wilde me er eigenlijk helemaal niet in mengen, maar kon het toch weer niet laten...quote:Op zondag 24 april 2005 09:43 schreef Makster het volgende:
Pfff, ik ga de post niet eens meer af lezen.![]()
iedereen wilt graag weten hoe goed ie kan rijden...dat hoeven we niet onder stoelen of banken te steken. maar nu slaan sommige figuren door, denk ik......quote:Zijn nu al precies een week de tofferikken aan het uithangen, en waarom
quote:Begin er een beetje moe van te worden![]()
Enige die ALTIJD gelijk moet hebben ben jij, soms heb je dat in mijn optiek ook wel maar soms ook niet, vraag me af waarom je het altijd zo door moet drukken:?quote:Op zondag 24 april 2005 09:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo, heb ik het maar weer voor je gedaan Makster
Wat heeft het trouwens voor nut om hele tijd te gaan roepen wie volgens jou gelijk heeft en wie niet [afbeelding]
Correctie:quote:Op zondag 24 april 2005 09:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iedereen wilt graag weten hoe goed ie kan rijden...dat hoeven we niet onder stoelen of banken te steken. maar nu slaan sommige figuren door, denk ik......
Je voelt je dus wel aangesproken, zal er een kern van waarheid inzitten danquote:Op zondag 24 april 2005 10:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Correctie:
Zeg ik zelf ofzo dat ik zo sportief rijdNee dus, integendeel, ik rijd vrij rustig, ik uit alleen mn mening over mensen met R1's die hun R1 niet gebruiken waar ie voor gemaakt is, hoezo wil ik hiermee aangeven hoe goed IK zelf kan rijden
En nu ga ik naar de Veluwe![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 09:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iedereen wilt graag weten hoe goed ie kan rijden...dat hoeven we niet onder stoelen of banken te steken. maar nu slaan sommige figuren door, denk ik......
[..]![]()
![]()
![]()
Zei degene die het altijd heeft over bochtentechniek enzoquote:Op zondag 24 april 2005 10:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en ben het volledig eens met voorgaande post in vorig topic![]()
poging om je der uit te lullenquote:Op zondag 24 april 2005 10:59 schreef PatrickM het volgende:
Tering wat wordt alles toch weer heerlijk overtrokken...
dus jij vind praten over bochtentechniek hetzelfde als stoer lopen doen over hoe goed een SV wel niet is ? en dat de rest van de motoren niet deugen tov SV ?quote:Op zondag 24 april 2005 11:00 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Zei degene die het altijd heeft over bochtentechniek enzo![]()
Nee, het wordt gewoon overtrokkenquote:Op zondag 24 april 2005 11:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
poging om je der uit te lullen
Ik vind het triest als ik mensen vollop over bochtentechniek hoort praten maar als een slappe vaatdoek door de bochten gaan...quote:Op zondag 24 april 2005 11:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus jij vind praten over bochtentechniek hetzelfde als stoer lopen doen over hoe goed een SV wel niet is ? en dat de rest van de motoren niet deugen tov SV ?
Ik was toen nog onwetend en onder invloed van anderen binnen mijn familiare kringquote:terwijl vorig jaar je een kapitaal aan een BMW uit wilde geven omdat jij op een dag 800 km wilde gaan toeren
Mooie onderbouwde mening zegquote:ik vind het ook dat jouw posts de laatste tijd een heel hoog M-F gehalte heeft
heel vreemd dat het door iedereen hier wordt overtrokken behalve door jou en rietquote:
Danhad je je ZXR maar moeten houdenquote:Op zondag 24 april 2005 10:44 schreef Makster het volgende:
Wat is er relaxed om nu te gaan doen?
Zit te denken aan het strand maar ongetwijfeld sta ik dan in de file.... D\Apenheul is ook altijd goed natuurlijk
en dan?? is ie dan een nicht?? alsof jij meteen na je eerste kms op een motor meteen je knie aan de grond hadquote:Op zondag 24 april 2005 11:36 schreef PatrickM het volgende:
Bij motoren is het juist belangrijk te kijken naar of je een motor kan handelen of niet. Er zitten genoeg figuren op een R1 bijvoorbeeld omdat ze 'm mooi vinden, maar op het moment dat ze per ongeluk het gas iets teveel beroeren omslaan in totale paniek omdat ze het niet aankunnen...
En vaak durven ze het niet eens aan, en hebben ze totaal geen gevoel met wat de motor aan signalen doorgeeft (ze kunnen het simpelweg niet intrepeteren), waardoor ze in choppertempo een bocht doorgaan. En dat staat knullig en is gewoon triest, maar eigenlijk ook gewoon levensgevaarlijk...
Enige oplossing om de grote monden te snoeren is toch een circuitdagje organiseren.quote:Op zondag 24 april 2005 11:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heel vreemd dat het door iedereen hier wordt overtrokken behalve door jou en rietzelfreflectie?? watisda
MF-gehalte stijgt weerquote:Op zondag 24 april 2005 11:42 schreef PatrickM het volgende:
Ik vind het triest als ik mensen vollop over bochtentechniek hoort praten maar als een slappe vaatdoek door de bochten gaan...
quote:Op zondag 24 april 2005 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Enige oplossing om de grote monden te snoeren is toch een circuitdagje organiseren.
Blijken de uislovers ineens 10 seconden langzamer dan de rest.![]()
Dan huur ik wel ff een motor, ik heb zoveel controle dat ik er toch niet mee onderuit ga bij hoge snelheden.![]()
(neem deze post met een korreltje zout)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |