quote:Op donderdag 12 mei 2005 07:49 schreef hicham het volgende:
Garpighttp://www.danerd.com/Show.php?vid=509
Mjah, moet ie zelf weten natuurlijk.quote:Mja, mijn vader gaat niet zomaar vlees bestellen als hij niet weet van wie het komt Geen probleem verder hoor Mijn vader begrijpt sowieso niet veel van internet en vind het al raar genoeg dat we zomaar met mensen van internet meeten. Maar aan de andere kant vindt hij het ook wel tof denk ik dat we met meerdere motoren gaan toeren enzo
quote:Op donderdag 12 mei 2005 07:18 schreef hicham het volgende:
Mogguh![]()
Pep, de motor staat in de nieuwe OP.txt
Nu ze toch bezig zijn met nieuwe smilies, hadden wij niet [afbeelding] erdoorheen moeten drukken?
Need no thnxquote:
Compenseert weer mooi.quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Morgen
wij waren 5 minuten te laatmoesten de motoren nog op slot zetten
![]()
dus gaan we vanavond ook 5 minuten eerder weg![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:58 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Compenseert weer mooi.
Ik was een kwartier te vroeg. Dat betekent nu dus ook dat ik een kwartier langer moet blijven
quote:
Kom je straks in de stalling is je tank leeg.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:04 schreef Patrick281 het volgende:
Eigenlijk was ik best op tijd, moest eerst 2 puchjes opzij zetten in de stalling, en de KLX dubbel op slot.![]()
Ding heeft niet eens een contactsleutel, dus je kan hem gewoon starten nu.![]()
![]()
Mits je ken trappen!
Met de overdracht van die KLX vroeg ik ook al naar de sleutels, gaat die kaknakker me uitlachenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:04 schreef Patrick281 het volgende:
Eigenlijk was ik best op tijd, moest eerst 2 puchjes opzij zetten in de stalling, en de KLX dubbel op slot.![]()
Ding heeft niet eens een contactsleutel, dus je kan hem gewoon starten nu.![]()
![]()
Mits je ken trappen!
Iddquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:06 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Kom je straks in de stalling is je tank leeg.
Heeft een grapjas dat ding gestart en laten draaien
Sûpah wêêr.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:21 schreef Makster het volgende:
Met de overdracht van die KLX vroeg ik ook al naar de sleutels, gaat die kaknakker me uitlachenHoe meot ik weten dat zo een ding niet eens een contact slot heeft
Lekker weer trouwens hier
Mooi is dat heh, de kracht van eenvoudquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Iddzou kunnnen want 1 van de jongens bij de expeditie doet aan motorcross dus die ken dat wel, en hij is er toe in staat tot zo'n actie.
![]()
[..]
Sûpah wêêr.![]()
Die sleutels, wel raar om alleen maar 2 knopjes op de hele motor te vinden.
Een hele kleine kill switch links op het stuur, en rechts een miniknopje voor het licht.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Mooi is dat heh, de kracht van eenvoud
En idd, bakje 4 maar is naar binnen tanken![]()
![]()
Kennis van me heeft een paar weken terug een BMW K1200quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:35 schreef Patrick281 het volgende:
Die sleutels, wel raar om alleen maar 2 knopjes op de hele motor te vinden.
Een hele kleine kill switch links op het stuur, en rechts een miniknopje voor het licht.![]()
![]()
Past dat dan nog?quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:45 schreef hollander172 het volgende:
Kennis van me heeft een paar weken terug een BMW K1200oid gekocht en daar zitten meer knopjes op dan een gemiddeld keyboard.
Daarnaast heeft ie nog iets van Garmin erop geschroefd. Radio, telefoon, navigatie etc. en dan moet ie ook nog tegelijkertijd sturen........
Deze bestuurders posten ook altijd veel pics van hun cockpit.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kennis van me heeft een paar weken terug een BMW K1200oid gekocht en daar zitten meer knopjes op dan een gemiddeld keyboard.
Daarnaast heeft ie nog iets van Garmin erop geschroefd. Radio, telefoon, navigatie etc. en dan moet ie ook nog tegelijkertijd sturen........
ja en dat ziet er dan uit als een cockpit van een straaljagerquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Deze bestuurders posten ook altijd veel pics van hun cockpit.![]()
[afbeelding]
Ik was al zo'n plaatje aan het zoeken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja en dat ziet er dan uit als een cockpit van een straaljagerallerlei knopjes en schermpjes
![]()
hoe verhoogd dat de verkeers veiligheid![]()
Nee.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:39 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, anders zet je even [img=570] ipv [img]
Edit: gaaf'is'ie'wel.![]()
![]()
Resize gebeurd automatisch ja, maar altijd eerst even wachten of klikken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:53 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Nee.
Moet je maar IE gebruiken. Die resized automatisch
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:53 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Nee.
Moet je maar IE gebruiken. Die resized automatisch
:^quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:52 schreef Youssef het volgende:
Anders mag dat img=575 wel in de OPPep heeft dat al zo goed aangeleerd, en in een F5 topic als FokMC retehandig
Wakker worden is moeilijk
Eensch isquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:53 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Nee.
Moet je maar IE gebruiken. Die resized automatisch
We lopen gelijk nummer 6. Koekje nummer 2.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:06 schreef Makster het volgende:
[..]
Eensch is
En nummertje 5 (mok) naar binnen![]()
Gaat eigenlijk nergens over zoveel koffie![]()
Ik compenseer de koffie ´s middags meestal met 1,5 liter water uit een pak van de Appie. Altijd leuk om eerst al het vocht uit je te zuipen en je leeg te pissen om vervolgens in de middag het zelfde proces in omgekeerde richting te starten en je nog steeds leeg te pissen terwijl je dan toch het vocht aanvult in principequote:Op donderdag 12 mei 2005 11:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
We lopen gelijk nummer 6. Koekje nummer 2.![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik compenseer de koffie ´s middags meestal met 1,5 liter water uit een pak van de Appie. Altijd leuk om eerst al het vocht uit je te zuipen en je leeg te pissen om vervolgens in de middag het zelfde proces in omgekeerde richting te starten en je nog steeds leeg te pissen terwijl je dan toch het vocht aanvult in principe![]()
Snaak bedoel ?![]()
waarom ook balhoofd lagers ? is dat nodig dan ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:24 schreef Youssef het volgende:
Ja, ik weet ook niet wie met dat idee kwam dat het mooi weer zou worden dit weekend, alleen vandaag wordt mooi volgens mij
Heb nog een grote beurt prijsopgave gevraagd inclusief balhoofdlagers vervangen (wat gebeurt er als je dat niet doet? ) 650 euro...
Valt nog best mee vind ik... 150 euro door de verkoper laten betalen en ik streep nog wat dingen weg denk ik. Als Pepijn het kan kan ik het ook
![]()
Volgens mij weet hij dat niet, beantwoord even zijn vraag dan.....quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
waarom ook balhoofd lagers ? is dat nodig dan ?
Waarom geef jij hem dan geen antwoordt?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij dat niet, beantwoord even zijn vraag dan.....
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarom geef jij hem dan geen antwoordt?
Heb je betere helft net teruggemaild trouwens, mailtje was in spamfilter blijven hangen en ik zag het nu pas.![]()
Leuk lijstje maar als je toch al een WPH hebt kan je dit allemaal zelf hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:46 schreef Youssef het volgende:
Balhoofdlagers en schijfrem hebben ze me laten zien bij Safe daarna ben ik nooit meer teruggegaan![]()
(knikje bij het laten omvallen en bewegen van stuur)
[afbeelding]
Deze info heb ik van Horeon Motoren gekregen. Wel zo handig om te weten wat ze gaan doen.Ik ga later nog met behulp van het WPH dingen afstrepen, maar nu peer ik hem naar de uni
![]()
Dat zie ik dan wel weer, momenteel staat de motor gewoon zonder onderhoud zijn werk te doenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Leuk lijstje maar als je toch al een WPH hebt kan je dit allemaal zelf hoor.Snap trouwens ook niet waarom ze eerst remvloeistof gaan controleren en daarna vervangen.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:07 schreef Patrick281 het volgende:
Luc heb je al een andere leuke motor op het oog, met bijbehorende slapeloze nachten of ga je rentenieren van het geld.
Omdat ik het niet weet, kan wel wat gokken en net alsof doen daar niet van.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:43 schreef hollander172 het volgende:
Waarom geef jij hem dan geen antwoordt?
Ik ben twisted, maar heb geen mail.quote:Heb je betere helft net teruggemaild trouwens, mailtje was in spamfilter blijven hangen en ik zag het nu pas.![]()
Ah, ja dan maakt het niet uit.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:53 schreef Youssef het volgende:
Dat zie ik dan wel weer, momenteel staat de motor gewoon zonder onderhoud zijn werk te doen![]()
Staat niet in het lijstje.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:53 schreef Youssef het volgende:
Carbs synchroniseren en balhoofdlagersDat besteed ik toch liever uit hoor
![]()
Is de verbinding tussen frame en voorvork.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:57 schreef Patrick281 het volgende:
Omdat ik het niet weet, kan wel wat gokken en net alsof doen daar niet van.
Bedoelde niet 1 van je persoonlijkheden maar de helft waar je af en toe de horizontale tango mee danst.quote:Ik ben twisted, maar heb geen mail.![]()
Heb na je opmerking meteen 10 keer teruggelezen of ik wel de goede had gequote.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
denk dat ik het al begrijp, was niet voor mij bedoeld![]()
![]()
Ik weet niet hoe hij controleert, maar volgens mij haalt mijn pa gewoon altijd bij dezelfde slager / slachterij. Als er een nieuwe is waar hij eventueel wil kopen, of gewoon uit interesse, dan vraagt ie dat aan de eigenaar en wat hij verder doet weet ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mjah, moet ie zelf weten natuurlijk.Op alle beestjes zit trouwens een stempel waarmee je de herkomst kan achterhalen, ik neem aan dat ie dat altijd controleert bij vlees?
Ze verkopen onderling ook veel aan elkaar en wat hij bij slachterij A koopt kan makkelijk van slachterij B komen tenzij die het ook weer van slachterij C heeft gekocht etc. etc.
![]()
![]()
Het is niet zo zwart-wit als je het zegtquote:(mocht het niet in orde zijn dan moet ie gewoon heel strikt meedoen aan de ramadan dit jaar en al de zonden zijn hem weer vergeven, mooi geloof trouwens wat dat betreft.)
WTF is een Garmin nou weerquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kennis van me heeft een paar weken terug een BMW K1200oid gekocht en daar zitten meer knopjes op dan een gemiddeld keyboard.
Daarnaast heeft ie nog iets van Garmin erop geschroefd. Radio, telefoon, navigatie etc. en dan moet ie ook nog tegelijkertijd sturen........
Vind het netter zoquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:28 schreef Patrick281 het volgende:
Ik sta 2 keer apart in de OP. Altijd al geweten dat ik een gespleten persoonlijkheid had.![]()
![]()
![]()
quote:
Balhoofd niet vervangen gaat ie zwaarder van sturen, wil meer rechtdoor gaan. Maar hoe oud zijn ze? die hoeven echt niet elke beurt vervangen te worden hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:24 schreef Youssef het volgende:
Ja, ik weet ook niet wie met dat idee kwam dat het mooi weer zou worden dit weekend, alleen vandaag wordt mooi volgens mij
Heb nog een grote beurt prijsopgave gevraagd inclusief balhoofdlagers vervangen (wat gebeurt er als je dat niet doet? ) 650 euro...
Valt nog best mee vind ik... 150 euro door de verkoper laten betalen en ik streep nog wat dingen weg denk ik. Als Pepijn het kan kan ik het ook
![]()
Groot gelijk, eigenlijk is het ook raar als mensen "zomaar" vlees kopen. Als je ziet waar je het vandaan komt.......quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:51 schreef hicham het volgende:
Ik weet niet hoe hij controleert, maar volgens mij haalt mijn pa gewoon altijd bij dezelfde slager / slachterij. Als er een nieuwe is waar hij eventueel wil kopen, of gewoon uit interesse, dan vraagt ie dat aan de eigenaar en wat hij verder doet weet ik nietIk weet alleen wel dat ie niet zomaar ergens vlees koopt
Ik vertrouw jou verder wel hoor, maar we moeten het wel gewoon zeker weten
Nee weet ik, vatte het even kort samen. Bij jullie werkt het bijna net zo als bij katholieken.quote:Het is niet zo zwart-wit als je het zegtMaar wel een mogelijkheid
GPSquote:WTF is een Garmin nou weer
Nog nooooooit van gehoordZal wel iets nieuws zijn
Johhhhhhh.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef hollander172 het volgende:
Is de verbinding tussen frame en voorvork.
lang genoeg doorrijden en de boel breek vanzelf af hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Johhhhhhh.![]()
Maar verder dan wat zwaarder of minder comfortabel sturen kom ik ook niet.![]()
Jij hebt hem zeker gewoon vastgelast met die ratbikequote:Op donderdag 12 mei 2005 16:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
lang genoeg doorrijden en de boel breek vanzelf af hoor
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:51 schreef hicham het volgende:
Vind het netter zo
Anders krijg je weer zo een bult in het lijstje omdat iemand twee motoren heeft
Ben een perfectionist![]()
opnieuw vastgezet ipv vervangen ja. Daarna geen problemen meer gehad. garages hebben de neiging zaken te vervangen adv de eventuele opbrengsten ipv wat er direct nodig isquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij hebt hem zeker gewoon vastgelast met die ratbikesturen doe je toch met je zwembandjes.
![]()
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:42 schreef stinkie het volgende:
opnieuw vastgezet ipv vervangen ja. Daarna geen problemen meer gehad. garages hebben de neiging zaken te vervangen adv de eventuele opbrengsten ipv wat er direct nodig is
Ken het.quote:Zijn wel meer zaken die vervangen moeten worden maar het nog wel doen, maar dat komt wel als ie weer rijd.
Hij betaald het allemaal zelf hoor.quote:Damn, ik wou dat ik zo rijk was als reets pappie, dan kocht ik ook een nieuwe bandit
geeft u mij dat adres eensquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:42 schreef Patrick281 het volgende:
En als ik 750 euro bied op die CBR600 bij het schadeherstelbedrijf dan heb ik 3 motoren, kom ik er dan 3 keer in?En dan ook weer om-en om natuurlijk zoals nu.
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:02 schreef Youp het volgende:
* Youp net geslaagd voor voertuigbeheersing
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
geeft u mij dat adres eens![]()
![]()
dan heb je er viercbr waren er toch 2 van ?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:04 schreef Youp het volgende:
oja ik moest ook nog een paar verrichtingen opnieuw doen.... ze wouden er foto's van maken.. ze stonden met zn allen te kijken hoe ik met die motor smeetdat zei hij ook op t einde.. ik vond t erg mooi dat je zo durfde te smijten met die motor
Kicken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:12 schreef Youp het volgende:
toen heb ik ook maar gezegd dat t ding niks weegten toen moest ie weten of ik al een motor had omdat ik zwaarder gewend was bla bla bla.. en toen kwam het CR500 en het KTM verhaal naar boven
3 minuten met de Alfa tuffen en sporten :wquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kicken.
Alleen kennen 95% van de motorrijders een CR500 niet.
Maar je had een expert te pakken.![]()
20 kilometer rijden blêhren met de KLX en sporten....
Bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:04 schreef Youp het volgende:
oja ik moest ook nog een paar verrichtingen opnieuw doen.... ze wouden er foto's van maken.. ze stonden met zn allen te kijken hoe ik met die motor smeetdat zei hij ook op t einde.. ik vond t erg mooi dat je zo durfde te smijten met die motor
mjah de snelle slalom, het achtje en de halve draai... na de snelle slalom vroeg hij me of ik m opnieuw wou doen.. voor de foto... en dat deed ik dus... en toen vroeg ie, welke langzame verrichting wil je nog doen? ik euhhhhhhh... doe maar de halve draai (was het eerste wat in me opkwam) en zegt ie rij er maar heen.. 2 tellen later schreeuwt ie me wat na dus ik stop.. doe ff het achtje... niet voor je examen maar voor de foto.. okequote:Op donderdag 12 mei 2005 18:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld?Halve draai enzo
? Vet joh
Mjah, ik kijk binnenkort wel wat ik allemaal met die zx6r kan doen. Balhoofdlagers vervangen is nou niet echt iets voor een leek volgens mij. Zo op straat met alleen een paddock.Maar misschien ook wel
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |