Wel grappig op zichquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:31 schreef Phatzak het volgende:
We hadden nog van die motortjes geplakt in de OP [afbeelding]voor de mensen die hadden gemeet achter hun naam te zetten
Maar omdat we net die dagen erna opeens naar een meeting gingen hebben we dat toch achterwegen gelaten.
Dat gebeurd niet zo snel met de huidige ledenquote:Voor je het weet krijgen mensen weer verkeerde gedachten
Even nieuwe foto nodig, die van zx9r had ik ook al weggehaald, maar die heeft zelfs een nieuwe naamquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:35 schreef hollander172 het volgende:
Die ZXR400 mag wel weg bij Mark denk ik?
Laat me raden, Romius, Ploderus & stinkie?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik zie er eigenlijk maar 3 in de OP die ik zelf nog nooit op een meet heb gezien,
rest inmiddels wel![]()
Wat heb ik aan de naam ZX9R als ik niet eens meer een ZX9R heb?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:44 schreef Phatzak het volgende:
Even nieuwe foto nodig, die van zx9r had ik ook al weggehaald, maar die heeft zelfs een nieuwe naam
Jouw naam slaat nu al helemaal nergens op, neem een of andere domme nicknamequote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:46 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Wat heb ik aan de naam ZX9R als ik niet eens meer een ZX9R heb?
ScootahPhreak mag niet meerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:48 schreef Phatzak het volgende:
Jouw naam slaat nu al helemaal nergens op, neem een of andere domme nickname
Misschien wel Patrick zijn nick Didiot wel afstaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:48 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Jouw naam slaat nu al helemaal nergens op, neem een of andere domme nickname
Straks is het nog besmettelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Misschien wel Patrick zijn nick Didiot wel afstaan.
Vraag me dan af wat de incubatietijd is.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Laat me raden, Romius, Ploderus & stinkie?
Stinkie moet dat gele hok eerst eens rijdend krijgen, Ploderus zullen we waarschijnlijk nooit zien ivm werk & Romius?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |