quote:
Tering was me het middagje avondje wel weer. Ben het neit echt gewend meer om bier te drinken en na 15 stuks ging ik toch aardig lam over de weg
Maar goed, zoals gezegd (naja was meer een poging gisteren avond ) Rozenburg was ZEER kick, wat een geluid komt er uit die dingen zeg hee. Ik moet echt 30 meter bij Pep vandaan hebben gestaan maar helaas toch niet gezien:P
Die stunters van die middag waren dus ook die gasten van Rotterdam Airport, en die ene met die CBR was dus ook die gene die op zijn plaat ging met de ZXR400. Die met die witte helm zat nu op een bandit en stunte er aardig op los, ik herkende hem vooral aan zijn schoenen
Nu ff bijkomen van gisteren
Ik MOET helemaal niks hehquote:Op zondag 1 mei 2005 11:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja en daarna moest je een nieuw topic openen![]()
Yepquote:Op zondag 1 mei 2005 11:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
zag ik het nu goed in het vorige topic dat BWT ook straks van de partij is ?
Je was me net een slag voorquote:Op zondag 1 mei 2005 11:25 schreef Patrick281 het volgende:
Wel knap van Mark, 3~4 keer in 2 weken een topic afsluiten en geen nieuwe openen.![]()
Fok MC 1 mei meetingsnieuws!!
Is dat een tic dat mensen uit Dordrecht zichzelf herhalen?quote:
Ik heb nog een paar minuten gewacht, even op M-F gelurkt, toen nog 3 keer F5 gedaan en gepost.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:36 schreef RB het volgende:
Je was mee net een slag voor![]()
Was zelf al aan het stoeien met een nieuw topic![]()
En anders moeten we sanctie's nemen.quote:
dan komen wij "naked "quote:Op zondag 1 mei 2005 11:34 schreef RB het volgende:
[..]
Yep
Zal me zo eens gereed maken![]()
Fototoestel bij ondeugend ophalen,ff bakkie doen![]()
En gaan rijden![]()
![]()
Doe ik ook straks, op het strand vlakbij de Maasvlakte.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan komen wij "naked "
dat betekend dus zonder fototoestel![]()
Nee niet echt een tic maar is dat geen traditie dat je de laatste post herhaalt ?quote:Op zondag 1 mei 2005 11:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is dat een tic dat mensen uit Dordrecht zichzelf herhalen?![]()
En gisteren zei je ook al min of meer hetzelfde hoor.![]()
Maar die CBR heb ik niet zien stunten, kwam net toen de Hayabusa's bezig waren.
Lekker geluidje swa.![]()
En we stonden inderdaad op iets van 30 meter haha
Ik was toen bij het omroephuisje, en ben later naar het eindje van het rechte stuk gegaan.
Het laatste half uur stond ik met 2 motorforummers (Zweedse klei en Nico!) tussen het einde van het rechte stuk en het omroephuisje.
De eerste gast heeft trouwens een draaibank staan thuis, en ik moest mijn busjes van de handkappen maar even naar hem opsturen, dan zou hij ze wel even afdraaien.![]()
Nu zo na de volgende bak koffie ff naar de Maasvlakte om een motorforummer met een CR500 te zien crossen, en hij zou nog speciale (gratizz) bougie's hebben voor mij.![]()
moeten we hierbij net zo streng zijn als we bij Riet en PatM waren ?quote:Op zondag 1 mei 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar minuten gewacht, even op M-F gelurkt, toen nog 3 keer F5 gedaan en gepost.![]()
[..]
En anders moeten we sanctie's nemen.![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 11:34 schreef RB het volgende:
[..]
Fototoestel bij ondeugend ophalen,ff bakkie doen![]()
Koffie niet klaar?quote:
Ik ga meteen het apparaat saboterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |