En paarden uit het leerquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
wat een pokke herrie is dat, kon niet eens normaal administratie doen!!!!!!!!!!!![]()
ik kon zo snel geen mooiere vindenquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:12 schreef Patrick281 het volgende:
Stop eens met het posten van die Srad foto's.......
kont vind ik nog steeds niksquote:En vroeger vond ik die kont inderdaad lelijk, nu is het onderscheidend.![]()
![]()
Daar sluit ik mezelf bij aan.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:44 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Kawa moet groen.
*fingerrrr-smile*quote:zwarte kawa met groen accenten
Net als met die CR500 met de aparte achterbrug.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:42 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
* strijkt hand over hart *
[afbeelding]
Beide.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:56 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Van vriendinlief of van schoonmams? Moederdag
Schoot me even wat te binnen, of het nog steeds geldt weet ik niet dus hang me er niet aan op.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:58 schreef ondeugend het volgende:
En proberen andere wegen naar Rome te vinden zoals Lars al zei door de kosten op te voeren.
beetje.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Net als met die CR500 met de aparte achterbrug.![]()
Damn, weet niet meer waar ik het had gelezen, maar toch wel ergens. Een vader die een lot wint, blij is dat zijn zorgen over zijn en zijn ex afkoopt (met precies dezelfde situatie als Pepijn, zwart werkend met werkende vriend). Vriendin raakt vriend kwijt, vriendin komt in bijstand en bijstand maakt vervolgens alnsog aanspraak op ex man.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:44 schreef hollander172 het volgende:
2) Zoals je zelf al uitgevonden had, studies e.d. Wat je ook kan doen is de afweging maken hoeveel het kost als zij haar zin krijgt of wat de afkoopsom is wanneer je een studie toch cancelled. (vaak verdien je dat geld binnen een paar maanden wel terug gezien de mindering in alimentatie oid)
Naast wat je zelf moet opgeven hebben ze gewoon standaard regelingen voor een hoop zaken waarvoor ze een standaard waarde neerzetten. Net als dat je niet zomaar alles voor de belasting kan aftrekken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:44 schreef hollander172 het volgende:
Schoot me even wat te binnen, of het nog steeds geldt weet ik niet dus hang me er niet aan op.
Jij bent meer van de mannenliefde dusquote:
Die laten hun vrouwen zonder paspoort achter in hun thuislandquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:05 schreef Patrick281 het volgende:
Moslims hebben dat veel beter geregeld.![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:44 schreef hollander172 het volgende:
ik moet zeggen, rat van een kerel maar dom was ie niet.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:05 schreef Patrick281 het volgende:
Moslims hebben dat veel beter geregeld.![]()
Dat is dus veranderd?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Naast wat je zelf moet opgeven hebben ze gewoon standaard regelingen voor een hoop zaken waarvoor ze een standaard waarde neerzetten. Net als dat je niet zomaar alles voor de belasting kan aftrekken.Schulden zetten ze ook gewoon op nul, tenzij het vooraf al bekend was en door de scheiding komt, en dan mag je wel bonnen overleggen. Alles willen ze weten.
![]()
'T is niet mijn biologische vader.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En wij weten welke kant jij van hem hebt.
Hoeft ook niet om erdoor beinvloedt te worden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
'T is niet mijn biologische vader.![]()
quote:Op maandag 02 mei 2005 23:07 schreef De Neus het volgende:
Zondag 18 december 2005 Winterbikkelrit
- Start: Odiliapeel
- Einde: voor de meeste ergens halverweg de route
- Geen voorrijders / Geen mixedtour / Geen systeem -D
Een echte "Ieder voor zich en God voor ons allen" allroadrit
(allroadrit: dus GEEN offroadrit)
- Roadbookrit: bolletje pijltje op A5 formaat ( zelf plakken bij de start )
Heeft geen zin om iets erbij te verzinnen, resetten je schulden, en nieuwe mag je niet maken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat is dus veranderd?"Vroeger" mocht je nog van alles opgeven als je maar bonnen had.
Schulden op nul? Aflossing drukt toch op inkomen of ben ik nou simpel?![]()
Zal mijn advocaat eens vragen voor je, twee weten meer dan 1.
dat mogen ze volgens mij niet eensquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:00 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Jij bent meer van de mannenliefde dus
Jaaaa!quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:27 schreef stinkie het volgende:
Op hoop van zegen eens gaan kijken of ik het laatste onderdeel voor de soes zo kan vinden
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jaaaa!Succes babe!
Hoor net dat ik wrsch iets heb weggegooid dat ik niet had mogen weggooien.![]()
[..]
Jaaaa!Succes babe!
Jij bent zeker meer van de mannenliefde?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
altijd hetzelfde met die vrouwen
![]()
Das Gier, een maatje van mijn neef waar ik weleens mee rij als ik bij de Holec komquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:35 schreef Phatzak het volgende:
Pepijn, hier ook al
Die blauw witte zijn gewoon mooi
herken hetquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:38 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Jij bent zeker meer van de mannenliefde?
Doe ik wel vaker daar kijken, vind ik ook wel leuk dingen hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Active topics of ga je meer in die sexie rondkijken op M-F?![]()
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:38 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Die twee zitten mekaar echt wel in de gaten te houden.
Vooral BE die stinkie in de gaten houd.
Zodra hij hier post, wil zij het topic in d'r AT hebben.
Meteen posten na stinkie
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:44 schreef hicham het volgende:
Doe ik wel vaker daar kijken, vind ik ook wel leuk dingen hoor![]()
Meer dat All-Road gedoe, niet meteen aan een SM denken
Topic stond al in mijn AT, en toen zag ik net idd stinkie staan, ging kijken wat hij schreef, reageerde daarop, omdat ik nou toch wel eens op dat ding wil zitten met mijn nieuwe helm...quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:38 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Die twee zitten mekaar echt wel in de gaten te houden.
Vooral BE die stinkie in de gaten houd.
Zodra hij hier post, wil zij het topic in d'r AT hebben.
Meteen posten na stinkie
Het is Pepijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ik zal me wel weer terugtrekken en het topic aan jullie stoere mannen overlaten.
Oh! En Patrick, waar bemoei ik me mee ik vind dat je het goed aanpakt!. Succes ermee!
Alweer heH, hoor dat smoesje nou al iedere week.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoop alleen maar dat het topic snel vol zit, dan is het weer uit mijn AT
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
Oh! En Patrick, waar bemoei ik me mee ik vind dat je het goed aanpakt!. Succes ermee!
Sorry, ben een stomme kut-noob!quote:
Vast wel, als stinkie me weer ergens op wijst...quote:Maar tot het volgende topic
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:58 schreef Patrick281 het volgende:
Alweer heH, hoor dat smoesje nou al iedere week.![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:56 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Het is Pepijn
Maar tot het volgende topic
Goeie woordspelingquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nick maar eens aanpassen .. en ik was eerder met zeggen, maar Fok! poste even niet.
Dus we kunnen je al voorzichtig noteren voor zondag?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:27 schreef stinkie het volgende:
Op hoop van zegen eens gaan kijken of ik het laatste onderdeel voor de soes zo kan vinden
En daar gaat die Soes toch echt niet van rijden!quote:
Maar anders ging je achterop?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En daar gaat die Soes toch echt niet van rijden!
* Brighteyes heeft een hard hoofd in een rijdende Soes dit weekend...
Sorry, ik lul maar gewoon mee tot het topic vol is. Kan het toch niet laten.
Nee, waarschijnlijk niet. Ik schijt echt peuken en dan is een lange rit nog net even niet handig.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:17 schreef Phatzak het volgende:
Maar anders ging je achterop?Man vrouw verhouding is ver te zoeken
![]()
Ah wat lief je bied Hicham aan.....quote:
Waarom moet je altijd huilen als je net een grap hebt gemaaktquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ah wat lief je bied Hicham aan.....![]()
Wat moet ie nog hebben dan?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
En daar gaat die Soes toch echt niet van rijden!
* Brighteyes heeft een hard hoofd in een rijdende Soes dit weekend...
Dat heb ik van jou geleerd.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom moet je altijd huilen als je net een grap hebt gemaakt![]()
Alles beter dan jouw motorhoppenquote:
Verkapte disclaimer is het gewoonquote:
Semi serieus idee: hij is toch al aan het sleutelen dus dan kan ie die walvis beter helemaal uit elkaar halen, onderdelen los verkopen en voor de opbrengst een goedlopende terugkopen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:28 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik denk eerder een nieuwe motor ipv die gele vlek.
Zo, jij hebt een mobiel hard nodigquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:30 schreef Patrick281 het volgende:
luister net de voicemail af, staat'r een bericht van Marty op, we staan op jou te wachten........
![]()
Ik zei toch dat ik niet kwam afgelopen zondag.![]()
Heh? Die had je toch allang geluisterd?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:30 schreef Patrick281 het volgende:
luister net de voicemail af, staat'r een bericht van Marty op, we staan op jou te wachten........
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:28 schreef hicham het volgende:
Verkapte disclaimer is het gewoon![]()
Als in, stomme grap heb ik zojuist gemaakt he?![]()
Oh wacht, je moest er om lachen?Nah, toch wel goed gedaan he
![]()
![]()
Daar is tie weerquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:30 schreef hollander172 het volgende:
Vind het best een goed idee van mezelf.![]()
Valt wel mee hoorquote:
Is al gezegd zondag, duurt dagen voor hij z'n mobiel/voicemail afluisterd.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:30 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:39 schreef bwt het volgende:
[..]
Is al gezegd zondag, duurt dagen voor hij z'n mobiel/voicemail afluisterd.![]()
en ja, we zijn al weer bijna een week verder.....![]()
Ik heb hem 1 keer gebeld en toen nam ie op onder de douche!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij komen rooksignalen sneller aan bij hem
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:30 schreef hollander172 het volgende:
Semi serieus idee: hij is toch al aan het sleutelen dus dan kan ie die walvis beter helemaal uit elkaar halen, onderdelen los verkopen en voor de opbrengst een goedlopende terugkopen.
Vind het best een goed idee van mezelf.![]()
4 voicemailtjes, vanaf zondag had het ding niet meer aan gestaan.quote:
quote:
quote:Je moet echt vaker je telefoon gebruiken![]()
Ik denk dat als je een zak geld meeneemt voor een Busa, hij heel erg blij met je zal zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet of ik nog wel naar huis durf te gaan strakjes.
Ja, die heb ik dus net even niet... Damn... al weggegeven aan een zwerver vanmorgen op het station.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:43 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik denk dat als je een zak geld meeneemt voor een Busa, hij heel erg blij met je zal zijn
Nooit aan beginnen zonder WPHquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij liep best goed, voordat stinkie hem uit elkaar haalde...
quote:As a matter of fact... jouw plan was zo slecht nog niet hollander!
Och, ligt er maar aan hoe je het aanpakt.quote:Ik weet niet of ik nog wel naar huis durf te gaan strakjes.
Vorig jaar 7 maart 2004quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb hem 1 keer gebeld en toen nam ie op onder de douche!![]()
Zo slecht is ie dus niet bereikbaar.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vorig jaar 7 maart 2004zou je naar een Srad komen kijken
maar toen verwachte ik al telefoon.
quote:Dacht dat het FS was.![]()
Dat je de datum nog weet geeft en het feit dat je onder de douche opnam geeft dus wel aan hoe bijzonder het telefoontje van Lars wasquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vorig jaar 7 maart 2004zou je naar een Srad komen kijken
maar toen verwachte ik al telefoon.
Dacht dat het FS was.![]()
en 5 minuten na mijn berichtje stuur je een SMSquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:30 schreef Patrick281 het volgende:
luister net de voicemail af, staat'r een bericht van Martie op, we staan op jou te wachten........
![]()
Is zijn verjaardag.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat je de datum nog weet geeft en het feit dat je onder de douche opnam geeft dus wel aan hoe bijzonder het telefoontje van Lars was... of weet je dat nog omdat je uberhaupt die dag de telefoon hebt gebruikt
Zag alleen een gemiste oproep. Post ik ook net.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
en 5 minuten na mijn berichtje stuur je een SMS![]()
dus nu niet net doen alsof je hem niet eerder gehoord had![]()
Verjaardag.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat je de datum nog weet geeft en het feit dat je onder de douche opnam geeft dus wel aan hoe bijzonder het telefoontje van Lars was... of weet je dat nog omdat je uberhaupt die dag de telefoon hebt gebruikt
Liet het aan jou over, maar de verklaring duurde me toch te lang.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is zijn verjaardag.![]()
Of zou ie toch heimelijke gevoelens hebben voor...........![]()
Zit hier een verenfabriek in de buurt, maakt alles op maat waar je bij staat.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:12 schreef stinkie het volgende:
Stelletje zeikerds
ding staat al weer tijden in elkaar. op 1 dag uit elkaar en in elkaar. Doen jullie het me maar na
anyway, ik ben dus op zoek naar een veertje van 1,87 euro, wat ze bij Goedhart niet hadden. Volgens comuter wel bij Groenewold, dus die gebeld en stug volhouden dat ie ze niet op voorraad heeft (zouden er 8 moeten liggen). Dat was dus de druppel met die zaak.
Zondag zal er wel niet inzitten dus, of ik moet zaterdag bij Motoport Den Haag succes hebben, die schijnt ze ook nog te hebben, anders word het bestellen
ze hadden het veertje zo na kunnen maken, als BE het niet had weggegooidquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zit hier een verenfabriek in de buurt, maakt alles op maat waar je bij staat.Zelfs 1 klein k-u-t veertje.
Maar ik kan pas maandag weer vragen waar die precies zit aan iemand van de expeditie hier.
Moest al zoiets vragen voor mijn buurman, die is aan een minibike aan het sleutelen voor iemand anders, breekt er ook zo'n lullig veertje af van de centrifugaalkoppeling.
Heb jij tenminste een schone neusquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:09 schreef bwt het volgende:
Heb je nu al weekend???
schande, ik moet vrijdag nog de heledag uit mijn neus peuteren.
Je hebt aan 3 dagen niet genoeg om een nieuw veertje te regelenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:12 schreef stinkie het volgende:
Stelletje zeikerds
ding staat al weer tijden in elkaar. op 1 dag uit elkaar en in elkaar. Doen jullie het me maar na
anyway, ik ben dus op zoek naar een veertje van 1,87 euro, wat ze bij Goedhart niet hadden. Volgens comuter wel bij Groenewold, dus die gebeld en stug volhouden dat ie ze niet op voorraad heeft (zouden er 8 moeten liggen). Dat was dus de druppel met die zaak.
Zondag zal er wel niet inzitten dus, of ik moet zaterdag bij Motoport Den Haag succes hebben, die schijnt ze ook nog te hebben, anders word het bestellen
quote:
quote:ding staat al weer tijden in elkaar. op 1 dag uit elkaar en in elkaar. Doen jullie het me maar na
quote:anyway, ik ben dus op zoek naar een veertje van 1,87 euro, wat ze bij Goedhart niet hadden. Volgens comuter wel bij Groenewold, dus die gebeld en stug volhouden dat ie ze niet op voorraad heeft (zouden er 8 moeten liggen). Dat was dus de druppel met die zaak.
quote:Zondag zal er wel niet inzitten dus, of ik moet zaterdag bij Motoport Den Haag succes hebben, die schijnt ze ook nog te hebben, anders word het bestellen
winkels hebben de neiging morgen dicht te zijn en waarschijnlijk word het bestellenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:20 schreef hicham het volgende:
Leuk bergje (ff URL openen, niet doel opslaan als)
[..]
Heb jij tenminste een schone neus
[..]
Je hebt aan 3 dagen niet genoeg om een nieuw veertje te regelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |