Wel grappig op zichquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:31 schreef Phatzak het volgende:
We hadden nog van die motortjes geplakt in de OP [afbeelding]voor de mensen die hadden gemeet achter hun naam te zetten
Maar omdat we net die dagen erna opeens naar een meeting gingen hebben we dat toch achterwegen gelaten.
Dat gebeurd niet zo snel met de huidige ledenquote:Voor je het weet krijgen mensen weer verkeerde gedachten
Even nieuwe foto nodig, die van zx9r had ik ook al weggehaald, maar die heeft zelfs een nieuwe naamquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:35 schreef hollander172 het volgende:
Die ZXR400 mag wel weg bij Mark denk ik?
Laat me raden, Romius, Ploderus & stinkie?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik zie er eigenlijk maar 3 in de OP die ik zelf nog nooit op een meet heb gezien,
rest inmiddels wel![]()
Wat heb ik aan de naam ZX9R als ik niet eens meer een ZX9R heb?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:44 schreef Phatzak het volgende:
Even nieuwe foto nodig, die van zx9r had ik ook al weggehaald, maar die heeft zelfs een nieuwe naam
Jouw naam slaat nu al helemaal nergens op, neem een of andere domme nicknamequote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:46 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Wat heb ik aan de naam ZX9R als ik niet eens meer een ZX9R heb?
ScootahPhreak mag niet meerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:48 schreef Phatzak het volgende:
Jouw naam slaat nu al helemaal nergens op, neem een of andere domme nickname
Misschien wel Patrick zijn nick Didiot wel afstaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:48 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Jouw naam slaat nu al helemaal nergens op, neem een of andere domme nickname
Straks is het nog besmettelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Misschien wel Patrick zijn nick Didiot wel afstaan.
Vraag me dan af wat de incubatietijd is.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Laat me raden, Romius, Ploderus & stinkie?
Stinkie moet dat gele hok eerst eens rijdend krijgen, Ploderus zullen we waarschijnlijk nooit zien ivm werk & Romius?![]()
Zijn ook de enige 3 die ik nog nooit heb gezien.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:45 schreef hollander172 het volgende:
Stinkie moet dat gele hok eerst eens rijdend krijgen
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:17 schreef hollander172 het volgende:
Denk dat de kans dat stinkie een keer op komt dagen het grootst is. Als ie die walrus aan het rijden krijgt en houdt natuurlijk.![]()
dat idee heb ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zijn ook de enige 3 die ik nog nooit heb gezien.Denk dat de kans dat stinkie een keer op komt dagen het grootst is. Als ie die walrus aan het rijden krijgt en houdt natuurlijk.
![]()
ja via de A15 gaat denk ik niets worden met meer dan 100 motorenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:25 schreef Phatzak het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/90761/2
Lars, ik denk dat ze gewoon via de snelweg gaan A2 -> A27 -> A12. Het moet niet zo moeilijk zijn, zelfs met een zxr400 met duo, om 100 motoren te spotten en aan te sluiten
![]()
Denk dat het moeilijk is ze te laten stoppen in Vianen, er zit niet echt een organisatie achter.
ik heb er ook even aan gedacht om dat te doenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:43 schreef Phatzak het volgende:
Hej Mercy, opper gewoon dat jij vooraan gaat rijden met je knalrode VFR![]()
Dan ga je bij afslag Vianen er even af. Rijden we gewoon met z'n 5'en voor.. dan durf je toch wel?
Eehrr, hoeveel kan je misbakken op een route van 3 snelweg afslagen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb er ook even aan gedacht om dat te doen![]()
maar ben bang dat ik er niets van bakken de A12 niet zo goed eigenlijk
er is net na vianen een benzine pomp, als jullie daar afspreken is het helemaal geen probleem meer,
kunnen jullie gewoon gelijk aansluiten![]()
is dat een idee ?
Gewoon even een dagje van tevoren daarheen gaan om te kijken hoe het daar zitquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb er ook even aan gedacht om dat te doen![]()
maar ben bang dat ik er niets van bakken de A12 niet zo goed eigenlijk
er is net na vianen een benzine pomp, als jullie daar afspreken is het helemaal geen probleem meer,
kunnen jullie gewoon gelijk aansluiten![]()
is dat een idee ?
Dan doen we het zo: (plan B)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:54 schreef Phatzak het volgende:
edit: er is een pomb na ongeveer 3+ km nadat jullie de A27 opdraaien(Shell)
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat idee heb ik ook
of hij moet van BE een busa krijgen![]()
![]()
Ja lijkt me hipquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan doen we het zo: (plan B)
Jullie komen naar mijn huis, rijden we met zijn drieen naar de pomp net voor Houten en wachten daar tot die bossche malloten langskomen om aan te sluiten?
Doen we niet.quote:
Zal wel Shell zijn als jij het zegt?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:27 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ja lijkt me hip. Dan komen we gewoon langs jou ja, en met Houten bedoel je daarmee de Shell? Misschien kan Mercy dan ook gewoon de pomp oprijden, voor die honderd voorbij zijn ben je toch weer zoveel minuten verder.
We hebben ook een kraan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:35 schreef Phatzak het volgende:
Ehhr, ik drink geen koffie en ik drink geen prik, maar die keuze laat ik verder aan mijn broertje![]()
Ik drink wel prik, geen koffie maar ben bang voor hondenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:35 schreef Phatzak het volgende:
Ehhr, ik drink geen koffie en ik drink geen prik, maar die keuze laat ik verder aan mijn broertje![]()
Wat voor merk?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:36 schreef Phatzak het volgende:
Mijn baas (zaterdagwerk) heeft trouwens een puppy in de winkel rondlopen nu![]()
Hij heeft al tijden 1 grote hond, die heet Wammus en dat merk ken ik niet. Loopt wel altijd te springen en te flippen als ik kom, maar volgens mij is dat omdat mijn broer hem vroeger koekjes gaf als ie daar kwam.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat voor merk?![]()
Die van ons is net geen puppy meer trouwens. Wel 35kg schoon aan de haak. (als ie nog gegeten heeftna het eten is ie iets van 35,5kg
vreetzak..........)
Misschien handiger, ze passen wel onder buddy maar lezen uit boeken die ruiken naar niet volledig verbrande gassen en brandstoffen is ook weer niks.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:38 schreef hicham het volgende:
Trouwens, ik ben voor langs je huis gaan. Kan ik die theorieboeken daar dumpen
Wat zeg je allemaal, heb je gedronken ofzo?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:38 schreef hicham het volgende:
Trouwens, ik ben voor langs je huis gaan. Kan ik die theorieboeken daar dumpen
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Even serieus, als 1 van jullie honden niks vind moet je het even laten weten. Hij zit dan wel in dezelfde ruimte maar dan achter tralies.Duurt dan alleen wat langer voor ie stil is.
Volumeknop heb ik nog niet kunnen vinden, alles gaat op standje maximaal.![]()
Honden leggen heel makkelijk verbanden, verschil maken bij tweelingen is ook lastig voor ze.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:40 schreef Phatzak het volgende:
Hij heeft al tijden 1 grote hond, die heet Wammus en dat merk ken ik niet. Loopt wel altijd te springen en te flippen als ik kom, maar volgens mij is dat omdat mijn broer hem vroeger koekjes gaf
als ie daar kwam.![]()
Zijn leuke beestjes maar ze zijn zo druk...............quote:Die pup is een Jack Russel, bleef ie altijd maar zo klein. Echt leukMaar hij is van dochterlief die rond de 8 jaar is volgens mij dus die heet Diddle
Je zou de eerste niet zijn die zoiets heeft van: "alles best maar doe hem even in zijn bench wil je?"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:42 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Honden zijn geen probleem hoorKomt wel goed
Dat is saaiquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:35 schreef Phatzak het volgende:
Dat zijn echt de smerigste/felste honden die er bestaan, maar ja ze zien er zo liev uit......quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:40 schreef Phatzak het volgende:
Die pup is een Jack Russel, bleef ie altijd maar zo klein. Echt leukMaar hij is van dochterlief die rond de 8 jaar is volgens mij dus die heet Diddle
Ze doen toch veel op de geur?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:43 schreef hollander172 het volgende:
Honden leggen heel makkelijk verbanden, verschil maken bij tweelingen is ook lastig voor ze.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:44 schreef Phatzak het volgende:
Ok, ik begrijp het. We komen gewoon langs en zoals ik zei... hoeveel tijd we hebben bepaalt hoe lang we bij jullie blijven. Is het nog steeds dat huis met die groene gedeukte Peugeot?
Goed van die jongenquote:Alerte jonge bakkenist
Door Robert-Jan Dijkman (Tafkaf), geplaatst op 2 mei 2005 om 22:44
Bron: , ingezonden door awie
Koninginnedag 2005, tegen het vallen van de avond vond op de IJsseldijk Noord in Oudekerk aan den IJssel een curieus verkeersongeval plaats. Een 43-jarige motorrijder uit Oudekerk aan den IJssel had in een bocht niet voortdurend zijn voertuig met zijspan onder controle. De zijspan kantelde hierop in de richting van de bestuurder waarna het gehele voertuig op de andere weghelft terecht kwam, en vervolgens tegen de vangrail aankwam. De bestuurder werd hierdoor over de vangrail geslingerd.
Op zich weinig aparts echter de 8-jarige zoon, -bijrijder in de zijspan-, bracht de motor honderd meter verder tot stilstand door in de bak te staan en de remmen in te drukken. De motor raakte een busje welke aan het eind van de vangrail stilstond. De jongen bleef ongedeerd. De vader werd zwaar gewond overgebracht naar het Erasmus Medisch Centrum waar tevens een bloedproef werd afgenomen om vast te stellen of hij te veel gedronken had. De politie heeft inmiddels het rijbewijs ingevorderd.
Hmm, ben niet echt bang voor honden zoals ik al zei, maar honden die voortdurend op me springen kan ik ook niet echt raad meequote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zijn leuke beestjes maar ze zijn zo druk...............
Echt groot worden ze niet maar ze willen de rest van hun leven alleen maar spelen.
Koffiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is saaizit nu relaxed aan een bakkie koffie en knoppers
ken iemand die chocolade wafels van de Aldi? Daar blijf je aan eten.
Avondeten doen we later wel.
![]()
Je hebt een wachtwoord opgestuurd gekregen, die moet je invullenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:48 schreef Patrick281 het volgende:Wilde vanmiddag na 16:00 nog met kloontje posten aan het begin van het nieuwe topic, maar na het veranderen van de avatar kan ik ineens niet meer inloggen.
Dacht het nu thuis nog ff te doen, lukt ook niet. Inloggen en direct een ban?
Koffie schijn je te moeten leren drinken dus voorlopig zit ik nog zonder werk dus zonder koffiequote:Dat is saaizit nu relaxed aan een bakkie koffie en knoppers
ken iemand die chocolade wafels van de Aldi? Daar blijf je aan eten.
Avondeten doen we later wel.
![]()
Hier heersz ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:58 schreef hicham het volgende:
tenzij m'n moeder de snoepzak in beheer heeft
Valt mee, je moet ze alleen wel flink bezig houden en ze blijven een gooi naar de macht doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:55 schreef Patrick281 het volgende:
Dat zijn echt de smerigste/felste honden die er bestaan, maar ja ze zien er zo liev uit......
quote:Ze doen toch veel op de geur?Dus wie wast zich het minste?
![]()
Nee hoor, maar omdat ze zo klein zijn hebben ze meer krediet dan andere hondenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:59 schreef hollander172 het volgende:
Smerig en fel is wat kortzichtig, ik noem het karakter.
Pin me hier niet op vast trouwensquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Daarom, als ik ooit nog eens op mezelf woon dan haal ik geen snoep in huis![]()
Ik heb het jaren volgehoudenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Daarom, als ik ooit nog eens op mezelf woon dan haal ik geen snoep in huis![]()
Zal even aan m'n moeder vragenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb het jaren volgehoudenalleen een koekje zo nu en dan, en als er bezoek kwam wat hapjes en drankjes. Ben ik nog te redden?
![]()
![]()
Ach ja, toen ik 19 werd vond ik het ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:59 schreef Phatzak het volgende:
Koffie schijn je te moeten leren drinken dus voorlopig zit ik nog zonder werk dus zonder koffieWafelvreter
![]()
![]()
![]()
FOK WAS DOWN
Wel een beetje vetzucht dat kind van 8.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:04 schreef Phatzak het volgende:
[afbeelding]Liet hem afgelopen zaterdag nog uit me hand vallen
![]()
Ik maak de volgende zaterdag nog wel foto's, moet van Hicham
Het zijn er twee, een veel te dikke York van 4kg die niet eens op de bank kan springen laat staan op schoot en een 35kg zware Argentino die dat wel kan en ook doet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:58 schreef hicham het volgende:
Hmm, ben niet echt bang voor honden zoals ik al zei, maar honden die voortdurend op me springen kan ik ook niet echt raad meeWeet niet hoe die van jou zijn, maar dat merken we dan wel
Je hoeft ze iig niet speciaal voor ons op te sluiten
Damn, de eerste confrontatie met de pit bulls van FSquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:06 schreef hollander172 het volgende:
een 35kg zware Argentino die dat wel kan en ook doet.Hij is altijd een beetje enthousiast zeg maar als ie nieuwe mensen ziet.
![]()
Bij mij niet hoor, vind die kleine dingen helemaal niks.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:02 schreef Patrick281 het volgende:
Nee hoor, maar omdat ze zo klein zijn hebben ze meer krediet dan andere hondenen ook omdat wat ze doen niet zulke grote gevolgen heeft
ben ooit gebeten door een Jackie, maar je zag er niets van, al kunnen ze vast wel doorbijten. Moet je met een jaloerse grote hond eens omkomen.
Deze komt van Googlequote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel een beetje vetzucht dat kind van 8.![]()
hmmzquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het zijn er twee, een veel te dikke York van 4kg die niet eens op de bank kan springen laat staan op schoot en een 35kg zware Argentino die dat wel kan en ook doet.Hij is altijd een beetje enthousiast zeg maar als ie nieuwe mensen ziet.
![]()
Je hebt 1 voordeel, als ie in handen, broeken, jassen etc. gaat bijten dan gewoon NEE!!! roepen en hij stopt er voor een seconde of 2 mee.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:09 schreef Patrick281 het volgende:
Bleef gelukkig bij likken, maar je bent echt kansloos bij die beesten.![]()
quote:Morgen komt de Demper hier binnen , Ik hoop dat dit op tijd is.
Als hij binnen is laat ik het nog even weten , zodat hij eventueel afgehaald kan worden , of indien bij heel goed weer kan ik hem misschien even op de fiets gaan brengen .
( ik moet 2 kinderen mee nemen vandaar het goede weer![]()
quote:denk dat als je hem echt goed afgesteld hebt, hij wel goed fel is, maar ook
meteen een beetje errrrug gevaarlijk.
dan leg je zo op je rug.
weet trouwens niet of die grotere sproeier echt helpt: als hij met een
kleinere hetzelfde liep denk ik dat hij juist te rijk staat.... (wel oppasen
met zulk geexperimenteer, als tie te arm komt te staan en hij loopt vast heb
je echt veel auw hoor!!!!!!)
ik denk dat een gewoon tandwiel voor een honda er gewoon op past. ik heb
toen een blindtandwiel pasgemaakt omdat dit de enige met zo weinig tanden
was die ze hadden.
in principe moet je gewoon zo,n tandwiel kunnen krijgen.
en de ketting zou ik gewoon ff de schakels tellen, je kan ze in
verschillende maten krijgen.
Nou, als ie echt zo doet dan mag ie van mij wel even in z'n hok, bench, achter tralies of hoe je dat ook noemtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het zijn er twee, een veel te dikke York van 4kg die niet eens op de bank kan springen laat staan op schoot en een 35kg zware Argentino die dat wel kan en ook doet.Hij is altijd een beetje enthousiast zeg maar als ie nieuwe mensen ziet.
![]()
Je hebt 1 voordeel, als ie in handen, broeken, jassen etc. gaat bijten dan gewoon NEE!!! roepen en hij stopt er voor een seconde of 2 mee.![]()
![]()
Ook, maar ieder eet achter z'n eigen schermquote:
tja, jij zit met je stepjes he is toch een beperkte speling...maar is idd erg leukquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:12 schreef hicham het volgende:
@ OPM, tijdens veluwe rondje langs een KB lijkt me leuk
Kan ik eens zien hoe jullie / we het er vanaf brengen op een KB
Apeldoorn is een mooi schoon en vlak KBquote:is het een beetje mooi daar? Die we hier in de buurt hebben is niet echt mooi asfalt
Zwaartepunt verlagenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tja, jij zit met je stepjes he is toch een beperkte speling...maar is idd erg leuk
Wij pakken het vrij professioneel aan hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:19 schreef Patrick281 het volgende:
Bij wat voor zaak heb ik nu weer gekocht?Net zoiets als Lars vleesservice.
Wat een schatje he...
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:23 schreef Phatzak het volgende:
Maareeuh, Lars, dat verminderde tempo kwam alleen door die drrempels toch eergister? Als ik nou die leuke route vind en we gaan hem rijden dan moet je wel achter me rijden, dat rijdt wat makkelijker
dat iseen goed plan, en ik was al van plan om bij jullie even langs te rijdenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:27 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ja lijkt me hip. Dan komen we gewoon langs jou ja, en met Houten bedoel je daarmee de Shell? Misschien kan Mercy dan ook gewoon de pomp oprijden, voor die honderd voorbij zijn ben je toch weer zoveel minuten verder.
save as...quote:
ik vind dat erg link terrein hoor...tis maar net het verschil tussen meer speling creeren en gewoon keihard op je bek gaanquote:Of het stepje omhoog laten komen samen met je voet, zonder teveel tegendruk te leveren, anders heb je kans dat 't een hefboompje wordtMaar het is me nog maar 1 keer gebeurd dus kan wel oefenen
En daarna de koppositie innemen he?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat iseen goed plan, en ik was al van plan om bij jullie even langs te rijden![]()
![]()
Ja, ik weet niet waarom ik dit bovenstaande zeg. Misschien omdat Ralf er zo nonchalant over deed op het terras. Die zei echt zo van 'Ja en, je steppie klapt toch omhoog, en je voet gaat wel meequote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik vind dat erg link terrein hoor...tis maar net het verschil tussen meer speling creeren en gewoon keihard op je bek gaan
maar goed, KB A'doorn is ideaal oefenterrein
Je moest eens weten hoe bagger dat klaverblad hier isquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar goed, KB A'doorn is ideaal oefenterrein
Ach valt verder wel mee, hou er alleen even rekening mee dat het nog een jonkie is.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Nou, als ie echt zo doet dan mag ie van mij wel even in z'n hok, bench, achter tralies of hoe je dat ook noemtHeb niks tegen honden, ook niet tegen opvliegende honden, maar ik kan er gewoon niks mee
Sta ik maar een beetje hulpeloos 'haal die hond van me af'
Het kan wel als je heel rustig blijft, eerste reactie als je de grond raakt zal verstrakken van je houding zijn waarmee je jezelf dus lanceert.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:23 schreef hicham het volgende:
Ja, ik weet niet waarom ik dit bovenstaande zeg. Misschien omdat Ralf er zo nonchalant over deed op het terras. Die zei echt zo van 'Ja en, je steppie klapt toch omhoog, en je voet gaat wel mee'
Maar je zal maar een oneffenheid tegen komen ofzo, ik weet niet hoe leuk een steppie dat gaat vinden. Dus je hebt helemaal gelijk wat dat betreft
Nope.quote:Lars, verder geen probleem wat betreft hondreply?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En daarna de koppositie innemen he?Doen we gewoon met zijn vieren, kan er niemand meer tussendoor.
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als ie eenmaal rustig is dan gaat ie zijn bal, kong, whatever halen en die komt ie brengen. Vind je het leuk om met hem te spelen dan kan je hem weggooien (let op, hij blijft hem oneindig terugbrengen)
Ja, je moet weten wanneer het ongeveer gebeurd en daarop anticiperen. Zoals ik al zei op de meet, de eerste keer was wennen. Ik schrok dus ging gelijk rechtop. Gelukkig zat ik aan het einde van de bocht dus kon ik min of meer meteen doorschieten naar de snelweg omdat ik naar de buitenkant van de bocht vloog. Nu weet ik op welk moment het ongeveer gebeurd en kan er dus rekening mee houdenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het kan wel als je heel rustig blijft, eerste reactie als je de grond raakt zal verstrakken van je houding zijn waarmee je jezelf dus lanceert.
Yepquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:35 schreef bwt het volgende:
Hollander, was je vriendin nog tevreden met mijn verhaaltje over knollie hobbelen ?
Volgens mij kon je flink harder over die drempelsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:48 schreef hollander172 het volgende:
Ik vind dat gehobbel met dravende biefstuk dus echt niks.![]()
dit is al een hele kunst...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:34 schreef hollander172 het volgende:
Het kan wel als je heel rustig blijft
gammaquote:eerste reactie als je de grond raakt zal verstrakken van je houding zijn waarmee je jezelf dus lanceert.
Met 4 mannen dan?quote:
Ik zal je even een spoedcursus "praten" met honden geven.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:45 schreef hicham het volgende:
Verder ben ik misschien gewoon een contactgestoorde IT'er, vind het raar om overtuigend tegen iemand te spreken die niet duidelijk kan reageren. O.a honden dus
Op zich is het best mogelijk als je maar voldoende oefent.quote:
honden suckenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:00 schreef hollander172 het volgende:
spoedcursus honden
Eigenlijk moeten vrouwen achteraan sluiten ja, maar ok.quote:
Ze vreten je portemonnee leeg, zijn nooit dankbaar, slopen je meubels, irritante haren op kleden/vloerbedekking, plassen en poepen in huis, slopen je krant, willen altijd aandacht als je net geen tijd hebt etc. etc.quote:
Woei boute uitspraak.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:06 schreef Phatzak het volgende:
Eigenlijk moeten vrouwen achteraan sluiten ja, maar ok.
Als je hier oplet zal je nooit echt meer problemen met honden hebben. Vergeet niet dat ze constant dit soort signalen naar jou, je omgeving en andere honden uitzenden he?quote:Dat van die honden zal ik deze zaterdag eens op letten![]()
oefenen ja, maar je hebt geen enkele marge met het oefenen...het is erop of eronder(uit)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:03 schreef hollander172 het volgende:
Op zich is het best mogelijk als je maar voldoende oefent.![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zal je even een spoedcursus "praten" met honden geven.
Katten rulenquote:
Ik weet niet waar het aan ligtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat ik me kan herinneren is dat hicham best snel zijn stepje al aan de grond hadis die bandiet nou zo'n beginnersvriendelijke fiets of hebben we met een hossi te maken
Nee was geen highsiderquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:27 schreef Phatzak het volgende:Hij speelt gewoon teveel... volgens mij maakte die laatst een kleine higshsider
Maar hij zei dat ie speelde (zou ik ook doen
)
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat ik me kan herinneren is dat hicham best snel zijn stepje al aan de grond hadis die bandiet nou zo'n beginnersvriendelijke fiets of hebben we met een hossi te maken
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:47 schreef hicham het volgende:
Katten rulenVinnik echt mooie dieren
Zie ze vaak rondlopen in mijn ochtendwijk. Jammer dat de meeste bang zijn voor het lawaai dat van m'n brommer af komt
Nope, kranten 4 lifequote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is gewoon zo'n brommercoureurtje he, hij heeft zeker ook voor de shoarmaboer gewerkt?
![]()
Volgens mij ben jij dat gewoon op dat plaatje, niet zo bescheidenquote:[afbeelding]
Hij is trouwens dit jaar nog achterover geslagen met het ding.![]()
En die van mij kreeg hij eerst niet aangekicked, moest ik even doen voor hem.![]()
(oudere model heeft dus meer compressie zei hij ook, maar later lukte het hem ook met die van mij)
Haha, maar zo moet de CR wel trekken standaard op het gas ..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:01 schreef hicham het volgende:
Volgens mij ben jij dat gewoon op dat plaatje, niet zo bescheiden![]()
![]()
quote:Wel lijp die mensen die echt overal een wheely op kunnen trekken.
brommerervaring helpt zeker welquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:47 schreef hicham het volgende:
Ik weet niet waar het aan ligtIk denk gewoon dat het een beginnersvriendelijke fiets is. Lekker houding rechtop (zoals ik bij m'n brommer ook rechtop zit) en smijten met dat ding
Gewoon heerlijk
Ik gooi m'n brommer ook gewoon reteschuin een bocht door dus misschien leg ik het verband wel tussen brommer <--> motor. Als het met mijn brommer kan, dan kan het ook met de motor, gewoon platgooien. Bij Youssef (en zo een beetje de rest van FoK!MC) is het wel een ander verhaal, supersport houding is heel anders. Maar ik heb nog steeds geen kans gekregen even een hele dag met een supersport te spelen ofzo. Komt nog wel *wink naar Youssef
* En een Bandit heeft natuurlijk ook gewoon stukken minder grondspeling, en daardoor makkelijker aan de grond te krijgen die stepjes.
Dan gaan we een stuntelmeet op de Maasvlakte houdenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Haha, maar zo moet de CR wel trekken standaard op het gas ..
Morgen komt de uitlaat binnenen dan kan die armer = feller afgesteld worden.
Dan verkoop ik hem daarna snel omdat hij alleen nog maar wheelies trekt uit zichzelf.
Over het algemeen mag ik mensen niet die zonder beschermende kleding stuntenquote:Die jongen op de Maasvlakte ook, gewoon met een t'shirtje zonder mouwen, geen handschoenen, enz en met die XT een wheelie over ruim 50 meter trekken.Ding is niet eens van hem idd.
![]()
Nou ben weer ff werken.![]()
quote:2002:ik wil een rs250,op aanraden maar een cb500 gekocht
2003:ik wil een bandit
2004:ik wil een racer
begin 2005:ik weet niet meer wat voor soort moto & welke moto ik moet kopen;ik stop en zoek het rustig uit.
in december vorig jaar wou ik voor mei een van deze moto's kopen:
Honda:
-(firebladel model '00 en later)
-blackbird(liefst zwart)=>touring op de site van honda.
-VFR?(4cil)=> te duur om kleppen te stellen?
Aprillia:
-RSV (+- 4800¤ - 20.000-30.000 km bj 99)(winter)
-Falco
cagiva:
-raptor 1000
kawasaki:
-zx7r?
-zx9r
suzuki:
-gsxr1000 (gsxr750)
-sv1000
-Tl1000r?
yamaha:
-R1
touring special
-TDM
In januari wou ik dan weer de ktm 950 of gewoon een supermotard van ktm.
Eind februari een SM xr600 gekocht.
In maart wou ik een varadeo,TL1000,transalp,appie (tour).
Eind maart beslist dat ik gewoon een bandit 1200N wil,de 31e eentje gekocht
En deze hou ik nu,al wil ik ook een supermotard hebben(en een pekelfiets en circuitmoto(zowel cross als sm als racemoto)).Zal mn bandit maar ombouwen om mee op circuit te gaan.
Een racemoto voor op de weg wil ik niet meer(denk ik toch).
Leuke aan een SM is dan ook weer dat je zonder brokken te maken verder de bocht door kan. Deze beste man gaat duidelijk neerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
who needs a SM to slide![]()
[afbeelding]
quote:
Babelfish kan bovenstaande tekst niet vertalenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:50 schreef Makster het volgende:
Damn, kan nu pas met de laptop op schoot voetbal kijken, Tabte van mijn vriendin is een week over uit Vancouver. Ff lijmen zodat ik daar een keer goedkoop heen kan
Mja ik keek er ook van op, en voelde mij heel lullig tegelijk dat ik daar stond met mijn jas en rugprotector, maar ze amper nodig heb in vergelijking.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:16 schreef hicham het volgende:
Over het algemeen mag ik mensen niet die zonder beschermende kleding stuntenVind het altijd zo triest, als je de crashvideos bekijkt @ internet. Sportschoenen, spijkerbroekje en t-shirt
Okay, noem me schijnheilig, maar als je gaat stunten moet je gewoon beschermende kleding aan doen vind ik
![]()
Behalve Riet en PatM heb ik ook nog serieuze tegenstanders.quote:Waar ga je trouwens nu weer aan werken
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:16 schreef hicham het volgende:
Dan gaan we een stuntelmeet op de Maasvlakte houden
Mooie plaat, maar als dit al goed gaat dan houd je dat met een Supersport nooit alle bochten van het circuit vol, daar is de soort motor en gewicht niet naar, en probeer het ook nog eens dat het toegevoegde waarde heeftquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
who needs a SM to slide![]()
[afbeelding]
De middelvinger is een tijdje de Fok! MC groet geweest. Zware jongens onder mekaar he.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:34 schreef hicham het volgende:
Groeten jullie elkaar nog op een bepaalde manier tijdens meets of is het gewoon "Hoi, alles goed?"Hier in Amsterdam-West zijn we gewend altijd elkaar een hand geven. Volgens mij doen jullie dat alleen bij de eerste kennismaking (en dan nog niet altijd, moest zelf op Ralf en Lars afstappen
)
Hand geven doe ik meestal alleen bij de eerste kennismaking, lastige is natuurlijk dat ik jou ook via hier ken en je broertje al eerder gezien heb. (en de hand geschudquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:34 schreef hicham het volgende:
Groeten jullie elkaar nog op een bepaalde manier tijdens meets of is het gewoon "Hoi, alles goed?"Hier in Amsterdam-West zijn we gewend altijd elkaar een hand geven. Volgens mij doen jullie dat alleen bij de eerste kennismaking (en dan nog niet altijd, moest zelf op Ralf en Lars afstappen
)
Is toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hand geven doe ik meestal alleen bij de eerste kennismaking, lastige is natuurlijk dat ik jou ook via hier ken en je broertje al eerder gezien heb. (en de hand geschud) Gezien jullie gelijkenis klopt het dan zeg maar niet echt in mijn gedachten.
![]()
Blijft apart een tweeling erbij te hebben die je echt bijna niet uit elkaar kan houden. Moest bij die meet even jullie kleding aan de naam koppelen wilde ik geen vergissing maken.![]()
Of werkloos zijn en er dan zo vroeg uit zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:09 schreef Patrick281 het volgende:
Je zou trouwens maar vakantie hebben, en er toch nog zo vroeg uitmoeten.![]()
![]()
Zolang ze bij hun motor staan niet nee.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:06 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk?
tweeling 1: ZX6R @ 24 kW
tweeling 2: Bandit @ 22 kW
Je kan toch allerlei kosten op gaan voeren die op je inkomsten drukken?quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:23 schreef Patrick281 het volgende:
Behalve Riet en PatM heb ik ook nog serieuze tegenstanders.
Ik hoop nu eindelijk de administratie afgerond te hebben betreffende een rechtzaak deze maand of ik de rest van het jaar door kan luieren, of een baantje erbij moet nemen om de sociale dienst te kunnen betalen.
Mijn ex krijgt een uitkering en die verhalen ze op mij, voor het deel van de kinderen.
Nou woont zij al een half jaar samen met iemand die een volledige baan heeft, werkt ze 5 uur officieel, en de rest zwart dus houden ze meer over per maand dan ik binnenkrijg.![]()
Maar het systeem is dat ik mag betalen, alleen de claim van 300 euro per maand is mij wat te gortig.![]()
If you don't get to them they get to you.quote:En ik ga niet mijn wetenschap over haar misbruiken om'r een hak te zetten ofzo.
Die kent ook wel wegen, maar ik moet wel alles met bankgegevens en rekeningen kunnen verantwoorden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:16 schreef hollander172 het volgende:
Je kan toch allerlei kosten op gaan voeren die op je inkomsten drukken?Verzin er maar wat bij zou ik zeggen, geef alleen brutobedragen op etc.
Je advocaat zal ongetwijfeld nog meer wegen kennen die naar Rome leiden.
![]()
quote:Jullie zijn uit elkaar, jij hebt ook recht op een bepaalde kwaliteit van leven en je moet de ruimte hebben om voor Nick financieel in te staan. Aan het bovenstaande stukje te zien heeft zij ook geen medelijden met jou en zal ze het niet slecht hebben dus...........
quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:23 schreef digitalfrog het volgende:
If you still need a photographer next time you pass around Amsterdam drop me an email (digitalfrog@gmail.com)
Hope you will like those:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
I want to be able to make pictures like that.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:23 schreef digitalfrog het volgende:
If you still need a photographer next time you pass around Amsterdam drop me an email (digitalfrog@gmail.com)
Hope you will like those:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voordat die vent in beeld kwam kocht ze in een paar maanden tijd al een vrij nieuwe autoquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:28 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Die vent van d'r heeft een fulltime baan en zij moet dan ipv 5 uur wit maar 20 uur wit gaan weken oid.
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voordat die vent in beeld kwam kocht ze in een paar maanden tijd al een vrij nieuwe autonieuwe computer met TFT scherm, nieuwe televisie, 2 en 3 zits bankstel, nieuw computermeubel.
Terwijl al het bestaande spul ook maar 2 jaar oud was.![]()
![]()
Bijstandsmoeders hebben het zwaar.
Partly analog, or Photoshop, or an expensive lens from only ¤ 1900quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:32 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
I want to be able to make pictures like that.
Only I don't have ¤ 1900 to buy a camera like yours.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:35 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
naai dat wijf hard, zo hard dat ze het ook echt merkt!
ze laat jou ook lekker de stront in zakken. Dus........
[TK] Nikon D2H digital cameraquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:40 schreef Patrick281 het volgende:
Partly analog, or Photoshop, or an expensive lens from only ¤ 1900
Kun jij voor Nick zorgen?quote:
Çameralens?quote:
Nick heeft een goede moeder, zolang er geen problemen zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:43 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Kun jij voor Nick zorgen?
Ik bedoel dan, in je eentje?
Zo ja, naaien dat wijf! Dan heeft Nick hoe dan ook een goed leven.
Dat begrijp ik allemaal wel. Maar door jouw afwachtende houding gaat het jou straks ¤ 300,- per maand kosten die je niet kunt missen en waar dat mens niets van ziet. Laat staan Nick.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nick heeft een goede moeder, zolang er geen problemen zijn
Probleem met de wetenschap die ik heb is dat de kleine zijn mond voorbijgepraat heeft, zijn woorden terug wilde nemen, ze kan echt heel hard zijn tegen hem als ze erachter komt.![]()
Dus ik heb hem belooft het niet te zullen zeggen....
Kinderen hebben veel aandacht nodig, dat wordt wel eens onderschat, zelfs onze partime moeders hebben problemen om de planning van kinderen naar en van school te combineren met werk, laat staan een full time vader die een baan heeft van 47 uur per week.![]()
Klopt dat niemand er wat van ziet. Gaat rechtstreeks naar de gemeente, of ik nou niets betaal of de volledige uitkering van rond de 900 euro....quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:59 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Dat begrijp ik allemaal wel. Maar door jouw afwachtende houding gaat het jou straks ¤ 300,- per maand kosten die je niet kunt missen en waar dat mens niets van ziet.
Zij oefent al haar stress op hem uit, dat kan je merken en horen.quote:Als ze straks gekort wordt in haar uitkering, dan gaat dat echt niet ten koste van Nick. Zij houdt, net als jij, van hem. Het is ook haar zoon namelijk en ik kan me niet voorstellen dat ze hem ook maar iets tekort wil doen.
Jezus Pep, een goede ouder cijfert zichzelf weg voor haar/zijn kind(eren) he? Ook als het even niet lekker loopt het kind mag daar nooit de dupe van worden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:07 schreef Patrick281 het volgende:
Zij oefent al haar stress op hem uit, dat kan je merken en horen.
Dus er mag daar gewoon niets mis gaan.![]()
Toen het vorig jaar met iemand uit was moest hij de foto van hem verscheuren.
Nou dan gaat er wel wat door je heen als hij dat verteld.![]()
En vaak is ze al zo streng als ik hem terug breng na het weekend.
Peacelaat iedereen zichzelf maar bedruipen en helpen.
![]()
quote:
Eerst zeg je het bovenstaande meteen aangevuld met onderstaande quote en zo ga je nog even verder.quote:
quote:zolang er geen problemen zijn
quote:ze kan echt heel hard zijn tegen hem als ze erachter komt.![]()
quote:Zij oefent al haar stress op hem uit, dat kan je merken en horen.
Tussendoor zeg je dit:quote:Toen het vorig jaar met iemand uit was moest hij de foto van hem verscheuren.
Nou dan gaat er wel wat door je heen als hij dat verteld.![]()
En vaak is ze al zo streng als ik hem terug breng na het weekend.
Ik kan niet oordelen op basis van een paar posts (dat kan en wil ik niet) maar een idee heb ik er wel bij. Kijk er nog eens goed naar naar wat je allemaal in je posts zegt.quote:Dus er mag daar gewoon niets mis gaan.![]()
Benne lastige zaken, heb nog meer belastende info, maar kom even niet uit mijn woorden om het duidelijk en begrijpend uit te leggenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat jullie uit elkaar zijn gegaan en hoe lang zijn jullie bij elkaar geweest?quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:23 schreef Patrick281 het volgende:
Benne lastige zaken, heb nog meer belastende info, maar kom even niet uit mijn woorden om het duidelijk en begrijpend uit te leggenen ik heb ook nog wat schuldgevoelens over het verleden, dus dat speelt ook mee...
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:32 schreef Patrick281 het volgende:
Heb trouwens ook nog een dochter die ik nooit zie/ mag zien...........![]()
Normaal toch als je 33 bent.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:35 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
![]()
How fucked up is your life?
Je bent een maand ouder en hebt twee kinderen.........
Tering![]()
Aaightquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:38 schreef Patrick281 het volgende:
Normaal toch als je 33 bent.![]()
Ik heb een klote jeugd gehad, en wilde zo snel mogelijk huisje, boompje beesje om het beter te doen.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:50 schreef Patrick281 het volgende:
En al natte dromen over een andere motor Luc?
quote:
Hmmm ze hadden je op tijd bij moeten brengen dat je dit niet beter kan doen dan je eigen ouders, je kan het hoogstens op een andere manier dan zij doen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:38 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb een klote jeugd gehad, en wilde zo snel mogelijk huisje, boompje beesje om het beter te doen.
Heel soms kan ik je weer even volgen, voor de rest is jouw denkwereld voor mij 1 groot mysterie.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:02 schreef Patrick281 het volgende:
Srad 600 staan voor 4.750,00......
........ even dacht ik: zal ik ..... zal ik niet..![]()
Hahahaquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef hollander172 het volgende:
Heel soms kan ik je weer even volgen, voor de rest is jouw denkwereld voor mij 1 groot mysterie.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:05 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
* Stiekum jaloers is op PatM en RB met hun 2 cilinder v-twins *
Story of my life, gaat hier de hele dag zo door op de zaak.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef hollander172 het volgende:
Heel soms kan ik je weer even volgen, voor de rest is jouw denkwereld voor mij 1 groot mysterie.
Is ook grootste droomquote:
Tsja ieder zijn eigen referentiekader toch?quote:
Heb je nou nooit het gevoel dat je stuurloos bent?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:09 schreef Patrick281 het volgende:
Story of my life, gaat hier de hele dag zo door op de zaak.![]()
Vroeger had ik wel veel gemeen met mijn collega's.![]()
![]()
Voorheen in het arbeidsverleden was het al niet anders qua feeling.![]()
![]()
![]()
Moet nu eigenlijk mijn post direct daarna snel ff editten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:14 schreef hollander172 het volgende:
Als je persoonlijkheid net zo snel verandert als je van motor doet dan heeft je omgeving een behoorlijk incasseringsvermogen nodig om je bij te kunnen houden.
Download netnanny en knal marktplaats.nl in de lijst.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
Ik wil een ban, ik wil een ban, ik wil een ban!!!!!!!!!!!!!
Van Marktplaats wel te verstaan.![]()
![]()
![]()
Kan die Srad ff niet vinden, maar zie er zoveel voor die prijs, zelfs 750'ssssssss.![]()
![]()
[afbeelding]
*Niet kijken en NIET kopen kan*
Misschien mag hij op z'n werk niks installeren.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Download netnanny en knal marktplaats.nl in de lijst.
Valt me wel op dat de prijzen tov vorig jaar wat lager liggen?Heb eerst zelf ook voor SRAD's gekeken maar kon er toch niet veel vinden onder de 5000,- (ja met schade of herkomst onbekend.
)
Ik ben 1 van de weinigen met een W'98 systeem, de rest heeft XP met beperkte rechten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:20 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Misschien mag hij op z'n werk niks installeren.
Dan wordt het moeilijk.
Of gewoon de systeembeheerder vragen marktplaats te blokken voor hem.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:24 schreef Makster het volgende:
Die bolle kont is echt ZO ruk heh
@ Pep, sterkte en succes met alles want hetklinkt (leest) behoorlijk kut allemaal ! Vrouwen, je kan beter kippen houden
das net zoiets als een groene kawaquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:30 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Alleen in 't geel of zwart zijn ze mooi.
iedereen rijd al op een blauwe
quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
das net zoiets als een groene kawa
Juist die bolle kont is mooi.quote:
Van vriendinlief of van schoonmamsquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:51 schreef hollander172 het volgende:
Oh even wat anders mbt de TT, dat rondje doe ik waarschijnlijk niet mee.![]()
Verplicht naar schoonmams.
Een kind kan nooit gebaat zijn met ouders die elkaar zo na aan het leven staan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:43 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Kun jij voor Nick zorgen?
Ik bedoel dan, in je eentje?
Zo ja, naaien dat wijf! Dan heeft Nick hoe dan ook een goed leven.
En paarden uit het leerquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
wat een pokke herrie is dat, kon niet eens normaal administratie doen!!!!!!!!!!!![]()
ik kon zo snel geen mooiere vindenquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:12 schreef Patrick281 het volgende:
Stop eens met het posten van die Srad foto's.......
kont vind ik nog steeds niksquote:En vroeger vond ik die kont inderdaad lelijk, nu is het onderscheidend.![]()
![]()
Daar sluit ik mezelf bij aan.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:44 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Kawa moet groen.
*fingerrrr-smile*quote:zwarte kawa met groen accenten
Net als met die CR500 met de aparte achterbrug.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:42 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
* strijkt hand over hart *
[afbeelding]
Beide.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:56 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Van vriendinlief of van schoonmams? Moederdag
Schoot me even wat te binnen, of het nog steeds geldt weet ik niet dus hang me er niet aan op.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:58 schreef ondeugend het volgende:
En proberen andere wegen naar Rome te vinden zoals Lars al zei door de kosten op te voeren.
beetje.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Net als met die CR500 met de aparte achterbrug.![]()
Damn, weet niet meer waar ik het had gelezen, maar toch wel ergens. Een vader die een lot wint, blij is dat zijn zorgen over zijn en zijn ex afkoopt (met precies dezelfde situatie als Pepijn, zwart werkend met werkende vriend). Vriendin raakt vriend kwijt, vriendin komt in bijstand en bijstand maakt vervolgens alnsog aanspraak op ex man.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:44 schreef hollander172 het volgende:
2) Zoals je zelf al uitgevonden had, studies e.d. Wat je ook kan doen is de afweging maken hoeveel het kost als zij haar zin krijgt of wat de afkoopsom is wanneer je een studie toch cancelled. (vaak verdien je dat geld binnen een paar maanden wel terug gezien de mindering in alimentatie oid)
Naast wat je zelf moet opgeven hebben ze gewoon standaard regelingen voor een hoop zaken waarvoor ze een standaard waarde neerzetten. Net als dat je niet zomaar alles voor de belasting kan aftrekken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:44 schreef hollander172 het volgende:
Schoot me even wat te binnen, of het nog steeds geldt weet ik niet dus hang me er niet aan op.
Jij bent meer van de mannenliefde dusquote:
Die laten hun vrouwen zonder paspoort achter in hun thuislandquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:05 schreef Patrick281 het volgende:
Moslims hebben dat veel beter geregeld.![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:44 schreef hollander172 het volgende:
ik moet zeggen, rat van een kerel maar dom was ie niet.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:05 schreef Patrick281 het volgende:
Moslims hebben dat veel beter geregeld.![]()
Dat is dus veranderd?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Naast wat je zelf moet opgeven hebben ze gewoon standaard regelingen voor een hoop zaken waarvoor ze een standaard waarde neerzetten. Net als dat je niet zomaar alles voor de belasting kan aftrekken.Schulden zetten ze ook gewoon op nul, tenzij het vooraf al bekend was en door de scheiding komt, en dan mag je wel bonnen overleggen. Alles willen ze weten.
![]()
'T is niet mijn biologische vader.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En wij weten welke kant jij van hem hebt.
Hoeft ook niet om erdoor beinvloedt te worden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
'T is niet mijn biologische vader.![]()
quote:Op maandag 02 mei 2005 23:07 schreef De Neus het volgende:
Zondag 18 december 2005 Winterbikkelrit
- Start: Odiliapeel
- Einde: voor de meeste ergens halverweg de route
- Geen voorrijders / Geen mixedtour / Geen systeem -D
Een echte "Ieder voor zich en God voor ons allen" allroadrit
(allroadrit: dus GEEN offroadrit)
- Roadbookrit: bolletje pijltje op A5 formaat ( zelf plakken bij de start )
Heeft geen zin om iets erbij te verzinnen, resetten je schulden, en nieuwe mag je niet maken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat is dus veranderd?"Vroeger" mocht je nog van alles opgeven als je maar bonnen had.
Schulden op nul? Aflossing drukt toch op inkomen of ben ik nou simpel?![]()
Zal mijn advocaat eens vragen voor je, twee weten meer dan 1.
dat mogen ze volgens mij niet eensquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:00 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Jij bent meer van de mannenliefde dus
Jaaaa!quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:27 schreef stinkie het volgende:
Op hoop van zegen eens gaan kijken of ik het laatste onderdeel voor de soes zo kan vinden
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jaaaa!Succes babe!
Hoor net dat ik wrsch iets heb weggegooid dat ik niet had mogen weggooien.![]()
[..]
Jaaaa!Succes babe!
Jij bent zeker meer van de mannenliefde?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
altijd hetzelfde met die vrouwen
![]()
Das Gier, een maatje van mijn neef waar ik weleens mee rij als ik bij de Holec komquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:35 schreef Phatzak het volgende:
Pepijn, hier ook al
Die blauw witte zijn gewoon mooi
herken hetquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:38 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Jij bent zeker meer van de mannenliefde?
Doe ik wel vaker daar kijken, vind ik ook wel leuk dingen hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Active topics of ga je meer in die sexie rondkijken op M-F?![]()
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:38 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Die twee zitten mekaar echt wel in de gaten te houden.
Vooral BE die stinkie in de gaten houd.
Zodra hij hier post, wil zij het topic in d'r AT hebben.
Meteen posten na stinkie
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:44 schreef hicham het volgende:
Doe ik wel vaker daar kijken, vind ik ook wel leuk dingen hoor![]()
Meer dat All-Road gedoe, niet meteen aan een SM denken
Topic stond al in mijn AT, en toen zag ik net idd stinkie staan, ging kijken wat hij schreef, reageerde daarop, omdat ik nou toch wel eens op dat ding wil zitten met mijn nieuwe helm...quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:38 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Die twee zitten mekaar echt wel in de gaten te houden.
Vooral BE die stinkie in de gaten houd.
Zodra hij hier post, wil zij het topic in d'r AT hebben.
Meteen posten na stinkie
Het is Pepijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ik zal me wel weer terugtrekken en het topic aan jullie stoere mannen overlaten.
Oh! En Patrick, waar bemoei ik me mee ik vind dat je het goed aanpakt!. Succes ermee!
Alweer heH, hoor dat smoesje nou al iedere week.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoop alleen maar dat het topic snel vol zit, dan is het weer uit mijn AT
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
Oh! En Patrick, waar bemoei ik me mee ik vind dat je het goed aanpakt!. Succes ermee!
Sorry, ben een stomme kut-noob!quote:
Vast wel, als stinkie me weer ergens op wijst...quote:Maar tot het volgende topic
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:58 schreef Patrick281 het volgende:
Alweer heH, hoor dat smoesje nou al iedere week.![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:56 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Het is Pepijn
Maar tot het volgende topic
Goeie woordspelingquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nick maar eens aanpassen .. en ik was eerder met zeggen, maar Fok! poste even niet.
Dus we kunnen je al voorzichtig noteren voor zondag?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:27 schreef stinkie het volgende:
Op hoop van zegen eens gaan kijken of ik het laatste onderdeel voor de soes zo kan vinden
En daar gaat die Soes toch echt niet van rijden!quote:
Maar anders ging je achterop?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En daar gaat die Soes toch echt niet van rijden!
* Brighteyes heeft een hard hoofd in een rijdende Soes dit weekend...
Sorry, ik lul maar gewoon mee tot het topic vol is. Kan het toch niet laten.
Nee, waarschijnlijk niet. Ik schijt echt peuken en dan is een lange rit nog net even niet handig.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:17 schreef Phatzak het volgende:
Maar anders ging je achterop?Man vrouw verhouding is ver te zoeken
![]()
Ah wat lief je bied Hicham aan.....quote:
Waarom moet je altijd huilen als je net een grap hebt gemaaktquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ah wat lief je bied Hicham aan.....![]()
Wat moet ie nog hebben dan?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
En daar gaat die Soes toch echt niet van rijden!
* Brighteyes heeft een hard hoofd in een rijdende Soes dit weekend...
Dat heb ik van jou geleerd.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom moet je altijd huilen als je net een grap hebt gemaakt![]()
Alles beter dan jouw motorhoppenquote:
Verkapte disclaimer is het gewoonquote:
Semi serieus idee: hij is toch al aan het sleutelen dus dan kan ie die walvis beter helemaal uit elkaar halen, onderdelen los verkopen en voor de opbrengst een goedlopende terugkopen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:28 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik denk eerder een nieuwe motor ipv die gele vlek.
Zo, jij hebt een mobiel hard nodigquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:30 schreef Patrick281 het volgende:
luister net de voicemail af, staat'r een bericht van Marty op, we staan op jou te wachten........
![]()
Ik zei toch dat ik niet kwam afgelopen zondag.![]()
Heh? Die had je toch allang geluisterd?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:30 schreef Patrick281 het volgende:
luister net de voicemail af, staat'r een bericht van Marty op, we staan op jou te wachten........
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:28 schreef hicham het volgende:
Verkapte disclaimer is het gewoon![]()
Als in, stomme grap heb ik zojuist gemaakt he?![]()
Oh wacht, je moest er om lachen?Nah, toch wel goed gedaan he
![]()
![]()
Daar is tie weerquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:30 schreef hollander172 het volgende:
Vind het best een goed idee van mezelf.![]()
Valt wel mee hoorquote:
Is al gezegd zondag, duurt dagen voor hij z'n mobiel/voicemail afluisterd.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:30 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:39 schreef bwt het volgende:
[..]
Is al gezegd zondag, duurt dagen voor hij z'n mobiel/voicemail afluisterd.![]()
en ja, we zijn al weer bijna een week verder.....![]()
Ik heb hem 1 keer gebeld en toen nam ie op onder de douche!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij komen rooksignalen sneller aan bij hem
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:30 schreef hollander172 het volgende:
Semi serieus idee: hij is toch al aan het sleutelen dus dan kan ie die walvis beter helemaal uit elkaar halen, onderdelen los verkopen en voor de opbrengst een goedlopende terugkopen.
Vind het best een goed idee van mezelf.![]()
4 voicemailtjes, vanaf zondag had het ding niet meer aan gestaan.quote:
quote:
quote:Je moet echt vaker je telefoon gebruiken![]()
Ik denk dat als je een zak geld meeneemt voor een Busa, hij heel erg blij met je zal zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet of ik nog wel naar huis durf te gaan strakjes.
Ja, die heb ik dus net even niet... Damn... al weggegeven aan een zwerver vanmorgen op het station.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:43 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik denk dat als je een zak geld meeneemt voor een Busa, hij heel erg blij met je zal zijn
Nooit aan beginnen zonder WPHquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij liep best goed, voordat stinkie hem uit elkaar haalde...
quote:As a matter of fact... jouw plan was zo slecht nog niet hollander!
Och, ligt er maar aan hoe je het aanpakt.quote:Ik weet niet of ik nog wel naar huis durf te gaan strakjes.
Vorig jaar 7 maart 2004quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb hem 1 keer gebeld en toen nam ie op onder de douche!![]()
Zo slecht is ie dus niet bereikbaar.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vorig jaar 7 maart 2004zou je naar een Srad komen kijken
maar toen verwachte ik al telefoon.
quote:Dacht dat het FS was.![]()
Dat je de datum nog weet geeft en het feit dat je onder de douche opnam geeft dus wel aan hoe bijzonder het telefoontje van Lars wasquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vorig jaar 7 maart 2004zou je naar een Srad komen kijken
maar toen verwachte ik al telefoon.
Dacht dat het FS was.![]()
en 5 minuten na mijn berichtje stuur je een SMSquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:30 schreef Patrick281 het volgende:
luister net de voicemail af, staat'r een bericht van Martie op, we staan op jou te wachten........
![]()
Is zijn verjaardag.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat je de datum nog weet geeft en het feit dat je onder de douche opnam geeft dus wel aan hoe bijzonder het telefoontje van Lars was... of weet je dat nog omdat je uberhaupt die dag de telefoon hebt gebruikt
Zag alleen een gemiste oproep. Post ik ook net.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
en 5 minuten na mijn berichtje stuur je een SMS![]()
dus nu niet net doen alsof je hem niet eerder gehoord had![]()
Verjaardag.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat je de datum nog weet geeft en het feit dat je onder de douche opnam geeft dus wel aan hoe bijzonder het telefoontje van Lars was... of weet je dat nog omdat je uberhaupt die dag de telefoon hebt gebruikt
Liet het aan jou over, maar de verklaring duurde me toch te lang.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is zijn verjaardag.![]()
Of zou ie toch heimelijke gevoelens hebben voor...........![]()
Zit hier een verenfabriek in de buurt, maakt alles op maat waar je bij staat.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:12 schreef stinkie het volgende:
Stelletje zeikerds
ding staat al weer tijden in elkaar. op 1 dag uit elkaar en in elkaar. Doen jullie het me maar na
anyway, ik ben dus op zoek naar een veertje van 1,87 euro, wat ze bij Goedhart niet hadden. Volgens comuter wel bij Groenewold, dus die gebeld en stug volhouden dat ie ze niet op voorraad heeft (zouden er 8 moeten liggen). Dat was dus de druppel met die zaak.
Zondag zal er wel niet inzitten dus, of ik moet zaterdag bij Motoport Den Haag succes hebben, die schijnt ze ook nog te hebben, anders word het bestellen
ze hadden het veertje zo na kunnen maken, als BE het niet had weggegooidquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zit hier een verenfabriek in de buurt, maakt alles op maat waar je bij staat.Zelfs 1 klein k-u-t veertje.
Maar ik kan pas maandag weer vragen waar die precies zit aan iemand van de expeditie hier.
Moest al zoiets vragen voor mijn buurman, die is aan een minibike aan het sleutelen voor iemand anders, breekt er ook zo'n lullig veertje af van de centrifugaalkoppeling.
Heb jij tenminste een schone neusquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:09 schreef bwt het volgende:
Heb je nu al weekend???
schande, ik moet vrijdag nog de heledag uit mijn neus peuteren.
Je hebt aan 3 dagen niet genoeg om een nieuw veertje te regelenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:12 schreef stinkie het volgende:
Stelletje zeikerds
ding staat al weer tijden in elkaar. op 1 dag uit elkaar en in elkaar. Doen jullie het me maar na
anyway, ik ben dus op zoek naar een veertje van 1,87 euro, wat ze bij Goedhart niet hadden. Volgens comuter wel bij Groenewold, dus die gebeld en stug volhouden dat ie ze niet op voorraad heeft (zouden er 8 moeten liggen). Dat was dus de druppel met die zaak.
Zondag zal er wel niet inzitten dus, of ik moet zaterdag bij Motoport Den Haag succes hebben, die schijnt ze ook nog te hebben, anders word het bestellen
quote:
quote:ding staat al weer tijden in elkaar. op 1 dag uit elkaar en in elkaar. Doen jullie het me maar na
quote:anyway, ik ben dus op zoek naar een veertje van 1,87 euro, wat ze bij Goedhart niet hadden. Volgens comuter wel bij Groenewold, dus die gebeld en stug volhouden dat ie ze niet op voorraad heeft (zouden er 8 moeten liggen). Dat was dus de druppel met die zaak.
quote:Zondag zal er wel niet inzitten dus, of ik moet zaterdag bij Motoport Den Haag succes hebben, die schijnt ze ook nog te hebben, anders word het bestellen
winkels hebben de neiging morgen dicht te zijn en waarschijnlijk word het bestellenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:20 schreef hicham het volgende:
Leuk bergje (ff URL openen, niet doel opslaan als)
[..]
Heb jij tenminste een schone neus
[..]
Je hebt aan 3 dagen niet genoeg om een nieuw veertje te regelen![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
ze hadden het veertje zo na kunnen maken, als BE het niet had weggegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |