quote:Op maandag 2 mei 2005 13:58 schreef hicham het volgende:
Owwww, op die manierDat is 1 van de weinige foto's die ik heb waar hij herkenbaar opstaat.
graag rekening mee houden in de toekomstquote:Op maandag 2 mei 2005 18:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
![]()
als iedereen die deze foto postte ff wil editten
![]()
![]()
ik wil graag zoveel mogelijk anoniem blijven
![]()
![]()
![]()
You fucking cheap ass white nigger, go very quickly now and have a look in your bank figures when you have paid for tha gasoline to me, when your stolen p.i.n.pas was not working and you could not robb the station with us besides you. Nigger.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:34 schreef Makster het volgende:
Hee Pep de pisvlek, mail me anders is even ofzo voor je rek nummer en totaal bedrag
Ik weet dus echt niet meer wat die dingen bij Louis kosten, dus dat bedrag + 1,40 Euro is het totaal begreep ik...
Mail anders ff
Dat gaat ook lekker snel zeg, nu nog aangenomen wordenquote:stinkie (met een kleine 's') zei in het vorige topic:
zow, net ontslagbrieg in ontvangst genomen om een half uur later gebeld te worden voor een sollicitatie gesprek
Oh, okay op die manierquote:Op maandag 2 mei 2005 18:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
graag rekening mee houden in de toekomstthx in advance
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
You fucking cheap ass white nigger, go very quickly now and have a look in your bank figures when you have paid for tha gasoline to me, when your stolen p.i.n.pas was not working and you could not robb the station with us besides you. Nigger.![]()
quote:Dank je wel het klopt ik heb het nagevraagd , ze zijn nog maar vanaf '89
verkrijgbaar , hij word vandaag opgestuurt en ik hoop dat het allemaal lukt
en dat het motortje weer wat meer pit krijgt , verkeerde uitlaat op een 2 takt werkt gewoon niet
de rest bestel ik allemaal tegelijk als ik het tandwiel en de ketting weet ,
dat stuur ik dan allemaal in 1x op .
quote:[Fok! Motorclub SC] deel 218 de anonieme zwarte Ninja![]()
Vind deze ook wel leuk, alleen mag 'deel' met een hoofdletter --> 'Deel'quote:Op maandag 2 mei 2005 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wanneer gaan we weer de normale tt gebruiken
[..]
Welke is dat ook alweer?quote:Op maandag 2 mei 2005 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wanneer gaan we weer de normale tt gebruiken
[..]
Jullie moeten straks ook nog aan het werkquote:Op maandag 2 mei 2005 18:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat gaat ook lekker snel zeg, nu nog aangenomen wordenMaar wel opvallend al die werkzoekers hiero in de Fok!MC, zou het misschien komen omdat jullie ook melden dat motorrijden onder je hobbies valt?
Of zeggen jullie daar niks over
[..]
Oh, okay op die manierZal ik rekening mee houden
Kan trouwens niet editten in gesloten topic![]()
[..]Als ik tijdens het lezen van deze post cola in m'n mond zou hebben had ik nu m'n laptop naar de schroothoop kunnen brengen
Maar dat was dus niet het geval
is geen poruhmquote:Op maandag 2 mei 2005 18:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Vind deze ook wel leuk, alleen mag 'deel' met een hoofdletter --> 'Deel'Staat wat netter
![]()
Idd.quote:
Ik ben blij voor je dat ik net optijd mijn hotmail opende en zag dat je toch had gemaildquote:Op maandag 2 mei 2005 18:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
You fucking cheap ass white nigger, go very quickly now and have a look in your bank figures when you have paid for tha gasoline to me, when your stolen p.i.n.pas was not working and you could not robb the station with us besides you. Nigger.![]()
Ik ga niet op zoek naar werk, werk gaat wel op zoek naar mijquote:Op maandag 2 mei 2005 19:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Jullie moeten straks ook nog aan het werk![]()
Standaard reactie van een rode Bandit rijder: ik kan je inderdaad niet altijd bijhouden op het forum, maar zie jij mij maar eens bij te houden op de wegquote:Op maandag 2 mei 2005 19:03 schreef Patrick281 het volgende:
Ow, Hicham, dat was een doordenkertje hoor (kans)loze aanbieding. Maar ja berijders van rode Bandits kunnen mij wel vaker niet volgen. Ik weet niet wat het is.
Stond ook nog bij de laatste 5 topics in de OPquote:
Waar is het ergens?quote:Op maandag 2 mei 2005 19:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gaat er nog iemand naar de MF Mega Meeting as zondag? ik ga sowieso even kijkenmissch kunnen we met een groepje gaan?
voor jou om de hoek, je bent er zoquote:Op maandag 2 mei 2005 19:56 schreef Makster het volgende:
Waar is het ergens?
Opzich wel leuk natuurlijk, ware het niet dat ik moet studeren eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |