Kijk eens even naar het lijstje in de OP!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:30 schreef Mercy_symbol het volgende:en met de verkeerde haakjes
BE voortaan iets beter opletten tijdens het meelezen![]()
de vorige was de enige die goed wasquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk eens even naar het lijstje in de OP!
4 van de 5 topics zijn zoals deze, vandaar dat ik deze ook zo gedaan heb. Dus of er zijn er meer fout geweest, of de vorige was fout. Zeg het maar... Ik ging er vanuit dat de meerderheids stijl de juiste was...
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:34 schreef stinkie het volgende:
BE ik waarschuw je vast, er liggen 2 lampjes op mijn toetsenboord. NIET WEGGOOIEN!!!!!
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:34 schreef stinkie het volgende:
BE ik waarschuw je vast, er liggen 2 lampjes op mijn toetsenboord. NIET WEGGOOIEN!!!!!
Je gaat me niet geloven, maar deze had ik eerst ook zo, totdat ik zag dat de anderen allemaal anders waren... Anyway, ga ik de haakjes toch even goed zetten. Alles voor mijn mannen hè!quote:
Machtsmisbruik.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
Toevoeging, als er iemand een leuke suggestie heeft voor een TT gil maar, ik verander hem zo...
Idd, en wie had daar ook al weer voor gezorgd. Stinkie he?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de vorige was de enige die goed was![]()
je voelt toch wel dat het dan zwaarder is dan een volgesnoten doekje ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Hey! In elkaar gefrotte keukenpapiertjes zijn meestal gebruikt om je neus mee af te vegen en geen opbergplaats voor enorm precious onderdeeltjes van de motor...Daar heb je boterhamzakjes voor enzo!
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je gaat me niet geloven, maar deze had ik eerst ook zo, totdat ik zag dat de anderen allemaal anders waren... Anyway, ga ik de haakjes toch even goed zetten. Alles voor mijn mannen hè!
Nee, echt niet dus. Hoe zwaar denk je dat een veertje van 1,87 is? We hebben het over de grootte van een paperclip he!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
je voelt toch wel dat het dan zwaarder is dan een volgesnoten doekje ?![]()
Geeft niet hoor. Onze liefde is zoooooo sterk.quote:en nee ik ben niet aan het stoken![]()
Hij zal het wel moeilijk hebben met al die groepie's van je band.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
Geeft niet hoor. Onze liefde is zoooooo sterk.![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Krijg je daar niet een ontzettende hoofdpijn van?
I can use the exercisequote:Op woensdag 4 mei 2005 16:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij zal het wel moeilijk hebben met al die groepie's van je band.
quote:
Wat zit je zo dwars danquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, ik oefen gewoon regelmatig.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zonder dik - bol - lelijk kontje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nikseen manier van leven.
![]()
[afbeelding]
Nou ja, dwars .. heb altijd wel lang haar willen hebben.![]()
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:58 schreef hicham het volgende:
[..]Zit je nog op je werk eigenlijk?
Je post opvallend veel
quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Betaald Fok!MC-en![]()
En vast ook wel MF'en
Seatpipesquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:01 schreef Patrick281 het volgende:
Seatpipes, maar een beetje verwaarloost verder.
[afbeelding]
Vorig jaarquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:14 schreef hollander172 het volgende:
Godverdomme, luchtfilter koekblik zat los.Vorig jaar nieuw filter ingepropt en blijkbaar niet goed afgesloten, vond al dat ie wat zoop en een raar geluid op hoge toeren maakte maar kon niks vinden. Jaar later............... Ja hoor, niet goed aangedraaid eikel dat ik ben.
![]()
Ik kan bijna alles maken maar weer correct in elkaar zetten is blijkbaar te moeilijk.![]()
En morgen sowieso vrij uiteraardquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Maar de 10 minuten overwerk bleken heel waardevol.![]()
![]()
Soms net een zandstorm hier wat over je heenkomt.![]()
Vrijdag de chef vrij, dus net instructie's gekregen, en nog wat pittige orders en telefoontjes gehad.![]()
![]()
Alsof je dat ooit gaat doenquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:26 schreef Phatzak het volgende:
[..]
SeatpipesVind ze niet altijd bijzonder mooi
Ik heb ook een WPH tegenwoordig, en een motorbok van een MF'er. Waarmee je voor en achterwiel tegelijk kan demonteren![]()
![]()
Vorig jaar APK laten doen en ze zeiden dat ze wat hadden veranderd aan de gaskabel en uitlaat (die was vorig defect en nu weerquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Vorig jaar![]()
Rij je dus een jaar met slecht lopende auto en kom je erachter dat het zo makkelijk op te lossen was![]()
Of duurde het eventjes voordat ie slecht ging lopen omdat ie eerst wel bleef zitten?
![]()
Wa lievquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:11 schreef Patrick281 het volgende:
Het overbuurjongetje van 11 jaar oud vertelde net dat als hij groot is een auto met een sportdemper koopt en dan onder mijn raam gaat staan starten.![]()
quote:
quote:
quote:1 van de weinige keren dat ik in de ochtend geen kranten hoef te lopen, samen met nieuwjaar, kerstdagen en nog was christelijke prutdagen in dit christelijk-als-het-ons-uitkomt landje![]()
quote:Alsof je dat ooit gaat doen![]()
![]()
Bekend fenomeenquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
lampjes gingen aan bij scherpe bochtenbeetje laat dus maar ik ben lui
Ook geen wafels meerquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Maar lastig als er niets open is.
Heb geen koekjes meer in huis, en de Aldi sluit om 18:00.
Ben bang dat het er maar 2 zijnquote:En het christendom mogen ze wat mij betreft afschaffenmaar ik profiteer wel mee op de vrije dagen
hoeveel vrije dagen zouden er komen als we de Islam volgen?
In de zomer 1 gebed tijdens werktijd en in de winter 2, valt dus reuze meequote:Al die pauzes tijdens het bidden lijkt me ook wel wat over de dag.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik had hem net geblocked![]()
Vontie niet leuk![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik had hem net geblocked![]()
Vontie niet leuk![]()
Laten we het er maar op houden dat ik vrij datapakketjes kan manipuleren.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:11 schreef hicham het volgende:
1 KB geupload
20 GB gedownload
Zo zagen je stats er zeker uit ofzo?
Vertel eens wat leuks danquote:
Zucht, bedriegers zijn altijd zo blij met hun succes dat ze het naar een net iets te hoog niveau brengenquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat ik vrij datapakketjes kan manipuleren.Beetje sniffen en programmeren en dan kom je een heel eind.
Stats waren goed, iets te goed denk ik .
Ben je van plan om die 1000 km aan te tikken op de megameet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:44 schreef RB het volgende:
Ook weer thuis
Gisteren een afspraak gemaakt voor de 1000 km beurt![]()
![]()
teller staat nu op 820km![]()
Heb zondag ff 470 kilometer gereden , en zonder klachten erafgestapt
Laatste stukkie naar huis af en toe ff tot 8000rpm doorgetrokken,vermogen zit echt in de staart geloof ik
![]()
Nope geen megameet voor mijquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:57 schreef hicham het volgende:
Ben je van plan om die 1000 km aan te tikken op de megameet?
Oh nee, je was jarig
Alhoewel, aan de andere kant is dat![]()
![]()
Natuurlijk niet !quote:
Vrouwen houden toch niet van voetbalquote:
Dat wordt weer een weekend zagen & klussen met Pepijn B uit Hquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:10 schreef Patrick281 het volgende:
Zo "even" naar Gouda geweest - 1.5 uur wegmet de auto om de bokjes en de uitlaat op te halen.
Normaal sturen ze het wel op, maar wegens omstandigheden zou dat veel langer duren.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is echt mega veel langer dan de huidige kachelpijp die erop zit.![]()
Als ik hem op hetzelfde punt vast maak dan steekt'ie 50 centimeter uit.
Maar het is een demper voor een '89-'01 model, en ik heb een '86'er.
Dus het is allemaal net even iets anders.Maar ouder is niet meer te krijgen
aanpassen dus.
![]()
Op de terugweg kwam er vlak voor een lekkere bocht op de snelweg een politiebusje invoegenzijn 2 lekkere doordraaiers bij Vlaardingen waar ik altijd even gas bij geef .. ik ging nog wel voorbij het busje en nam de bochten met 100 en 90 km/u terwijl er 70 bij staat op een wit bord met rode rand. Hij kwam gelijk achter mij aan, maar op het rechte stuk ging ik netjes 99 km/u rijden.
Bij de tunnel splitsen de buizen zich, hij nam de rechter en leek uit te voegen, ik de linker. In de tunnel werd ik ingehaald door een malloot in een Jeep, tunnel uit bleek de politie niet uitgevoegd .. en na 1 kilometer haalden ze vlak voor mijn neus dat busje naar de kant. Ben ik dus mooi misgelopen, had bijna in de tunnel ook gas bij gegeven.
![]()
Dacht nog even dat ze niet uit waren op bekeuringen, toch wel.![]()
jaja dat zal strakke konten kijken zeker, dat ze voetbal spelen is bijzaakquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:18 schreef ondeugend het volgende:
Jawel hoor, Portugees voetbal, Italiaans voetbal.....
Benelux tunnel en aan het eind bochtje naar rechtsquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:22 schreef Patrick281 het volgende:
Ow en de tunnel uit komt ook zo'n lekkere bocht, weer dat busjemaar na die bocht hielden ze dus die maloot aan.
Hadden ze op de 1 of andere manier toch heel goed in de gaten gehouden, want toen hij het busje zag reed'ie gelijk normaal.
Hebben de nederlandse mannen ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:26 schreef ondeugend het volgende:
Nahhhh
Ik kijk verder dan naar billen alleen hoor !
Buikjes, benen, stoppels, vers zweet
quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:24 schreef RB het volgende:
Benelux tunnel en aan het eind bochtje naar rechts![]()
Suc6quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga toch nog even vieze handjes maken beneden.![]()
Relaxed dempertiequote:Op woensdag 4 mei 2005 22:10 schreef Patrick281 het volgende:
Zo "even" naar Gouda geweest - 1.5 uur wegmet de auto om de bokjes en de uitlaat op te halen.
Normaal sturen ze het wel op, maar wegens omstandigheden zou dat veel langer duren.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar het is een demper voor een '89-'01 model, en ik heb een '86'er.
Dus het is allemaal net even iets anders.Maar ouder is niet meer te krijgen
aanpassen dus.
![]()
Op de terugweg kwam er vlak voor een lekkere bocht op de snelweg een politiebusje invoegenzijn 2 lekkere doordraaiers bij Vlaardingen waar ik altijd even gas bij geef .. ik ging nog wel voorbij het busje en nam de bochten met 100 en 90 km/u terwijl er 70 bij staat op een wit bord met rode rand. Hij kwam gelijk achter mij aan, maar op het rechte stuk ging ik netjes 99 km/u rijden.
Bij de tunnel splitsen de buizen zich, hij nam de rechter en leek uit te voegen, ik de linker. In de tunnel werd ik ingehaald door een malloot in een Jeep, tunnel uit bleek de politie niet uitgevoegd .. en na 1 kilometer haalden ze vlak voor mijn neus dat busje naar de kant. Ben ik dus mooi misgelopen, had bijna in de tunnel ook gas bij gegeven.
![]()
Dacht nog even dat ze niet uit waren op bekeuringen, toch wel.![]()
quote:
quote:
quote:
strakquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:10 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
toevallig nog een gele soes zien staanquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:10 schreef Patrick281 het volgende:
quote:
quote:
at zou zomaar eens inde buurt geweest kunnen zijn. Straatnaam?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:43 schreef Patrick281 het volgende:
Moet over het sluisje / bruggetje Gouda in, de eerste gelijk rechts.![]()
Gelukkig een beetje aan de buitenrand dus. Scheelt met zoeken, want dat is mijn talent niet.
En dan geeneens een bakkie komen doen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:43 schreef Patrick281 het volgende:
Moet over het sluisje / bruggetje Gouda in, de eerste gelijk rechts.![]()
Gelukkig een beetje aan de buitenrand dus. Scheelt met zoeken, want dat is mijn talent niet.
om over het helpen sleutelen maar te zwijgenquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dan geeneens een bakkie komen doen?
Nog eventjes en dan is de motor klaar?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:49 schreef Patrick281 het volgende:
Maarrrrr het gaat niet passen .. misschien zaterdag de uitlaat wegbrengen naar een lasbedrijf.
Direct op de expansiepijp, veel te hoog.
[afbeelding]
Met een pijpje ertussen -te hoog en te ver naar achteren.
[afbeelding]
Zoals het zou moeten, waarom moest Honda het model na 2 jaar veranderen?![]()
Sla die ingenieur even voor mij.
[afbeelding]
Heb jij de nieuwe sleutels al of had de slotenmaker geen tijdquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat voor veertje heb je nou eigenlijk nodig?quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
om over het helpen sleutelen maar te zwijgen
Teunisbloemstraat, en jullie zijn zeker de buren.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:50 schreef stinkie het volgende:
Dat zou zomaar eens inde buurt geweest kunnen zijn. Straatnaam?
Ik heb daar een bakkie gedaan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:02 schreef Brighteyes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |