welke editquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:34 schreef Patrick281 het volgende:Betrapt.
[afbeelding]
Nog even voor je edit denk ik.![]()
Topictitel klopt wel qua haakjes.![]()
quote:En nu ben ik ook ff lunchen.![]()
Lijkt me vrij duidelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:37 schreef Phatzak het volgende:
Hej OPM, ik dacht dat de route niet zo kort was. Route is slechts 115 km lang. Vergeet niet dat wij al 120 km erop hebben zitten dan en nog 120 km moeten, dus ik weet niet of langer per se zin heeft + dat we nog gaan chille op de meet etc. etc. Maar het schijnt dus dat we op het eind rond de posbank zittenDan neem jij het voortouw als we nog zin hebben
![]()
![]()
![]()
En wij rijden wel gewoon naar de pomp op de rotonde dan ipv de Mc. (ben stiekem gister ook wel wezen kijkende omgeving is niet echt geschikt voor 500+ motoren
)
is goed hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:37 schreef Phatzak het volgende:
Hej OPM, ik dacht dat de route niet zo kort was. Route is slechts 115 km lang. Vergeet niet dat wij al 120 km erop hebben zitten dan en nog 120 km moeten, dus ik weet niet of langer per se zin heeft + dat we nog gaan chille op de meet etc. etc. Maar het schijnt dus dat we op het eind rond de posbank zittenDan neem jij het voortouw als we nog zin hebben
![]()
![]()
![]()
okquote:En wij rijden wel gewoon naar de pomp op de rotonde dan ipv de Mc. (ben stiekem gister ook wel wezen kijkende omgeving is niet echt geschikt voor 500+ motoren
)
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
![]()
En nu vertoon je je niet meer buiten de MC hoor !!
Het duurt heel lang tot het 6 mei 2006 is.
en dan, de foto opvragenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:43 schreef Phatzak het volgende:
Laten we ons nog met z'n 5'en van voren flitsen![]()
![]()
Het is grappig hoor, om dat soort mensen voor het eerst in je leven als Amsterdammer tegen te komenquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:54 schreef Phatzak het volgende:
Gewoon niet gaan, moet je weer naar buiten enzo
[..]
Het is grappig hoor, om dat soort mensen voor het eerst in je leven als Amsterdammer tegen te komen
Het is grappig hoor, om dat soort mensen voor het eerst in je leven als Amsterdammer tegen te komen
quote:
Gewoon niet gaan, moet je weer naar buiten enzo
sinds je een motor hebt gaat er een hele wereld voor je openquote:Het is grappig hoor, om dat soort mensen voor het eerst in je leven als Amsterdammer tegen te komen
OPM: We kunnen daar even kijken of de straat erop staat..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
sinds je een motor hebt gaat er een hele wereld voor je opener bestaat nog meer dan a'dam
Gamesquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
Fok! heeft een manier om aan goedkope game's te komeniets voor Hicham?
![]()
Misschien heb je nog iets in de kast liggen.![]()
Ben je zo blij dat Youssef terug is dat je hem even gaat vereren met een bezoekje?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:22 schreef ondeugend het volgende:
Zo.... even 2 uurtjes werken en dan even op en neer naar Amsterdam.
have fun !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |