Johhhhhhh.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef hollander172 het volgende:
Is de verbinding tussen frame en voorvork.
lang genoeg doorrijden en de boel breek vanzelf af hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Johhhhhhh.![]()
Maar verder dan wat zwaarder of minder comfortabel sturen kom ik ook niet.![]()
Jij hebt hem zeker gewoon vastgelast met die ratbikequote:Op donderdag 12 mei 2005 16:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
lang genoeg doorrijden en de boel breek vanzelf af hoor
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:51 schreef hicham het volgende:
Vind het netter zo
Anders krijg je weer zo een bult in het lijstje omdat iemand twee motoren heeft
Ben een perfectionist![]()
opnieuw vastgezet ipv vervangen ja. Daarna geen problemen meer gehad. garages hebben de neiging zaken te vervangen adv de eventuele opbrengsten ipv wat er direct nodig isquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij hebt hem zeker gewoon vastgelast met die ratbikesturen doe je toch met je zwembandjes.
![]()
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:42 schreef stinkie het volgende:
opnieuw vastgezet ipv vervangen ja. Daarna geen problemen meer gehad. garages hebben de neiging zaken te vervangen adv de eventuele opbrengsten ipv wat er direct nodig is
Ken het.quote:Zijn wel meer zaken die vervangen moeten worden maar het nog wel doen, maar dat komt wel als ie weer rijd.
Hij betaald het allemaal zelf hoor.quote:Damn, ik wou dat ik zo rijk was als reets pappie, dan kocht ik ook een nieuwe bandit
geeft u mij dat adres eensquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:42 schreef Patrick281 het volgende:
En als ik 750 euro bied op die CBR600 bij het schadeherstelbedrijf dan heb ik 3 motoren, kom ik er dan 3 keer in?En dan ook weer om-en om natuurlijk zoals nu.
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:02 schreef Youp het volgende:
* Youp net geslaagd voor voertuigbeheersing
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
geeft u mij dat adres eens![]()
![]()
dan heb je er viercbr waren er toch 2 van ?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:04 schreef Youp het volgende:
oja ik moest ook nog een paar verrichtingen opnieuw doen.... ze wouden er foto's van maken.. ze stonden met zn allen te kijken hoe ik met die motor smeetdat zei hij ook op t einde.. ik vond t erg mooi dat je zo durfde te smijten met die motor
Kicken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:12 schreef Youp het volgende:
toen heb ik ook maar gezegd dat t ding niks weegten toen moest ie weten of ik al een motor had omdat ik zwaarder gewend was bla bla bla.. en toen kwam het CR500 en het KTM verhaal naar boven
3 minuten met de Alfa tuffen en sporten :wquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kicken.
Alleen kennen 95% van de motorrijders een CR500 niet.
Maar je had een expert te pakken.![]()
20 kilometer rijden blêhren met de KLX en sporten....
Bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:04 schreef Youp het volgende:
oja ik moest ook nog een paar verrichtingen opnieuw doen.... ze wouden er foto's van maken.. ze stonden met zn allen te kijken hoe ik met die motor smeetdat zei hij ook op t einde.. ik vond t erg mooi dat je zo durfde te smijten met die motor
mjah de snelle slalom, het achtje en de halve draai... na de snelle slalom vroeg hij me of ik m opnieuw wou doen.. voor de foto... en dat deed ik dus... en toen vroeg ie, welke langzame verrichting wil je nog doen? ik euhhhhhhh... doe maar de halve draai (was het eerste wat in me opkwam) en zegt ie rij er maar heen.. 2 tellen later schreeuwt ie me wat na dus ik stop.. doe ff het achtje... niet voor je examen maar voor de foto.. okequote:Op donderdag 12 mei 2005 18:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld?Halve draai enzo
? Vet joh
Mjah, ik kijk binnenkort wel wat ik allemaal met die zx6r kan doen. Balhoofdlagers vervangen is nou niet echt iets voor een leek volgens mij. Zo op straat met alleen een paddock.Maar misschien ook wel
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |