Hmmmmmquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:13 schreef hicham het volgende:
Ondeugend pwnage![]()
Speciaal voor Lars, en ieder ander die eens lekker wil eten![]()
Pensbereiding, © 2005![]()
Mijn Mams
![]()
2005
Je pakt de maag en laat hem eerst een uurtje in de azijn met water staan Afgieten en de maag goed schoon boenen In stukjes snijden en olie in een pan Even aanbakken dan uitje erbij en een tomaatje Meestal heb je bij die maag ook andere ingewanden die komen er dan ook bij, bijvoorbeeld hart, long en niertjes Lekker laten pruttelen en dan kruiden erbij Als het droog is dan water erbij Als alles lekker geprutteld heeft een uurtje of zo kikkererwten erbij en stukjes lever Klaar, nogwel ff alles laten garen natuurlijk
Notes:Kikkererwten uit een pot anders krijg je ze niet gaar
Alle ingewanden worden expres met elkaar klaar gemaakt dat is gewoon een feest maaltijd in vele landen. Ook nog milt en eventueel de tong, slokdarm of gewone darm gevlochten
Was al bezig met een screenshotquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hmmmmm
Neem eens een bakje mee naar een meet ?
OPM is uit de groep gekicktquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:21 schreef Patrick281 het volgende:Ondeugend?
Ik wil posten in topic nummer 224 van OPM.
![]()
Heeft OPM er dan ook één geopendquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:21 schreef Patrick281 het volgende:Ondeugend?
![]()
Dan wacht je maar een tijdje.....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:21 schreef Patrick281 het volgende:Ondeugend?
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:19 schreef hicham het volgende:
Was al bezig met een screenshot
Was aan het MSNen met m'n mams en dit zei ze toen ik haar naar het gerecht vroeg
[afbeelding]
Misschien een keer in de zomervakantie ofzo![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Ik heb hier al eens een BBQ meet gehouden, Ralf en ZX9R bleven slapen snurken
Zij praten ook niet met elkaar irl.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Ik heb hier al eens een BBQ meet gehouden, Ralf en ZX9R bleven slapen, verder een volle bak met Lars en Bianca, Marty en Anita, PatM, mijn zoontje en zijn buurjongetje en eerder genoemenden.
MSN met Youssef, je moederwat is dat voor een familie
wanneer komen jullie op tv?
Linda, ik had het wel gezienquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Ik heb hier al eens een BBQ meet gehouden, Ralf en ZX9R bleven slapen, verder een volle bak met Lars en Bianca, Marty en Anita Linda![]()
![]()
![]()
, PatM, mijn zoontje en zijn buurjongetje en eerder genoemenden.
MSN met Youssef, je moederwat is dat voor een familie
wanneer komen jullie op tv?
Even kijken of MSN down is, anders is er geen contactquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:28 schreef ondeugend het volgende:
Hiesjam ?
Vraag eens welke kruiden ze er bij doet ?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:29 schreef Youssef het volgende:
[..]
Even kijken of MSN down is, anders is er geen contact
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:30 schreef Patrick281 het volgende:
Voor Youssef![]()
http://img133.echo.cx/img133/1594/p10101271ay.jpg
http://img133.echo.cx/img133/7733/p10101246px.jpg
Nu nog een beetje normale kleuren met het ding.
Ik denk Anita, en ik typ Linda.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:26 schreef Youssef het volgende:
Linda, ik had het wel gezien![]()
wWHaoa hahEWH EHHASD:D:D
:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat dan? Eten aan de eettafel zeker, gekquote:
Compiserenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:32 schreef ondeugend het volgende:
Owww ik doe even veel posten om de ontbrekende post van Pepsel (die nog steeds naar deel 224 van OPM zoekt ) te compiseren. Maar moet het plaatje uit de OP niet eens ververst worden voor wat meer zonnige beelden ?
Het is lente !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |