarom een afspraak inplannen als je het van achter je bureau kan oplossen?![]()
Of wil je elder deproberen.
Heb jij ook iets van een target trouwens.
Bestaan er goede vrachtwagenchauffers?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:44 schreef Makster het volgende:
Komt gewoon neer op zoveel mogelijk op pad gaan en bezoeken en daarnaast zoveel mogelijk werven van goede chauffeurs en die zo lang mogelijk binden aan je unit.
Scheelt dat ik moet denken bij wat ik doe en dat ze zonder mij niet eens geld haddenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bestaan er goede vrachtwagenchauffers?![]()
![]()
Wel triest dat ze jou zoveel betalen voor dat werk, en die arme arbeiders zo concreet hard voor hun uurloontje moeten werken vanaf s'ochtends 6:00., en mede bijdragen aan het totaal resultaat voor jouw unit.![]()
![]()
Ghe ghe, en zo denken zij over ons.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:53 schreef Makster het volgende:
Tis alleen niks voor mij dat weet ik wel![]()
i knowquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ghe ghe, en zo denken zij over ons.![]()
Ik was net niet zo serieus hoor.![]()
Die chauffeurs verdienen inderdaad meer dan behoorlijk.
Ik vind wel dat een hoop zaken in deze wereld overbodig en omslachtig geregelt zijn qua tussenpersonen, maar ik bedoel daar niet specifiek mee wat jij doet hoor.
Ik ben trouwens 1 keer bij een rectrutement bureau geweest, en die vroegen gelijk of ik voor hun wilde komen werken, terwijl ik in eerste instantie gevraagt was om te komen in verband met een functie voor een klant van hun.Gesprek beviel ze blijkbaar wel.
![]()
Nou ik ga nog even kort in de studie lezen, tv kijken en met een half uurtje maffen ofzo.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:15 schreef Youssef het volgende:
Hmm, zaterdag werk ik toch dus vrijdag en zondag lekker rijden voor mij
verdient idd slecht nee. Beetje jammer dat ik die ouwe van me daardoor nooit zag en dat ie er idd 60 uur voor moet werken. Kale salaris is niet denderend, maar de rest....quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Scheelt dat ik moet denken bij wat ik doe en dat ze zonder mij niet eens geld hadden
En geloof mij, chauffeurs verdienen echt NIET slecht. Tankwagen chauffeur bijvoorbeeld. Reken op een bruto maandloon van 2400 euro op bais van 40 uur de week exclusief verblijskosten en toeslagen. Iedereen weet dat een chauffeur gemiddeld 60 uur draaid. Overuren worden 130% betaald, zat. 150% en zondag 200%. Go figureDat tikt GOED aan
Tis alleen niks voor mij dat weet ik wel![]()
Doe je dan aan fitness of aan cardio oid?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:15 schreef bwt het volgende:
Zo, dan zal ik ook maar eens een berichtje achterlaten. (stiekum tvp)
Merk dat er meer fitness'ers zijn.
Ik ben nu 1 jaartje bezig en ben een stevig buikje kwijt. In een paar maanden van 76 naar 68 Kg. Zit nu op 72/73. Ben in iedergeval blij dat ik mijn buik kwijt ben, daar deed ik het voor.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:47 schreef Youssef het volgende:Kut
smiley.
Heerlijk weer ja, vandaag maar motor en brommer onder handen nemen
1.5 liter olie warmt sneller op in (bovendien) een 1 cylinder cross motor dan 4 liter in een viercylinder overgekoelde Supersport.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:03 schreef Youssef het volgende:
70km? Dan is de motor net warm![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:05 schreef Youssef het volgende:
Als we nou na een paar meets en topics verder zijn moeten we eigenlijk wel de motor smiley gaan aanvragen[afbeelding]
[FO][BUG/FEAT] [img=xx] ook in quote [afbeelding]
Jij durft, straks gingen de opperhoofden zich afvragen tegnover de gewone modjes waarom jij weer unbanned was.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:05 schreef Youssef het volgende:
Als we nou na een paar meets en topics verder zijn moeten we eigenlijk wel de motor smiley gaan aanvragen[afbeelding]
[FO][BUG/FEAT] [img=xx] ook in quote [afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij durft, straks gingen de opperhoofden zich afvragen tegnover de gewone modjes waarom jij weer unbanned was.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:30 schreef Patrick281 het volgende:
Een SM met cardan.![]()
Het is een zelfbouwproject van een zeer handige Duitser die een R100-blok in een R80-frame heeft gedrukt met een R1100S achterbrug-cardan.
Ben benieuwd wat Luc hiervan vindt.
KLX is er bij uitstek gescikt voor, zeker met de huidige banden en setup van tandwielen, vering.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:40 schreef Patrick281 het volgende:
Wel mooie resize, zelfs stugge Groningers kunnen nog dingen bijleren dus.
![]()
![]()
Klopt ja,quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:01 schreef Patrick281 het volgende:
Brabo's zijn gezellig, althans zo spreken ze.
![]()
Voor mij wastie compleet nieuw.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:11 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben wel benieuwd statistisch gezien hoe vaak degebruikt wordt sinds deze makkelijk bereikbaar is.
Romius wees mij er op geloof ik, toen had ik hem gevonden via de search op koffie smiley.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:18 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Voor mij wastie compleet nieuw.
Ik heb mezelf iig voorgenomen om iedere post af te sluiten met een ''
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik werd een keer uitgelachen door een ex omdat ik boos was met zachte G
![]()
Ghehehe.....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik werd een keer uitgelachen door een ex omdat ik boos was met zachte G
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:36 schreef Speedphreax het volgende:
Ik ben destijds ook een paar keer met mijn KTM op Croix geweest. Als je met een SM naar een normaal circuit wilt dan moet je daarheen. Het is daar dermate kort en bochtig dat je zonder problemen meekomt met de echte racerts.
Het leuke is daar dat ze je allemaal op het rechte eind voorbij komen zetten (=laf) waarna je ze elke ronde allemaal weer terug kunt pakken op het bochtige stuk. Mensen stonden daar echt voor me te juichen omdat ik bij het opkomen van het rechte stuk telkens weer voorop lag.
Overigens kun je er wel goedkoper rijden dan de 90 euro die ik hierboven lees. Er zijn nederlandse organisaties die het een stuk goekoper aanbieden. Gewoon een beetje zoeken op het internet en je vindt het vanzelf.
Ik ben op vakantie ooit een keer verschrikkelijk verliefd geworden op een meisje totdat ik ook echt met haar ging praten.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik werd een keer uitgelachen door een ex omdat ik boos was met zachte G
![]()
ik had toen nog niet zo'n hele zachte Gquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie ooit een keer verschrikkelijk verliefd geworden op een meisje totdat ik ook echt met haar ging praten.![]()
Was voor mij echt liefde op het eerste gezicht maar dat accentkon me er niet overheen zetten.
Vind het bij jou reuze meevallen hoor, ik merk alleen wel dat je je snel aanpast qua uitspraak.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik had toen nog niet zo'n hele zachte Gzij kwam uit Amsterdam en ik uit Tiel Tiel is geen Brabant
nu ik in Den Bosch woon is het accent wel erger geworden merk ik![]()
We hebben in de fabriek ook wel 2 aardige vrouwen rondlopen, maar zodra ze die muil open doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:12 schreef hollander172 het volgende:
Ik ben op vakantie ooit een keer verschrikkelijk verliefd geworden op een meisje totdat ik ook echt met haar ging praten.![]()
Was voor mij echt liefde op het eerste gezicht maar dat accentkon me er niet overheen zetten.
Waar komen ze dan vandaan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
We hebben in de fabriek ook wel 2 aardige vrouwen rondlopen, maar zodra ze die muil open doen.![]()
Heb er geen andere beschrijving voor.![]()
![]()
![]()
Nèt niet, nèt niet.....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:39 schreef bwt het volgende:
Had eens een zelfde "probleem" met de zachte G toen ik in utrecht aan het werk was. Dachten ze dat ik uit limburg kwam, damn, Nijmegen is geen limburg hoor......
He he, zou kunnen kunnenquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:47 schreef Makster het volgende:
Zoooo iemand 20 ton vakrnes beenderen kopen(lars ofzo
)
En nu eerst![]()
Er is trouwens niks meer kut als MEGA moeten pissen en onderweg zijn![]()
Dat is inderdaad nog iets meer vervelend jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De chef moest vorige keer van Zwolle uit naar Schiedam een windje laten, bleek alles eruit te komen.
Toen moest hij nog 200 kilometer rijden.![]()
Hij belde dus naar de zaak dat hij niet meer terugkwam.![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:14 schreef Makster het volgende:
Done
Probleem is dat het allemaal gebookmarked staat. Vanavond geef ik je een mooie lijst. Heb ook nog een site met alle microfiches van de komplete KLX650R, blok, voorvork, acherbrug, frame, verlichting, versnellingsbak, ja zelfs het plastic staat er op![]()
Vanvond ben je de main man my friend![]()
Als ik ga beginnen aan de remschijf bij mij en die klauw gaan we ook wel gelijk ff die zooi op die van jouw sleutelenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:23 schreef Patrick281 het volgende:
Net ff Motoport gebeld voor een oliefilter en bougie.
Kan ik even snel in de pauze het spulletje ophalen, is amper 10 kilometer van hier.
anavond even de meuk eruit gooien.![]()
Tenminste ze moeten nog terugbellen dat het op voorraad is.
WAT voor motor zei die jongen aan de foon.
De boutjes van de remschijf achter zijn aan het roesten zag ik vanochtend, ga ik ook vervangen de komende weken.![]()
Would be heaven.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:34 schreef Makster het volgende:
Als ik ga beginnen aan de remschijf bij mij en die klauw gaan we ook wel gelijk ff die zooi op die van jouw sleutelen![]()
Vreemde boel, moet toch gewoon los kunnen. Naja kijk maar johquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Would be heaven.
Ik heb er eens naar gekeken, maar ik hoop dat onze voorvorken hetzelfde zijn..
Het zit nu als 1 magnesiumblok aan de voorvork vast.
Zal ff piccie schieten later.
Kennen er ook een tweede remschijf rechts van maken, niet om te remmen maar om te posen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:49 schreef Makster het volgende:
Vreemde boel, moet toch gewoon los kunnen. Naja kijk maar joh
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:57 schreef bwt het volgende:
Ze hebben de smilies in een andere volgorde gezet en er een paar tussenuit gehaald (baardmans met zijn aureooltje bijvoorbeeld)
quote:
Ja ben je eens een keer wat zwakker, pakken ze de kans nog niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:29 schreef hicham het volgende:
Je had gisteravond / nacht trouwens toch wel gewonnen ondeugend
Amen tot that brotherquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:25 schreef hicham het volgende:
Ook goeiemiddag, nog eentje met weekend![]()
Maandag tweede pinksterdag dus wordt een langeVandaag echt heerlijk geslapen, misschien maar vaker op tijd naar bed
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Amen tot that brotherof is het Bismallah to that brother of whalla tot that brother
anyway, Heloef e geroef, mendies floesch
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:37 schreef ondeugend het volgende:
RB vroeg mij gisteren om mee te gaan 2e pinksterdag naar Zwolle (motorzaak)
Dus ik ;![]()
Gaat het om een paddockstand-ding...... dat betekent dus; "kan je mooi met de auto achter mij aanrijden"
quote:Het echte mannenwerk: motor asociaal in het gangpad, in de stromende regen buiten blijven zitten en wachten tot je bediend wordt.
hey dat had ik ook al eens eerder gezegdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:29 schreef hicham het volgende:
Je had gisteravond / nacht trouwens toch wel gewonnen ondeugend
Ga vandaag even kijken naar dat boutje en misschien nog even langs motozoom in Utrecht voor een tanktas kijken. Bij Louis.de is goedkoper maar daar moet je sowieso de verzendkosten betalen dus kom je op dezelfde prijs uit
Alleen voordelig als je meerdere dingen gaat kopen dusEn stiekem kan ik het ook aanraken dan
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:29 schreef hicham het volgende:
Je had gisteravond / nacht trouwens toch wel gewonnen ondeugend
Nah, ik heb je laten winnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:34 schreef ondeugend het volgende:
Ja ben je eens een keer wat zwakker, pakken ze de kans nog niet.![]()
dat is de manier om vrouwen te strikken voor kut klusjesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:37 schreef ondeugend het volgende:
RB vroeg mij gisteren om mee te gaan 2e pinksterdag naar Zwolle (motorzaak)
Dus ik ;![]()
Gaat het om een paddockstand-ding...... dat betekent dus; "kan je mooi met de auto achter mij aanrijden"
had maar gedaanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
heb gisteravond nog op punt gestaan om je sms te sturen,![]()
was in de buurt
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:34 schreef ondeugend het volgende:
Ja ben je eens een keer wat zwakker, pakken ze de kans nog niet.![]()
quote:
Ja, dat heb jij inderdaad gezegd. Ik dacht eerst dat ze alleen kleding verkochten dus heb ik naar aanleiding van wat jij had gezegd nog even op de website gekekenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hey dat had ik ook al eens eerder gezegdveel hebben ze niet in die shop hoor.
Don't dare mequote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:29 schreef bwt het volgende:
[..]
[..]
Nah, ik heb je laten winnen.![]()
Was gister "too easy"![]()
Ik heb nog steeds geen ja gezegd hoor...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is de manier om vrouwen te strikken voor kut klusjes![]()
![]()
1 bochtje is maar 1 bochtjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
was wel leuk maar dijkjes waren vele malen leuker![]()
quote:
quote:
vind ik een heel strak planquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
1 bochtje is maar 1 bochtjewanneer gaan we dijkjes van nijmegen-tiel doen
![]()
?? Is wel iets voor een meeting
Is op Ressen, moeten jullie ook eens komen voor sum foto/vid shootsquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
vind ik een heel strak plan![]()
misschien ook beter om het niet in het weekend te doen,gisteravond er ook gereden was bijna niemand op de weg
kan je tenminste doorrijden
![]()
Honden eten geen varkensvlees en botten.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:47 schreef Makster het volgende:
Zoooo iemand 20 ton varkens beenderen kopen(lars ofzo
)
Kunnen ze zien dat er niet door een oud oma'tje mee gereden is.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Wel beter dat het kan op speurders.nl, is zeker bevordelijk voor de verkoop zo'n filmpje erbij
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kunnen ze zien dat er niet door een oud oma'tje mee gereden is.![]()
Ik zoch vorig jaar naar een SM op Marktplaats, had iemand een foto erop geplaatst dat hij er over een cross parkoer mee reed, met een mooie hoge jump.Die hoefde ik dus gelijk niet meer.
![]()
gisteren helemaal niets van gemerktquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]wegdek is wel minder warm 's avonds…
is dat goed of slechtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:50 schreef Patrick281 het volgende:
Kunnen ze zien dat er niet door een oud oma'tje mee gereden is.
Als je maar goed ingehaleerd hebt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:38 schreef Youssef het volgende:Wel een beetje veel reiniger gebruik ik volgens mij, maar boeien
![]()
Bij zo'n groepje rijders die bochten gaan pakken zou ik gelijk aan een bende denken, dus misbruik van de motor.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is dat goed of slechtwat ziet het er langzaam uit zeg
Een nieuw koperen dichtingsring doet wonderenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:01 schreef Patrick281 het volgende:
Olie loopt uit de KLX, alleen het imbusje leek erg vast te zitten, heb 3 keer het imbus gereeedschap afgebroken, later zag ik ineens olie langs de plug komen terwijl ik hem geen millimeter had zien bewegen. Hopelijk heb ik nu geen beschadigt schroefdraad.. dat ik hem straks niet meer goed dicht krijg..![]()
Vluchten kan niet meerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen ja gezegd hoor...
En ben ook allerlei uitvluchten aan het bedenken nu
Ik geloof dat ik alleen nog maar de verkeerde kant opgedraait heb.quote:
Omdraaien is geen goeie optie andere kant is ook gebruikt, nieuwe kopen voor ¤ 1 dan weet je zeker dat het goed is en dicht.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik alleen nog maar de verkeerde kant opgedraait heb.
En die afdichtring draai ik gewoon om denk ik.
Maar misschien rij ik morgenochtend wel lang de automaterialenzaak voor aluminium ruitenwissers, en dat ik gelijk 2 ringetjes vraag.(1 voor de karterplug, en voor deze die 20 centimeter verder op het blok zit..
Omdat die bout op zijn kop zit, dan zit ik altijd een paar keer te denken welke kant nou los is..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:29 schreef RB het volgende:
Verkeerde kant op draaienhoe krijg je het voorelkaar
![]()
Ik verkoop op de zaak ook koperen ringen, vanaf 0.01~0.17 cent voor grote maten..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:29 schreef RB het volgende:
Omdraaien is geen goeie optie andere kant is ook gebruikt, nieuwe kopen voor ¤ 1 dan weet je zeker dat het goed is en dicht.
echt zo ergquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:58 schreef Patrick281 het volgende:
Bij zo'n groepje rijders die bochten gaan pakken zou ik gelijk aan een bende denken, dus misbruik van de motor.Maak dan een filmpje terwijl je er omheen loopt, dat is reclame.
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:35 schreef Patrick281 het volgende:
Topicje voor Youssef, onze aanstaande zandhaas.![]()
Imbusquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Omdat die bout op zijn kop zit, dan zit ik altijd een paar keer te denken welke kant nou los is..![]()
En er zat compleet geen beweging in had ik al eerder gemerkt, en naar mijn idee zette ik nog niet eens zoveel kracht toen het imbus gereedschap tot 3 keer toe knapte..
Topicje voor Youssef, onze aanstaande zandhaas.![]()
Er zit een carterplug, en verderop het blok nog een imbus.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:58 schreef RB het volgende:
Imbus![]()
Karterplug met een 6 kantkop lijkt me beter en dan met een magneetje
En nu is het tijd voorvoordat ik in slaap val
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
tis wel een hobby clubje aan het worden hier![]()
Mooie pics heH daarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:50 schreef Youssef het volgende:Leuk verhaal man, maar ook wel gevaarlijk.
Heb dat wegzakken in zand ook nog wel gehad met een mountainbike (je weet wel, zo een ding zonder motor en vering
) Er stond nog wel "gevaarlijk terrein" maar daar hadden we geen boodschap aan
Maar die zx6r gaat nooit weg.![]()
![]()
![]()
Haal dan bij de bouwmarkt voor de zekerheid alvast maar kneedbaar ijzeris normaal gesproken voor de verwarming als hij blijft lekkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er zit een carterplug, en verderop het blok nog een imbus.
Die laatste had ik maandag niet los gemaakt bij het verversen, en bleek er achteraf nog een halve liter olie achter te schuilen..
Toen het imbus gereedschap tot twee keer toe geknapt was ben ik aan de andere kant van de motor gaan proberen toen hij de derde keer keer knapte.. omdat ik anderom zat heb ik die laatste keer denk ik ook verkeerd gedraait, want ik ging een hamer halen om die plug een tik te geven, en toen zag ik er al olie langs uit komen toen ik terugkeerde.
Maar ja ik ben overtuigd en ga morgen wel nieuwe ringetjes halen.
Dan zien we wel of het het ook echt schip strand. Positief blijven.![]()
Toen ik de BMW nog te koop had vroegen mensen ook of er mee geraced was.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
echt zo ergmwah, ok heb t gewijzigd, morgen maar eens een 'nette' opname maken dan
Teflontape?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:08 schreef RB het volgende:
Haal dan bij de bouwmarkt voor de zekerheid alvast maar kneedbaar ijzeris normaal gesproken voor de verwarming als hij blijft lekken![]()
Ex Racers zijn toch vrij goed te herkennen ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toen ik de BMW nog te koop had vroegen mensen ook of er mee geraced was.
Noobs.![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toen ik de BMW nog te koop had vroegen mensen ook of er mee geraced was.
Noobs.![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:13 schreef Youssef het volgende:
Ik heb ook af en toe spijt van wat ik heb gekocht
Maar ik denk er gewoon niet aan... tip van Lars.
Aan helicoil heb je niet veel en het is vrij prijzig denk ik,normaal gesproken is de plug van een zachter materiaal als het karter. Nieuwe plug halen en een draadtap, ff draad opzuiveren en klaar is Pepquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Teflontape?![]()
Maar anders moet ik toch een helicoil hebben??
Heb ooit een uitlaatbout gebroken 1996 en toen ben ik ook schroefdraad gaan tappen.
Zat er scheef in uiteindelijkdus toen maar naar de garage gebracht.
![]()
Die ook is daar niet echt over nagedachtquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:17 schreef RB het volgende:
Aan helicoil heb je niet veel ne is vrij prijzig denk ik,normaal gesproken is de plug van een zachter materiaal als het karter. Nieuwe plug halen en een draadtap, ff draad opzuiveren en klaar is Pep![]()
Veel mensen doen een beetje olie verversen zelf, of ze kijken er idd niet naar omquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:19 schreef Youssef het volgende:
Die ook is daar niet echt over nagedachtMaar ik heb nog weleens twijfels over het verleden van deze motor. Uiteindelijk geen dealerinfo en zelfs kawa onderhoudsboekje niet gekregen
![]()
quote:En jij had wel zo een motor waar je af en toe nog steeds over lult "had ik die toen maar gekocht", zo had ik ook nog een die flink veel goedkoper was, gepimpter, van een motor-forum en 25kWMjah toen had ik het budget er nog niet voor open gemaakt
![]()
Ghe ghe klinkt bekend.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:16 schreef Makster het volgende:
Tering ik ben gesloopt
Gaat weer een vroegertje worden ben ik bangVroegah was ik meer mans dan nu, eeuwig zonde
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Topicje voor Youssef, onze aanstaande zandhaas.![]()
Klopt maar als de een het vast zet, draait de ander het misschien nog een kwart slag rondquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Volgens mij is het gevaar altijd het blok zelf, vast is vast zeggen ze ook bij aftappluggen.
Maar jij bent de ex'race monteur.
Misschien heb ik morgen meer uitleg nodig van je.![]()
Watjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:58 schreef Makster het volgende:
Weetje ik ga mijn zitzak weer in
Gaat niet meer goed komen vanavond
Coolquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:30 schreef Makster het volgende:
Owja links voor je Peppervitch...
http://www.klx650r.de/ ---> Daar staan ook die micro fiches
www.planetklx.com
www.planetklx.de
En uhh dat was het wel zo een beetje dacht ik
En heb je gewoo die imbus de verkeerde kant op gedraaid![]()
Beter komt het goed !!!
Je nummer is verdwenen in mijn foon zag ik de laatste keer voordat je naar Hoogvliet zou komen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:57 schreef RB het volgende:
Klopt maar als de een het vast zet, draait de ander het misschien nog een kwart slag rond![]()
Als je vragen hebt kun je me altijd bellen![]()
Op die site heb ik ook die braking gekocht, volgens mij ging hij ook nog een moto spatbord bestellen want die andere was namelijk al gereserveerd door een jongen met rood haar en een KLXquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Coolmoest ff afwassen
zetten met Knoppers
koekjes, die site voor dat spatbord zie ik geen bestelknop
maar goed dan maar een mailtje via het mailforumulier, die trouwens ook raar doet, dus hopen dat het berichtje door komt.
29 euro is trouwens een prima prijs, dacht dat het 40 was, en dat vond ik al best goed.![]()
Morgenmiddag zien we wel wat de imbus doet, zal wel loslopen .. hoop ik.![]()
Wat heb ik een spierpijn zeg van dat sporten, en ik ben ook aardig verrot, zou eigenlijk ook moeten maffen.
[..]
Je nummer is verdwenen in mijn foon zag ik de laatste keer voordat je naar Hoogvliet zou komen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:33 schreef Makster het volgende:
Op die site heb ik ook die braking gekocht, volgens mij ging hij ook nog een moto spatbord bestellen want die andere was namelijk al gereserveerd door een jongen met rood haar en een KLX
Beter krijg ik ook snel die klauw binnen, zou wel beter zijn allemaal![]()
Ja was wel het plan maar bedacht me vorige week ofzo al dat het slimemr zou zijn om het niet te verneuken met gekut. Zeker niet omdat die betaling en elvering van die remschijf uitermate goed geregeld waren.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij ging toch eerst even dremelen met je voorspatbord.
Maar had je ook gereageerd via dat e-mail formulier? Enn hoe heb je die schijf betaald??
Moeten binnenkort is meeten, wil ook wel is op die CR rijdenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:42 schreef Patrick281 het volgende:
Morgen om 11:00 de CR ophalen.
Wel onhandig dat ik vergeten ben te vragen om gelijk het oogje van de radiator even te lassen voor de zijkap die nu met een tierib zit.
En op de terugweg gelijk even voor die ringen kijken dan maar in Spike..
Dit weekend kan ik nog, komende 2 weekenden wordt erg lastig.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:50 schreef Makster het volgende:
Moeten binnenkort is meeten, wil ook wel is op die CR rijdenen kunnen we gaan stuntelen met de KLX
Heb het zo ie zo tot de 25ste stervens druk, te druk, na dat weekend heb ik ook pas wat tijd over dus je lasdude heeft nog tijd zatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit weekend kan ik nog, komende 2 weekenden wordt erg lastig.
Morgen eerst ff bellen of die man de uitlaat wel klaar heeft, was er gisteren langs geweest en hij beloofde het wel .. maar ken hem, langer dan vandaag.
En mail die worstenvreter even dat hij extra spatborden verstuurt.![]()
![]()
Volgens mij komt mijn bericht echt niet aan daar.![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:00 schreef Makster het volgende:
Heb het zo ie zo tot de 25ste stervens druk, te druk, na dat weekend heb ik ook pas wat tijd over dus je lasdude heeft nog tijd zat
Ghe ghequote:Ik ga die duitste kaknakker wel ff mailen voor je![]()
Had hem dan een bakkiequote:Owja, hahahaha, komt er een Duitser zich inschrijven vandaag maar kan helaas niks voor hem betekenen omdat hij geen nederlands kan praten en lezen. Gaat ie weg, loopt de trap af en ik hoor een MEGA knal, is die gast gewoon van boven af de trap af gestruikeld, half lopen op vangend naar beneden gedonderd en SNOEIhard tegen een raam aan geknalt met zijn bakkes, serieus heel de ruit was verrot. Waar zijn kop de ruit raakte zat een vetvlek met daaronder een MEGA ster, waar zijn knie de ruit raakt ook helemaal verrot. En dat was dus dik glas hehKlapper van de week kon je wel zeggen. En zijn familie ook lachen heh en zeggen dat het kotm door die grosse Fussen
![]()
![]()
Randstad heeft al een aparte afdeling die enkel en alleen Polen bemiddeld. Leuk en aardig maar heel de arbeidsmarkt wordt verziekt met al die shitquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:09 schreef Patrick281 het volgende:
Over auslanders gesproken, is het niet lucratief om nu een uitzendbureau voor goedkope uitzendkrachten uit bijvoorbeeld Polen te starten.
T'is toch een vrije arbeidsmarkt sinds kort..........?
quote:
Maar dan kunnen zij hun gezinnetjes weer te eten geven.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:16 schreef Makster het volgende:
Ook poolse chauffeurs worden nu ingehuurd, rijden van 1/4 van een maandsalaris heel europa rond onbeperkt aan het aantal uren. Schiet totaal niet op op deze manier
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:16 schreef Makster het volgende:
Ook poolse chauffeurs worden nu ingehuurd, rijden van 1/4 van een maandsalaris heel europa rond onbeperkt aan het aantal uren. Schiet totaal niet op op deze manier
Wordt monteur voor gasinstallaties, terwijl die regeringen hun eigen bevolking laten creperen huren ze wel dure monteurs in voor het onderhoud van die installaties.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar dan kunnen zij hun gezinnetjes weer te eten geven.
Maar het stinkt een beetje idd.![]()
Zou aan de andere kant best wel daar willen wonen qua kosten van een mooi huis.![]()
Maar dan wel inkomsten vanuit hier krijgen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |