Wel grappig op zichquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:31 schreef Phatzak het volgende:
We hadden nog van die motortjes geplakt in de OP [afbeelding]voor de mensen die hadden gemeet achter hun naam te zetten
Maar omdat we net die dagen erna opeens naar een meeting gingen hebben we dat toch achterwegen gelaten.
Dat gebeurd niet zo snel met de huidige ledenquote:Voor je het weet krijgen mensen weer verkeerde gedachten
Even nieuwe foto nodig, die van zx9r had ik ook al weggehaald, maar die heeft zelfs een nieuwe naamquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:35 schreef hollander172 het volgende:
Die ZXR400 mag wel weg bij Mark denk ik?
Laat me raden, Romius, Ploderus & stinkie?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik zie er eigenlijk maar 3 in de OP die ik zelf nog nooit op een meet heb gezien,
rest inmiddels wel![]()
Wat heb ik aan de naam ZX9R als ik niet eens meer een ZX9R heb?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:44 schreef Phatzak het volgende:
Even nieuwe foto nodig, die van zx9r had ik ook al weggehaald, maar die heeft zelfs een nieuwe naam
Jouw naam slaat nu al helemaal nergens op, neem een of andere domme nicknamequote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:46 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Wat heb ik aan de naam ZX9R als ik niet eens meer een ZX9R heb?
ScootahPhreak mag niet meerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:48 schreef Phatzak het volgende:
Jouw naam slaat nu al helemaal nergens op, neem een of andere domme nickname
Misschien wel Patrick zijn nick Didiot wel afstaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:48 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Jouw naam slaat nu al helemaal nergens op, neem een of andere domme nickname
Straks is het nog besmettelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Misschien wel Patrick zijn nick Didiot wel afstaan.
Vraag me dan af wat de incubatietijd is.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Laat me raden, Romius, Ploderus & stinkie?
Stinkie moet dat gele hok eerst eens rijdend krijgen, Ploderus zullen we waarschijnlijk nooit zien ivm werk & Romius?![]()
Zijn ook de enige 3 die ik nog nooit heb gezien.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:45 schreef hollander172 het volgende:
Stinkie moet dat gele hok eerst eens rijdend krijgen
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:17 schreef hollander172 het volgende:
Denk dat de kans dat stinkie een keer op komt dagen het grootst is. Als ie die walrus aan het rijden krijgt en houdt natuurlijk.![]()
dat idee heb ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zijn ook de enige 3 die ik nog nooit heb gezien.Denk dat de kans dat stinkie een keer op komt dagen het grootst is. Als ie die walrus aan het rijden krijgt en houdt natuurlijk.
![]()
ja via de A15 gaat denk ik niets worden met meer dan 100 motorenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:25 schreef Phatzak het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/90761/2
Lars, ik denk dat ze gewoon via de snelweg gaan A2 -> A27 -> A12. Het moet niet zo moeilijk zijn, zelfs met een zxr400 met duo, om 100 motoren te spotten en aan te sluiten
![]()
Denk dat het moeilijk is ze te laten stoppen in Vianen, er zit niet echt een organisatie achter.
ik heb er ook even aan gedacht om dat te doenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:43 schreef Phatzak het volgende:
Hej Mercy, opper gewoon dat jij vooraan gaat rijden met je knalrode VFR![]()
Dan ga je bij afslag Vianen er even af. Rijden we gewoon met z'n 5'en voor.. dan durf je toch wel?
Eehrr, hoeveel kan je misbakken op een route van 3 snelweg afslagen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb er ook even aan gedacht om dat te doen![]()
maar ben bang dat ik er niets van bakken de A12 niet zo goed eigenlijk
er is net na vianen een benzine pomp, als jullie daar afspreken is het helemaal geen probleem meer,
kunnen jullie gewoon gelijk aansluiten![]()
is dat een idee ?
Gewoon even een dagje van tevoren daarheen gaan om te kijken hoe het daar zitquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb er ook even aan gedacht om dat te doen![]()
maar ben bang dat ik er niets van bakken de A12 niet zo goed eigenlijk
er is net na vianen een benzine pomp, als jullie daar afspreken is het helemaal geen probleem meer,
kunnen jullie gewoon gelijk aansluiten![]()
is dat een idee ?
Dan doen we het zo: (plan B)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:54 schreef Phatzak het volgende:
edit: er is een pomb na ongeveer 3+ km nadat jullie de A27 opdraaien(Shell)
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat idee heb ik ook
of hij moet van BE een busa krijgen![]()
![]()
Ja lijkt me hipquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan doen we het zo: (plan B)
Jullie komen naar mijn huis, rijden we met zijn drieen naar de pomp net voor Houten en wachten daar tot die bossche malloten langskomen om aan te sluiten?
Doen we niet.quote:
Zal wel Shell zijn als jij het zegt?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:27 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ja lijkt me hip. Dan komen we gewoon langs jou ja, en met Houten bedoel je daarmee de Shell? Misschien kan Mercy dan ook gewoon de pomp oprijden, voor die honderd voorbij zijn ben je toch weer zoveel minuten verder.
We hebben ook een kraan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:35 schreef Phatzak het volgende:
Ehhr, ik drink geen koffie en ik drink geen prik, maar die keuze laat ik verder aan mijn broertje![]()
Ik drink wel prik, geen koffie maar ben bang voor hondenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:35 schreef Phatzak het volgende:
Ehhr, ik drink geen koffie en ik drink geen prik, maar die keuze laat ik verder aan mijn broertje![]()
Wat voor merk?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:36 schreef Phatzak het volgende:
Mijn baas (zaterdagwerk) heeft trouwens een puppy in de winkel rondlopen nu![]()
Hij heeft al tijden 1 grote hond, die heet Wammus en dat merk ken ik niet. Loopt wel altijd te springen en te flippen als ik kom, maar volgens mij is dat omdat mijn broer hem vroeger koekjes gaf als ie daar kwam.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat voor merk?![]()
Die van ons is net geen puppy meer trouwens. Wel 35kg schoon aan de haak. (als ie nog gegeten heeftna het eten is ie iets van 35,5kg
vreetzak..........)
Misschien handiger, ze passen wel onder buddy maar lezen uit boeken die ruiken naar niet volledig verbrande gassen en brandstoffen is ook weer niks.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:38 schreef hicham het volgende:
Trouwens, ik ben voor langs je huis gaan. Kan ik die theorieboeken daar dumpen
Wat zeg je allemaal, heb je gedronken ofzo?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:38 schreef hicham het volgende:
Trouwens, ik ben voor langs je huis gaan. Kan ik die theorieboeken daar dumpen
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Even serieus, als 1 van jullie honden niks vind moet je het even laten weten. Hij zit dan wel in dezelfde ruimte maar dan achter tralies.Duurt dan alleen wat langer voor ie stil is.
Volumeknop heb ik nog niet kunnen vinden, alles gaat op standje maximaal.![]()
Honden leggen heel makkelijk verbanden, verschil maken bij tweelingen is ook lastig voor ze.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:40 schreef Phatzak het volgende:
Hij heeft al tijden 1 grote hond, die heet Wammus en dat merk ken ik niet. Loopt wel altijd te springen en te flippen als ik kom, maar volgens mij is dat omdat mijn broer hem vroeger koekjes gaf
als ie daar kwam.![]()
Zijn leuke beestjes maar ze zijn zo druk...............quote:Die pup is een Jack Russel, bleef ie altijd maar zo klein. Echt leukMaar hij is van dochterlief die rond de 8 jaar is volgens mij dus die heet Diddle
Je zou de eerste niet zijn die zoiets heeft van: "alles best maar doe hem even in zijn bench wil je?"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:42 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Honden zijn geen probleem hoorKomt wel goed
Dat is saaiquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:35 schreef Phatzak het volgende:
Dat zijn echt de smerigste/felste honden die er bestaan, maar ja ze zien er zo liev uit......quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:40 schreef Phatzak het volgende:
Die pup is een Jack Russel, bleef ie altijd maar zo klein. Echt leukMaar hij is van dochterlief die rond de 8 jaar is volgens mij dus die heet Diddle
Ze doen toch veel op de geur?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:43 schreef hollander172 het volgende:
Honden leggen heel makkelijk verbanden, verschil maken bij tweelingen is ook lastig voor ze.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:44 schreef Phatzak het volgende:
Ok, ik begrijp het. We komen gewoon langs en zoals ik zei... hoeveel tijd we hebben bepaalt hoe lang we bij jullie blijven. Is het nog steeds dat huis met die groene gedeukte Peugeot?
Goed van die jongenquote:Alerte jonge bakkenist
Door Robert-Jan Dijkman (Tafkaf), geplaatst op 2 mei 2005 om 22:44
Bron: , ingezonden door awie
Koninginnedag 2005, tegen het vallen van de avond vond op de IJsseldijk Noord in Oudekerk aan den IJssel een curieus verkeersongeval plaats. Een 43-jarige motorrijder uit Oudekerk aan den IJssel had in een bocht niet voortdurend zijn voertuig met zijspan onder controle. De zijspan kantelde hierop in de richting van de bestuurder waarna het gehele voertuig op de andere weghelft terecht kwam, en vervolgens tegen de vangrail aankwam. De bestuurder werd hierdoor over de vangrail geslingerd.
Op zich weinig aparts echter de 8-jarige zoon, -bijrijder in de zijspan-, bracht de motor honderd meter verder tot stilstand door in de bak te staan en de remmen in te drukken. De motor raakte een busje welke aan het eind van de vangrail stilstond. De jongen bleef ongedeerd. De vader werd zwaar gewond overgebracht naar het Erasmus Medisch Centrum waar tevens een bloedproef werd afgenomen om vast te stellen of hij te veel gedronken had. De politie heeft inmiddels het rijbewijs ingevorderd.
Hmm, ben niet echt bang voor honden zoals ik al zei, maar honden die voortdurend op me springen kan ik ook niet echt raad meequote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zijn leuke beestjes maar ze zijn zo druk...............
Echt groot worden ze niet maar ze willen de rest van hun leven alleen maar spelen.
Koffiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is saaizit nu relaxed aan een bakkie koffie en knoppers
ken iemand die chocolade wafels van de Aldi? Daar blijf je aan eten.
Avondeten doen we later wel.
![]()
Je hebt een wachtwoord opgestuurd gekregen, die moet je invullenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:48 schreef Patrick281 het volgende:Wilde vanmiddag na 16:00 nog met kloontje posten aan het begin van het nieuwe topic, maar na het veranderen van de avatar kan ik ineens niet meer inloggen.
Dacht het nu thuis nog ff te doen, lukt ook niet. Inloggen en direct een ban?
Koffie schijn je te moeten leren drinken dus voorlopig zit ik nog zonder werk dus zonder koffiequote:Dat is saaizit nu relaxed aan een bakkie koffie en knoppers
ken iemand die chocolade wafels van de Aldi? Daar blijf je aan eten.
Avondeten doen we later wel.
![]()
Hier heersz ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:58 schreef hicham het volgende:
tenzij m'n moeder de snoepzak in beheer heeft
Valt mee, je moet ze alleen wel flink bezig houden en ze blijven een gooi naar de macht doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:55 schreef Patrick281 het volgende:
Dat zijn echt de smerigste/felste honden die er bestaan, maar ja ze zien er zo liev uit......
quote:Ze doen toch veel op de geur?Dus wie wast zich het minste?
![]()
Nee hoor, maar omdat ze zo klein zijn hebben ze meer krediet dan andere hondenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:59 schreef hollander172 het volgende:
Smerig en fel is wat kortzichtig, ik noem het karakter.
Pin me hier niet op vast trouwensquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Daarom, als ik ooit nog eens op mezelf woon dan haal ik geen snoep in huis![]()
Ik heb het jaren volgehoudenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Daarom, als ik ooit nog eens op mezelf woon dan haal ik geen snoep in huis![]()
Zal even aan m'n moeder vragenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb het jaren volgehoudenalleen een koekje zo nu en dan, en als er bezoek kwam wat hapjes en drankjes. Ben ik nog te redden?
![]()
![]()
Ach ja, toen ik 19 werd vond ik het ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:59 schreef Phatzak het volgende:
Koffie schijn je te moeten leren drinken dus voorlopig zit ik nog zonder werk dus zonder koffieWafelvreter
![]()
![]()
![]()
FOK WAS DOWN
Wel een beetje vetzucht dat kind van 8.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:04 schreef Phatzak het volgende:
[afbeelding]Liet hem afgelopen zaterdag nog uit me hand vallen
![]()
Ik maak de volgende zaterdag nog wel foto's, moet van Hicham
Het zijn er twee, een veel te dikke York van 4kg die niet eens op de bank kan springen laat staan op schoot en een 35kg zware Argentino die dat wel kan en ook doet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:58 schreef hicham het volgende:
Hmm, ben niet echt bang voor honden zoals ik al zei, maar honden die voortdurend op me springen kan ik ook niet echt raad meeWeet niet hoe die van jou zijn, maar dat merken we dan wel
Je hoeft ze iig niet speciaal voor ons op te sluiten
Damn, de eerste confrontatie met de pit bulls van FSquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:06 schreef hollander172 het volgende:
een 35kg zware Argentino die dat wel kan en ook doet.Hij is altijd een beetje enthousiast zeg maar als ie nieuwe mensen ziet.
![]()
Bij mij niet hoor, vind die kleine dingen helemaal niks.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:02 schreef Patrick281 het volgende:
Nee hoor, maar omdat ze zo klein zijn hebben ze meer krediet dan andere hondenen ook omdat wat ze doen niet zulke grote gevolgen heeft
ben ooit gebeten door een Jackie, maar je zag er niets van, al kunnen ze vast wel doorbijten. Moet je met een jaloerse grote hond eens omkomen.
Deze komt van Googlequote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel een beetje vetzucht dat kind van 8.![]()
hmmzquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het zijn er twee, een veel te dikke York van 4kg die niet eens op de bank kan springen laat staan op schoot en een 35kg zware Argentino die dat wel kan en ook doet.Hij is altijd een beetje enthousiast zeg maar als ie nieuwe mensen ziet.
![]()
Je hebt 1 voordeel, als ie in handen, broeken, jassen etc. gaat bijten dan gewoon NEE!!! roepen en hij stopt er voor een seconde of 2 mee.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:09 schreef Patrick281 het volgende:
Bleef gelukkig bij likken, maar je bent echt kansloos bij die beesten.![]()
quote:Morgen komt de Demper hier binnen , Ik hoop dat dit op tijd is.
Als hij binnen is laat ik het nog even weten , zodat hij eventueel afgehaald kan worden , of indien bij heel goed weer kan ik hem misschien even op de fiets gaan brengen .
( ik moet 2 kinderen mee nemen vandaar het goede weer![]()
quote:denk dat als je hem echt goed afgesteld hebt, hij wel goed fel is, maar ook
meteen een beetje errrrug gevaarlijk.
dan leg je zo op je rug.
weet trouwens niet of die grotere sproeier echt helpt: als hij met een
kleinere hetzelfde liep denk ik dat hij juist te rijk staat.... (wel oppasen
met zulk geexperimenteer, als tie te arm komt te staan en hij loopt vast heb
je echt veel auw hoor!!!!!!)
ik denk dat een gewoon tandwiel voor een honda er gewoon op past. ik heb
toen een blindtandwiel pasgemaakt omdat dit de enige met zo weinig tanden
was die ze hadden.
in principe moet je gewoon zo,n tandwiel kunnen krijgen.
en de ketting zou ik gewoon ff de schakels tellen, je kan ze in
verschillende maten krijgen.
Nou, als ie echt zo doet dan mag ie van mij wel even in z'n hok, bench, achter tralies of hoe je dat ook noemtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het zijn er twee, een veel te dikke York van 4kg die niet eens op de bank kan springen laat staan op schoot en een 35kg zware Argentino die dat wel kan en ook doet.Hij is altijd een beetje enthousiast zeg maar als ie nieuwe mensen ziet.
![]()
Je hebt 1 voordeel, als ie in handen, broeken, jassen etc. gaat bijten dan gewoon NEE!!! roepen en hij stopt er voor een seconde of 2 mee.![]()
![]()
Ook, maar ieder eet achter z'n eigen schermquote:
tja, jij zit met je stepjes he is toch een beperkte speling...maar is idd erg leukquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:12 schreef hicham het volgende:
@ OPM, tijdens veluwe rondje langs een KB lijkt me leuk
Kan ik eens zien hoe jullie / we het er vanaf brengen op een KB
Apeldoorn is een mooi schoon en vlak KBquote:is het een beetje mooi daar? Die we hier in de buurt hebben is niet echt mooi asfalt
Zwaartepunt verlagenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tja, jij zit met je stepjes he is toch een beperkte speling...maar is idd erg leuk
Wij pakken het vrij professioneel aan hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:19 schreef Patrick281 het volgende:
Bij wat voor zaak heb ik nu weer gekocht?Net zoiets als Lars vleesservice.
Wat een schatje he...
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:23 schreef Phatzak het volgende:
Maareeuh, Lars, dat verminderde tempo kwam alleen door die drrempels toch eergister? Als ik nou die leuke route vind en we gaan hem rijden dan moet je wel achter me rijden, dat rijdt wat makkelijker
dat iseen goed plan, en ik was al van plan om bij jullie even langs te rijdenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:27 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ja lijkt me hip. Dan komen we gewoon langs jou ja, en met Houten bedoel je daarmee de Shell? Misschien kan Mercy dan ook gewoon de pomp oprijden, voor die honderd voorbij zijn ben je toch weer zoveel minuten verder.
save as...quote:
ik vind dat erg link terrein hoor...tis maar net het verschil tussen meer speling creeren en gewoon keihard op je bek gaanquote:Of het stepje omhoog laten komen samen met je voet, zonder teveel tegendruk te leveren, anders heb je kans dat 't een hefboompje wordtMaar het is me nog maar 1 keer gebeurd dus kan wel oefenen
En daarna de koppositie innemen he?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat iseen goed plan, en ik was al van plan om bij jullie even langs te rijden![]()
![]()
Ja, ik weet niet waarom ik dit bovenstaande zeg. Misschien omdat Ralf er zo nonchalant over deed op het terras. Die zei echt zo van 'Ja en, je steppie klapt toch omhoog, en je voet gaat wel meequote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik vind dat erg link terrein hoor...tis maar net het verschil tussen meer speling creeren en gewoon keihard op je bek gaan
maar goed, KB A'doorn is ideaal oefenterrein
Je moest eens weten hoe bagger dat klaverblad hier isquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar goed, KB A'doorn is ideaal oefenterrein
Ach valt verder wel mee, hou er alleen even rekening mee dat het nog een jonkie is.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Nou, als ie echt zo doet dan mag ie van mij wel even in z'n hok, bench, achter tralies of hoe je dat ook noemtHeb niks tegen honden, ook niet tegen opvliegende honden, maar ik kan er gewoon niks mee
Sta ik maar een beetje hulpeloos 'haal die hond van me af'
Het kan wel als je heel rustig blijft, eerste reactie als je de grond raakt zal verstrakken van je houding zijn waarmee je jezelf dus lanceert.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:23 schreef hicham het volgende:
Ja, ik weet niet waarom ik dit bovenstaande zeg. Misschien omdat Ralf er zo nonchalant over deed op het terras. Die zei echt zo van 'Ja en, je steppie klapt toch omhoog, en je voet gaat wel mee'
Maar je zal maar een oneffenheid tegen komen ofzo, ik weet niet hoe leuk een steppie dat gaat vinden. Dus je hebt helemaal gelijk wat dat betreft
Nope.quote:Lars, verder geen probleem wat betreft hondreply?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En daarna de koppositie innemen he?Doen we gewoon met zijn vieren, kan er niemand meer tussendoor.
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als ie eenmaal rustig is dan gaat ie zijn bal, kong, whatever halen en die komt ie brengen. Vind je het leuk om met hem te spelen dan kan je hem weggooien (let op, hij blijft hem oneindig terugbrengen)
Ja, je moet weten wanneer het ongeveer gebeurd en daarop anticiperen. Zoals ik al zei op de meet, de eerste keer was wennen. Ik schrok dus ging gelijk rechtop. Gelukkig zat ik aan het einde van de bocht dus kon ik min of meer meteen doorschieten naar de snelweg omdat ik naar de buitenkant van de bocht vloog. Nu weet ik op welk moment het ongeveer gebeurd en kan er dus rekening mee houdenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het kan wel als je heel rustig blijft, eerste reactie als je de grond raakt zal verstrakken van je houding zijn waarmee je jezelf dus lanceert.
Yepquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:35 schreef bwt het volgende:
Hollander, was je vriendin nog tevreden met mijn verhaaltje over knollie hobbelen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |