Kijk eens even naar het lijstje in de OP!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:30 schreef Mercy_symbol het volgende:en met de verkeerde haakjes
BE voortaan iets beter opletten tijdens het meelezen![]()
de vorige was de enige die goed wasquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk eens even naar het lijstje in de OP!
4 van de 5 topics zijn zoals deze, vandaar dat ik deze ook zo gedaan heb. Dus of er zijn er meer fout geweest, of de vorige was fout. Zeg het maar... Ik ging er vanuit dat de meerderheids stijl de juiste was...
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:34 schreef stinkie het volgende:
BE ik waarschuw je vast, er liggen 2 lampjes op mijn toetsenboord. NIET WEGGOOIEN!!!!!
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:34 schreef stinkie het volgende:
BE ik waarschuw je vast, er liggen 2 lampjes op mijn toetsenboord. NIET WEGGOOIEN!!!!!
Je gaat me niet geloven, maar deze had ik eerst ook zo, totdat ik zag dat de anderen allemaal anders waren... Anyway, ga ik de haakjes toch even goed zetten. Alles voor mijn mannen hè!quote:
Machtsmisbruik.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
Toevoeging, als er iemand een leuke suggestie heeft voor een TT gil maar, ik verander hem zo...
Idd, en wie had daar ook al weer voor gezorgd. Stinkie he?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de vorige was de enige die goed was![]()
je voelt toch wel dat het dan zwaarder is dan een volgesnoten doekje ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Hey! In elkaar gefrotte keukenpapiertjes zijn meestal gebruikt om je neus mee af te vegen en geen opbergplaats voor enorm precious onderdeeltjes van de motor...Daar heb je boterhamzakjes voor enzo!
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je gaat me niet geloven, maar deze had ik eerst ook zo, totdat ik zag dat de anderen allemaal anders waren... Anyway, ga ik de haakjes toch even goed zetten. Alles voor mijn mannen hè!
Nee, echt niet dus. Hoe zwaar denk je dat een veertje van 1,87 is? We hebben het over de grootte van een paperclip he!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
je voelt toch wel dat het dan zwaarder is dan een volgesnoten doekje ?![]()
Geeft niet hoor. Onze liefde is zoooooo sterk.quote:en nee ik ben niet aan het stoken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |