Wel grappig op zichquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:31 schreef Phatzak het volgende:
We hadden nog van die motortjes geplakt in de OP [afbeelding]voor de mensen die hadden gemeet achter hun naam te zetten
Maar omdat we net die dagen erna opeens naar een meeting gingen hebben we dat toch achterwegen gelaten.
Dat gebeurd niet zo snel met de huidige ledenquote:Voor je het weet krijgen mensen weer verkeerde gedachten
Even nieuwe foto nodig, die van zx9r had ik ook al weggehaald, maar die heeft zelfs een nieuwe naamquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:35 schreef hollander172 het volgende:
Die ZXR400 mag wel weg bij Mark denk ik?
Laat me raden, Romius, Ploderus & stinkie?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik zie er eigenlijk maar 3 in de OP die ik zelf nog nooit op een meet heb gezien,
rest inmiddels wel![]()
Wat heb ik aan de naam ZX9R als ik niet eens meer een ZX9R heb?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:44 schreef Phatzak het volgende:
Even nieuwe foto nodig, die van zx9r had ik ook al weggehaald, maar die heeft zelfs een nieuwe naam
Jouw naam slaat nu al helemaal nergens op, neem een of andere domme nicknamequote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:46 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Wat heb ik aan de naam ZX9R als ik niet eens meer een ZX9R heb?
ScootahPhreak mag niet meerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:48 schreef Phatzak het volgende:
Jouw naam slaat nu al helemaal nergens op, neem een of andere domme nickname
Misschien wel Patrick zijn nick Didiot wel afstaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:48 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Jouw naam slaat nu al helemaal nergens op, neem een of andere domme nickname
Straks is het nog besmettelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Misschien wel Patrick zijn nick Didiot wel afstaan.
Vraag me dan af wat de incubatietijd is.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Laat me raden, Romius, Ploderus & stinkie?
Stinkie moet dat gele hok eerst eens rijdend krijgen, Ploderus zullen we waarschijnlijk nooit zien ivm werk & Romius?![]()
Zijn ook de enige 3 die ik nog nooit heb gezien.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:45 schreef hollander172 het volgende:
Stinkie moet dat gele hok eerst eens rijdend krijgen
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:17 schreef hollander172 het volgende:
Denk dat de kans dat stinkie een keer op komt dagen het grootst is. Als ie die walrus aan het rijden krijgt en houdt natuurlijk.![]()
dat idee heb ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zijn ook de enige 3 die ik nog nooit heb gezien.Denk dat de kans dat stinkie een keer op komt dagen het grootst is. Als ie die walrus aan het rijden krijgt en houdt natuurlijk.
![]()
ja via de A15 gaat denk ik niets worden met meer dan 100 motorenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:25 schreef Phatzak het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/90761/2
Lars, ik denk dat ze gewoon via de snelweg gaan A2 -> A27 -> A12. Het moet niet zo moeilijk zijn, zelfs met een zxr400 met duo, om 100 motoren te spotten en aan te sluiten
![]()
Denk dat het moeilijk is ze te laten stoppen in Vianen, er zit niet echt een organisatie achter.
ik heb er ook even aan gedacht om dat te doenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:43 schreef Phatzak het volgende:
Hej Mercy, opper gewoon dat jij vooraan gaat rijden met je knalrode VFR![]()
Dan ga je bij afslag Vianen er even af. Rijden we gewoon met z'n 5'en voor.. dan durf je toch wel?
Eehrr, hoeveel kan je misbakken op een route van 3 snelweg afslagen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb er ook even aan gedacht om dat te doen![]()
maar ben bang dat ik er niets van bakken de A12 niet zo goed eigenlijk
er is net na vianen een benzine pomp, als jullie daar afspreken is het helemaal geen probleem meer,
kunnen jullie gewoon gelijk aansluiten![]()
is dat een idee ?
Gewoon even een dagje van tevoren daarheen gaan om te kijken hoe het daar zitquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb er ook even aan gedacht om dat te doen![]()
maar ben bang dat ik er niets van bakken de A12 niet zo goed eigenlijk
er is net na vianen een benzine pomp, als jullie daar afspreken is het helemaal geen probleem meer,
kunnen jullie gewoon gelijk aansluiten![]()
is dat een idee ?
Dan doen we het zo: (plan B)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:54 schreef Phatzak het volgende:
edit: er is een pomb na ongeveer 3+ km nadat jullie de A27 opdraaien(Shell)
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat idee heb ik ook
of hij moet van BE een busa krijgen![]()
![]()
Ja lijkt me hipquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan doen we het zo: (plan B)
Jullie komen naar mijn huis, rijden we met zijn drieen naar de pomp net voor Houten en wachten daar tot die bossche malloten langskomen om aan te sluiten?
Doen we niet.quote:
Zal wel Shell zijn als jij het zegt?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:27 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ja lijkt me hip. Dan komen we gewoon langs jou ja, en met Houten bedoel je daarmee de Shell? Misschien kan Mercy dan ook gewoon de pomp oprijden, voor die honderd voorbij zijn ben je toch weer zoveel minuten verder.
We hebben ook een kraan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:35 schreef Phatzak het volgende:
Ehhr, ik drink geen koffie en ik drink geen prik, maar die keuze laat ik verder aan mijn broertje![]()
Ik drink wel prik, geen koffie maar ben bang voor hondenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:35 schreef Phatzak het volgende:
Ehhr, ik drink geen koffie en ik drink geen prik, maar die keuze laat ik verder aan mijn broertje![]()
Wat voor merk?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:36 schreef Phatzak het volgende:
Mijn baas (zaterdagwerk) heeft trouwens een puppy in de winkel rondlopen nu![]()
Hij heeft al tijden 1 grote hond, die heet Wammus en dat merk ken ik niet. Loopt wel altijd te springen en te flippen als ik kom, maar volgens mij is dat omdat mijn broer hem vroeger koekjes gaf als ie daar kwam.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat voor merk?![]()
Die van ons is net geen puppy meer trouwens. Wel 35kg schoon aan de haak. (als ie nog gegeten heeftna het eten is ie iets van 35,5kg
vreetzak..........)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |